פורום הנשק
-
- הכרזות
- תגובות
- צפיות
- הודעה אחרונה
-
- הזמנת תעודות החבר של הסליק
1, 2, 3, 4, 5על ידי Webart » 15 נובמבר 2016, 16:33 - 64 תגובות
- 4611270 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי Shmulik1235
02 נובמבר 2021, 13:49
- הזמנת תעודות החבר של הסליק
-
- כללי הכתיבה בפורום הסליק
על ידי Webart » 02 דצמבר 2009, 23:06 - 0 תגובות
- 157209 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי Webart
02 דצמבר 2009, 23:06
- כללי הכתיבה בפורום הסליק
-
- נושאים
- תגובות
- צפיות
- הודעה אחרונה
-
- בנוגע למטווח מיכלין
על ידי ezra65 » 02 מאי 2008, 17:37 - 1 תגובות
- 1616 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי 3DXXX
02 מאי 2008, 18:04
- בנוגע למטווח מיכלין
-
- תחמושת .022 בזול.
על ידי הדברה ירוקה » 01 מאי 2008, 11:45 - 3 תגובות
- 2422 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי נועם
02 מאי 2008, 07:30
- תחמושת .022 בזול.
-
- נשק המופקד במשטרה-מה היא הפרוצדורה להעברת בעלות?
על ידי aac5 » 04 אפריל 2008, 15:36 - 7 תגובות
- 3368 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי YT
01 מאי 2008, 13:03
- נשק המופקד במשטרה-מה היא הפרוצדורה להעברת בעלות?
-
- שינוי יעוד הכלי
על ידי 1shot1kill » 17 אפריל 2008, 15:01 - 11 תגובות
- 5629 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי 1shot1kill
01 מאי 2008, 11:31
- שינוי יעוד הכלי
-
- A&G Grip Extenders
על ידי EMT » 21 אפריל 2008, 13:26 - 6 תגובות
- 3000 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי avishon
29 אפריל 2008, 17:46
- A&G Grip Extenders
-
- נפלו על הראש.... מזמן
על ידי trooperglock » 26 אפריל 2008, 22:43 - 13 תגובות
- 5074 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי אישגדול
28 אפריל 2008, 22:38
- נפלו על הראש.... מזמן
-
- למה זה יעיל? או משמש?
על ידי רועי 357 » 27 אפריל 2008, 20:47 - 6 תגובות
- 2851 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי נועם
28 אפריל 2008, 21:44
- למה זה יעיל? או משמש?
-
- מחסנית רוגר 10/22- רכשתי מלהב !! אין צורך
על ידי asafii2 » 26 אפריל 2008, 10:18 - 2 תגובות
- 1563 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי asafii2
26 אפריל 2008, 13:30
- מחסנית רוגר 10/22- רכשתי מלהב !! אין צורך
-
- מנגנונים של נשקים
על ידי YT » 24 אפריל 2008, 23:16 - 1 תגובות
- 1571 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי mishael
25 אפריל 2008, 09:03
- מנגנונים של נשקים
-
- ניהול מטווח
על ידי רועי 357 » 24 אפריל 2008, 18:20 - 2 תגובות
- 1535 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי רועי 357
25 אפריל 2008, 05:11
- ניהול מטווח
-
- מחסניות גלוק 19
על ידי EMT » 22 אפריל 2008, 14:06 - 13 תגובות
- 6773 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי Cybrosh
25 אפריל 2008, 00:14
- מחסניות גלוק 19
-
- גן החיות התנכ"י בירושלים . . . ?
1, 2על ידי ג'וקר » 20 אפריל 2008, 20:44 - 20 תגובות
- 7607 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי הצעדן
24 אפריל 2008, 17:43
- גן החיות התנכ"י בירושלים . . . ?
-
- כניסה חמושה לתערוכת אוטומוטור.
על ידי WastedFlame » 23 אפריל 2008, 14:35 - 2 תגובות
- 1617 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי ezra65
23 אפריל 2008, 19:28
- כניסה חמושה לתערוכת אוטומוטור.
-
- איזה נשק זה
על ידי ח.ו.ק » 22 אפריל 2008, 13:20 - 6 תגובות
- 3615 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי Colonel
23 אפריל 2008, 18:18
- איזה נשק זה
-
- אקדח סרדיום
על ידי חבלני » 20 אפריל 2008, 05:11 - 8 תגובות
- 5898 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי אילן ב
23 אפריל 2008, 00:34
- אקדח סרדיום
-
- מחפש סרט הדרכה טוב בנושא בטיחות בנשק
על ידי עמרי » 22 אפריל 2008, 06:56 - 3 תגובות
- 2280 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי יונה
22 אפריל 2008, 21:41
- מחפש סרט הדרכה טוב בנושא בטיחות בנשק
-
- קצינים במשטרה: כדאי לציבור לקנות אמצעים להגנה עצמית
1, 2על ידי hk765 » 13 אפריל 2008, 15:54 - 23 תגובות
- 9595 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי hk765
21 אפריל 2008, 00:54
- קצינים במשטרה: כדאי לציבור לקנות אמצעים להגנה עצמית
-
- חג אביב שמח לכולם
על ידי ג'וקר » 18 אפריל 2008, 18:50 - 3 תגובות
- 1780 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי רגלי 22
20 אפריל 2008, 21:05
- חג אביב שמח לכולם
-
- מישהו מכיר\ מסתובב עם דיפנס?
1, 2על ידי daon » 09 אפריל 2008, 18:57 - 17 תגובות
- 8906 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי HKpro
20 אפריל 2008, 20:04
- מישהו מכיר\ מסתובב עם דיפנס?
-
- מישהו מכיר Walther PPS
1, 2על ידי קראון » 15 אפריל 2008, 21:54 - 15 תגובות
- 9305 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי אילן ב
18 אפריל 2008, 12:32
- מישהו מכיר Walther PPS
-
- שאלה בנושא מסילות ומתאמים לכוונות
על ידי bugy » 04 אפריל 2008, 18:41 - 6 תגובות
- 3122 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי bugy
17 אפריל 2008, 23:02
- שאלה בנושא מסילות ומתאמים לכוונות
-
- קפיץ מחזיר - גלוק 19
על ידי EMT » 17 אפריל 2008, 15:33 - 1 תגובות
- 1433 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי konen1
17 אפריל 2008, 18:54
- קפיץ מחזיר - גלוק 19
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד
הרשאות הפורום
אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה