פורום הנשק
-
- הכרזות
- תגובות
- צפיות
- הודעה אחרונה
-
- הזמנת תעודות החבר של הסליק
1, 2, 3, 4, 5על ידי Webart » 15 נובמבר 2016, 16:33 - 64 תגובות
- 4617536 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי Shmulik1235
02 נובמבר 2021, 13:49
- הזמנת תעודות החבר של הסליק
-
- כללי הכתיבה בפורום הסליק
על ידי Webart » 02 דצמבר 2009, 23:06 - 0 תגובות
- 157244 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי Webart
02 דצמבר 2009, 23:06
- כללי הכתיבה בפורום הסליק
-
- נושאים
- תגובות
- צפיות
- הודעה אחרונה
-
- קולט סידרה 80
על ידי ברק » 02 יולי 2007, 23:29 - 5 תגובות
- 2153 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי donduck
03 יולי 2007, 12:37
- קולט סידרה 80
-
- אוסטריה
על ידי שמש » 02 יולי 2007, 21:14 - 1 תגובות
- 1424 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי בן של לאוניד
03 יולי 2007, 12:04
- אוסטריה
-
- האם ישנם כמה סוגים של גלוק דור שלישי
על ידי STI » 02 יולי 2007, 08:04 - 11 תגובות
- 3946 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי WastedFlame
02 יולי 2007, 22:52
- האם ישנם כמה סוגים של גלוק דור שלישי
-
- הסרט "על הכוונת"
1, 2על ידי asafii2 » 22 יוני 2007, 14:32 - 21 תגובות
- 10036 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי izharc
02 יולי 2007, 11:25
- הסרט "על הכוונת"
-
- שאלה בנושא מעבר לאקדח 0.45
על ידי bugy » 28 יוני 2007, 18:51 - 7 תגובות
- 2932 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי glockbuster
01 יולי 2007, 07:29
- שאלה בנושא מעבר לאקדח 0.45
-
- מכירת אקדח.......
על ידי bul pac » 27 יוני 2007, 14:03 - 7 תגובות
- 3782 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי donduck
30 יוני 2007, 18:51
- מכירת אקדח.......
-
- תערוכת בטחון / קורס מפקחי מטווח
על ידי שמש » 21 יוני 2007, 21:22 - 2 תגובות
- 1853 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי נועם
30 יוני 2007, 18:41
- תערוכת בטחון / קורס מפקחי מטווח
-
- מנגנון השמטת פטיש - שאלה
על ידי יובי » 27 יוני 2007, 17:30 - 4 תגובות
- 2352 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי יובי
29 יוני 2007, 07:24
- מנגנון השמטת פטיש - שאלה
-
- האם אפשר למכור נשק כאשר אתה בחו"ל
על ידי yogev_s » 28 יוני 2007, 07:23 - 1 תגובות
- 1373 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי geldz
28 יוני 2007, 14:50
- האם אפשר למכור נשק כאשר אתה בחו"ל
-
- יש לי 2 שאלות
1, 2על ידי נחמן » 24 יוני 2007, 02:18 - 15 תגובות
- 8333 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי ג'וקר
26 יוני 2007, 22:13
- יש לי 2 שאלות
-
- תחמושת מיוחדת
על ידי גלוקי » 23 יוני 2007, 10:03 - 13 תגובות
- 6418 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי WastedFlame
26 יוני 2007, 20:19
- תחמושת מיוחדת
-
- USP - אקדח טוב?
על ידי YT » 19 יוני 2007, 22:58 - 12 תגובות
- 7035 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי itamar
25 יוני 2007, 07:03
- USP - אקדח טוב?
-
- חידוש רישיון לאחר שיחרור מצה"ל
על ידי RTO » 23 יוני 2007, 20:31 - 0 תגובות
- 1325 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי RTO
23 יוני 2007, 20:31
- חידוש רישיון לאחר שיחרור מצה"ל
-
- מה ההבדל בין קלאצ'ניקוב לדראגונוב?
על ידי גל » 22 יוני 2007, 17:24 - 2 תגובות
- 1941 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי pilot
23 יוני 2007, 20:10
- מה ההבדל בין קלאצ'ניקוב לדראגונוב?
-
- קצין עם נשק אישי?
על ידי YT » 22 יוני 2007, 15:00 - 6 תגובות
- 3101 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי קראון
23 יוני 2007, 01:07
- קצין עם נשק אישי?
-
- זיהוי אקדח
על ידי YT » 22 יוני 2007, 18:33 - 1 תגובות
- 1717 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי itamar
22 יוני 2007, 20:09
- זיהוי אקדח
-
- עצמאי יכול להציא רישיון לנשק?
על ידי bor » 22 יוני 2007, 19:29 - 2 תגובות
- 1664 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי נועם
22 יוני 2007, 20:01
- עצמאי יכול להציא רישיון לנשק?
-
- ויכוח, מאיזה גיל יש אפשרות לטווח
על ידי bor » 21 יוני 2007, 20:11 - 7 תגובות
- 5839 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי נועם
22 יוני 2007, 15:29
- ויכוח, מאיזה גיל יש אפשרות לטווח
-
- סרטון שרשרת ירי
על ידי יובי » 20 יוני 2007, 19:38 - 6 תגובות
- 3256 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי YT
22 יוני 2007, 07:42
- סרטון שרשרת ירי
-
- סידור כדורים מסוג שונה במחסנית
1, 2על ידי קראון » 28 מאי 2007, 23:15 - 27 תגובות
- 13177 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי אישגדול
22 יוני 2007, 06:14
- סידור כדורים מסוג שונה במחסנית
-
- נוקר פנימי או פטיש
על ידי קראון » 17 יוני 2007, 22:50 - 12 תגובות
- 5445 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי benbenam
21 יוני 2007, 21:14
- נוקר פנימי או פטיש
-
- מחקר חדש מגלה כי רק 1.0 אחוזים.
על ידי נועם » 12 יוני 2007, 04:05 - 9 תגובות
- 6022 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי AlexiS
19 יוני 2007, 08:14
- מחקר חדש מגלה כי רק 1.0 אחוזים.
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד
הרשאות הפורום
אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה