פורום הנשק
-
- הכרזות
- תגובות
- צפיות
- הודעה אחרונה
-
- הזמנת תעודות החבר של הסליק
1, 2, 3, 4, 5על ידי Webart » 15 נובמבר 2016, 16:33 - 64 תגובות
- 4634160 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי Shmulik1235
02 נובמבר 2021, 13:49
- הזמנת תעודות החבר של הסליק
-
- כללי הכתיבה בפורום הסליק
על ידי Webart » 02 דצמבר 2009, 23:06 - 0 תגובות
- 157275 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי Webart
02 דצמבר 2009, 23:06
- כללי הכתיבה בפורום הסליק
-
- נושאים
- תגובות
- צפיות
- הודעה אחרונה
-
- סקופ!! אקדח חדש...
1, 2על ידי advocate » 08 מרץ 2007, 09:59 - 20 תגובות
- 9849 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי BROADAXE
11 מרץ 2007, 10:55
- סקופ!! אקדח חדש...
-
- ג'ל בליסטי
1, 2על ידי WastedFlame » 07 מרץ 2007, 22:51 - 16 תגובות
- 8102 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי advocate
10 מרץ 2007, 20:54
- ג'ל בליסטי
-
- תבור - וידיאו
על ידי ELI » 10 מרץ 2007, 20:00 - 0 תגובות
- 1326 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי ELI
10 מרץ 2007, 20:00
- תבור - וידיאו
-
- חלם, זה על אמת,,,
על ידי GUSS » 09 מרץ 2007, 16:26 - 1 תגובות
- 1463 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי אילן ב
09 מרץ 2007, 19:17
- חלם, זה על אמת,,,
-
- היתרי צייד והגבלות תחמושת (לסוג מסויים)
על ידי נועם » 06 מרץ 2007, 21:02 - 6 תגובות
- 4476 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי itamar
08 מרץ 2007, 10:03
- היתרי צייד והגבלות תחמושת (לסוג מסויים)
-
- sw99 דחוף!
1, 2על ידי איתמר סלוק » 01 מרץ 2007, 14:02 - 20 תגובות
- 7632 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי advocate
08 מרץ 2007, 09:02
- sw99 דחוף!
-
- מה דעתכם על ה- SW99 הקומפקטי?
על ידי אריאל המקורי » 04 מרץ 2007, 23:00 - 7 תגובות
- 3256 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי advocate
08 מרץ 2007, 08:38
- מה דעתכם על ה- SW99 הקומפקטי?
-
- מתלבט בין שני אקדחים... תעזרו לי
על ידי sgordon83 » 05 מרץ 2007, 23:28 - 9 תגובות
- 7165 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי אריאל המקורי
06 מרץ 2007, 20:41
- מתלבט בין שני אקדחים... תעזרו לי
-
- האקדח הבא שלי
על ידי riko » 06 מרץ 2007, 00:03 - 2 תגובות
- 4047 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי spy
06 מרץ 2007, 07:50
- האקדח הבא שלי
-
- מה ההבדל בין הטאורוס PT609 ו - PT111?
על ידי אריאל המקורי » 03 מרץ 2007, 21:03 - 2 תגובות
- 3129 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי avishon
06 מרץ 2007, 01:52
- מה ההבדל בין הטאורוס PT609 ו - PT111?
-
- בעקבות הרצח שאירע באשדוד
על ידי יובי » 05 מרץ 2007, 20:30 - 0 תגובות
- 1071 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי יובי
05 מרץ 2007, 20:30
- בעקבות הרצח שאירע באשדוד
-
- נשק ישן הצה"ל-מה עושים עם הנשק הישן
על ידי פוסידון » 03 מרץ 2007, 22:17 - 3 תגובות
- 2360 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי מיכאל מס
05 מרץ 2007, 10:23
- נשק ישן הצה"ל-מה עושים עם הנשק הישן
-
- תופי........שוב......RUGER SP101
על ידי benbenam » 27 פברואר 2007, 22:24 - 14 תגובות
- 6393 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי advocate
05 מרץ 2007, 06:55
- תופי........שוב......RUGER SP101
-
- שאלה חשובה...
על ידי 3DXXX » 04 מרץ 2007, 23:36 - 1 תגובות
- 1530 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי ronen k
05 מרץ 2007, 06:04
- שאלה חשובה...
-
- צריך עזרה ברכישת אקדח
על ידי sgordon83 » 04 מרץ 2007, 11:58 - 1 תגובות
- 1584 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי pildus2
04 מרץ 2007, 12:00
- צריך עזרה ברכישת אקדח
-
- קניית אפוד מגן ע"י אדם פרטי.
1, 2על ידי ~Hunter~ » 25 פברואר 2007, 12:16 - 20 תגובות
- 13489 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי advocate
03 מרץ 2007, 20:40
- קניית אפוד מגן ע"י אדם פרטי.
-
- מצטער, עוד שאלה על אקדחים קטנים
על ידי אריאל המקורי » 28 פברואר 2007, 20:41 - 8 תגובות
- 5979 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי advocate
03 מרץ 2007, 20:33
- מצטער, עוד שאלה על אקדחים קטנים
-
- כפפות נוחות לתפעול אקדח
על ידי ~Hunter~ » 01 מרץ 2007, 13:31 - 14 תגובות
- 7223 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי advocate
03 מרץ 2007, 20:20
- כפפות נוחות לתפעול אקדח
-
- עזרה במציאת חלק לאקדח מיניאטורי
על ידי אילנגן » 02 מרץ 2007, 21:43 - 0 תגובות
- 1323 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי אילנגן
02 מרץ 2007, 21:43
- עזרה במציאת חלק לאקדח מיניאטורי
-
- החזרת כלי נשק לסוחרים \הפקדה במשטרה.
1, 2על ידי יאיר אדרי » 27 פברואר 2007, 11:59 - 19 תגובות
- 9627 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי יאיר אדרי
01 מרץ 2007, 09:32
- החזרת כלי נשק לסוחרים \הפקדה במשטרה.
-
- ירה למוות בפורץ וייאסר ל-4 שנים
על ידי shnuna24 » 27 פברואר 2007, 21:10 - 11 תגובות
- 3668 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי Webart
01 מרץ 2007, 08:50
- ירה למוות בפורץ וייאסר ל-4 שנים
-
- ירי עם שתי עיניים פתוחות
1, 2על ידי tomiko » 28 פברואר 2007, 00:12 - 15 תגובות
- 10500 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי בן של לאוניד
01 מרץ 2007, 08:37
- ירי עם שתי עיניים פתוחות
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד
הרשאות הפורום
אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה