פורום הנשק
-
- הכרזות
- תגובות
- צפיות
- הודעה אחרונה
-
- הזמנת תעודות החבר של הסליק
1, 2, 3, 4, 5על ידי Webart » 15 נובמבר 2016, 16:33 - 64 תגובות
- 4640645 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי Shmulik1235
02 נובמבר 2021, 13:49
- הזמנת תעודות החבר של הסליק
-
- כללי הכתיבה בפורום הסליק
על ידי Webart » 02 דצמבר 2009, 23:06 - 0 תגובות
- 157283 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי Webart
02 דצמבר 2009, 23:06
- כללי הכתיבה בפורום הסליק
-
- נושאים
- תגובות
- צפיות
- הודעה אחרונה
-
- ייבוא כוונת טלסקופית... חוקי?
על ידי lior_baruch » 15 נובמבר 2006, 22:01 - 1 תגובות
- 2121 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי נועם
15 נובמבר 2006, 22:05
- ייבוא כוונת טלסקופית... חוקי?
-
- בעיות בחברת IWI
על ידי מגן1 » 14 נובמבר 2006, 19:27 - 5 תגובות
- 3030 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי נועם
15 נובמבר 2006, 22:03
- בעיות בחברת IWI
-
- נורתה 6 פעמים בראשה ונותרה בחיים.
על ידי shnuna24 » 12 נובמבר 2006, 22:41 - 13 תגובות
- 6600 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי trooperglock
15 נובמבר 2006, 20:54
- נורתה 6 פעמים בראשה ונותרה בחיים.
-
- מזל טוב ליואב
1, 2על ידי doron-30 » 11 נובמבר 2006, 10:34 - 24 תגובות
- 10962 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי Hungarfield
13 נובמבר 2006, 16:38
- מזל טוב ליואב
-
- רוצה להוציא רשיון לנשק איפה מומלץ ומה צריך?
על ידי ברדק » 07 נובמבר 2006, 22:22 - 9 תגובות
- 5114 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי Colonel
13 נובמבר 2006, 15:45
- רוצה להוציא רשיון לנשק איפה מומלץ ומה צריך?
-
- החלפת תחמושת
על ידי electric » 12 נובמבר 2006, 00:06 - 7 תגובות
- 3774 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי ליאור45
13 נובמבר 2006, 03:14
- החלפת תחמושת
-
- קורס נשקים במטווח אשדוד
על ידי Webart » 12 נובמבר 2006, 14:02 - 2 תגובות
- 2699 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי יאיר אדרי
12 נובמבר 2006, 17:51
- קורס נשקים במטווח אשדוד
-
- שאלה לכל מומחי התחמושת
1, 2על ידי שחר » 09 נובמבר 2006, 13:39 - 16 תגובות
- 6868 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי itamar
11 נובמבר 2006, 15:02
- שאלה לכל מומחי התחמושת
-
- שאלה טכנית לגבי מידת הברגה של קנה ב 1911
על ידי טריגר » 09 נובמבר 2006, 20:11 - 5 תגובות
- 2556 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי יאיר אדרי
09 נובמבר 2006, 23:02
- שאלה טכנית לגבי מידת הברגה של קנה ב 1911
-
- האם השביתה במשרד הפנים כוללת את פקידי הרישוי?
על ידי c425x » 08 נובמבר 2006, 09:31 - 4 תגובות
- 2922 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי c425x
08 נובמבר 2006, 22:41
- האם השביתה במשרד הפנים כוללת את פקידי הרישוי?
-
- קניות בסין/תאילנד
על ידי pildus2 » 03 נובמבר 2006, 19:09 - 6 תגובות
- 3845 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי pildus2
07 נובמבר 2006, 22:59
- קניות בסין/תאילנד
-
- הגברת שלי רוצה להתנסות בירי מאקדח שלי, במטווח כמובן
על ידי ~Hunter~ » 26 אוקטובר 2006, 09:37 - 12 תגובות
- 5576 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי ori
06 נובמבר 2006, 22:23
- הגברת שלי רוצה להתנסות בירי מאקדח שלי, במטווח כמובן
-
- סטטוס חוקי לשימוש בתרסיס פלפל
1, 2על ידי WastedFlame » 02 נובמבר 2006, 20:53 - 16 תגובות
- 29275 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי WastedFlame
06 נובמבר 2006, 20:37
- סטטוס חוקי לשימוש בתרסיס פלפל
-
- תקראו את זה !!!
על ידי pilot » 06 נובמבר 2006, 13:15 - 11 תגובות
- 6826 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי advocate
06 נובמבר 2006, 18:51
- תקראו את זה !!!
-
- קמפיין חדש למשרד הפנים
על ידי trooperglock » 02 נובמבר 2006, 18:50 - 4 תגובות
- 2343 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי haimzeevi
05 נובמבר 2006, 21:16
- קמפיין חדש למשרד הפנים
-
- היום התפרסמה כבה בעיתון ידעות! לתפוס לוביסט חולה נשק!!
על ידי חיית_לילה » 31 אוקטובר 2006, 17:37 - 5 תגובות
- 2913 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי חיית_לילה
02 נובמבר 2006, 09:37
- היום התפרסמה כבה בעיתון ידעות! לתפוס לוביסט חולה נשק!!
-
- לשכת כלי יריה בנתניה נסגרה...
1, 2על ידי baraks78 » 24 אוקטובר 2006, 09:38 - 18 תגובות
- 9113 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי advocate
30 אוקטובר 2006, 07:15
- לשכת כלי יריה בנתניה נסגרה...
-
- גלוק דגם smyrna עם צינת נירוסטה???
על ידי c425x » 27 אוקטובר 2006, 21:32 - 8 תגובות
- 4644 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי WastedFlame
29 אוקטובר 2006, 22:44
- גלוק דגם smyrna עם צינת נירוסטה???
-
- כרום/ניקל/נירוסטה וכו'... מה דעתכם ואיפה
על ידי lior_baruch » 28 אוקטובר 2006, 00:27 - 12 תגובות
- 7186 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי advocate
29 אוקטובר 2006, 17:18
- כרום/ניקל/נירוסטה וכו'... מה דעתכם ואיפה
-
- ערכת הישרדות מפני דובים ...
1, 2על ידי נועם » 22 אוקטובר 2006, 23:46 - 28 תגובות
- 15925 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי advocate
29 אוקטובר 2006, 16:56
- ערכת הישרדות מפני דובים ...
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד
הרשאות הפורום
אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה