מחפש שעון

פורום זה ישמש לכל הקשור לעזרה הדדית בין חברי האתר, לחיפוש או הצעת עבודה, להצעת או קבלת עזרה, לאיתור מידע או סיוע מכל סוג שהוא.
פורום זה אינו מיועד למשלוח בדיחות!

על ידי trail_g19c » 21 מאי 2003, 16:47

פילוט, יש רצועות סקוצ' של ריקושט ויש רצועות סקוצ של NATO. ההשוואה כמו בין XXX ל YYY :lol: :lol: מדובר ברצועות מאובטחות עם סגר ביטחון, לא סקוץ של שעון עדי. משתמשים בשעוני צלילה סופר יקרים וכבדים שעולים אלפי דולרים...



NATO straps. These straps are manufactured by the official contractor to the United Kingdom Ministry of Defence and are thus authentic in every respect. Manufactured to Def Stan 44/66 Iss.1 they are designed to fulfil the requirements of all arms of the British Military and have proved popular within the civilian market for military and non-military watches alike.

http://www.watchmaster.co.uk/nato.htm

NATO SP


The 22mm NATO is manufactured by the same contractor, using the same material as for the smaller width straps. Ideal for Seiko Diver watches and many Luminox/Traser models


באם לא הייתי כזה קפדן לגבי שמירת מקוריות של השעונים שלי אולי הייתי מרכיב כמה רצועות כאלו על כמה מהם. אני עוד שוקל אבל לא מצאתי דוגמאות כאן עדיין
סמל אישי של המשתמש
סליקאי זהב
סליקאי זהב
 
הודעות: 609
הצטרף: 04 ינואר 2003, 23:12
מיקום: אזור השרון

על ידי trail_g19c » 21 מאי 2003, 18:20

לינק לשעון כמון בתאור הפותח את האשכול

http://www.antiquewatchonline.com/NATO% ... -saito.htm

================


עוד לינק

http://www.antiquewatchonline.com/NATO% ... lack22.htm

==========


כך נראית רצועה של NATO על שעון סייקו, לא בחניות ריקושט !!
קצת היסטוריה על השעון של ויקטור.... :wink:
The return of the magnificent CWC Royal Navy Automatic divers watch with Swiss made automatic 2824-2 movement and 300 metres water resistant. The is one of the most sought after military divers watches, and the watch that the Royal Navy used to replace the Rolex Submariner! Cost may have had something to do with this decision, but the CWC watch had a huge act to follow, which it did with flying colours. It met all of the expectations required by the Ministry of Defense, and passed their rigorous testing procedures to become the standard issue. the CWC RN is built to full military specifications. The quartz version of this watch is this watch is currently issued to the RN divers, the Royal Marines and is an option for the SAS, so the watch is designed as a military instrument and therefore has the full military specifications. This being that the Ministry of Defense have rigorous testing for all of the equipment that they purchase such as operation in hot/cold conditions, low pressure/high pressure (for altitude), drop tests, collision testing, water testing, accuracy tests in over 6 positions. These are for durability and accuracy that has to be endured in the field in the most extreme of conditions. The testing went on for a period of about 3 weeks or longer. Mindful of these facts, the watch is fully capable of enduring the conditions presented to everyday use. The NATO strap is a genuine British military issue (the same one that goes to the forces, and not a cheap replica) and can be worn on outer garments. As a military instrument, and given the extreme operating environments, this watch is 100% fit for purpose. It is solid, strong and extremely durable and legible. It is plain, but highly functional, indestructible built to last with strong case, crystal, strap and movement which will endure the toughest of conditions. It has a black dial with tritium luminous markings, military markings on dial, and fixed bars for the strap, hardened mineral glass and screw down crown. It has military ordnance numbers stamped on the back. Timekeeping is excellent and to the highest of Swiss standards. Supplied on NATO strap in special presentation tin. Width is 40 mm excluding crown and 45 mm including crown, Crystal diameter is 32 mm, Lug to lug is 47 mm, Thickness is 12 mm
סמל אישי של המשתמש
סליקאי זהב
סליקאי זהב
 
הודעות: 609
הצטרף: 04 ינואר 2003, 23:12
מיקום: אזור השרון

על ידי נועם » 21 מאי 2003, 18:31

מסכן ליאון, בסך הכל רצה שעון :wink: :?

ליאון, עיצה של צולל ותיק - לך לקנות את השעון הכי פשוט לצלילה, אל תשקיע יותר מ 300 שקל.

לא שווה לאכול את הלב אחרי הצלילה כשרואים אדים בתוך השעון המקצועי שעלה אלפי שקלים, ואח"כ אתה שומע מהיבואן "סליחה, תקלה, אף פעם לא ראיתי דבר כזה... " (ובעברית, זה קורה לפעמים.)
נועם שגיב.מדריך ירי ולחימה,כיתות כוננות וירי מעשי,זיקוקים ופירו',נשק מוסמך תע"ש
נייד 050.5655325 http://www.arms.org.il
"יש לנו ציבור מסור להגנה ומוכן לחרף את נפשו להגנה על הציונות, אך אין לנו ציבור מוכשר,מאומן ומצויד לכך". ד.בן גוריון
סמל אישי של המשתמש
מדריך ירי
 
הודעות: 6316
הצטרף: 20 דצמבר 2002, 22:46
מיקום: הנגב המערבי - חוטף עזה,ליד הגדר

על ידי trail_g19c » 21 מאי 2003, 19:03

נועם, נו באמת :?: :?: :?:

לא חשבתי שזה יבוא ממך...

אני לא צולל ותיק כלל, לא צולל בכלל (מרוב קורסים ותחביבים עדיין לא הספיקותי) אבל מעניש שעונים במגוון רחב של פעילויות, מכות, חום, כימיכלים וסתם התעללות (בתור ילד הייתי זורק את הסייקו שלי על הרצפה בבית הספר, להראות שלא נשבר... :roll: )

אבל באמת אני לא חושב ששעון טוב שעשוי לפשל (מה לעשות, האנשים מאחורי השעון יכולים לפשל...) זה סיבה לא לקנות שעון כזה, כמובן בהנחה שהכיס מאפשר.

התענוג של להיות עם שעון טוב, איכותי ומקצוע שווה הרבה, לא כמו המחיר אבל יותר טוב מ... סתם שעון.

דוגמאות:

1. שעון עדי / קוסמוס דמוי רולקס צלילה, עומק רשום 100 מטר... בטח...) עלות כ 300 ש"ח לפני 7 שנים רצועה מעור שלא תחזיק אמבטיה (הוחלף לרצועה של ריקושט וגם לרצועה עם אבזם מאובטח שעלה כמעט כמו השעון (200 ש"ח) הרצועה עם ציפוי אנודיז וקלה מאד !!!. הפינים המקוריים של הרצועה לא היו מחזיקים מעמד.

השעון עבד יפה מאד, 2 החלפות סוללות, מדוייק, עם תאריך. אבל... בג'קוזי לפני שנה החלק העליון של ה BEZEL, עם הספרות עליו, נפל מהחום והאדים כי הדבק שהחזיק אותו התפרק.... שנה לאחר הקנייה הג'ולה הזוהרת של ה BEZEL נשרה, הדבק...

2. שעון דמוי קומנדו של SWISS ARMY BRAND, 89 דולר בדיוטי פרי. עובי של כלום, משקל 25 גרם,ספרות זוהרות מאד, רצועת גומי, גוף פולימרי שחור, גב נירוסטה, עומק רשום 330 רגל. צלל עד היום לעומק של 50 מטר (עם חבר), עשה הרבה ו... אפילו לא סוללה מאז הקנייה בפברואר 2000. אני משתמש בו כשעון גיבוי בכל יציאה למילואים או טיול. קל להשתמש בו עם בגדים ארוכים (דק) ותמיד טוב למצבים בהם אני לא רוצה להיות עם שעון יקר אבל עדייו צריך שעון עמיד. היה גם מצפן אך הוחלף במצפן סילבה זוהר.

באם שעון "נוזל" אז באם הוא מכני אוטו (לא קוורץ) כל מה שיש לעשות זה לתת מהר לניקוי ואיטום מחדש. באם זה עבד על שעון בן 30 (עלי עכשיו) אין שום סיבה שלא היום.

שעוני סייקו ספורט 100 ו 200 החזיקו אצלי ואצל חברים שלי שנים של שרות צבאי, ספורט אתגרי ועוד. חבר שלי נתן סייקו 200 קוורץ בן 15 לאחיו לשרות בסיירת, לאחר שהוא סיים שרות בסיירת !! לא נראה לי ששעון של 200 ש"ח היה מחזיק.
סמל אישי של המשתמש
סליקאי זהב
סליקאי זהב
 
הודעות: 609
הצטרף: 04 ינואר 2003, 23:12
מיקום: אזור השרון

על ידי Colonel » 21 מאי 2003, 19:41

תתפלא ...
G-Shock מחזיק יופי.

אגב, יש סיפורים (על הצנחנים בעיקר והמבין יבין) שאצלהם ניתן להאיר מחנה לילה באור
יום אם כל בעלי ה G ידליקו את אור הרקע הכחול ...
:D
*** כמות האינטליגנציה בעולם קבועה, אך האוכלוסיה גדלה תמיד. ***
סמל אישי של המשתמש
תרמתי למען הסליק
תרמתי למען הסליק
 
הודעות: 2482
הצטרף: 05 ינואר 2003, 01:23
מיקום: Area 51

על ידי trail_g19c » 21 מאי 2003, 23:09

קולונל, בעוונותי יש לי גם קסיו אחד (לא כולל את הקסיו מחשב עם משחק המספרים שהיה לי בכיתה ז או ח... :lol: )

כן, קסיו G SHOK עמיד מאד, אבל לא כל הדגמים מיועדים לצלילה בהגדרה המלאה של המילה, לא על פי הטבלה של סייקו, קסיו.. רק שעונים עם יותר מ 100 M עליהם יכולים להיות מוגדרים כך, זה בטבלה של קסיו !, בחוברת ההוראות של כל שעון.

סדרת היוקרה של ה G נקראת MR G ומבוססת על שעוני מתכת בלבד או שילוב מתכת פלסטיק וגומי.

השעון שעומד במרכז הקונזנזוס בין היוקרה לפשוט, בין הגרוע למעולה, בין הזבל למוצג המוזיאוני זה ... סייקו קוורץ 100 או 150 או 200. מחיר של משומש לא צריך להיות גבוה וגם חדש קוורץ סביב ה 100 דולר בחול ל 100 מטר.
סמל אישי של המשתמש
סליקאי זהב
סליקאי זהב
 
הודעות: 609
הצטרף: 04 ינואר 2003, 23:12
מיקום: אזור השרון

על ידי YokaPro » 22 מאי 2003, 08:34

ישנם אנשים מיוחדים שמקבלים שעונים מיוחדים, אנשים אלו עברו מסלול ארוך ומפרך שבגינו קיבלו את השעון, כלומר יש שעונים שמקבלים ולא סתם הולכים וקונים....

דרך אגב, בוגרי קורס טייס קיבלו בעבר שעון של חבר' ברייטלינג (לא לרוץ ולקנות), היום בוגרי הקורס מקבלים משהו פטריוטי יותר, שעון מתוצרת חבר' ADI המקומית.
סמל אישי של המשתמש
סליקאי ארד
סליקאי ארד
 
הודעות: 11
הצטרף: 05 ינואר 2003, 13:53
מיקום: צפון

על ידי הצעדן » 22 מאי 2003, 12:26

אני משוכנע שהשעונים "הפשוטים והלא אצילים" של עדי ימשיכו לעבוד עוד הרררררבה אחרי שהטייס יכבה את האורות תחת G שלילי.
עם כל הכבוד ליצרנים המכובדים שהוזכרו, על פניו אין סיבה להעדיף תוצרת זרה על פני המקומית.
דוחס חנקן אמנותי לעומק.
סמל אישי של המשתמש
מדריך ירי מעשי
 
הודעות: 4247
הצטרף: 19 דצמבר 2002, 00:56
מיקום: צפון השרון

על ידי pilot » 22 מאי 2003, 13:03

שעוני עדי,
הם שעונים מעולים, ומהווים תמורה מעולה יחסית לכסף בשעוני צלילה.
פתגם סיני עתיק אומר: אם אין לך משהו חכם לומר, תגיד פתגם סיני עתיק...
סמל אישי של המשתמש
סליקאי זהב
סליקאי זהב
 
הודעות: 1808
הצטרף: 04 ינואר 2003, 19:15
מיקום: אזור א

על ידי donduck » 22 מאי 2003, 13:20

אפשר להזמין אצל שעוני עדי כל לוגו או כיתוב שתרצו.
מה דעתכם על "שעוני ירי" עם לוגו של "הסליק"?
:lol:
STOPPING POWER IS AN ILLUSION
Marshal & Sanow

DVC
סמל אישי של המשתמש
תרמתי למען הסליק
תרמתי למען הסליק
 
הודעות: 4194
הצטרף: 04 ינואר 2003, 19:13

על ידי trail_g19c » 22 מאי 2003, 13:34

הי ברי, אולי כדאי באמת להכניס את הדברים לפרופורציה, באמת אין שום סיבה מהותית, טכנית, מקצועית להעדיף כל שעון יוקרה או לא, מתוצרת זרה זו או אחרת על פני עדי. אני אומר את זה כלקוח של עדי מ 1992 ועד היום. וכן, קיבלתי שרות טוב מאד מהם !!!

1. ככל הזכור לי, עדי / קוסמוס לא מייצרים את המנגנונים אלא רוכשים את אלו המיותרים במיליוני יחידות במדינות מזרח אסיה. המנגנונים אמינים בכל מצב שהוא, אלו המתוכננים לשעוני פעילות ולא שעוני יופי. העיקר הוא אם כך בעיצוב החיצוני של השעון כדי להתאימו לדרישות המשתמש והשימוש המיועד. כמובן ששרידות הגוף, הזכוכית, הרצועה והאטימות קשורים באיכות העיצוב והיצור. לעדי יש שוק יצוא לטובת שעוני מותג שונים, בעיקר אופנתיים, צעירים, דמויי פירמות ועוד. זה שווה מט"ח למדינה וכמובן שם טוב.
אני עושה שימוש בשעוני עדי שלא לא מעט, ודאגתי לבדוק את גבולות העמידות שלהם, כולל מכות, שריטות, השרייה בדלק וסולר (כשהידים שלי גם שם). אין שום סיבה שלא ינתנו כשעון יחידה או מסלול ליחידות שונות, על פי הדרישות הטכניות של אותן היחידות והיכולת המוכחת שלהם לעמוד בכך. להבדיל מאי אז, היום השעון הידני משחק תפקיד קטן יותר לאור קיום שעונים מתקדמים ביותר בכל מקום, כולל ב GPS, מערכות ניווט, מחשבי צלילה, לוחות עזר לתקיפה... כמובן שמקרה של נטישה, הצלה, גיבוי השעון חייב להיות אמין ב 100 אחוז, תמיד במקומו הטיבעי (נקודת חולשה של שעונים זולים, פינים זולים ברצועות) ותמיד עם אינדיקטור סוללה וזמן עבודה סביר לאחר מכן.
לא יודע באם עדי אימצה טכנולוגיות טעינה מחדש של סייקו וסיטיזן (תנועה, אור שמש).


2. שעוני קוורץ מעצם היותם כאלו לא מושפעים לרוב מתנאי הסביבה הנורמלים, הפרשי G לא משנים כלום כי המנוע הוא חשמלי ואין מכלולי גיר כמו בשעון קפיץ המושפעים מתנודות. שעונים דיגטלים עוד מושפעים פחות . יש השפעות אחרות שקשורות בקור, תנאי סביבה מגנטיים / קורנים שמונעות שימוש בקוורץ במצבים מסויימים.

3. ברוב המקרים, יחידות מיוחדות, חילות אוויר וים השתמשו בתיכנונים קיימים עם שיפורים לטובת שעונים צבאיים. ישנם גם שעונים שבמיוחד תוכננו לשם כך עוד בתקופות ששעונים מסחריים לא היו קיימים עם אטימות, ספרות זוהרות, גופים מושחמים, אנטי מגנטיים ועוד. לשעונים צבאיים יש תכונה שנקראית HACK שזה סינכרון זמנים בלחיצה, כמובן שבתקופה של שעונים מדוייקים לשנייות בשנה זה כבר לא משנה. דוגמא: LUMINOR האיטלקית שבתקופת אנשי הצפרדע האיטלקים של מלחמת העולם המציאו מנגנון נעילה לכתר מבוסס סגר של כד חלב...

4. שעוני סייקו זכו להרבה התאמות כולל ה FACE PLATE, כך שרק הגוף נשאר סייקו אבל הגב והחזית ללא סימנים מזהים. גם הרצועות שונו לרצועות ארוגות בסגנון NATO.
גם חברות כמו TUTIMA, SINN, BELL & ROSS.... אטרנה (לא מטרנה :lol: ).

5. למרות הרשום מעלה, שעונים מסחריים לרוב לא משמשים יחידות צבאיות מקצועיות בצבאות מבוססים ובעלי אמצעים. השיקולים רבים אבל בין השאר גאוות יחידה, אמינות ותיכנון לפי צרכים. ה GSG9 לא משתמשים בשעונים מהרחוב, גם לא הדלתא פורס, ריינגרס או... למרות שלרוב הכל חרטא מממילא, שעונים מסחריים טובים לא פחות. יוצא מן הכלל זה צוללנים התקפיים בצבאות מסויימים שלמרות כל ההילה השעון הוא כלי עזר באימונים ועבודה יבשה בלבד. במים הם עובדים עם לוחות התקפה הכוללים מצפן, שעון עם זמן קדימה ואחורה, מד עומק, מד תנועה אינרציאלי / GPS, ריכוז פקודות ולו"ז.

האמריקאים עובדים עם יצרנים שלהם (ויש להם !!), הגרמנים עם שלהם, צרפתים עם שלהם, איטלקים, אנגלים...

6. שעוני חלל. רק 2 חברות קיבלו הסמכה של רשויות החלל לכך, אומגה עם ה SPEED MASTER המקורי והיום עם ה וסדרת ה X SPEADMASTER, ו TUTUMA עם השעון שלה לטובת רשות החלל הרוסית. שעוני החלל מתאפיינים בעמידות לשינויי טמפרטורות של מאות מעלות, מגנטיזציה, הפרשי G... השעון הרוסי מכני כולו וכולל גם אזעקה מכנית רוטטת עם חיוי ויזואלי (כמו הסייקו BELLTRONIC של שנות ה 70). עמידות מים שלהם לשחייה או שנורקל בלבד, לא מיכלים.

7. באם המדינה בחרה לתת שעונים כאלו לאור תקציב מוגבל (ומי אמר שברייטלינג של אלפי דולרים שווה את זה?) אז למה לא. כל עוד לא בחרו בחלופה של שעונים אוטו אז כל הקוורץ אותו הדבר ממילא.
סמל אישי של המשתמש
סליקאי זהב
סליקאי זהב
 
הודעות: 609
הצטרף: 04 ינואר 2003, 23:12
מיקום: אזור השרון

על ידי trail_g19c » 22 מאי 2003, 16:24

לימק של מגוון שעוני הצלילה של עדי, מגוון מעניין מאד !!!

http://www.yellowstore.co.il/yp/shopDep ... 7&fid=3435

הזול ביותר כ 300 ש"ח לעד 50 מטר רשום.
המעניין ביותר, שעון עם שפורפרות זוהרות מותקנות בלוח השעון, כמו המפרו.


מוגדלת

1,099.00 ש"ח :המחיר


שעון "קרינאור" לצלילה ולראיה בלילה.
גוף השעון עשוי פלדת אל-חלד.
בלוח השעון ובמחוגים מושתלים הקרינאורים,
אמפולות סגורות של חומר זרחני שאינו זקוק
לתאורה חיצונית על מנת להפעילו.
הקרינאורים אינם דוהים והם טובים לעשרות שנים.
לשעון מנגנון מיוחד עשוי רכיבים שוויצריים.
השעון עמיד בלחץ של 20 אטמוספרות,
בבדיקה יחידנית. לוח שחור, לוח אפור.
רצועת גומי איכותית או צמיד מפלדת אל-חלד.


אז מי אמר שזה לא טוב !!!!

מצד שני 300 ש"ח???
סמל אישי של המשתמש
סליקאי זהב
סליקאי זהב
 
הודעות: 609
הצטרף: 04 ינואר 2003, 23:12
מיקום: אזור השרון

trail והשעונים

על ידי מיכאל מס » 22 מאי 2003, 23:36

והוא בסך הכל שאל איך מגיעים ל......

תגיד לי trail, אתה יודע כמה עולה מקום בסרבר שהסליק משתמש בו ?
יש עוד נושאים שלא כדאי לשאול , כי אתה לא מפסיק להקליד את האנציקלופדיות שלך ?
בחיאת זומזום, קצת רחמנות... נראה לי שהמצב שתיארת מילדותך , שהיית לוקח את השעון שלך וחובט בו ברצפה , היה קצת שונה,.....
השעון היה לוקח אותך וחובט.. בך ..ברצפה ....

טוב, פיינשמקרים שכמותכם (פיינשמקרים = אנינים), לי יש את ה-D9 של שעוני עדי, שעון נירוסטה עם לוח זכוכית שעבר את כל הטראומות האפשריות, ולא נראה לי שזה מזיז לו, סתם שעון בדגם 20 אטמוספירות מספר 229. סיפור הצלחה.מחיר זול. כפתור אחד ותאריכון
אגב הלוח לדגם הזוהר מיוצר באמת במפרולייט. שעוני עדי מבצעים הדפסה בלוחות רק לכמות מינימום גדולה.
"וישלח דוד את ידו אל הכלי, ויקח משם אבן ויקלע, ויך את הפלישתי אל מצחו, ותטבע האבן במצחו ויפול על פניו ארצה"
סמל אישי של המשתמש
סליקאי זהב
סליקאי זהב
 
הודעות: 747
הצטרף: 09 פברואר 2003, 23:25
מיקום: מרכז

על ידי trail_g19c » 23 מאי 2003, 10:03

מיכאל, ואני חשבתי שיש לך משהו עם אוספים, אספנים, כלים עם היסטוריה... :) :)

בכל מקרה, אתה לא כל כך טועה, רוב השעונים, גם היום, יותר גדולים מהיד שלי, בסיגנון הנה שעון על יד, ולא יד עם שעון.. :)

רק לשם ההגינות, אני אקבל בהבנה כל פעולה של אדמיניסטרטור השרת באם... האצבע שלו על ה DELETE תהיה כבדה.

זה ששאל בפתיחת הדיון רצה שעון של... אנשים מיוחדים, רק נתתי לו לבחור כמה דוגמאות ורעיונות :wink:

אבל באמת מיכאל, אין כאן לש"ב, דלתות, עורכי דין ותו"לים, רק שעונים... אני אספן, חובב שעונים, להבדיל מנשק אני שולט בחומר יותר מרוב האנשים כאן, אז? מה עכשיו?
:wink:
סמל אישי של המשתמש
סליקאי זהב
סליקאי זהב
 
הודעות: 609
הצטרף: 04 ינואר 2003, 23:12
מיקום: אזור השרון

תחומי עיסוק ואספנות

על ידי מיכאל מס » 23 מאי 2003, 15:25

כולי שמחה שתחומי ההתעניינות שלך מסתכמים בנשק ושעונים.
מה היה קורה אם הייתי אומר.......4X4, , וואו , היינו סותמים את המערכת, אתה עם ההתיחסויות, קישורים, ומידע לא שימושי למשתמש, ואני עם התגובות שלי על הנאתי המרובה מהאנציקלופדיה שלך...
TRAIL', בכל אחד יש יצר אספנות, ראה את שלמה המלך, סדאם חוסיין, נשיאת הפיליפינים במיל', trail וגם, הפלא ופלא, עבדך הנאמן,(אוסף מדי שיפוע וקלינומטרים)
אלא מאי?
האורך.... האורך.... האורך.....
עדיף קצר וקולע על פני ארוך ומפספס, אתה הבנת את זה , ברוך?
"וישלח דוד את ידו אל הכלי, ויקח משם אבן ויקלע, ויך את הפלישתי אל מצחו, ותטבע האבן במצחו ויפול על פניו ארצה"
סמל אישי של המשתמש
סליקאי זהב
סליקאי זהב
 
הודעות: 747
הצטרף: 09 פברואר 2003, 23:25
מיקום: מרכז

הקודםהבא

מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד
cron