חסימת פתח הקת בגלוק
המנהלים: yoramhai, donduck, שרקן
Re: חסימת פתח הקת בגלוק
שמע אם אתה לא מאומן ובכ"ז יורה בנוני ,
כבר אתה על המסלול...
כבר אתה על המסלול...
פחות -לרוב זה יותר,,
Re: חסימת פתח הקת בגלוק
ezra65 כתב:ניר ל כתב:לגבי הפקק - כמו שאמרתי למעלה - הוא מפחית כניסת אבק ואולי מקל על הכנסת מחסנית, אבל במחיר של הסתבכות במקרה שהמחסנית נתקעת.
נכון, לא חשבתי על הקטע של היתקעות מחסנית.
כשאני חושב על זה, היתקעות מחסנית זכורה לי בעיקר ממחסניות של אמ-16, לא קרה לי באקדח. אבל אני כאמור לא יורה תחרותי. כיורה תחרותי, כמה פעמים נתקעה לך מחסנית? נגיד פעם בכמה אימונים, במקרה הגרוע? וכמה פעמים אתה צריך להחליף מחסנית? לפחות 5-6 פעמים באימון? אז בחשבון הפשוט אני בעד הפקק של החמישה דולר...
אני מעריך שבמצב של התקלות, לא עלינו, הלחץ הוא קצת שונה מהלחץ בתחרות ירי, דהיינו גם יורה תחרותי ומאומן עלול לפעול תחת שיבושים בתפקוד המוטורי. אבל כמובן, תמיד עדיף שבארוע הבא של ניטרול מחבל על ידי אזרח, יהיה לנו מזל והאזרח יהיה יורה תחרותי, ולא יורה בינוני ויחסית לא מאומן כמוני.
שמע,
מי שלא מתאמן, לא נתקל בבעיות. אתה זוכר תקלות ב m-16 כי כנראה שהיית לוחם והתאמנת איתו לא מעט, גם למדת דרך ההתקלות על מה צריך להקפיד כדי לשמור על אמינות הנשק, כמו נניח על מחסניות תקינות, מה כן לשמן ומה לא לשמן וכו׳. אם יש בעיה לאקדח או ליורה, היא עשויה לצוץ בפעם היחידה שידרש להשתמש בו, לכן לא כל כך משנה כמה פעמים זה קרה לי - זה לא עניין סטטיסטי.
כשיש לך מעצור מהסוג שתיארתי קודם - אתה צריך לשלוף את המחסנית בכל מקרה, גם אם אתה לא מחליף אותה.
זה אמנם לא קרה לי הרבה, אבל באימון אחד לפני מספר שבועות שבו היו נוכחים גם שני חברי פורום נוספים - אוורסט וwarlord, זה קרה לי פעמיים רצוף.
לגבי הלחץ - הלחץ הוא אותו לחץ בתחרות והיתקלות, אותן תופעות. יכול להיות שאדם מאומן בירי ספורטיבי יעדיף לברוח/ להתחבא או לא להתערב, אבל מהרגע שישלוף נשק הוא יפעל כמו שהוא רגיל.
בלי קשר, הסיכוי שמחבל יפגוש יורה תחרותי הוא קלוש, יש מעט מאד כאלה בארץ, אולי חצי אחוז ממחזיקי רשיון פרטי, גם זה יותר מדי לדעת הבט״פ.
- סליקאי טיטניום
- הודעות: 2890
- הצטרף: 08 יולי 2008, 07:33
- מיקום: ת"א
Re: חסימת פתח הקת בגלוק
החור בדור 3 ודור 4/5 שונה מעט
וכמובן יש הבדל בין דגמים מסוימים כמו גלוק 26 או 43 וכדומה
יש כמה וכמה שימושים למקום הזה
בעבר היו שמים קת, היום אפשר לשים פקק או פקק עם מקום לשרוך אבטחה או משפך או משקולת (ליורים תחרותיים בעיקר)
אני מאמין שנכון לסתום את החוד בכל דרך מכיוון שזה מסייע בהכנסת מחסנית
וגם נגד אבק וכדומה
וכמובן יש הבדל בין דגמים מסוימים כמו גלוק 26 או 43 וכדומה
יש כמה וכמה שימושים למקום הזה
בעבר היו שמים קת, היום אפשר לשים פקק או פקק עם מקום לשרוך אבטחה או משפך או משקולת (ליורים תחרותיים בעיקר)
אני מאמין שנכון לסתום את החוד בכל דרך מכיוון שזה מסייע בהכנסת מחסנית
וגם נגד אבק וכדומה
אם אתה לא חלק מהפתרון, אתה חלק מהבעיה...
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד