דיוח נוסף משטח הבול אולטרא
המנהלים: yoramhai, donduck, שרקן
הצעדן כתב:אין לי כל ספק כי מקרה כזה - כדוגמת הנצרה ב X של דרור - מצריך התייחסות מטעם היצרן \ יבואן באשר הוא.
ברצינות, מאיזה יצרן בעולם תקבל התייחסות לחלק שנשבר, מקסימום יתקנו לך ויגידו "תודה שקנית אצלנו", אבל הסבר? התייחסות?
אני מוכן ללכת את המייל הנוסף ולומר, האם כשכפתור ההפעלה של מכונת הכביסה שלך נשבר, אתה מתקן אותו או מחפש הסברים מהיצרן? (סליחה מראש מכל אלו שנפגעו מהשוואת האקדח היקר לליבם למכונת כביסה, אך בזאת אני עושה שימוש אמת פעמים אין ספור, מה שאיני יכול לומר על אקדחי)
Webart - דביר, מייסד הסליק
HK - אם אני צריך להסביר לך - אתה אף פעם לא תבין.
HK - אם אני צריך להסביר לך - אתה אף פעם לא תבין.
חברים, אין אני מצפה לתגובה נוספת מבול - בסופו של דבר תגובתם היתה מצויינת מבחינתי - ללא אומר ודברים החלק הוחלף ותוקן עם חיוך.
אם בול ימצאו לנכון להעלות תגובה לכאן, יבורכו. למרות שלדעתי לאור המחסור בפרטים לגבי הגורמים לשבר אין אפשרות לתת מענה ו"הסבר".
לעניין התקלה - הועלתה אפשרות בשיחה שקיימתי עם אחד החברים כי התקלה נבעה מסדק פנימי במתכת. סדק שלא ניתן לאבחן אלא באמצעות צילום רנטגן. לי זה נשמע מאוד הגיוני.
מה דעתכם על הנושא? נתקלתם בתופעה כזו בכלים שונים?
נשאלת השאלה כיצד אפשר לדעת שאין מתחבא לו איזה סדק קטן בצינה של אקדח זה או אחר - סדק שבבוא העת יגרום לנזק משמעותי לאקדח או חס וחלילה ליורה.
אם בול ימצאו לנכון להעלות תגובה לכאן, יבורכו. למרות שלדעתי לאור המחסור בפרטים לגבי הגורמים לשבר אין אפשרות לתת מענה ו"הסבר".
לעניין התקלה - הועלתה אפשרות בשיחה שקיימתי עם אחד החברים כי התקלה נבעה מסדק פנימי במתכת. סדק שלא ניתן לאבחן אלא באמצעות צילום רנטגן. לי זה נשמע מאוד הגיוני.
מה דעתכם על הנושא? נתקלתם בתופעה כזו בכלים שונים?
נשאלת השאלה כיצד אפשר לדעת שאין מתחבא לו איזה סדק קטן בצינה של אקדח זה או אחר - סדק שבבוא העת יגרום לנזק משמעותי לאקדח או חס וחלילה ליורה.
כשאיש קטן עושה צל גדול,
זה סימן שהשמש שוקעת.
דרור.
זה סימן שהשמש שוקעת.
דרור.
איכות ושירות
שירות טוב - זה דבר חשוב.
אבל. קודם כל איכות.
היצרן צריך לשאוף לכך שלא נצטרך שירות.
לפעמים זול יותר ליצרן לא להפעיל בקרת איכות ובמקום זה לתת שירות.
זה {אולי} טוב לטלוויזיה, לטוסטר. לא לנשק.
מה נאמר אם זה יקרה בזמן פעולה? נרוץ לקבל שירות?
אדם נושא עימו נשק עשרות שנים ופעם כשהוא ממש צריך - יש תקלה.
ובנוגע לתיחקור התקלה: אני עוסק בתחום האלקטרוניקה. כאשר אנחנו מקבלים רכיב תקול או אפילו אם הרכיב מתקלקל לאחר זמן קצר מדי, שולחים אותו ליצרן ומקבלים דו"ח מפורט על מהות התקלה כולל צילומי רנטגן, אופטיים, מיקרוסקופ וכל מה עושה היצרן כדי שתקלה כזו לא תישנה.
קל וחומר בנשק. זכותו המלאה של הלקוח לדרוש תיחקור מלא ומפורט.
אבל. קודם כל איכות.
היצרן צריך לשאוף לכך שלא נצטרך שירות.
לפעמים זול יותר ליצרן לא להפעיל בקרת איכות ובמקום זה לתת שירות.
זה {אולי} טוב לטלוויזיה, לטוסטר. לא לנשק.
מה נאמר אם זה יקרה בזמן פעולה? נרוץ לקבל שירות?
אדם נושא עימו נשק עשרות שנים ופעם כשהוא ממש צריך - יש תקלה.
ובנוגע לתיחקור התקלה: אני עוסק בתחום האלקטרוניקה. כאשר אנחנו מקבלים רכיב תקול או אפילו אם הרכיב מתקלקל לאחר זמן קצר מדי, שולחים אותו ליצרן ומקבלים דו"ח מפורט על מהות התקלה כולל צילומי רנטגן, אופטיים, מיקרוסקופ וכל מה עושה היצרן כדי שתקלה כזו לא תישנה.
קל וחומר בנשק. זכותו המלאה של הלקוח לדרוש תיחקור מלא ומפורט.
- סליקאי זהב
- הודעות: 1160
- הצטרף: 05 ינואר 2003, 15:31
דביר, אין אני מתכוון שעל בול (או גלוק או S&W...) להוציא הודעה לעיתונות או להגיב באופן פומבי יזום, כוונתי למתן הסבר לכשל אשר אינו נובע משימוש שאינו סביר, תיקון \ החלפת חלק אינו שקול ל.. ואף אינו סותר קבלת הסבר לכשל מהסוג הזה.
השאלה הועלתה ברמת האינטרס ההדדי של היצרן והקונה על מנת להבין את הגורם (אם ניתן) ולמנוע הישנות של מקרה כזה.
המייל הנוסף שהלכת אכן מדגים באופן משכנע את כוונתך אך הייתי מעדיף לראות את הדברים כהוויתם במציאות היומיומית, אפורים משהו. מתן מענה קונקרטי לענין עשוי למנוע חזרת הבעיה, להפיס את דעתו של בעל האקדח כי הבעיה חד פעמית ולא תחזור ובנוסף לכך להביא לידיעת הציבור את התייחסותו הרצינית של היצרן לאיכות המוצר.
בימים בהם מודעות צרכנית (הוגנת) ומודעות מתן שירות ואיכות מוצאים את מקומם בכל מעגלי המסחר , לא נראה משונה בעיני לקבל הסבר גם מיצרן בעל שם כגון AEG, CONSTRUCTA, Bosch וגלוק
השאלה הועלתה ברמת האינטרס ההדדי של היצרן והקונה על מנת להבין את הגורם (אם ניתן) ולמנוע הישנות של מקרה כזה.
המייל הנוסף שהלכת אכן מדגים באופן משכנע את כוונתך אך הייתי מעדיף לראות את הדברים כהוויתם במציאות היומיומית, אפורים משהו. מתן מענה קונקרטי לענין עשוי למנוע חזרת הבעיה, להפיס את דעתו של בעל האקדח כי הבעיה חד פעמית ולא תחזור ובנוסף לכך להביא לידיעת הציבור את התייחסותו הרצינית של היצרן לאיכות המוצר.
בימים בהם מודעות צרכנית (הוגנת) ומודעות מתן שירות ואיכות מוצאים את מקומם בכל מעגלי המסחר , לא נראה משונה בעיני לקבל הסבר גם מיצרן בעל שם כגון AEG, CONSTRUCTA, Bosch וגלוק

דוחס חנקן אמנותי לעומק.
אקדחי בול, והסליק.
בוודאי תתקנו אותי אם אני טועה, אבל בהחלט יש לי תחושה של איך לומר, "קשר שתיקה" באתר הסליק מסביב לחברת בול, מטווח בול ואקדחי בול.
זה לא שלדעתי המוצרים רעים. להיפך. המטווח מצויין, היחס (והמחיר) לחברי הסליק במקום מועדף, והשירות, הן במטווח והן לבעלי אקדחי בול מעולה. גם האקדח, אמנם לא חסר מגרעות, אבל באמת "תכשיט".
בול גם מפרסמים באתר הסליק, ואני מניח, שתרומתם כמפרסם יחיד, חיונית לאחזקת האתר והקהילה שנבנתה על גביו.
אולי מהחשש לאבד את כל ההטבות, יש בפורום חשש להתבטא בחופשיות לגבי בול, וחבל. לדעתי זה לא עושה צדק לא לפורום כפורום מקצועי, וגם לא לאינטרסים המסחריים של בול.
בול היו מרוויחים הרבה יותר מדיון חופשי ומשוחרר בנוגע לאקדח, מהסוג שמתנהל סביב אקדחים אחרים. היה הרבה יותר מתאים לדעתי לראות בפורום הרבה יותר התייחסויות שכוללות גם מידע על האקדחים, גם המלצות נלהבות, וגם קללות ויריקות. אני מניח שגם למתלבטים איזה אקדח לקנות, היה הרבה יותר קל כך, וחלקם היו בוחרים בבול, ואחרים בוודאי לא. מהבחינה הזאת - האשכול הנוכחי הוא ממש "חלוצי" ...
הייתי גם שמח לדוגמה לקבל התייחסות מקצועית לנושאים שהעליתי בעבר, כמו נושא המעצורים שהיו לי באקדח (כדור אחרון במחסנית - שלוש פעמים בכ- 600 כדורים, באקדח חדש), הכוונות הזוהרות שלא ניתן לרכוש עבור האקדח (למה?), ובכלל. הייתי שמח לקבל התייחסות לנושאים אלו גם מהחברים בעלי הידע, וגם מאנשי בול.
אני רואה את עצמי כבעל אינטרס לא קטן, ואולי גדול משל אחדים בפורום, לשמור על יחסים טובים עם בול, אבל זו לא סיבה בעיני לשחק דום שתיקה עם עצמי בכל הקשור אליהם. זו גם לא גישה נכונה לחיים.
יש להם כמטווח וכיצרן, לא מעט מעלות, וגם כמה חסרונות. מותר לנו וגם כדאי לדון באופן פתוח גם באלו וגם באלו. ולא לגמגם. להגיד תודה כשצריך ולבקש מידע והסברים במקומות שאלו נדרשים, וגם לבקר ולהציק.
חג שמח לכולם!
זה לא שלדעתי המוצרים רעים. להיפך. המטווח מצויין, היחס (והמחיר) לחברי הסליק במקום מועדף, והשירות, הן במטווח והן לבעלי אקדחי בול מעולה. גם האקדח, אמנם לא חסר מגרעות, אבל באמת "תכשיט".
בול גם מפרסמים באתר הסליק, ואני מניח, שתרומתם כמפרסם יחיד, חיונית לאחזקת האתר והקהילה שנבנתה על גביו.
אולי מהחשש לאבד את כל ההטבות, יש בפורום חשש להתבטא בחופשיות לגבי בול, וחבל. לדעתי זה לא עושה צדק לא לפורום כפורום מקצועי, וגם לא לאינטרסים המסחריים של בול.
בול היו מרוויחים הרבה יותר מדיון חופשי ומשוחרר בנוגע לאקדח, מהסוג שמתנהל סביב אקדחים אחרים. היה הרבה יותר מתאים לדעתי לראות בפורום הרבה יותר התייחסויות שכוללות גם מידע על האקדחים, גם המלצות נלהבות, וגם קללות ויריקות. אני מניח שגם למתלבטים איזה אקדח לקנות, היה הרבה יותר קל כך, וחלקם היו בוחרים בבול, ואחרים בוודאי לא. מהבחינה הזאת - האשכול הנוכחי הוא ממש "חלוצי" ...
הייתי גם שמח לדוגמה לקבל התייחסות מקצועית לנושאים שהעליתי בעבר, כמו נושא המעצורים שהיו לי באקדח (כדור אחרון במחסנית - שלוש פעמים בכ- 600 כדורים, באקדח חדש), הכוונות הזוהרות שלא ניתן לרכוש עבור האקדח (למה?), ובכלל. הייתי שמח לקבל התייחסות לנושאים אלו גם מהחברים בעלי הידע, וגם מאנשי בול.
אני רואה את עצמי כבעל אינטרס לא קטן, ואולי גדול משל אחדים בפורום, לשמור על יחסים טובים עם בול, אבל זו לא סיבה בעיני לשחק דום שתיקה עם עצמי בכל הקשור אליהם. זו גם לא גישה נכונה לחיים.
יש להם כמטווח וכיצרן, לא מעט מעלות, וגם כמה חסרונות. מותר לנו וגם כדאי לדון באופן פתוח גם באלו וגם באלו. ולא לגמגם. להגיד תודה כשצריך ולבקש מידע והסברים במקומות שאלו נדרשים, וגם לבקר ולהציק.
חג שמח לכולם!
לאף אחד אין זכות להיות מאושר.
Webart ולשאר,
מי מאיתנו שעוסק בתכנון ופיתוח יודע שתקלות הן דבר בלתי נמנע.
רק נאסא יכולה להרשות לעצמה מה שמכונה פרויקט 100% או בלעז 100% (נפוץ בד"כ בתעופה) defectless (דבר שלצערי לא עמד במבחן המציאות - פעמיים או יותר).
כלומר המוצר עצמו מתוכנן כך שמקדמי הביטחון, האמצעים שנוקטים למנוע תקלות ועלות הייצור הן משניות ביחס לצורך להוציא מוצר שיענה על הדרישות ואמין בהתאם "ללא תקנה". עלות פיתוח וייצור כאלו הן עצומות.
בכל אופן, אכן אקדח הוא מוצר שתקינותו חשובה בהחלט ואף תקלה בו מסכנת חיי אדם אולם אם היצרן עומד בדרישות התקינה "יצאו ידיו ידי חובה". אולם כדי לקנות את עולמו ולעשות דולר אחד או שנים האמינות, בנוסף לפרמטרים נוספים, היא לחם חוקו. יצרן שאיכות מוצריו תיהיה ירודה - הצרכנים ידירו רגליהם ממנו, או במילים אחרות לא יקנו!
הרשו לי להפנות אתכם ליצרני המכוניות שמגלגלים מליארדי דולרים מדי שנה מעדיפים להצהיר על תקלות המתגלות מפעם לפעם, אחרת התביעות כנגדם או מאידך הפגיעה בשמם הטוב יגרמו לנזק הגדול פי כמה.
U.G
מי מאיתנו שעוסק בתכנון ופיתוח יודע שתקלות הן דבר בלתי נמנע.
רק נאסא יכולה להרשות לעצמה מה שמכונה פרויקט 100% או בלעז 100% (נפוץ בד"כ בתעופה) defectless (דבר שלצערי לא עמד במבחן המציאות - פעמיים או יותר).
כלומר המוצר עצמו מתוכנן כך שמקדמי הביטחון, האמצעים שנוקטים למנוע תקלות ועלות הייצור הן משניות ביחס לצורך להוציא מוצר שיענה על הדרישות ואמין בהתאם "ללא תקנה". עלות פיתוח וייצור כאלו הן עצומות.
בכל אופן, אכן אקדח הוא מוצר שתקינותו חשובה בהחלט ואף תקלה בו מסכנת חיי אדם אולם אם היצרן עומד בדרישות התקינה "יצאו ידיו ידי חובה". אולם כדי לקנות את עולמו ולעשות דולר אחד או שנים האמינות, בנוסף לפרמטרים נוספים, היא לחם חוקו. יצרן שאיכות מוצריו תיהיה ירודה - הצרכנים ידירו רגליהם ממנו, או במילים אחרות לא יקנו!
הרשו לי להפנות אתכם ליצרני המכוניות שמגלגלים מליארדי דולרים מדי שנה מעדיפים להצהיר על תקלות המתגלות מפעם לפעם, אחרת התביעות כנגדם או מאידך הפגיעה בשמם הטוב יגרמו לנזק הגדול פי כמה.
U.G
ahmz, אינני יודע מדוע ניתן לומר כי ישנו קשר שתיקה מסביב לבול, כפי שהופיע אשכול זה וכפי שהופיע אשכול שדן בתקלות בסדרה מסויימת של אקדחים שאיננה מיוצרת עוד.
עצם הפרסום של בול המופיע בכותרת אינו מעניק להם בלעדיות על תוכן או חסינות מפני ביקורת, כמפרסמים הם רכשו שטח פרסום והאחריות לתוכנו עליהם, כל מה שאינו נכלל בשטח הפרסום נמצא מחוץ לשליטתם, זאת למעט פורום שירות של "בול מטווחים".
אתר הסליק איננו בבעלות גוף מסחרי זה או אחר ואינו מיועד לקידום גוף כזה.
עצם הפרסום של בול המופיע בכותרת אינו מעניק להם בלעדיות על תוכן או חסינות מפני ביקורת, כמפרסמים הם רכשו שטח פרסום והאחריות לתוכנו עליהם, כל מה שאינו נכלל בשטח הפרסום נמצא מחוץ לשליטתם, זאת למעט פורום שירות של "בול מטווחים".
אתר הסליק איננו בבעלות גוף מסחרי זה או אחר ואינו מיועד לקידום גוף כזה.
דוחס חנקן אמנותי לעומק.
לא אמרתי שבול שולטים באתר, ואני מוכן אפילו להניח כי אם יש "קשר שתיקה", הוא איננו מכוון.
לא מדובר כאן בקטע של שליטה. לא לנשוך את היד המאכילה אותך, זה גם מנומס, וגם הישרדותי... וזה לא מאפיין רק את בעלי האתר, אלא גם חלק ניכר ממשתתפי הפורום, כי הרי גם אנחנו נהנים מהאתר, ומההטבות והיחס בבול. ואנחנו יודעים שהם קוראים...
מכל מקום, אני רגיל לסמוך על תחושותי, והתחושה שאני מקבל היא מאד ברורה... אבל אולי אני טועה.
דרך אגב, הביטוי "קשר שתיקה" לא לגמרי מתאים לכוונתי. אולי "קשר של נימוס מפרגן בשקט ונזהר ממוקשים" היה יותר מתאים, אבל זה ארוך מידי
לא מדובר כאן בקטע של שליטה. לא לנשוך את היד המאכילה אותך, זה גם מנומס, וגם הישרדותי... וזה לא מאפיין רק את בעלי האתר, אלא גם חלק ניכר ממשתתפי הפורום, כי הרי גם אנחנו נהנים מהאתר, ומההטבות והיחס בבול. ואנחנו יודעים שהם קוראים...
מכל מקום, אני רגיל לסמוך על תחושותי, והתחושה שאני מקבל היא מאד ברורה... אבל אולי אני טועה.
דרך אגב, הביטוי "קשר שתיקה" לא לגמרי מתאים לכוונתי. אולי "קשר של נימוס מפרגן בשקט ונזהר ממוקשים" היה יותר מתאים, אבל זה ארוך מידי

לאף אחד אין זכות להיות מאושר.
אני רואה צורך להגיב לדברים, וכדי למנוע מחשבה כי דברים נחבאים להם בין השורות, אנסה לנסח את הכתוב בצורה הפשוטה ביותר האפשרית.
בול מטווחים רכשו באתר הסליק שטחי פרסום, כמו סוחרים לפניהם וכמו עוד סוחרים שיגיעו אחריהם או יחד איתם (בתקווה רבה).
הפרסום באתר מחזיק את האתר בחיים, או לפחות את רוב הוצאות התפעול שלו.
הפרסום אינו באחריות הנהלת הסליק ואין אנו אחראים על תוכנו, כמו כן הוא אינו מקנה בשום צורה כלשהי זכות ניהול למי מהמפרסמים בו כמו גם זכויות צנזורה או שליטה על תכני האתר.
פורום בול מטווחים משמש את החברה לתקשורת עם לקוחותיה, בעבר הצענו ועדיין מציעים פורום שכזה לכל אחד ממועדוני הירי וסוחרי הנשק ללא כל תשלום, אך בתנאי אחד בלבד, שפורום זה לא ישמש להתנגחות עם סוחרי הנשק האחרים או ל"ליכוך" על הקולגות.
הסליק מעולם לא צינזר / חסם / מחק / מנע פרסום הודעה הפוגעת בבול מטווחים או כל חברה מסחרית אחרת כל עוד הודעה זו לא הייתה זדונית או שמטרתה היתה לגרום נזק בלבד, ללא אמת בצד ההודעה.
אנו מקווים שבול מטווחים ימשיכו לשתף עימנו פעולה הן באחזקת הפורום שבניהולם והן בפרסום עתידי באתר, כמו כן אנו מזמינם כל סוחר אחר, מתחום הנשק או מחוצה לו לפרסם באתר ולאפשר לנו להחזיקו ולנהלו בכבוד.
תודה לכולכם.
בול מטווחים רכשו באתר הסליק שטחי פרסום, כמו סוחרים לפניהם וכמו עוד סוחרים שיגיעו אחריהם או יחד איתם (בתקווה רבה).
הפרסום באתר מחזיק את האתר בחיים, או לפחות את רוב הוצאות התפעול שלו.
הפרסום אינו באחריות הנהלת הסליק ואין אנו אחראים על תוכנו, כמו כן הוא אינו מקנה בשום צורה כלשהי זכות ניהול למי מהמפרסמים בו כמו גם זכויות צנזורה או שליטה על תכני האתר.
פורום בול מטווחים משמש את החברה לתקשורת עם לקוחותיה, בעבר הצענו ועדיין מציעים פורום שכזה לכל אחד ממועדוני הירי וסוחרי הנשק ללא כל תשלום, אך בתנאי אחד בלבד, שפורום זה לא ישמש להתנגחות עם סוחרי הנשק האחרים או ל"ליכוך" על הקולגות.
הסליק מעולם לא צינזר / חסם / מחק / מנע פרסום הודעה הפוגעת בבול מטווחים או כל חברה מסחרית אחרת כל עוד הודעה זו לא הייתה זדונית או שמטרתה היתה לגרום נזק בלבד, ללא אמת בצד ההודעה.
אנו מקווים שבול מטווחים ימשיכו לשתף עימנו פעולה הן באחזקת הפורום שבניהולם והן בפרסום עתידי באתר, כמו כן אנו מזמינם כל סוחר אחר, מתחום הנשק או מחוצה לו לפרסם באתר ולאפשר לנו להחזיקו ולנהלו בכבוד.
תודה לכולכם.
Webart - דביר, מייסד הסליק
HK - אם אני צריך להסביר לך - אתה אף פעם לא תבין.
HK - אם אני צריך להסביר לך - אתה אף פעם לא תבין.
האמת ahmz, שלמרות שהפכתי בדעתי אם להיעלב או לאו הצלחתי לצחוק קמעה מהתיאור הפתלתל
:
הדברים פשוטים, אנחנו מכבדים אותם ונוהגים באותו נימוס שאנו מצפים לקבל.
כפי שציין דביר, הכל פתוח בפני שאר בעלי הענין בענף.

ahmz כתב:דרך אגב, הביטוי "קשר שתיקה" לא לגמרי מתאים לכוונתי. אולי "קשר של נימוס מפרגן בשקט ונזהר ממוקשים" היה יותר מתאים, אבל זה ארוך מידי
הדברים פשוטים, אנחנו מכבדים אותם ונוהגים באותו נימוס שאנו מצפים לקבל.
כפי שציין דביר, הכל פתוח בפני שאר בעלי הענין בענף.
דוחס חנקן אמנותי לעומק.
חברים יקרים,
אני מודה לכם על תגובותיכם בנושא הנצרה השבורה באקדחו של ידידינו, דרור, ומתנצל על תשובתי המאוחרת, שכן, כפי שהצעדן ציין - השתתפתי באליפות הארץ בירי מעשי במשך שלושה ימים רצופים ללא גישה לאינטרנט. אני מודה עוד לצעדן שהביא לתשומת ליבי סוגייה זו.
לא הייתי נוכח במקרה זה, ואני שמח שדרוד קיבל את השירות הטוב אשר הייתי אני, בתור לקוח, רוצה לקבל - שירות מיידי ומספק.
עם זאת, אני רק יכול לשער שהשבר בנצרתו של דרור נבעה מפגם פנימי אשר אינו נראה לעיין (כגון בועה פנימית) ואשר שום איש QC אינו יכול לגלות במהלך בדיקות קפדיניות ככל שתהינה.
טועה buzy אשר טוען כי חברתנו אינה עובדת לפי תקנים בין - לאומיים מחמירים ומתאר אותנו אך ורק כ"נשקייה"...
חברתנו עבדה קשה מאוד על מנת לקבל את התקן הבין - לאומי המחמיר: ISO9002, אשר לפיו אנו עובדים עד עצם היום הזה.
אף חברה - כולל גלוק, סיג-סאוור, ברטה, הקלר-קוך (יסלחו לי רבותיי המכובדים Webart והצעדן...
ואחרים - אינה חפה ב 100% מפגמי ייצור - אך ההבדל העיקרי בין חברה כזו לאחרת הוא ה"גב" - היינו: השירות והאחריות אשר מעניקה החברה למוצריה - ויודעים רבים מלקוחותינו, שזהו הצד החזק ביותר בחברת "בול" בארץ, וזו הסיבה שרבים נוספים אחרים חוזרים אליה.
אני מודה לכם על תגובותיכם בנושא הנצרה השבורה באקדחו של ידידינו, דרור, ומתנצל על תשובתי המאוחרת, שכן, כפי שהצעדן ציין - השתתפתי באליפות הארץ בירי מעשי במשך שלושה ימים רצופים ללא גישה לאינטרנט. אני מודה עוד לצעדן שהביא לתשומת ליבי סוגייה זו.
לא הייתי נוכח במקרה זה, ואני שמח שדרוד קיבל את השירות הטוב אשר הייתי אני, בתור לקוח, רוצה לקבל - שירות מיידי ומספק.
עם זאת, אני רק יכול לשער שהשבר בנצרתו של דרור נבעה מפגם פנימי אשר אינו נראה לעיין (כגון בועה פנימית) ואשר שום איש QC אינו יכול לגלות במהלך בדיקות קפדיניות ככל שתהינה.
טועה buzy אשר טוען כי חברתנו אינה עובדת לפי תקנים בין - לאומיים מחמירים ומתאר אותנו אך ורק כ"נשקייה"...
חברתנו עבדה קשה מאוד על מנת לקבל את התקן הבין - לאומי המחמיר: ISO9002, אשר לפיו אנו עובדים עד עצם היום הזה.
אף חברה - כולל גלוק, סיג-סאוור, ברטה, הקלר-קוך (יסלחו לי רבותיי המכובדים Webart והצעדן...

בברכה,
חיים פונס,
מנהל שיווק
בול מטווחים
חיים פונס,
מנהל שיווק
בול מטווחים
כיוון שאני עוסק בנשק יותר משבוע,
יצא לי להתקל גם בנשקים מעולים (אפילו הקלר) עם תקלות.
השאלה המקצועית צריכה להיות כמה פעמים חזר כשל זה?
אם זה חד פעמי אין כאן בעיה, תמיד יכול להסתנן חלק כושל!
השאלה השניה - האם היה למי לפנות ונתקבלה תשובה.
אני חושב שבול קבלו כאן ציון גבוה.
להזכירכם שהיו גם מקרים אחרים?
יצא לי להתקל גם בנשקים מעולים (אפילו הקלר) עם תקלות.
השאלה המקצועית צריכה להיות כמה פעמים חזר כשל זה?
אם זה חד פעמי אין כאן בעיה, תמיד יכול להסתנן חלק כושל!
השאלה השניה - האם היה למי לפנות ונתקבלה תשובה.
אני חושב שבול קבלו כאן ציון גבוה.
להזכירכם שהיו גם מקרים אחרים?
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד