שירות תיקונים ל-HECKLER USP .045

פורום האתר בעינייני נשק ותחמושת.

המנהלים: yoramhai, donduck, שרקן

Re: שירות תיקונים ל-HECKLER USP .045

על ידי שרקן » 18 אפריל 2004, 14:50

itamar כתב:שלום לכולם,


מייד אחרי שקרתה התקלה הבאתי לקל-וי את האקדח לתיקון ומאז הוא שוכב שם כאבן שאין לה הופכין תוך כדי הבטחות חוזרות ונשנות שהם נסיונות נואשים להשיג לו קפיץ הדק חדש ואו טו טו עוד כמה ימים זה מגיע...

1. דבר ראשון, קחו לתשומת לבכם שהחברה בקל-וי למרות שהם מאד נחמדים לא יוצאים מדעתם לתת שירות למוצרים שהם מוכרים...


א.


טוב.

אז אני מרשה לעצמי להתנצל בשמו של אורי (הבעלים של "קלוי") על שלא היה לו זמן לסייע לך.

לצערי, אורי היה עסוק בחודשים האחרונים בבעיות בריאות קשות של רעייתו שסבלה ממחלה קשה.

לפני כשבוע נפטרה רעייתו ואני בטוח שכולנו שולחים לו את תנחומינו.

אין לי ספק שכבר בתקופה הקרובה תוכל לזכות ב"קלוי" לשרות ולרמה הגבוה אליהם הורגלת.
אמיר שושני
(נשק הגליל - קצרין)


חברה חמושה היא חברה מנומסת
סמל אישי של המשתמש
הנהלת הסליק
 
הודעות: 1192
הצטרף: 04 ינואר 2003, 22:41
מיקום: קצרין / מטולה

על ידי itamar » 18 אפריל 2004, 16:20

אמיר,

אני לא אוהב לדסקס את הדברים האלה מעל האינטרנט מטעמי צינעת הפרט...אם הוא היה מעוניין לשתף אותי בזה אז אני מאמין שהוא היה עושה זאת. בכל מקרה, תנחומי הכנים לאורי , אני מכיר אותו כבר שנים וממש כואב לשמוע את זה.

שלא יהיה למישהו ספק.
החברה של קל וי הם עשר, ואם אקנה עוד נשק או אחליט להחליף את שלי במשהו אחר הם יהיו הראשונים שאגש אליהם ולא רק בגלל הקרבה הגיאוגרפית. את האקדח שלי קניתי אצלם גם בגלל הסיבה הזו.

מצד שני, כל הפרשה הזו לא גורמת לאף אחד מהצדדים להראות טוב ואני באמת מקווה שהיא תסתיים במהרה.

א.
תרמתי למען הסליק
תרמתי למען הסליק
 
הודעות: 9774
הצטרף: 17 אפריל 2004, 18:12

על ידי אילן ב » 18 אפריל 2004, 23:18

מזל שלא קוראים לי גלוקי (עמוס סליחה)
תגידו התחרפנתם ?
דביר כותב לכם בדיוק מה הפתרון, ואתם מסבכים. למה? מה קרה?

משפט מפתח פולני מס 1 "אין פתרון שאי אפשר למצוא לו בעיה"

והכל בגלל מסמר (סליחה קפיץ) קטן.

משפט מפתח פולני מס'3 אומר : אתה רואה שכשאתה רוצה אתה יכול?

(את משפט המפתח מס' 2 אתם בטח מכירים)

שיתוקן במהרה בימינו
סמל אישי של המשתמש
מדריך ירי
 
הודעות: 5206
הצטרף: 04 ינואר 2003, 21:05
מיקום: אשדות יעקב

על ידי איציק אלנבוגן » 19 אפריל 2004, 18:33

איתמר,
עפ"י בדיקה קצרה שערכתי עבורך-
החלק לא אותר אצל מאיר, לא ב"להב" (שניהם יבואנים של הכלי הנ"ל) ולא אצל מיכלין בחיפה.

ללא שום קשר למקרה המצער של אורי, רונן ממשיך לתת את השירות המעולה ש"קל-וי" ידוע בו.

רונן בדק עבורך, מספר פעמים, בכל המקומות המוזכרים ועוד... ובכל אופן - אתה יודע זאת מפיו...

אם אתה רוצה לקצר הליכים - ייבא את החלק בעצמך - מניסיוני ניתן לקבל חלקים כאלה בדואר מארה"ב תוך 4-5 ימי עבודה ובזול.

אני גם מאמין, שאם תביא את החלק בעצמך, לא תחויב בקל וי, אם מדובר בהתקנה פשוטה.

אלא שאז תאלץ להתנצל בפורום על הפרסום ה"לא מדוייק" בנוגע לשרות של "קל-וי" :wink:

אני מקווה שתעמוד בזה...
איציק אלנבוגן
מדריך ירי
סמל אישי של המשתמש
מדריך ירי
 
הודעות: 736
הצטרף: 10 ינואר 2003, 09:01

אחריות ושירות

על ידי amiri » 19 אפריל 2004, 19:04

אני לא יודע לגבי אקדחים ואחריות ולא מכיר את הנפשות הפועלות קלוי והקונה
אבל אני יודע מתחום האופניים שעולים הרבה יותר מאקדח במקרים מסויימים ונשברים בהם חלקים יותר מאקדחים
העניין הוא לדוגמא בנושא שלדות אופניים עליהן יש אחריות ל 15 שנה
השלדות נשברות והיבואן מחוייב להחליפן
בלי יוצא מהכלל העבודה היא על חשבונו ואם השלדה במלאי זה נעשה מייד ואם לא בדרך כלל הוא מספק ללקוח אופניים חלופיות
אז רבותי שירות הוא לא רק סיסמא
צריך לדרוש ולקבל
אקדח הוא לא אופניים שהם מותרות אקדח לאנשים מסויימים הוא הבטחון של חיי היום שלהם
נכון אי אפשר לספק אקדח חלופי אבל היבואן יכל להזמין את החלק ולהתעסק בייבוא שהרי הוא כל הזמן מייבא
הובאו כאן נסיבות מקילות למקרה ולא רוצה לתפוס אדם בצערו אבל כבעל עסק אני יודע שהעסק חייב להתקיים אם החנות סגורה אין למי לבוא בטענות אבל אם היא פתוחה היא לא רק כדי למכור אלא כדי לשרת

שוב אני לא מכיר את הנפשות הפועלות אבל חושב ששירות הוא הפרמטר החשוב
ביותר בקניית מוצר בייחוד במקרה שהייצור של הכלי הוא בחו"ל ולא בארץ

ערב טוב לכולם
אמיר
סליקאי ארד
סליקאי ארד
 
הודעות: 16
הצטרף: 10 מרץ 2004, 19:27

על ידי GUSS » 19 אפריל 2004, 19:45

כשאתה באפריקה תתחתן עם כושית ותרכב על פיל,,
כשאתה בקוטב תתחתן עם אסקימוסית ותצוד לויתן,,
כשאתה ברומניה שתה צ'ויקה ושמור על הכיסים,,
כשאתה בישראל תירה בול,,, ב"בול",,,ולא יחסרו לך חלפים,,אין הזמנות מחו"ל ,,יש נשק מיקצועי צמוד ,יש שרות צמוד ,הבעלים יושב בחדר ליד,,, יש מטווח צמוד "לבדוק את תקינות הסחורה,,והכל "פוטו פרג'" מהיום להיום,,,

ולא אין לי מניות ,,אני לא שותף,,
יש לי רק M-5
פחות -לרוב זה יותר,,
סמל אישי של המשתמש
סליק ג'אנקי
סליק ג'אנקי
 
הודעות: 4059
הצטרף: 04 ינואר 2003, 20:26

על ידי itamar » 19 אפריל 2004, 21:11

איציק,

על האקדח הזה שילמתי במיטב כספי, לא קיבלתי אותו במתנה ולא בתור טובה מאף אחד. גם לא יבאתי אותו ביבוא אישי...קניתי אותו בחנות בעלת שם ומוניטין תוך ידיעה שיש לכלי הזה אבא.
אם הייתי יודע שזה יהיה המצב אז אולי גם לא הייתי קונה אותו מלכתחילה.

מהכסף שלי נהנו כל אלה שהיו שותפים בתהליך יבוא הנשק הזה לארץ עד שנמכר לי.
עיני לא צרה ברווחים שלהם..שיהנו ירוויחו ויחזיקו עוד כמה משפחות..אבל יש גבול לכל תעלול.
כמו שיבואני הנשק יודעים לקחת לנו את הכסף הם צריכים להיות מספיק הוגנים כדי להפריש ממנו קצת כדי לרכוש מלאי נאות של חלפים לאקדחים שהם מביאים, כדי שיוכלו לתת לנו שירות בבוא היום. קל מאד לשכוח מהלקוח ולהתנער מאחריות אחרי שראית את הכסף שלו.

כמה כבר יכולה לעלות ערכת חלפים לנשק הזה? 200-500ש"ח? כמה קפיצים נוקרים פינים ושינים חולצות. אני לא מכיר אף יבואן שיפשוט את הרגל בגלל זה. האקדחים האלה הם מאיכות מעולה ולמרבה המזל הם לא מתקלקלים לעיתים תכופות אז גם לא צריך להחזיק מלאי חלפים גדול.
בכל מקרה, אני מוכן לממן עלות ערכה כזו מכיסי האישי רק כדי לא להיות במצב כזה.

לגבי שירות... על איזה שירות אתה מדבר?
ראשית, אין לי ספק הקל שבקלים ואני יודע שרונן מקל וי הופך כל אבן כדי למצוא לי את הקפיץ הזה. עם כל מי שאני דיברתי (להב, מיכלין, מאיר רוט) הוא היה שם קודם וניסה לברר אם יש את החלק. אבל מבחינתי שירות טוב זה אם הייתי מביא את הנשק ותוך שבוע הייתי מקבל אותו חזרה מתוקן כי היה את החלק בארץ...הייתי גם שמח לשלם על זה ולשבח ולהלל על השירות הטוב שקיבלתי.

ואיציק,
חייתי 4 שנים בארה"ב חזרתי משם לפני פחות משנה והחזקתי שם נשק.
- בניגוד לגלוק וקולט וכל האחרים הקלר מוכרים חלפים *רק* לנשקים מורשים שעברו הכשרה שלהם
- במחיר של כרטיס טיסה ושהיה בארה"ב אני לא רק יכול לקנות קפיץ אני יכול לקנות אקדח חדש לגמרי ואת זה לזרוק לפח.

- בכל מקרה אם אתה מכיר סוחר נשק בארה"ב שמוכן לשלוח חלפים לכתובות בחו"ל אז אשמח אם תשתף אותי ואת הפורום בזה.

ודבר אחרון...איך היית מגיב אם היית קונה טלביזיה סוני, היית הולך לישפאר כדי לקבל שירות והיו אומרים לך...אהה את החלק הזה, מצטערים לך תחפש איך להביא אותו בעצמך כדי שנוכל לתקן לך אותה..

א.
תרמתי למען הסליק
תרמתי למען הסליק
 
הודעות: 9774
הצטרף: 17 אפריל 2004, 18:12

על ידי daneven » 19 אפריל 2004, 21:48

איתמר אני מחזק את דבריך ומבין את המצב שבו אתה נמצא ואת התסכול שבמקרה.
מקווה שבמהרה הדבר יבוא על מקומו כי הקלר היא חברה מצויינת והשירות חייב להיות גם כך. אם לא אז היא לא מצויינת!?...

בהצלחה
There is no dark side of the moon really, not infact its all dark
סמל אישי של המשתמש
סליקאי ארד
סליקאי ארד
 
הודעות: 12
הצטרף: 23 אוגוסט 2003, 23:02

על ידי ג'וקר » 19 אפריל 2004, 22:11

GUSS ידידי , האם אתה מ"שותי הצויקה" ?

:wink:
חברה חמושה היא חברה מנומסת. . .
להתעצבן . . . זה להעניש את עצמך על טיפשותם של אחרים
וכן . . . גם אני חבר במועדון הפרגית המשוגעת
(ועוד איזו משוגעת)
סליקאי זהב
סליקאי זהב
 
הודעות: 1333
הצטרף: 06 ינואר 2003, 20:23
מיקום: מ...מל...מלא...מלאב...מלאבס... עיר בהפסקה ...

על ידי daneven » 19 אפריל 2004, 22:32

ג'וקר- מה???
There is no dark side of the moon really, not infact its all dark
סמל אישי של המשתמש
סליקאי ארד
סליקאי ארד
 
הודעות: 12
הצטרף: 23 אוגוסט 2003, 23:02

על ידי Cybrosh » 20 אפריל 2004, 00:57

איתמר ידידי,

מניסיון רע ומר, כמעט ולא קיימים הסוחרים בארה"ב שישלחו לך את החלקים :

1. HK ארה"ב לא מרשים לסוחרים למכור מחוץ לארה"ב ומפנים לגרמניה
2. הרבה סוחרים שעובדים עם HK כולל נשקים מורשי HK , לא רוצים להסתבך
3. אם וכאשר תמצא מישהו שמוכן לשלוח, הבעיה היחידה שלך, האם זה יגיע לפה בלי בעיה(כבר הסברתי)
4. לא כולם מוכנים לזרוק חלק לתוך קופסא/ה שאינה מציינת מה התכולה...והמבין יבין.

בקש מגרמניה שישלחו לך, יהיה מה שיהיה, לא עולה לך אגורה שחוקה!

כנס למאיר רוט ו/או אחרים ובקש שיזמינו לך את החלק.

פשוט וקל...חבל להסתבך.

*אם בכל זאת תרצה רשימה של סוחרים בארה"ב שהם גם נשקים מורשים מטעמם ומחזיקים הכל, דבר איתי בפרטי.
SPS - מתקרב לשלמות...
סמל אישי של המשתמש
סליקאי זהב
סליקאי זהב
 
הודעות: 1549
הצטרף: 04 ינואר 2003, 19:47
מיקום: Tel Aviv

על ידי איציק אלנבוגן » 20 אפריל 2004, 11:30

איתמר,
כל מה שכתבתי כאן נועד לשתי מטרות -
1. לעזור לך.
2. להבהיר כי השרות של קל-וי הוא כרגיל, ויש לך בעיה עם השרות של היבואנים.

לגבי יבוא - ראה דבריו של cybrosh - קבל ממנו רשימה של בתי עסק בארה"ב ששולחים
במעטפה, בדואר אויר. מניסיון ! (אמנם לא עם hk)
כמו כן אני בטוח ששעת גלישה שלך תניב תוצאות מבורכות...

אני מבין את התיסכול והעצבים שיש לאדם שהכלי היחידי שלו מושבת, ועוד תקופה ארוכה...

כולי תקווה שהבעיה תפתר בהקדם :!:

((זה שיש לי רק אקדחי בול כבר אמרתי ??? :wink: ))

אם כבר מדברים על בול-
לפני כשנתיים, אקדח browning 0.22 ספורט בן כ 30 שנה, השייך לקבוצת הקליעה שלי,
הושבת מכיוון שנשבר קפיץ ההדק.
לא ניתן היה להשיג את החלק בכל רחבי העולם (האינטרנטי, לפחות).
עמדתי להשבית אותו.
ממש דקות לפני שמסרתי אותו להשמדה ב"בול", ראה את האקדח מיקי דנציס,
העובד במקום, וביקש לשחק איתו - לנסות...לא יזיק...
בקיצור - האקדח עובד עד היום - אלפי כדורים בשנה...
נסה לדבר איתו - הוא אומן האילתורים .(ואולי בכלל יש להם שם את הקפיץ ?)

בהצלחה !
איציק אלנבוגן
מדריך ירי
סמל אישי של המשתמש
מדריך ירי
 
הודעות: 736
הצטרף: 10 ינואר 2003, 09:01

על ידי itamar » 20 אפריל 2004, 12:44

איציק,

שים לב שכל המודעה שלי מכוונת ליבואנים..לא היתה מילה רעה אחת על רונן וקל-וי.
הוא יכול לעשות מה שהוא יכול לעשות והוא לא יכול להצמיח את החלק הזה יש מאין...

בניגוד לבראונינג 0.22 בן ה-30 שנה שלך האקדח הזה נחשב ל-TOP OF THE LINE, עדכני, ומיוצר ונמכר באלפי חתיכות בכל העולם....חלפים יש למכביר חוץ מבארץ הקודש המבורכת שלנו. אני לא יכול לחשוב על מצב שבו אני אצטרך להשבית את הכלי הזה, זה יהיה קטע בלתי נסבל מבחינתי..

א.
תרמתי למען הסליק
תרמתי למען הסליק
 
הודעות: 9774
הצטרף: 17 אפריל 2004, 18:12

עדכון

על ידי itamar » 29 אפריל 2004, 07:30

טוב,

למעשה אין הרבה מה לעדכן פרט לזה שהעסק תקוע עמוק בבוץ.

בתגובה לעצת רבים מכם פניתי להקלר באותו היום שפתחתי את האשכול הזה (17/04) וביקשתי מהם עזרה במציאת החלק בארץ או אפשרות לרכוש אותו דרכם. כמובן שתגובה לא קיבלתי, אבל גם את החלק לא.

לכל מי שהיה לו נסיון אישי איתם, תוך כמה זמן בערך הם אמורים לחזור אליכם ולשלוח חלק?

א.
תרמתי למען הסליק
תרמתי למען הסליק
 
הודעות: 9774
הצטרף: 17 אפריל 2004, 18:12

על ידי Webart » 29 אפריל 2004, 08:00

כפי שאמרתי לך בשיחת הטלפון שלנו:
א. תשובה לא תקבל בכל מקרה.
ב. החלק יגיע תוך שלושה שבועות לחודש.

מקוה שאכן כך יתרחשו הדברים.
Webart - דביר, מייסד הסליק
HK - אם אני צריך להסביר לך - אתה אף פעם לא תבין.
סמל אישי של המשתמש
מייסד האתר
 
הודעות: 5730
הצטרף: 29 דצמבר 2002, 13:11
מיקום: מלאבס, ישראל

הקודםהבא

מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד