השירות בבול מטווחים
המנהלים: yoramhai, donduck, שרקן
אני היתי בבול כ 3 פעמים, אבל עם המזל שלי נפלתי כניראה על 3 ימים רעים.
הנקודת אור היחידה היתה "חנן" (לא בטוח במאה אחוז בשם) שהדריך במיקצועיות ובחן.
אבל בדלפק הרגשתי כלא רצוי, כאילו שאני מפריע, בקושי ענו לי, וכשענו, זה היה בטון דיבור מתנשא ומזלזל.
פעמיים באתי למקום, כדי לירות, (קיבלתי מנוי שנה חינם, לאחר קניית נשק), בפעם הראשונה, נאמר לי שאין סיכוי היום כי עמוס, ובפעם השניה אמרו לי "חכה בצד , אולי בעוד שעה היה מדריך פנוי, אחרי שעה וחצי +20 ש"ח חנייה, עזבתי את המקום מבלי לירות כדור אחד, כשאני כועס על עצמי, למה באתי לפה בכלל.
אבל כאמור, כניראה באתי בימים רעים.
הנקודת אור היחידה היתה "חנן" (לא בטוח במאה אחוז בשם) שהדריך במיקצועיות ובחן.
אבל בדלפק הרגשתי כלא רצוי, כאילו שאני מפריע, בקושי ענו לי, וכשענו, זה היה בטון דיבור מתנשא ומזלזל.
פעמיים באתי למקום, כדי לירות, (קיבלתי מנוי שנה חינם, לאחר קניית נשק), בפעם הראשונה, נאמר לי שאין סיכוי היום כי עמוס, ובפעם השניה אמרו לי "חכה בצד , אולי בעוד שעה היה מדריך פנוי, אחרי שעה וחצי +20 ש"ח חנייה, עזבתי את המקום מבלי לירות כדור אחד, כשאני כועס על עצמי, למה באתי לפה בכלל.
אבל כאמור, כניראה באתי בימים רעים.
הביקורת באה כידי לעזור להם לשפר את השירות, ולא כנקמה.
לא כל לקוח שמתלונן, הוא נודניק, בעל יצר נקמה.
אני מבין את הבעייתיות של מפעילי האתר, כשגולשים מביעים ביקורת על חנויות נשק ומטווחים, אבל זה שירות חשוב, למחזיקי ואוהבי נשק, (וגם לעסקים עצמם).
"הסליק יסדר" יכול להיות כלי יעיל לפתרון מהיר של סיכסוכים בין עסקם ללקוחות, אבל זה לא בא במקום ביקורת בונה.
מה יקרה אם חברה גדולה כמו BARETTA יחליטו לפרסם בפורום? האם אז לא נוכל לכתוב ביקורת על האקדחים שלהם?
לדעתי כל עוד לא מדובר בהשמצות חסרות שחר, וגידופיים אישיים, כל ביקורת לגיטימית.
לא כל לקוח שמתלונן, הוא נודניק, בעל יצר נקמה.
אני מבין את הבעייתיות של מפעילי האתר, כשגולשים מביעים ביקורת על חנויות נשק ומטווחים, אבל זה שירות חשוב, למחזיקי ואוהבי נשק, (וגם לעסקים עצמם).
"הסליק יסדר" יכול להיות כלי יעיל לפתרון מהיר של סיכסוכים בין עסקם ללקוחות, אבל זה לא בא במקום ביקורת בונה.
מה יקרה אם חברה גדולה כמו BARETTA יחליטו לפרסם בפורום? האם אז לא נוכל לכתוב ביקורת על האקדחים שלהם?
לדעתי כל עוד לא מדובר בהשמצות חסרות שחר, וגידופיים אישיים, כל ביקורת לגיטימית.
כנראה "mizi" לא הבנת טוב, אבל אני אחזור על דבריי, רק בשבילך:mizi כתב:מעניין שנפגעי השירות בבול מתחלפים, אבל סנגורי בול קבועים....
---
כמו Nailicq גם בשבילי היום זה היה ביקור ראשון במקום ומעולם לא השמצתי או הגנתי על גבי הפורום, מטווח מסויים. כך שלצאת בהצהרה כמו שלך, זה קצת יומרני וכמו שראית גם
מאוד לא מדויק

נערך לאחרונה על ידי werewolf בתאריך 21 פברואר 2003, 15:22, נערך פעם אחת בסך הכל.
haim כתב:mizi מה יש לך איזה סגירת חשבון עם "בול"![]()
![]()
אם כן בבקשה לא פה (בסליק בכלל).
אנחנו חברה עוזרת ולא חברה נוקמת
חיים, אם אתה לא מעוניין לקרוא ביקורת ודעות של אחרים - פשוט אל תקרא.
מצד שני זו חוצפה ןיהירות לנסות ולסתום את פיו של מישהו ששופך את מה שכואב לו. באיזה זכות אתה חושב שלדיעותיך יש עדיפות על דעותיו של מישהו אחר? אתה טוב יותר ממנו? לא נראה לי (ולא, אני לא מכיר אף אחד משניכם).
אני מציע לחזור לסגנון כתיבה חברי ולגלות פתיחות גם לדעות שאינן תואמות את השקפת העולם שלנו.
כמו שכתבתי, אני מאמין שחלק מהאנשים מקבלים יחס מצוין בבול. אני לא הגעתי למטווח מלווה באנשים שמכירים את העובדים במקום ויתכן שבגלל זה לא זכיתי ליחס כמו שאתם קיבלתם

ייתכן שאני בין 10% מהמבקרים שהתאכזבו מבול, אבל בשבילי קיבלתי אכזבה ב-100% מהביקורים שלי (שנכון- הסתכמו באחד בלבד!).
"הסליק יסדר" נראה לי כפורום שיעזור יותר לבעלי העסקים ולא לנו. למרות שאני חושב שצריך להיות שיתוף פעולה מלא בין בעלי העסקים למחזיקי הנשק ולא ניגוח זה בזה. מה הרעיון של להסתיר אכזבה/שירות גרוע? אני לא מעוניין להגיע למטווח כשלהו, לקבל יחס גרוע ואח"כ ש"הסליק יסדר". בעלי העסקים צריכים לתת יחס טוב ולהשתדל כל הזמן (ולא רק לאחר ש"הסליק סידר") , ואנחנו צריכים להיות סבלניים והוגנים

מתנצל מראש על העמדה "הניצית"
אבל ממש קשה להבין את הצד של הסוחר. למי שלא מבין את העקרון הקימעונאי: הקונה ממש לא אמור להבין את המוכר ואת צרותיו. המנגנון מאוד פשוט: הקונה בא במטרה לבזבז כסף והמוכר צריך לעשות הכל בשביל לעזור ללקוח להפרד מהכסף שלו.
יש לקוחות שאוהבים שמתייחסים אליהם רע, אבל רובנו ממש לא מוכנים לסבול את זה.
אולי בול לפעמים נותנים שרות רע או שרות טוב (ואולי לא) אבל עצם זה שקראתי כאן שכמה וכמה אנשים שיצאו משם לא מרוצים אומר שהשרות בבול לוקה בחסר.
זו עובדה.
מישהו פה העיר שאנשים ממהרים לתת ביקורת, אחרי ביקור אחד (או משהו בסגנון). סליחה על התמימות, אבל כמה נסיונות יש לתת לחנות בשביל להחליט איך השרות שם? 2 נפילות מתוך 3 ביקורים? 4 מתוך 6? מה החוקיות?
מבחינתי, אם המוכר עסוק (או שאין לו מצב רוח ללקוחות) - שיסגור את הדלת ולא יכניס עוד לקוחות.....
ברגע שנכנס לקוח - הוא צריך לקבל את ההרגשה שהוא האיש הכי חשוב בחנות (זו אולי קלישאה, אבל הלקוח משלם את המשכורת של אותו מוכר).
הלקוח ממש לא צריך להבין כמה קשה לנהל מטווח או חנות נשק. בשביל הוא משלם"דמי כניסה" למטווח או כל סכום מנופח אחר שהחנות גובה בשביל פריטים כאלה ואחרים.
זה מה שאמור "לשלם" בשביל עובדים מקצועיים וסבלניים (בכמות המספקת לנהל עסק הנותן שרות טוב).
כל האמור לעיל נכון לכל עסק, לאו דווקא "בול".
אישית, ביקרתי בבול כמה וכמה פעמים (הן למטווחים והן לטיפול באקדח). לפעמים קיבלתי יחס טוב - לפעמים יחס רע.
למה אני חוזר לשם? לא יודע. כנראה שאין הרבה פתרונות סבירים באזור המרכז והם בחזקת "הרע במיעוטו".
אולי צריך לחזור אל מאיר רוט.
אצל מאיר רוט לא הייתי הרבה זמן, למרות שלפני 20 שנה הייתי לקוח קבוע שלו. מאיר הוא דוגמה מצויינת למה שאמרתי. אז - לפי 20 שנה - הוא היה יקרן באופן יוצא דופן, אבל היה כיף להכנס אליו.
ידעתי שהוא "שוחט" אותי, אבל הוא עשה את זה בסטייל !!!
סליחה על הסיפור הארוך. האשכול הזה פשוט הציק לי.
יש לקוחות שאוהבים שמתייחסים אליהם רע, אבל רובנו ממש לא מוכנים לסבול את זה.
אולי בול לפעמים נותנים שרות רע או שרות טוב (ואולי לא) אבל עצם זה שקראתי כאן שכמה וכמה אנשים שיצאו משם לא מרוצים אומר שהשרות בבול לוקה בחסר.
זו עובדה.
מישהו פה העיר שאנשים ממהרים לתת ביקורת, אחרי ביקור אחד (או משהו בסגנון). סליחה על התמימות, אבל כמה נסיונות יש לתת לחנות בשביל להחליט איך השרות שם? 2 נפילות מתוך 3 ביקורים? 4 מתוך 6? מה החוקיות?
מבחינתי, אם המוכר עסוק (או שאין לו מצב רוח ללקוחות) - שיסגור את הדלת ולא יכניס עוד לקוחות.....
ברגע שנכנס לקוח - הוא צריך לקבל את ההרגשה שהוא האיש הכי חשוב בחנות (זו אולי קלישאה, אבל הלקוח משלם את המשכורת של אותו מוכר).
הלקוח ממש לא צריך להבין כמה קשה לנהל מטווח או חנות נשק. בשביל הוא משלם"דמי כניסה" למטווח או כל סכום מנופח אחר שהחנות גובה בשביל פריטים כאלה ואחרים.
זה מה שאמור "לשלם" בשביל עובדים מקצועיים וסבלניים (בכמות המספקת לנהל עסק הנותן שרות טוב).
כל האמור לעיל נכון לכל עסק, לאו דווקא "בול".
אישית, ביקרתי בבול כמה וכמה פעמים (הן למטווחים והן לטיפול באקדח). לפעמים קיבלתי יחס טוב - לפעמים יחס רע.
למה אני חוזר לשם? לא יודע. כנראה שאין הרבה פתרונות סבירים באזור המרכז והם בחזקת "הרע במיעוטו".
אולי צריך לחזור אל מאיר רוט.
אצל מאיר רוט לא הייתי הרבה זמן, למרות שלפני 20 שנה הייתי לקוח קבוע שלו. מאיר הוא דוגמה מצויינת למה שאמרתי. אז - לפי 20 שנה - הוא היה יקרן באופן יוצא דופן, אבל היה כיף להכנס אליו.
ידעתי שהוא "שוחט" אותי, אבל הוא עשה את זה בסטייל !!!
סליחה על הסיפור הארוך. האשכול הזה פשוט הציק לי.
אתר הסליק אינו אתר מטעם או שייך לסוחר זה או אחר. זהו אתר פרטי לחלוטין שמושקעות שעות אדם רבות על מנת לבנותו ולתחזקו, מתוך רצון כן לתרום ולאגד אנשים שיש להם מכנה משותף - כלי נשק.
על מנת להצעיד את הענף כולו קדימה, דבר שייטיב עם חברי הסליק וגם עם סוחרי הענף
נהגה שרות "הסליק יסדר" המיועד לסייע ולשרת את חברי הסליק אשר הגיעו למבוא סתום עם הסוחר. אין הכוונה לסייע לסוחר שלא יידע לנהל עסק, על כל המשתמע מכך.
יש כאן נסיון רציני לסייע בפתרון בעיות - מתוך רצון לעזור לאנשים.
(דבר נדיר במדינת ישראל, לצערי.)
קהילת הסליק, בעלת מספר רב של חברים, היא כוח קנייה שלא ייתעלמו ממנו במהרה. אני סמוך ובטוח כי כל הבעיות שהוצפו כאן, תבואנה על פתרונן בצורה שתנעם לשני הצדדים.
אגב, אנחנו עדיין תרים אחר מתנדב בעל ידע בגישור ונסיון בתחום השירות, המוכן לסייע.
על מנת להצעיד את הענף כולו קדימה, דבר שייטיב עם חברי הסליק וגם עם סוחרי הענף
נהגה שרות "הסליק יסדר" המיועד לסייע ולשרת את חברי הסליק אשר הגיעו למבוא סתום עם הסוחר. אין הכוונה לסייע לסוחר שלא יידע לנהל עסק, על כל המשתמע מכך.
יש כאן נסיון רציני לסייע בפתרון בעיות - מתוך רצון לעזור לאנשים.
(דבר נדיר במדינת ישראל, לצערי.)
קהילת הסליק, בעלת מספר רב של חברים, היא כוח קנייה שלא ייתעלמו ממנו במהרה. אני סמוך ובטוח כי כל הבעיות שהוצפו כאן, תבואנה על פתרונן בצורה שתנעם לשני הצדדים.
אגב, אנחנו עדיין תרים אחר מתנדב בעל ידע בגישור ונסיון בתחום השירות, המוכן לסייע.
נערך לאחרונה על ידי נועם בתאריך 21 פברואר 2003, 19:11, נערך פעם אחת בסך הכל.
נועם שגיב.מדריך ירי ולחימה,כיתות כוננות וירי מעשי,זיקוקים ופירו',נשק מוסמך תע"ש
נייד 050.5655325 http://www.arms.org.il
"יש לנו ציבור מסור להגנה ומוכן לחרף את נפשו להגנה על הציונות, אך אין לנו ציבור מוכשר,מאומן ומצויד לכך". ד.בן גוריון
נייד 050.5655325 http://www.arms.org.il
"יש לנו ציבור מסור להגנה ומוכן לחרף את נפשו להגנה על הציונות, אך אין לנו ציבור מוכשר,מאומן ומצויד לכך". ד.בן גוריון
לצערי גם אני נתקלתי ב'בעיית' שירות בחנות בול.
אנני מעוניין לגרום להכללות, כלומר, אם יש עובד אחד שסרח אין זה אומר שכל העסק רקוב.
הסיפור שלי - הגעתי לבדוק אפשרות להחלפת אקדח, הוצעו לי מספר כלים וביניהם אקדח מתוצרת 'בול'. בשלב זה המוכר היה מאוד ענייני וטרח סביבי כמצופה מנותן שירות.
אלא, מה לעשות ולא הבעתי עניין רב באקדח מתוצרת 'בול', או אז כאילו הפך המוכר את עורו, מאותו רגע ואילך השירות היה קר ומנוכר והמוכר הפך להיות חסר סבלנות.
הצעתי לחיים פונס - אם 'בול' מוכרת מגוון גדול של אקדחים, מתוצרת עצמית או אחרים, אנא התייחסו לכל לקוח בכבוד, גם אם החליט שלא לקנות מתוצרתכם.
אם אינכם מסוגלים לזאת - למה שלא תהפכו לחנות 'נישה' שתתמחה רק בממכר נשק מתוצרת עצמית וגם תיתן שירותי מטווח והדרכה. הרי אם אתם באמת מאמינים באיכות התוצרת שלכם, לא צריכה להיות בעייה מיוחדת ורמת המכירות תישמר פחות או יותר.
מאחר שאין לי הכלים הראויים, אינני מתיימר לקבוע כי הנשקים מתוצרת 'בול' טובים יותר או פחות מנשקים מתוצרת אחרת.
אני כן יכול להביע התרשמות מהשירות לו זכיתי (או יותר נכון לא זכיתי) בעת ביקורי האחרון במקום.
על מנת לאזן את התמונה - בעבר הייתי לקוח קבוע ב'בול', השמשתי בשירותי המטווח ואף ביצעתי קורס 'ירי מעשי' וזכיתי לשירות טוב מאוד.
========================
אנני מעוניין לגרום להכללות, כלומר, אם יש עובד אחד שסרח אין זה אומר שכל העסק רקוב.
הסיפור שלי - הגעתי לבדוק אפשרות להחלפת אקדח, הוצעו לי מספר כלים וביניהם אקדח מתוצרת 'בול'. בשלב זה המוכר היה מאוד ענייני וטרח סביבי כמצופה מנותן שירות.
אלא, מה לעשות ולא הבעתי עניין רב באקדח מתוצרת 'בול', או אז כאילו הפך המוכר את עורו, מאותו רגע ואילך השירות היה קר ומנוכר והמוכר הפך להיות חסר סבלנות.
הצעתי לחיים פונס - אם 'בול' מוכרת מגוון גדול של אקדחים, מתוצרת עצמית או אחרים, אנא התייחסו לכל לקוח בכבוד, גם אם החליט שלא לקנות מתוצרתכם.
אם אינכם מסוגלים לזאת - למה שלא תהפכו לחנות 'נישה' שתתמחה רק בממכר נשק מתוצרת עצמית וגם תיתן שירותי מטווח והדרכה. הרי אם אתם באמת מאמינים באיכות התוצרת שלכם, לא צריכה להיות בעייה מיוחדת ורמת המכירות תישמר פחות או יותר.
מאחר שאין לי הכלים הראויים, אינני מתיימר לקבוע כי הנשקים מתוצרת 'בול' טובים יותר או פחות מנשקים מתוצרת אחרת.
אני כן יכול להביע התרשמות מהשירות לו זכיתי (או יותר נכון לא זכיתי) בעת ביקורי האחרון במקום.
על מנת לאזן את התמונה - בעבר הייתי לקוח קבוע ב'בול', השמשתי בשירותי המטווח ואף ביצעתי קורס 'ירי מעשי' וזכיתי לשירות טוב מאוד.
========================
Buzy
Failure is the opportunity to begin again more intelligently
(Henry Ford)
Failure is the opportunity to begin again more intelligently
(Henry Ford)
אני יעשה זאת בקצרה !!!
תגובה לחיים!!
הפורום נועד לספק מידע לחברים ולגולשים, על סוחרים טובים וטובים פחות.
שיש סוחרים אשר מעניקים שרות טוב ויחס אדיב אנו מציינים זאת כאן בפורום
האם זאת סגירת חשבון מסוג אחר?????? לא !! זאת דעתו של אותו גולש שקיבל יחס טוב וכותב זאת בכדי לידע את כולנו !!!!
וגם אם גולש אחר קיבל יחס גרוע גם כאן בודאי זה המקום להודיע על כך לחברים!!
וזה לא סגירת חשבון עם אותו סוחר , לא!! זה יכול להיות אזהרה לאותו סוחר שישפר את יחסו לציבור נושאי הנשק, ש"הסליק" הוא שופרו!!!
שבת שלום
תגובה לחיים!!
הפורום נועד לספק מידע לחברים ולגולשים, על סוחרים טובים וטובים פחות.
שיש סוחרים אשר מעניקים שרות טוב ויחס אדיב אנו מציינים זאת כאן בפורום
האם זאת סגירת חשבון מסוג אחר?????? לא !! זאת דעתו של אותו גולש שקיבל יחס טוב וכותב זאת בכדי לידע את כולנו !!!!
וגם אם גולש אחר קיבל יחס גרוע גם כאן בודאי זה המקום להודיע על כך לחברים!!
וזה לא סגירת חשבון עם אותו סוחר , לא!! זה יכול להיות אזהרה לאותו סוחר שישפר את יחסו לציבור נושאי הנשק, ש"הסליק" הוא שופרו!!!
שבת שלום
סבי
sabi
----------------------------
שמחות צריך לארגן , האסונות באים מעצמן....
-----------------------------------
sabi
----------------------------
שמחות צריך לארגן , האסונות באים מעצמן....
-----------------------------------
גם אני נפגעתי מהיחס בבול..
כאשר ביקשתי לרכוש אקדח, ניסה המוכר כאשר הוא מנסה לתת בו זמנית שרות לשלושה אנשים, ולא אחד אחד לפי התור, לשכנע אותי לרכוש אקדח משומש.
כאשר התעקשתי לבחון רק אקדחים חדשים הוצג בפני הבול, פרט לזה סרב המוכר לאפשר לי לבחון אקדחים חדשים אחרים בטענה כי הם מכורים או שאינו יכול להוציא מהכספת.
אכן הגעתי לשם במטרה לרכוש אקדח , לבסוף נגשתי לחנות אחרת בשם עולם הנשק ברחוב אבן גבירול ושם רכשתי את האקדח, הסבירו לי בסבלנות, הביאו לי כיסה ואף הביאו את כל האקדחים הרלוונטים אלי לשולחן , עד שבחרתי באקדח שהתאים לי.
בהזדמנות אחרת הגעתי לבול על מנת לירות ירי חופשי עם עוד חבר (שגם הוא חבר הסליק),
התבקשתי להמתין כי יש קבוצה ורק לאחריה אני אוכל להכנס, כאשר הקבוצה סיימה, נאמר לי שוב להמתין כיוון שהגיעה קבוצה נוספת וקבוצה קודמת.
בנוסף לכך דרשו מאיתנו מחיר מופקע עבור כניסה ועבור הכדורים.
לבסוף ויתרנו על הירי ועזבנו את המקום.
זו הייתה הפעם האחרונה שרגלי דרכה במקום.
כאשר התעקשתי לבחון רק אקדחים חדשים הוצג בפני הבול, פרט לזה סרב המוכר לאפשר לי לבחון אקדחים חדשים אחרים בטענה כי הם מכורים או שאינו יכול להוציא מהכספת.
אכן הגעתי לשם במטרה לרכוש אקדח , לבסוף נגשתי לחנות אחרת בשם עולם הנשק ברחוב אבן גבירול ושם רכשתי את האקדח, הסבירו לי בסבלנות, הביאו לי כיסה ואף הביאו את כל האקדחים הרלוונטים אלי לשולחן , עד שבחרתי באקדח שהתאים לי.
בהזדמנות אחרת הגעתי לבול על מנת לירות ירי חופשי עם עוד חבר (שגם הוא חבר הסליק),
התבקשתי להמתין כי יש קבוצה ורק לאחריה אני אוכל להכנס, כאשר הקבוצה סיימה, נאמר לי שוב להמתין כיוון שהגיעה קבוצה נוספת וקבוצה קודמת.
בנוסף לכך דרשו מאיתנו מחיר מופקע עבור כניסה ועבור הכדורים.
לבסוף ויתרנו על הירי ועזבנו את המקום.
זו הייתה הפעם האחרונה שרגלי דרכה במקום.
- סליקאי ארד
- הודעות: 7
- הצטרף: 05 ינואר 2003, 22:29
חברים,
לא התכוונתי שכל מי שכתב / כותב /או יכתוב ביקורת חיובית על כל עסק שהוא ובול בפרט הוא בבחינת "סניגור" בלתי אובייקטיבי.
אני מכבד כל התנסות של כל אחד וכל דיווח עליה.
אני התכוונתי יותר לזה שכבר היו טענות נגד בול, והן זכו למטר כיבושין...
כמו כן רציתי לציין את העובדה שלא אחד ולא שניים מדווחים כאן ובכלל על שירות גרוע בבול.
רבותי, גם אם לא ייכתב דבר בפורום על השירות של בול, זה ישנה משהו? האנשים שנפגעו ימשיכו לחשוב כך ולהפיץ מידע זה בין חבריהם.
ככה עסק צובר מוניטין חיובי ושלילי. גם בלי האינטרנט..........
בכל מקרה, אני דווקא לא נפגעתי משירות לקוי בבול, ואין לי חשבון איתם כפי שיש הרומזים כאן....
זה לא אומר דרך אגב שהשירות של בול הוא טוב....
לא התכוונתי שכל מי שכתב / כותב /או יכתוב ביקורת חיובית על כל עסק שהוא ובול בפרט הוא בבחינת "סניגור" בלתי אובייקטיבי.
אני מכבד כל התנסות של כל אחד וכל דיווח עליה.
אני התכוונתי יותר לזה שכבר היו טענות נגד בול, והן זכו למטר כיבושין...
כמו כן רציתי לציין את העובדה שלא אחד ולא שניים מדווחים כאן ובכלל על שירות גרוע בבול.
רבותי, גם אם לא ייכתב דבר בפורום על השירות של בול, זה ישנה משהו? האנשים שנפגעו ימשיכו לחשוב כך ולהפיץ מידע זה בין חבריהם.
ככה עסק צובר מוניטין חיובי ושלילי. גם בלי האינטרנט..........
בכל מקרה, אני דווקא לא נפגעתי משירות לקוי בבול, ואין לי חשבון איתם כפי שיש הרומזים כאן....
זה לא אומר דרך אגב שהשירות של בול הוא טוב....
- סליקאי ארד
- הודעות: 30
- הצטרף: 08 פברואר 2003, 12:11
רבותי ,כפי שכתבתי למעלה ,יש את "הסליק יסדר" לצורך של ברור וגישור בבעיות מעין אלו .
נכון שאנו מדווחים על שרות טוב שאנו מקבלים ,אולם דיווח כזה אינו פוגע בפרנסתם של אנשים אלא להיפך .במקרה של"ביקורת שלילית" יש לה השפעה על פרנסתם של בעלי\עובדי...החנות\עסק ולכן ראוי להזהר עשרת מונים .
נאמר כאן ע"י אחד מחברי הפורום כי המוכר שירת שלושה לקוחות בו זמנית -->מה היית מעדיף לעשות ? לחכות עד שיסיים סופית עם כל אחד ? ואם שני אלו שלפניך רוכשים נשק ,והדבר לוקח לפחות 30 ד"ק לאדם(להערכתי:ניירת ,הסברים....) ? הרי אז היית מתלונן שחיכית שעה .
נאמר כי המתינו למטווח זמן רב . גם אני באחת הפעמים המתנתי כי נערכו במקום הדרכות לגופים שונים ולא היה מקום ,אולם אח"כ כשהתפנה המטווח הקטן מיד הכניסו אותי .מה לעשות לעסק יש פעילות שאינה כוללת רק "יורים חופשיים" , ולראיה המפגש שהיה ביום 20.02 והיה ,כך הבנתי,מוצלח מאוד .
רבותי ,אם פגעתי במי מכם בתשובתי אני מתנצל ,כל שאני רוצה זה שנהיה הוגנים ,וניתן הזדמנות (וכמו שאמרתי בתגובה אחרת :גם אנחנו לא תמיד "תלית שכולה תכלת")

נכון שאנו מדווחים על שרות טוב שאנו מקבלים ,אולם דיווח כזה אינו פוגע בפרנסתם של אנשים אלא להיפך .במקרה של"ביקורת שלילית" יש לה השפעה על פרנסתם של בעלי\עובדי...החנות\עסק ולכן ראוי להזהר עשרת מונים .
נאמר כאן ע"י אחד מחברי הפורום כי המוכר שירת שלושה לקוחות בו זמנית -->מה היית מעדיף לעשות ? לחכות עד שיסיים סופית עם כל אחד ? ואם שני אלו שלפניך רוכשים נשק ,והדבר לוקח לפחות 30 ד"ק לאדם(להערכתי:ניירת ,הסברים....) ? הרי אז היית מתלונן שחיכית שעה .
נאמר כי המתינו למטווח זמן רב . גם אני באחת הפעמים המתנתי כי נערכו במקום הדרכות לגופים שונים ולא היה מקום ,אולם אח"כ כשהתפנה המטווח הקטן מיד הכניסו אותי .מה לעשות לעסק יש פעילות שאינה כוללת רק "יורים חופשיים" , ולראיה המפגש שהיה ביום 20.02 והיה ,כך הבנתי,מוצלח מאוד .
רבותי ,אם פגעתי במי מכם בתשובתי אני מתנצל ,כל שאני רוצה זה שנהיה הוגנים ,וניתן הזדמנות (וכמו שאמרתי בתגובה אחרת :גם אנחנו לא תמיד "תלית שכולה תכלת")

חברה חמושה היא חברה מנומסת. . .
להתעצבן . . . זה להעניש את עצמך על טיפשותם של אחרים
וכן . . . גם אני חבר במועדון הפרגית המשוגעת
(ועוד איזו משוגעת)
להתעצבן . . . זה להעניש את עצמך על טיפשותם של אחרים
וכן . . . גם אני חבר במועדון הפרגית המשוגעת
(ועוד איזו משוגעת)
- סליקאי זהב
- הודעות: 1333
- הצטרף: 06 ינואר 2003, 20:23
- מיקום: מ...מל...מלא...מלאב...מלאבס... עיר בהפסקה ...
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד