נסיעה ברכב עם האקדח
המנהלים: yoramhai, donduck, שרקן
Re: נסיעה ברכב עם האקדח
תתיעץ עם נהגי מוניות.
גם נוסעים הרבה וגם יודעים הכל. הכל.
גם נוסעים הרבה וגם יודעים הכל. הכל.
- סליקאי זהב
- הודעות: 1160
- הצטרף: 05 ינואר 2003, 15:31
Re: נסיעה ברכב עם האקדח
ניר ל כתב:במקרה של תאונה אני אתן קונטרה עם ההגה.
גם במקרה של התהפכות?
א.
אקסיומה:
כל אשכול בעל יותר מ-3 דפים יהפוך בסוף ל:
1. ויכוח על הקלר וגלוק או
2. מחירי תחמושת או
3. מדיניות משרד הפנים בנושא רישוי
כל אשכול בעל יותר מ-3 דפים יהפוך בסוף ל:
1. ויכוח על הקלר וגלוק או
2. מחירי תחמושת או
3. מדיניות משרד הפנים בנושא רישוי
- תרמתי למען הסליק
- הודעות: 9774
- הצטרף: 17 אפריל 2004, 18:12
Re: נסיעה ברכב עם האקדח
לדעתי פתרון שיש לשקול הוא נרתיק Paddle שניתן לכיוונון לזוית נוחה בזמן נהיגה.
רם
"לא למען המית נתון הנשק בידינו, אלא כדי לשמור על החיים." (יצחק שדה).
"לא למען המית נתון הנשק בידינו, אלא כדי לשמור על החיים." (יצחק שדה).
Re: נסיעה ברכב עם האקדח
איתמר, אתה אמור להכיר את הבדיחה
- סליקאי טיטניום
- הודעות: 2890
- הצטרף: 08 יולי 2008, 07:33
- מיקום: ת"א
Re: נסיעה ברכב עם האקדח
ramdishon כתב:לדעתי פתרון שיש לשקול הוא נרתיק Paddle שניתן לכיוונון לזוית נוחה בזמן נהיגה.
בנרתיקים תוצרת הארץ, הפאדל לפעמים נשלף מהמכנסיים בישיבה ברכב. קורה לי המון עם נרתיק של פובוס ושל IMI.
בנרתיקים תוצרת חוץ כמו ספרילאנד הפאדל יושב טוב אבל הוא גדול ומציק בישיבה ברכב.
א.
אקסיומה:
כל אשכול בעל יותר מ-3 דפים יהפוך בסוף ל:
1. ויכוח על הקלר וגלוק או
2. מחירי תחמושת או
3. מדיניות משרד הפנים בנושא רישוי
כל אשכול בעל יותר מ-3 דפים יהפוך בסוף ל:
1. ויכוח על הקלר וגלוק או
2. מחירי תחמושת או
3. מדיניות משרד הפנים בנושא רישוי
- תרמתי למען הסליק
- הודעות: 9774
- הצטרף: 17 אפריל 2004, 18:12
Re: נסיעה ברכב עם האקדח
קניתי של Bianchi. פדל פלסטי ונרתיק עור. איכות- כל מילה מיותרת.
רם
"לא למען המית נתון הנשק בידינו, אלא כדי לשמור על החיים." (יצחק שדה).
"לא למען המית נתון הנשק בידינו, אלא כדי לשמור על החיים." (יצחק שדה).
Re: נסיעה ברכב עם האקדח
ניר ל כתב:במקרה של תאונה אני אתן קונטרה עם ההגה.
כה אמר שר התחבורה חיים קורפו כשנשאל ע"י כתבי רכב למה הוא לא חוגר חגורת בטיחות. בדיחה אמיתית ועצובה.
במאמר מוסגר - ברכב מודרני יש כרית אוויר שבמקרה תאונה חזיתית ללא חגורה, תגרום לנזק גדול משמעותית.
אוצרות תרבות http://www.facebook.com/culturetreasures?ref=hl
Re: נסיעה ברכב עם האקדח
ארציאל כתב:כוונות לחוד ומציאות לחוד...
רצונות לחוד ומציאות לחוד.
יצא לי לבצע אימונים המדמים מתאר רלוונטי:
1. ירי תוך כדי הנסיעה על מטרות דמות כשאני לא נהג והרכב נוסע במהירות של 10 קמ"ש. קשה מאוד לפגוע גם אם המטרה סטטית ונמצאת במרחק של 5 מטר מהרכב.
2. עצירת רכב וביצוע ירי כשהרכב במצב נייח תוך פריקה מהירה והמשך ירי ושימוש ברכב כמסתור (לא מחסה!). הרבה יותר ריאלי לפגוע במטרה
כמובן שכל זה עם הנרתיק הרגיל שלי ועם חגורת בטיחות מהודקת. אז הכל אפשרי. פונקציה של אימון. אני לא רואה את עצמי מתחיל לשנות זוית של נרתיק או להחליף נרתיק כל פעם שאני מתחיל נסיעה. כי אין באמת צורך. נרתיק איכותי, חגורה איכותית, לבוש מתאים ומיקום נכון של האקדח מאפשר שליפה במצבים כאלה.
תזכרו, כשאתם ברכב - יש לכם טונה ומשהו של מתכת מסביב שיכול לנוע במהירות. זה הרבה יותר יעיל מאקדח.
ניר, יצא לך פעם לחוות תאונת דרכים? התהפכות? לי כן. לא תחגור - תמות. או תיפגע ברמה כזאת שלא תצליח להגיב בירי.
- סליקאי טיטניום
- הודעות: 2130
- הצטרף: 11 ינואר 2003, 22:34
- מיקום: פתח תקווה
Re: נסיעה ברכב עם האקדח
אני לא ממליץ ולא מוסמך להמליץ, רק מעלה אפשרויות נוספות שניתן לשקול.
הכל תלוי בנסיבות ובשיקול הדעת, מי שחושש יותר מתאונה או מקנס ונקודות - שלא יוריד חגורה.
התהפכות יכולה להיגמר גם ברכב שעולה באש ואתם לכודים בפנים הפוכים ולא מצליחים לשחרר את החגורה - בילוי נעים, או סתם מנסים לצאת מהרכב לאחר שעצרתם ולא מבינים למה אתם לא יכולים.
במקרים רבים נפתחה אש מרכב שנצמד במקביל והמחבלים בדקו מי נמצא בו, או על נוסעים של רכב שעצר ברמזור וכו׳ אחרי שהמחבלים שוחחו איתם ווידאו שהם יהודים כשרים, התרחישים שאני מתאר הם לא של ירי מתוך רכב נוסע על אובייקטים שנמצאים במרחק של יותר ממטר. אני לא אסע לא חגור בכביש 443 ואנסה לפגוע במיידי אבנים אם זאת השאלה.
אני שוב אציין, שאש לא חייבת להיות יעילה בכדי לתת סיכוי להימלט ממצב של סכנת חיים.
לא זוכר כמה עשרות אלפי כדורים נורים במלחמה על כל כדור שפוגע, למרות זאת מחמשים חיילים בנק״ל ולא מעסיקים רק צלפים, מציבים מקלעים על רכבי סיור ורק״מ, משתמשים באש אוטומטית לרתק.
מסתבר אגב שגם הפושעים או הפלאנגות שאנחנו רואים אותם יורים עם יד אחת מונפת הפוך, מצליחים לפגוע לפעמים... אחרת לא הייתה בעיה אתם, לא ?
הכל תלוי בנסיבות ובשיקול הדעת, מי שחושש יותר מתאונה או מקנס ונקודות - שלא יוריד חגורה.
התהפכות יכולה להיגמר גם ברכב שעולה באש ואתם לכודים בפנים הפוכים ולא מצליחים לשחרר את החגורה - בילוי נעים, או סתם מנסים לצאת מהרכב לאחר שעצרתם ולא מבינים למה אתם לא יכולים.
במקרים רבים נפתחה אש מרכב שנצמד במקביל והמחבלים בדקו מי נמצא בו, או על נוסעים של רכב שעצר ברמזור וכו׳ אחרי שהמחבלים שוחחו איתם ווידאו שהם יהודים כשרים, התרחישים שאני מתאר הם לא של ירי מתוך רכב נוסע על אובייקטים שנמצאים במרחק של יותר ממטר. אני לא אסע לא חגור בכביש 443 ואנסה לפגוע במיידי אבנים אם זאת השאלה.
אני שוב אציין, שאש לא חייבת להיות יעילה בכדי לתת סיכוי להימלט ממצב של סכנת חיים.
לא זוכר כמה עשרות אלפי כדורים נורים במלחמה על כל כדור שפוגע, למרות זאת מחמשים חיילים בנק״ל ולא מעסיקים רק צלפים, מציבים מקלעים על רכבי סיור ורק״מ, משתמשים באש אוטומטית לרתק.
מסתבר אגב שגם הפושעים או הפלאנגות שאנחנו רואים אותם יורים עם יד אחת מונפת הפוך, מצליחים לפגוע לפעמים... אחרת לא הייתה בעיה אתם, לא ?
- סליקאי טיטניום
- הודעות: 2890
- הצטרף: 08 יולי 2008, 07:33
- מיקום: ת"א
Re: נסיעה ברכב עם האקדח
אנחנו לא בשדה קרב במלחמה ולכן חייבים לקחת בחשבון שכל כדור שאנו יורים פוגע במשהו. זהו אחד מ-4 כללי הבטיחות הבסיסיים בנשק.
ולגבי החגורה, לא תצליח לשכנע אותו שיש מצב, בו עדיף להיות בלי חגורה. כשרכב מתהפך ועולה באש ואתה לא חגור, אתה תחטוף מכה בראש ותאבד הכרה לדקה, ואז בהצלחה לך. כל הסיפורים על הרכבים שהחגורות שלהם נתקעות שייכים לשנות ה-70-80 העליזות. היום זה לא יקרה, כי זה נבדק במבחני בטיחות לרכבים. תנסה פעם לבצע תמרות חריף או בלימת חירום כשהנוסע שיושב לידך לא חגור. בעצם, לא, אל תנסה.
ולגבי החגורה, לא תצליח לשכנע אותו שיש מצב, בו עדיף להיות בלי חגורה. כשרכב מתהפך ועולה באש ואתה לא חגור, אתה תחטוף מכה בראש ותאבד הכרה לדקה, ואז בהצלחה לך. כל הסיפורים על הרכבים שהחגורות שלהם נתקעות שייכים לשנות ה-70-80 העליזות. היום זה לא יקרה, כי זה נבדק במבחני בטיחות לרכבים. תנסה פעם לבצע תמרות חריף או בלימת חירום כשהנוסע שיושב לידך לא חגור. בעצם, לא, אל תנסה.
- סליקאי טיטניום
- הודעות: 2130
- הצטרף: 11 ינואר 2003, 22:34
- מיקום: פתח תקווה
Re: נסיעה ברכב עם האקדח
spy כתב:אנחנו לא בשדה קרב במלחמה ולכן חייבים לקחת בחשבון שכל כדור שאנו יורים פוגע במשהו. זהו אחד מ-4 כללי הבטיחות הבסיסיים בנשק.
אנחנו לא בשדה הקרב אבל לפעמים כאזרחים אנחנו נקלעים לזה מבלי שנרצה.
מארב על הכביש הוא שדה קרב לכל דבר ועניין. במקרה כזה אף אחד לא יכול להיות אחראי לכל כדור שיוצא מהנשק שלו.
צריך לעשות מה שאפשר כדי לנסות לצאת מכזה אירוע בחיים.
לגבי נסיעה עם חגורת בטיחות אני מסכים איתך לגמרי. הרבה מאד כוחות ביטחון נוסעים היום חגורים. זה לא מפריע להם לפרוק במהירות מהרכב.
א.
אקסיומה:
כל אשכול בעל יותר מ-3 דפים יהפוך בסוף ל:
1. ויכוח על הקלר וגלוק או
2. מחירי תחמושת או
3. מדיניות משרד הפנים בנושא רישוי
כל אשכול בעל יותר מ-3 דפים יהפוך בסוף ל:
1. ויכוח על הקלר וגלוק או
2. מחירי תחמושת או
3. מדיניות משרד הפנים בנושא רישוי
- תרמתי למען הסליק
- הודעות: 9774
- הצטרף: 17 אפריל 2004, 18:12
Re: נסיעה ברכב עם האקדח
שלא יצא שאני מתנגד לחגורת בטיחות, אבל כוחות הבטחון מעורבים הרבה בתאונות, בטח עם רכבי שטח או רכב ממוגן . גם מחייבים אותם לדחוף מק-פורק לנשק ליתר בטחון ועם זה אף אחד מכם לא מסכים למרות שבפועל זה מצמצם את תאונות הנשק. יש בזה וויתור על מבצעיות לטובת בטיחות, אי אפשר להגיד שזה לא מפריע לפרוק.
אם הפריקה יזומה אז משחררים את החגורה מבעוד מועד, כמו שדורכים את הנשק מבעוד מועד.
אז כשאני נוסע נניח על כביש 55 למזרח ובמעבר דרך נבי אליאס יש חסימה ואני נאלץ להאט או לעצור, אני אשחרר את החגורה ואחזיק את האקדח ביד. בתנועה פקוקה או עמידה מעבר לקו הירוק, מזרח ירושליים, אפילו וואדי ערה - אותו דבר. אני לא נוסע באיזורים האלו בתדירות, אז אני מרשה לעצמי להיות דרוך כשזה קורה.
אני לא איש כוחות הבטחון, לא חי בסרט שאני כן ואני לא אתחיל לתרגל פריקה מרכב או תרגולות מבצעיות אחרות.
אני כן מתאמן בירי, אני עושה את זה להנאתי, עם ציוד ספורט, הפעולות שלי מסורבלות בהרבה עם ציוד הנשיאה, אני אזדקק לכל שניה כדי לשרוד אירוע אמת.
אם הפריקה יזומה אז משחררים את החגורה מבעוד מועד, כמו שדורכים את הנשק מבעוד מועד.
אז כשאני נוסע נניח על כביש 55 למזרח ובמעבר דרך נבי אליאס יש חסימה ואני נאלץ להאט או לעצור, אני אשחרר את החגורה ואחזיק את האקדח ביד. בתנועה פקוקה או עמידה מעבר לקו הירוק, מזרח ירושליים, אפילו וואדי ערה - אותו דבר. אני לא נוסע באיזורים האלו בתדירות, אז אני מרשה לעצמי להיות דרוך כשזה קורה.
אני לא איש כוחות הבטחון, לא חי בסרט שאני כן ואני לא אתחיל לתרגל פריקה מרכב או תרגולות מבצעיות אחרות.
אני כן מתאמן בירי, אני עושה את זה להנאתי, עם ציוד ספורט, הפעולות שלי מסורבלות בהרבה עם ציוד הנשיאה, אני אזדקק לכל שניה כדי לשרוד אירוע אמת.
- סליקאי טיטניום
- הודעות: 2890
- הצטרף: 08 יולי 2008, 07:33
- מיקום: ת"א
Re: נסיעה ברכב עם האקדח
ניר ל כתב:אז כשאני נוסע נניח על כביש 55 למזרח ובמעבר דרך נבי אליאס יש חסימה ואני נאלץ להאט או לעצור, אני אשחרר את החגורה ואחזיק את האקדח ביד. בתנועה פקוקה או עמידה מעבר לקו הירוק, מזרח ירושליים, אפילו וואדי ערה - אותו דבר. אני לא נוסע באיזורים האלו בתדירות, אז אני מרשה לעצמי להיות דרוך כשזה קורה.
אני אזדקק לכל שניה כדי לשרוד אירוע אמת.
1++
מסכים לכל מילה.
הכל עניין של שיקול דעת.
א.
אקסיומה:
כל אשכול בעל יותר מ-3 דפים יהפוך בסוף ל:
1. ויכוח על הקלר וגלוק או
2. מחירי תחמושת או
3. מדיניות משרד הפנים בנושא רישוי
כל אשכול בעל יותר מ-3 דפים יהפוך בסוף ל:
1. ויכוח על הקלר וגלוק או
2. מחירי תחמושת או
3. מדיניות משרד הפנים בנושא רישוי
- תרמתי למען הסליק
- הודעות: 9774
- הצטרף: 17 אפריל 2004, 18:12
Re: נסיעה ברכב עם האקדח
אני עדיין לא מסכים לחלוטין עם עניין חגורות הבטיחות.
אירוע חירום עלול לכלול בתוכו גם התנגשות, התהפכות ו/או תמרונים חריפים/בלימות חירום. כל אלה בלי חגורת בטיחות = כבר לא צריך נשק.
אף אחד כאן לא יקפוץ מרכב נוסע. נטישת רכב מהווה כבר ויתור על יתרון מהותי - מהירות תנועה וגוש מתכת במשקל של טון לפחות, בעזרתו ניתן להדוף תוקף. בכל ארגון ביטחוני רציני היום מלמדים שבזמן נהיגת חירום חגורת בטיחות זה ה-א'-ב' של ג'-ד'.
ניתן, אם נדרש להתחיל לירות על התוקף כשהנהג חגור.
רצוי, אם ישנה אפשרות כזאת, להימלט ממקום התקיפה ברכב ולא לצאת ממנו אל הלא-נודע, גם על חשבון התנגשות במה שחוסם את נטיב המילוט.
ואם כל זה לא עוזר, אז המצב כבר כל כך מחורבן שהחגורה רק תעזור.
אבל זה רק אני.
אירוע חירום עלול לכלול בתוכו גם התנגשות, התהפכות ו/או תמרונים חריפים/בלימות חירום. כל אלה בלי חגורת בטיחות = כבר לא צריך נשק.
אף אחד כאן לא יקפוץ מרכב נוסע. נטישת רכב מהווה כבר ויתור על יתרון מהותי - מהירות תנועה וגוש מתכת במשקל של טון לפחות, בעזרתו ניתן להדוף תוקף. בכל ארגון ביטחוני רציני היום מלמדים שבזמן נהיגת חירום חגורת בטיחות זה ה-א'-ב' של ג'-ד'.
ניתן, אם נדרש להתחיל לירות על התוקף כשהנהג חגור.
רצוי, אם ישנה אפשרות כזאת, להימלט ממקום התקיפה ברכב ולא לצאת ממנו אל הלא-נודע, גם על חשבון התנגשות במה שחוסם את נטיב המילוט.
ואם כל זה לא עוזר, אז המצב כבר כל כך מחורבן שהחגורה רק תעזור.
אבל זה רק אני.
- סליקאי טיטניום
- הודעות: 2130
- הצטרף: 11 ינואר 2003, 22:34
- מיקום: פתח תקווה
Re: נסיעה ברכב עם האקדח
אני לא חושב שיש פה תשובה אחת לכל המקרים.
אם מדובר בנסיעה מהירה, עדיף באמת להיות חגור בחגורת בטיחות.
אם אתה תקוע בפקק תנועה מכוניות מקדימה ומכוניות מאחורה, עדיף לנטוש את הרכב מאשר להיות מטרה נייחת.
א.
אם מדובר בנסיעה מהירה, עדיף באמת להיות חגור בחגורת בטיחות.
אם אתה תקוע בפקק תנועה מכוניות מקדימה ומכוניות מאחורה, עדיף לנטוש את הרכב מאשר להיות מטרה נייחת.
א.
אקסיומה:
כל אשכול בעל יותר מ-3 דפים יהפוך בסוף ל:
1. ויכוח על הקלר וגלוק או
2. מחירי תחמושת או
3. מדיניות משרד הפנים בנושא רישוי
כל אשכול בעל יותר מ-3 דפים יהפוך בסוף ל:
1. ויכוח על הקלר וגלוק או
2. מחירי תחמושת או
3. מדיניות משרד הפנים בנושא רישוי
- תרמתי למען הסליק
- הודעות: 9774
- הצטרף: 17 אפריל 2004, 18:12
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד