שיפור צינה /הדק

פורום האתר בעינייני נשק ותחמושת.

המנהלים: yoramhai, שרקן, donduck

Re: שיפור צינה /הדק

על ידי 23933 » 29 יולי 2021, 11:17

אחד הדברים הנפלאים של אתר הסליק הינו העזרה ההדדית בייעוץ, הכוונה, וכו' אני למשל לקחתי הרבה מאוד עצות מהחבר'ה בהווה ובעבר של הסליק, שהרי אין חכם כבעל ניסיון , וככל שהניסיון גדל כך החכמה גדלה .
חלק ניכר מההתקדמות האישית שלי בירי נזקף לזכותם של החבר'ה הנפלאים באתר הזה , שעדיין מגיבים (ישנם כאלו שהפסיקו להגיב וחבל מאוד משום שהציבור בכלל ונושאי הנשק בפרט צמאים לידע מתחום הירי באקדח) לשאלות, תובנות, הגיגים וכו' .
ועל כך מגיע להם יישר כוח גדול
"איש את רעהו יעזרו ולאחיו יאמר חזק" מלבי"ם - באור הענין איש את רעהו יעזרו וחוץ מזה יאמר לאחיו חזק ג''כ אתה בעצמך ואל תסמך על העזר אך היה לבן חיל. ישעיה מא ו
סליקאי זהב
סליקאי זהב
 
הודעות: 479
הצטרף: 08 נובמבר 2018, 14:34

ציין לייזר

על ידי ezra65 » 06 אוגוסט 2021, 07:19

Wild-men כתב:איתמר ניר ו239 וליאור ..
תגידו נסיון בירי עם ציין לייזר יעודי לדגם האקדח כמו לימה ,,קונטר, סטרים לייט יש לכם תגובות מבחינת עלות מול תועלת? שוב שואל להתעניינות אישית בלבד. לשמוע תגובות שלכם. ומהנסיון הרב שלכם. תודה.


לא שאלת אותי, אבל תרשה לי לנסות ולתרום.
כשמשקיעים הרבה כסף בכלי מסויים, וזה יכול להיות כל דבר, כלי תחבורה, כלי עבודה, כלי נשק וכו', יש נטייה טבעית "לשים עוד כמה שקלים" (בדרך כלל זה הרבה שקלים) כדי לשפר ולשפצר. עד היום כשאני מדפדף באיזה אתר לשיפור אופנועים אני מייד רוצה להזמין מפלט של אקרפוביץ ואת המעיל האחרון של דאינזה, ואז נזכר שויתרתי על האופנוע כבר לפני שנים כשבחרתי להיות אבא. השוק מלא בדובדבנים ואתה פשוט מרגיש חייב לרוץ מדוכן לדוכן ולקנות את הכי הכי. ככה זה.
למדתי פחות או יותר לשלוט בדחף הזה אבל עד היום אני נלחם בעצמי, וזה לא קל.
דווקא במקרה של האקדח שקנית (תתחדש) יש יתרון גדול כי הוא *מגיע מוכן מהקופסה*. אין לו כוונות חרא כמו של גלוק, אין לו חלקי הדק גסים שדורשים ליטוש, הוא פשוט ידידותי כמו שהוא, נוח להסלקה - פלא ממש - ופשוט הכי מוכן שיש לנשיאה. כעת אני מציע שתפעל לפי סדר עדיפויות. כמו שבצבא לא קיבלת נשק עם כוונות השלכה וצייני לייזר מהיום הראשון אלא למדת לתפעל אותו בתנאים הכי בסיסיים - תזכור שכל הקישוטים יכולים להפסיק לפעול ואז תצטרך לירות טוב עם נשק "טיפש" - ככה גם באקדח שלך. הפרמטר הוא לא כמות כדורים, שים לב! הפרמטר הוא אימון נכון עם האנשים הנכונים שיגרמו לכל לחיצה שלך על ההדק להיות חלק מהלמידה שלך. מטווח סטטי טוב בדיוק ל-50 הכדורים הראשונים, לאחר מכן אתה חייב שיאמנו אותך.
אחרי שתרגיש שאתה יכול לירות בלי להוות סכנה בטיחותית לך ולסביבתך - פרק מאד חשוב בהכשרה שלך ואל תזלזל בו לעולם - תתקדם לך במישור המיומנויות הבסיסיות של נשיאה נכונה, שליפה נכונה, יציבה נכונה, אחיזה נכונה, תמונת כוונות נכונה, לחיצה נכונה על ההדק, המשך ירי, החלפת מחסניות, מחסות, יד אחת, וכו וכו.
אחרי שתרגיש נוח והמדריכים שלך ירגישו נוח איתך, אז ורק אז הייתי מתפנה לעשות שיפורים מתקדמים בנשק. כי רק אז תדע איזה שיפור דרוש לך ואיזה לא. עד אז לא יהיה לך מושג. בסוף תדיע למסקנה שרוב השיפורים מיותרים ונועדו בעיקר לפרנסתם של היצרנים והמשווקים.
כשאתה יודע טוב יותר מה אתה רוצה, או אז תוכל לבחור לתלות על הנשק מה שתרצה, מכידון ועד כוונת שיי-טאק, להביור ומטול רימונים.
תרמתי למען הסליק
תרמתי למען הסליק
 
הודעות: 111
הצטרף: 21 ספטמבר 2003, 13:20

Re: ציין לייזר

על ידי Wild-men » 06 אוגוסט 2021, 13:08

ezra65 כתב:
Wild-men כתב:איתמר ניר ו239 וליאור ..
תגידו נסיון בירי עם ציין לייזר יעודי לדגם האקדח כמו לימה ,,קונטר, סטרים לייט יש לכם תגובות מבחינת עלות מול תועלת? שוב שואל להתעניינות אישית בלבד. לשמוע תגובות שלכם. ומהנסיון הרב שלכם. תודה.


לא שאלת אותי, אבל תרשה לי לנסות ולתרום.
כשמשקיעים הרבה כסף בכלי מסויים, וזה יכול להיות כל דבר, כלי תחבורה, כלי עבודה, כלי נשק וכו', יש נטייה טבעית "לשים עוד כמה שקלים" (בדרך כלל זה הרבה שקלים) כדי לשפר ולשפצר. עד היום כשאני מדפדף באיזה אתר לשיפור אופנועים אני מייד רוצה להזמין מפלט של אקרפוביץ ואת המעיל האחרון של דאינזה, ואז נזכר שויתרתי על האופנוע כבר לפני שנים כשבחרתי להיות אבא. השוק מלא בדובדבנים ואתה פשוט מרגיש חייב לרוץ מדוכן לדוכן ולקנות את הכי הכי. ככה זה.
למדתי פחות או יותר לשלוט בדחף הזה אבל עד היום אני נלחם בעצמי, וזה לא קל.
דווקא במקרה של האקדח שקנית (תתחדש) יש יתרון גדול כי הוא *מגיע מוכן מהקופסה*. אין לו כוונות חרא כמו של גלוק, אין לו חלקי הדק גסים שדורשים ליטוש, הוא פשוט ידידותי כמו שהוא, נוח להסלקה - פלא ממש - ופשוט הכי מוכן שיש לנשיאה. כעת אני מציע שתפעל לפי סדר עדיפויות. כמו שבצבא לא קיבלת נשק עם כוונות השלכה וצייני לייזר מהיום הראשון אלא למדת לתפעל אותו בתנאים הכי בסיסיים - תזכור שכל הקישוטים יכולים להפסיק לפעול ואז תצטרך לירות טוב עם נשק "טיפש" - ככה גם באקדח שלך. הפרמטר הוא לא כמות כדורים, שים לב! הפרמטר הוא אימון נכון עם האנשים הנכונים שיגרמו לכל לחיצה שלך על ההדק להיות חלק מהלמידה שלך. מטווח סטטי טוב בדיוק ל-50 הכדורים הראשונים, לאחר מכן אתה חייב שיאמנו אותך.
אחרי שתרגיש שאתה יכול לירות בלי להוות סכנה בטיחותית לך ולסביבתך - פרק מאד חשוב בהכשרה שלך ואל תזלזל בו לעולם - תתקדם לך במישור המיומנויות הבסיסיות של נשיאה נכונה, שליפה נכונה, יציבה נכונה, אחיזה נכונה, תמונת כוונות נכונה, לחיצה נכונה על ההדק, המשך ירי, החלפת מחסניות, מחסות, יד אחת, וכו וכו.
אחרי שתרגיש נוח והמדריכים שלך ירגישו נוח איתך, אז ורק אז הייתי מתפנה לעשות שיפורים מתקדמים בנשק. כי רק אז תדע איזה שיפור דרוש לך ואיזה לא. עד אז לא יהיה לך מושג. בסוף תדיע למסקנה שרוב השיפורים מיותרים ונועדו בעיקר לפרנסתם של היצרנים והמשווקים.
כשאתה יודע טוב יותר מה אתה רוצה, או אז תוכל לבחור לתלות על הנשק מה שתרצה, מכידון ועד כוונת שיי-טאק, להביור ומטול רימונים.



עזרא שאפו על התגובה וכיף להכיר עוד חבר איכותי מהסליק.
וכמובן תרשה לי להבין את הדחף שלך למפלט אקרפוביץ ומעיל איכותי..והלוואי שהיה לי את הרזומה באקדחים כמו שיש לי בדו גלגלי. אנוכי התנייד בעברו בכלים "אלימים" החל מחיפוש בלתי נפסק אחרי ה954 2003 דינוזאור נכחד. ועד "פשרה" של נינגה 1000 בדגש על שנת 2004 יחס הפוך כוח סוס משקל כלי. אבל את החוויות נשאיר לנו בפרטי. שלא נשעמם את חברי הפורום חובבי העופרת.
תודה על התגובה. אתה צודק בהחלט. לשלוט במיומנות בכלי היריה זה אבני היסוד. זה כמו שאחד המדריכים אמר לי" זה לא משנה איזה קוטר יש לך של כדור שאתה יורה אותו לעבר איום ולא פוגע בו לא משנה כמה גדול יהיה ."
ועזרא תשתדל לבלות כאן קצת יותר. כי הסליק לאט לאט ניהיה סוג של קו רציף... לצערי .. מתגובות עברו נראה שהלהט הוחלף בשיגרה. אבל למזלי הוותיקים כמו ניר ,איתמר,ליאור,239, עדיין כוחם במותנם. משתפים ועוזרים. כבוד סהכ ... לא פשוט לבלות פה כמעט שני עשורים לשמוע שטויות של טירונים... בהלצה כמובן.
"לולא חרשתם בעגלתי לא ידעתם חידתי"
סליקאי ארד
סליקאי ארד
 
הודעות: 79
הצטרף: 24 מאי 2021, 00:32

Re: ציין לייזר

על ידי ezra65 » 12 אוגוסט 2021, 07:45

Wild-men כתב:
ezra65 כתב:
Wild-men כתב:איתמר ניר ו239 וליאור ..
תגידו נסיון בירי עם ציין לייזר יעודי לדגם האקדח כמו לימה ,,קונטר, סטרים לייט יש לכם תגובות מבחינת עלות מול תועלת? שוב שואל להתעניינות אישית בלבד. לשמוע תגובות שלכם. ומהנסיון הרב שלכם. תודה.


לא שאלת אותי, אבל תרשה לי לנסות ולתרום.
כשמשקיעים הרבה כסף בכלי מסויים, וזה יכול להיות כל דבר, כלי תחבורה, כלי עבודה, כלי נשק וכו', יש נטייה טבעית "לשים עוד כמה שקלים" (בדרך כלל זה הרבה שקלים) כדי לשפר ולשפצר. עד היום כשאני מדפדף באיזה אתר לשיפור אופנועים אני מייד רוצה להזמין מפלט של אקרפוביץ ואת המעיל האחרון של דאינזה, ואז נזכר שויתרתי על האופנוע כבר לפני שנים כשבחרתי להיות אבא. השוק מלא בדובדבנים ואתה פשוט מרגיש חייב לרוץ מדוכן לדוכן ולקנות את הכי הכי. ככה זה.
למדתי פחות או יותר לשלוט בדחף הזה אבל עד היום אני נלחם בעצמי, וזה לא קל.
דווקא במקרה של האקדח שקנית (תתחדש) יש יתרון גדול כי הוא *מגיע מוכן מהקופסה*. אין לו כוונות חרא כמו של גלוק, אין לו חלקי הדק גסים שדורשים ליטוש, הוא פשוט ידידותי כמו שהוא, נוח להסלקה - פלא ממש - ופשוט הכי מוכן שיש לנשיאה. כעת אני מציע שתפעל לפי סדר עדיפויות. כמו שבצבא לא קיבלת נשק עם כוונות השלכה וצייני לייזר מהיום הראשון אלא למדת לתפעל אותו בתנאים הכי בסיסיים - תזכור שכל הקישוטים יכולים להפסיק לפעול ואז תצטרך לירות טוב עם נשק "טיפש" - ככה גם באקדח שלך. הפרמטר הוא לא כמות כדורים, שים לב! הפרמטר הוא אימון נכון עם האנשים הנכונים שיגרמו לכל לחיצה שלך על ההדק להיות חלק מהלמידה שלך. מטווח סטטי טוב בדיוק ל-50 הכדורים הראשונים, לאחר מכן אתה חייב שיאמנו אותך.
אחרי שתרגיש שאתה יכול לירות בלי להוות סכנה בטיחותית לך ולסביבתך - פרק מאד חשוב בהכשרה שלך ואל תזלזל בו לעולם - תתקדם לך במישור המיומנויות הבסיסיות של נשיאה נכונה, שליפה נכונה, יציבה נכונה, אחיזה נכונה, תמונת כוונות נכונה, לחיצה נכונה על ההדק, המשך ירי, החלפת מחסניות, מחסות, יד אחת, וכו וכו.
אחרי שתרגיש נוח והמדריכים שלך ירגישו נוח איתך, אז ורק אז הייתי מתפנה לעשות שיפורים מתקדמים בנשק. כי רק אז תדע איזה שיפור דרוש לך ואיזה לא. עד אז לא יהיה לך מושג. בסוף תדיע למסקנה שרוב השיפורים מיותרים ונועדו בעיקר לפרנסתם של היצרנים והמשווקים.
כשאתה יודע טוב יותר מה אתה רוצה, או אז תוכל לבחור לתלות על הנשק מה שתרצה, מכידון ועד כוונת שיי-טאק, להביור ומטול רימונים.



עזרא שאפו על התגובה וכיף להכיר עוד חבר איכותי מהסליק.
וכמובן תרשה לי להבין את הדחף שלך למפלט אקרפוביץ ומעיל איכותי..והלוואי שהיה לי את הרזומה באקדחים כמו שיש לי בדו גלגלי. אנוכי התנייד בעברו בכלים "אלימים" החל מחיפוש בלתי נפסק אחרי ה954 2003 דינוזאור נכחד. ועד "פשרה" של נינגה 1000 בדגש על שנת 2004 יחס הפוך כוח סוס משקל כלי. אבל את החוויות נשאיר לנו בפרטי. שלא נשעמם את חברי הפורום חובבי העופרת.
תודה על התגובה. אתה צודק בהחלט. לשלוט במיומנות בכלי היריה זה אבני היסוד. זה כמו שאחד המדריכים אמר לי" זה לא משנה איזה קוטר יש לך של כדור שאתה יורה אותו לעבר איום ולא פוגע בו לא משנה כמה גדול יהיה ."
ועזרא תשתדל לבלות כאן קצת יותר. כי הסליק לאט לאט ניהיה סוג של קו רציף... לצערי .. מתגובות עברו נראה שהלהט הוחלף בשיגרה. אבל למזלי הוותיקים כמו ניר ,איתמר,ליאור,239, עדיין כוחם במותנם. משתפים ועוזרים. כבוד סהכ ... לא פשוט לבלות פה כמעט שני עשורים לשמוע שטויות של טירונים... בהלצה כמובן.


954RR? יש לי צמרמורת רק מהמחשבה. אני לא בטוח שהיה כזה בארץ. הסגנון שלי היה קצת יותר רגוע, VFR דור 5. נוח למרחקים ארוכים ויודע לפתוח חזק מאד כשצריך.
תרמתי למען הסליק
תרמתי למען הסליק
 
הודעות: 111
הצטרף: 21 ספטמבר 2003, 13:20

Re: ציין לייזר

על ידי Wild-men » 12 אוגוסט 2021, 22:20

Vfr היה לי שנת 2002 מנוע וי טק 4 צילנדר בתצורת וי לא בשורה. בהחלט לקח לי זמן להתרגל לצליל ולכוח שהמנוע מקבל בסלד גבוה. בסלד הנמוך זה אופניים חשמליות. אתה מגיע ל7 סלד הוי טק נפתח אתה מרגיש את כל הכוחות סוס.אגב שגם שתדע המנוע הזה פותח שגם בסלד הנמוך חלק מהשסתומים לא פעילים רק שמגיעים לסלד רצוי (גבוה) פלוס שבתיבת אוויר יש גם את אותו עיקרון של מין כיס אוויר שגם הוא נפתח בסלד הגבוה ונסגר בנמוך על מנת לתת בוסט של אוויר למנוע.אחרי שהחלפתי לו פילטר אויר נוכחתי לבניה והנדסת אנוש המדהימה של הכלי הזה... כלי ספורט טאורינג מדהים. היה לו 160 אלף קילומטר נסע כמו גדול...
עכשיו לגבי ה954.
ככה אני אומנם חושב שאני צעיר ממך אבל עדיין אני מודע לרזומה של הכלים האלה...שנות 80 90 שלטו ברחובות שני יצורים שלצערי הרגו הרבה אנשים. זה היה הסוזוקי gsx750 וה900cbr.
לגבי השושלת. 900 נכחו בארץ משנת 94 ועד 99 נכחדו בגלל תאונות עצמיות ואחרות.
929 משנת 2000 עד 2001
954 משנת 2002 2003
ואז כבר הונדה עברו לליטר וכאן כבר זה לא מעניין.
כי זה לא העניין של כוחות סוס. זה עניין של כל החבילה .. האופנועים שציינתי בהתחלה היו אופנועי קצה שנבנו על מנת לקחת את הדברים בצורה ברורה. לכיוון אחד. כיום האופנועים מצוידים בבקרות החלקה בבקרות הרמות גלגל. וכול מיני מחשבים מטופשים.
רוכב טוב לא צריך את כל השטויות האלה. מעולם לא רכבתי עם abs. שעליתי פעם ראשונה על נינגה 1000 2017 אני חוזר לאולם תצוגה אומר לאיש מכירות תקשיב אני חושב שיש בעיה לאופנוע הוא לא נוסע טוב. הנציג אומר לי כמובן אתה הייתה על תוכנית שלג ולכן הייתה צריך לשנות לתוכנית A בקיצור...אחרי החיפושים זכיתי להיות בעלים של נינגה 1000 2004.
קצת רזומה על שושלת קוואסקי עד אותו עת. היו על 900 סמק זה היה הליטר פורץ הדרך שלהם הראשון שהיה אמור לתת בראש למתחרים בכול הפרמטרים...ולפי דעתי הוא גם אחרון הויקינגים ואחריו לא יצא כלי ששמו הולך לפניו.
לא משנה כמה תחפור על במוו 1000rr ודומיו.
בסקאלת האופנועים קיימים 3 מפלצות שרוכבים לא מנוסים איבדו את החיים שלהם. בתדירות לא סבירה.
סוזוקי גיקסר 750 שנים 88 -91 (אחרי השנים האלה הם הפכו לקירור מים אסור לגעת)
הונדה cbr 900/929/954 שנים 94-2003
קוואסקי נינגה 1000 2004
וכאן נעצר השעון חול..
עזרא אני לא ארחיב יותר על אופנועים שלא נשעמם את החברים כאן.
"לולא חרשתם בעגלתי לא ידעתם חידתי"
סליקאי ארד
סליקאי ארד
 
הודעות: 79
הצטרף: 24 מאי 2021, 00:32

הקודם

מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 23 אורחים