טרייד אין חולון - מי מכיר?
חברות הליסינג לא מיבאות לבדן את המכוניות.
היבואן הרשמי מייבא אותן וגם נותן את השירות.
היבואן הרשמי הוא זה שקובע את המחיר של הרכב, ואת רמתו. בכך הוא בעצם קובע עבור האזרח את הסטנדרט בכל קבוצה. אם תיבא רכב ביבוא אישי שיחרוג מהסטנדרט שקבע היבואן עבור אותו דגם - תשלם במכס אקסטרה, למרות שיכול להיות שייבת רכב "סטנדרטי" אבל בסטנדט של מדינה אחרת.
גם אצל היבואן אתה יכול לרכוש רכב בקבוצה 2. כיום עד מחיר של 109000 ש"ח, והרבה עושים זאת ובצדק, שכן חלק מאותם אקסטרות מורכבות ממש כאן ונמכרות לקונה במחיר מופקע.
היבואן הרשמי מייבא אותן וגם נותן את השירות.
היבואן הרשמי הוא זה שקובע את המחיר של הרכב, ואת רמתו. בכך הוא בעצם קובע עבור האזרח את הסטנדרט בכל קבוצה. אם תיבא רכב ביבוא אישי שיחרוג מהסטנדרט שקבע היבואן עבור אותו דגם - תשלם במכס אקסטרה, למרות שיכול להיות שייבת רכב "סטנדרטי" אבל בסטנדט של מדינה אחרת.
גם אצל היבואן אתה יכול לרכוש רכב בקבוצה 2. כיום עד מחיר של 109000 ש"ח, והרבה עושים זאת ובצדק, שכן חלק מאותם אקסטרות מורכבות ממש כאן ונמכרות לקונה במחיר מופקע.
STOPPING POWER IS AN ILLUSION
Marshal & Sanow
DVC
Marshal & Sanow
DVC
תו ד ה לכולם ! (או איך נחסכו 39K שקלים)
עזרתם לי להגיע להחלטה הנכונה.
הרכב ל א נקנה בעיקר בגלל חוסר אמון.
לסיכום-
הלכתי למכון בת"א שם ביקשו רשיון מקורי....ובמגרש נתנו לי רק צילום שנשלח בפקס....
ולא יודע איך פיספסתי אבל הרכב בכלל היה משועבד לאלבר לפי הרשיון ככה שעוד לפני הבדיקה
החברה במכון המליצו לי לרדת מהעניין.
ככה שחסכתי גם את מחיר הבדיקה.
האמת שכשחזרתי הבחור עוד ניסה למכור לי סיפורים על השעבוד ועד כמה האוטו מדהים
(אבל הסברתי לו שאני מחפש כבר 10 חודשים ומוכן לחכות עוד כמה ימים לאוטו אחר)
וקונים פוטנציאליים שעמדו לידי פתאום קלטו שגם ברשיון שלהם רשום שעבוד !
לקחים (לא לפי סדר חשיבות)-
1.ללכת עם הלב. (הייתה לי הרגשה לא משהו מההתחלה)
2.לקחת למכון בדיקה מרוחק ככל האפשר.
3.להתרחק ממגרשים (גם זה שעובד שם לא באמת יודע הכל על האוטו)
4.להקשיב לחברים (ובמיוחד לחברי הסליק!)
6.לא לקרוע שיק בנקאי (אמורים להחזיר אותו לבנק....)
7.לראות רשיון מקורי (ולא משנה אם ממגרש או פרטי !)
שתהיה שבת שקטה !
שבת-שלום!
אורי
הרכב ל א נקנה בעיקר בגלל חוסר אמון.
לסיכום-
הלכתי למכון בת"א שם ביקשו רשיון מקורי....ובמגרש נתנו לי רק צילום שנשלח בפקס....
ולא יודע איך פיספסתי אבל הרכב בכלל היה משועבד לאלבר לפי הרשיון ככה שעוד לפני הבדיקה
החברה במכון המליצו לי לרדת מהעניין.
ככה שחסכתי גם את מחיר הבדיקה.
האמת שכשחזרתי הבחור עוד ניסה למכור לי סיפורים על השעבוד ועד כמה האוטו מדהים
(אבל הסברתי לו שאני מחפש כבר 10 חודשים ומוכן לחכות עוד כמה ימים לאוטו אחר)
וקונים פוטנציאליים שעמדו לידי פתאום קלטו שגם ברשיון שלהם רשום שעבוד !
לקחים (לא לפי סדר חשיבות)-
1.ללכת עם הלב. (הייתה לי הרגשה לא משהו מההתחלה)
2.לקחת למכון בדיקה מרוחק ככל האפשר.
3.להתרחק ממגרשים (גם זה שעובד שם לא באמת יודע הכל על האוטו)
4.להקשיב לחברים (ובמיוחד לחברי הסליק!)
6.לא לקרוע שיק בנקאי (אמורים להחזיר אותו לבנק....)
7.לראות רשיון מקורי (ולא משנה אם ממגרש או פרטי !)
שתהיה שבת שקטה !
שבת-שלום!
אורי
רון ארד-
עד שתחזור הביתה !
עד שתחזור הביתה !
שתי רכישות הרכב האחרונות שלי היו רכבי ליסינג -
לגבי הראשונה (לא כלכך הוגן) - רכשתי את רכב הליסינג שלי נהג יחיד טיפולים בזמן קצין רכב אמין.
לגבי השני - רכב מסחרי ממגרש היבואן (סיטרואן) הרכב בזק לשעבר. בזמן הבדיקה עדיין משועבד לבנק וללא רשיון בתוקף (מקובל אצל סוחרי רכב, וכמו כן סוחר רכב לא מוסיף ידיים לרכב כבעבר. ספר הטיפולים היה פתוח לפני (הרכב טופל רק במוסך החברה) אבל
תאונות לא בהכרח טופלו במוסך החברה ובדיקה במכון אמורה לגלות את כל התאונות המשמעותיות. בנוסף כל מה שנכתב בדו"ח הבדיקה תוקן לפני מסירת הרכב במוסך היבואן.
במגרש אחר - לא תודה לא קונה.
ושאר המסקנות - שלכם בלבד.
לגבי הראשונה (לא כלכך הוגן) - רכשתי את רכב הליסינג שלי נהג יחיד טיפולים בזמן קצין רכב אמין.
לגבי השני - רכב מסחרי ממגרש היבואן (סיטרואן) הרכב בזק לשעבר. בזמן הבדיקה עדיין משועבד לבנק וללא רשיון בתוקף (מקובל אצל סוחרי רכב, וכמו כן סוחר רכב לא מוסיף ידיים לרכב כבעבר. ספר הטיפולים היה פתוח לפני (הרכב טופל רק במוסך החברה) אבל
תאונות לא בהכרח טופלו במוסך החברה ובדיקה במכון אמורה לגלות את כל התאונות המשמעותיות. בנוסף כל מה שנכתב בדו"ח הבדיקה תוקן לפני מסירת הרכב במוסך היבואן.
במגרש אחר - לא תודה לא קונה.
ושאר המסקנות - שלכם בלבד.
יובל .
החיים הם הדבר המסוכן ביותר בחיים . עוד לא פגשתי מישהו שיצא מהחיים בחיים.
החיים הם הדבר המסוכן ביותר בחיים . עוד לא פגשתי מישהו שיצא מהחיים בחיים.
שתי רכישות הרכב האחרונות שלי היו רכבי ליסינג -
קצין רכב אמין. --> אין ספק שחוסך הרבה כאבי ראש....
לגבי השני - בדיקה במכון אמורה לגלות את כל התאונות המשמעותיות.
--> לא תמיד. מה עוד שהם לוקחים אחריות רק על מה שתקין, ככה
שע"י כיסתו"ח הם יכולים להחליק גם את זה.
ראה מקרה "מכון הדרום" בדרום ת"א.
במגרש אחר - לא תודה לא קונה.
-->למזלי גיליתי מכון שפשוט לא מכניס סוחרים (יש לו מספיק עבודה גם ככה...)
ע"מ למנוע מהעובדים דילמות לא רצויות.
מה שאומר (גם לאחר היכרות קצרה...) שהמקום רציני.
ואסור לשכוח שאחרי גם 1000 בדיקות --> זה הרוב מ ז ל !!
קצין רכב אמין. --> אין ספק שחוסך הרבה כאבי ראש....
לגבי השני - בדיקה במכון אמורה לגלות את כל התאונות המשמעותיות.
--> לא תמיד. מה עוד שהם לוקחים אחריות רק על מה שתקין, ככה
שע"י כיסתו"ח הם יכולים להחליק גם את זה.
ראה מקרה "מכון הדרום" בדרום ת"א.
במגרש אחר - לא תודה לא קונה.
-->למזלי גיליתי מכון שפשוט לא מכניס סוחרים (יש לו מספיק עבודה גם ככה...)
ע"מ למנוע מהעובדים דילמות לא רצויות.
מה שאומר (גם לאחר היכרות קצרה...) שהמקום רציני.
ואסור לשכוח שאחרי גם 1000 בדיקות --> זה הרוב מ ז ל !!
רון ארד-
עד שתחזור הביתה !
עד שתחזור הביתה !
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד