משקפי שמש - זקוק לעצה
4 הודעות
|עמוד 1 מתוך 1
משקפי שמש - זקוק לעצה
ברשותי זוג משקפי שמש ריי באן דגם 4054 שקבלתי במתנה מזוגתי שתחיה לפני שנה ומשהו... המשקפיים שכבו זמן מה ללא שימוש ולפני כמה ימים הוצאתי אותם לשימוש ראיתי שבשתי העדשות, בחלק הפנימי יש סימני קילוף קטנים על פני העדשות.
מה עושים? למי פונים?

מה עושים? למי פונים?

למדו את הילדים איך לחשוב ולא מה לחשוב.
לא מאמין באמונות תפלות, אומרים שזה מביא מזל רע.
ביום שיזוהמו כל המים על פני העולם, כל העצים יחטבו, והשדות כולם יתייבשו רק אז אולי יבינו בני האדם, שאי אפשר לאכול כסף.
לא מאמין באמונות תפלות, אומרים שזה מביא מזל רע.
ביום שיזוהמו כל המים על פני העולם, כל העצים יחטבו, והשדות כולם יתייבשו רק אז אולי יבינו בני האדם, שאי אפשר לאכול כסף.
Re: משקפי שמש - זקוק לעצה
פנה לחנות שמשם זה נקנה.
יש בטוח לריי באן יבואן בארץ, הם נראים לי חברה די רצינית...
יש בטוח לריי באן יבואן בארץ, הם נראים לי חברה די רצינית...
אם אתה לא חלק מהפתרון, אתה חלק מהבעיה...
Re: משקפי שמש - זקוק לעצה
רועי 357 כתב:פנה לחנות שמשם זה נקנה.
יש בטוח לריי באן יבואן בארץ, הם נראים לי חברה די רצינית...
אז זהו שפניתי... קודם כל כל כך מוזר שיבואן של מותגים גדולים - ריי באן, פרדה ועוד - מתאמץ לא לחשוף את זהותו ולא היה קל למצא אותם... מעבר לכך אין אחריות על עדשות אחרי שנתיים גם אם מדובר בפגם ביצור !!!!!, זוג עדשות יעלה 250 ש"ח וחודש המתנה, אין מלאי בארץ... שום מלאי שום דגם, כל העדשות הזמנה מחו"ל.
גועל נפש ישראלי מצוי, איכסה... חבל רק שהמשקפיים כל כך טובות..... כנראה שאתקן את אלה אבל לעולם לא אקנה עוד זוג או אמליץ למישהו על המותג.
למדו את הילדים איך לחשוב ולא מה לחשוב.
לא מאמין באמונות תפלות, אומרים שזה מביא מזל רע.
ביום שיזוהמו כל המים על פני העולם, כל העצים יחטבו, והשדות כולם יתייבשו רק אז אולי יבינו בני האדם, שאי אפשר לאכול כסף.
לא מאמין באמונות תפלות, אומרים שזה מביא מזל רע.
ביום שיזוהמו כל המים על פני העולם, כל העצים יחטבו, והשדות כולם יתייבשו רק אז אולי יבינו בני האדם, שאי אפשר לאכול כסף.
Re: משקפי שמש - זקוק לעצה
אל תתעצל, תכתוב מכתב למחלקת השירות של RAY-BAN בחו"ל, ותתפלא - סביר להניח שהם יפתרו לך את הבעיה.
ככה עובדות חברות גדולות בעלות מוניטין.
לא מזמן הייתה לי בעיה במוצר שרכשתי לפני כ-10 שנים והתגלה בו סדק במקום שב-99.9999% היה כתוצאה מפגם בייצור.
איתרתי את היבואן בארץ שכמובן נפנף אותי לכל הרוחות. לא התעצלתי, כתבתי אימייל למחלקת השירות של אותו מוצר בארה"ב עם צילומים של אותו הפגם.
לקח איזה שבוע וקיבלתי אימייל ממחלקת השירות באירופה לבוא לאותו יבואן ולקבל ממנו מוצר חדש.
א.
ככה עובדות חברות גדולות בעלות מוניטין.
לא מזמן הייתה לי בעיה במוצר שרכשתי לפני כ-10 שנים והתגלה בו סדק במקום שב-99.9999% היה כתוצאה מפגם בייצור.
איתרתי את היבואן בארץ שכמובן נפנף אותי לכל הרוחות. לא התעצלתי, כתבתי אימייל למחלקת השירות של אותו מוצר בארה"ב עם צילומים של אותו הפגם.
לקח איזה שבוע וקיבלתי אימייל ממחלקת השירות באירופה לבוא לאותו יבואן ולקבל ממנו מוצר חדש.
א.
אקסיומה:
כל אשכול בעל יותר מ-3 דפים יהפוך בסוף ל:
1. ויכוח על הקלר וגלוק או
2. מחירי תחמושת או
3. מדיניות משרד הפנים בנושא רישוי
כל אשכול בעל יותר מ-3 דפים יהפוך בסוף ל:
1. ויכוח על הקלר וגלוק או
2. מחירי תחמושת או
3. מדיניות משרד הפנים בנושא רישוי
- תרמתי למען הסליק
- הודעות: 9774
- הצטרף: 17 אפריל 2004, 18:12
4 הודעות
|עמוד 1 מתוך 1
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד