בדיחות "טכניות" מחשבים וכד'
4 הודעות
|עמוד 1 מתוך 1
בדיחות "טכניות" מחשבים וכד'
בתערוכת המחשבים COMDEX השווה ביל גייטס את מיקרוסופט ותעשיית המחשבים ל GM [ג'נרל מוטורס] ותעשיית הרכב ואמר
אם GM הייתה מתקדמת טכנולוגית כמו מיקרוסופט ותעשיית המחשבים, היינו כיום ברכב שעולה 25$ שעושה 1000 ק"מ לליטר דלק.
בתגובה לנאומו של ביל גייטס, הוציאה GM הודעה לעיתונות:
אם GM הייתה מפתחת טכנולוגיות כמו מיקרוסופט היינו נוסעים במכוניות בעלות המאפיינים הבאים:
1. המכונית הייתה מתרסקת פעמיים ביום, ללא כל סיבה הנראית לעין.
2. בכל פעם שהיו מחדשים את פסי הצבע בכביש, היינו חייבים לקנות מכונית חדשה.
3. מדי פעם המכונית הייתה נכבית באמצע הנסיעה ללא כל סיבה, והנהג היה פשוט מקבל זאת כדבר שגרתי, מתניע את המכונית מחדש [Restart] וממשיך בנסיעה.
4. מדי פעם בעת ביצוע פעולה פשוטה, כפניה שמאלה, המכונית הייתה נכבית ומסרבת להניע מחדש, ולא הייתה ברירה אלא להתקין את המנוע מחדש.
5. אדם אחד בלבד היה יכול להשתמש במכונית, אלא אם הייתה קונה מכונית 95/98/ME/2000/NT... אבל אז הייתה צריך לקנות גם עוד מושבים.
6. Macintosh היו מייצרים מכונית המונעת בכח השמש [SUN], אמינה, מהירה פי חמש ונוחה פי שתיים לנהיגה... אבל מסוגלת לנוע רק על 5% מהכבישים.
7. נוריות אזהרת לחץ שמן, טמפרטורת מים, בעיית טעינה וכד' היו מוחלפות ע"י נורית אזהרה אחת "אזהרת ברירת מחדל כללית"
8. המושבים חדשים היו מחייבים את כל הנוסעים להיות בעלי גודל ישבן אחיד.
9. כרית האויר הייתה שואלת "אתה בטוח?" לפני הפעלתה.
10. מדי פעם ללא כל סיבה, הייתה המכונית נועלת את הדלתות ולנהג לא הייתה אפשרות להיכנס לרכב אלא אם היה בו זמנית מושך בידית הדלת, מסובב את המפתח בחור המנעול ואוחז באנטנת הרדיו...
11. GM הייתה מחייבת את כל רוכשי המכוניות לרכוש גם אטלס מפות כבישים [מחברה אשר נמצאת בבעלותה] אפילו אם רוכש הרכב לא צריך או רוצה את האטלס. נסיון להוצא את האטלס מהרכב היה גורם באופן מיידי לירידה של 50% בביצועי הרכב. נוסף על כך, GM הייתה הופכת מטרה לחקירה ע"י רשויות המשפט.
12. בכל פעם ש GM הייתה מציגה דגם מכונית חדש, הנהגים היו צריכים ללמוד לנהוג מחדש, היות ואף אחד ממנגנוני השליטה והבקרה של הרכב, פועלים כמו בדגמים הישנים.
13. הנהג היה צריך ללחוץ על כפתור המתנע בכדי לכבות את המנוע.
אם GM הייתה מתקדמת טכנולוגית כמו מיקרוסופט ותעשיית המחשבים, היינו כיום ברכב שעולה 25$ שעושה 1000 ק"מ לליטר דלק.
בתגובה לנאומו של ביל גייטס, הוציאה GM הודעה לעיתונות:
אם GM הייתה מפתחת טכנולוגיות כמו מיקרוסופט היינו נוסעים במכוניות בעלות המאפיינים הבאים:
1. המכונית הייתה מתרסקת פעמיים ביום, ללא כל סיבה הנראית לעין.
2. בכל פעם שהיו מחדשים את פסי הצבע בכביש, היינו חייבים לקנות מכונית חדשה.
3. מדי פעם המכונית הייתה נכבית באמצע הנסיעה ללא כל סיבה, והנהג היה פשוט מקבל זאת כדבר שגרתי, מתניע את המכונית מחדש [Restart] וממשיך בנסיעה.
4. מדי פעם בעת ביצוע פעולה פשוטה, כפניה שמאלה, המכונית הייתה נכבית ומסרבת להניע מחדש, ולא הייתה ברירה אלא להתקין את המנוע מחדש.
5. אדם אחד בלבד היה יכול להשתמש במכונית, אלא אם הייתה קונה מכונית 95/98/ME/2000/NT... אבל אז הייתה צריך לקנות גם עוד מושבים.
6. Macintosh היו מייצרים מכונית המונעת בכח השמש [SUN], אמינה, מהירה פי חמש ונוחה פי שתיים לנהיגה... אבל מסוגלת לנוע רק על 5% מהכבישים.
7. נוריות אזהרת לחץ שמן, טמפרטורת מים, בעיית טעינה וכד' היו מוחלפות ע"י נורית אזהרה אחת "אזהרת ברירת מחדל כללית"
8. המושבים חדשים היו מחייבים את כל הנוסעים להיות בעלי גודל ישבן אחיד.
9. כרית האויר הייתה שואלת "אתה בטוח?" לפני הפעלתה.
10. מדי פעם ללא כל סיבה, הייתה המכונית נועלת את הדלתות ולנהג לא הייתה אפשרות להיכנס לרכב אלא אם היה בו זמנית מושך בידית הדלת, מסובב את המפתח בחור המנעול ואוחז באנטנת הרדיו...
11. GM הייתה מחייבת את כל רוכשי המכוניות לרכוש גם אטלס מפות כבישים [מחברה אשר נמצאת בבעלותה] אפילו אם רוכש הרכב לא צריך או רוצה את האטלס. נסיון להוצא את האטלס מהרכב היה גורם באופן מיידי לירידה של 50% בביצועי הרכב. נוסף על כך, GM הייתה הופכת מטרה לחקירה ע"י רשויות המשפט.
12. בכל פעם ש GM הייתה מציגה דגם מכונית חדש, הנהגים היו צריכים ללמוד לנהוג מחדש, היות ואף אחד ממנגנוני השליטה והבקרה של הרכב, פועלים כמו בדגמים הישנים.
13. הנהג היה צריך ללחוץ על כפתור המתנע בכדי לכבות את המנוע.
אני חבר גאה באתר הסליק
חבר של החברים במועדון הפרה המשוגעת והפרגית המצוננת
חבר של החברים במועדון הפרה המשוגעת והפרגית המצוננת
- סליקאי זהב
- הודעות: 1000
- הצטרף: 04 ינואר 2003, 19:11
4 הודעות
|עמוד 1 מתוך 1
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד