Windows Vista Unlimited

פורום זה ישמש לכל הקשור לעזרה הדדית בין חברי האתר, לחיפוש או הצעת עבודה, להצעת או קבלת עזרה, לאיתור מידע או סיוע מכל סוג שהוא.
פורום זה אינו מיועד למשלוח בדיחות!

על ידי WastedFlame » 05 דצמבר 2006, 21:58

הבעיה ברוב נותני השירות בארץ היא כזו: מחלקות התמיכה קטנות מאוד ומוצפות בזרם אדיר של אנשים שהבעיה היחידה בחומרה שלהם היא המשתמש.
טובה פרה אחת על המנגל משתיים במרעה.
סליקאי זהב
סליקאי זהב
 
הודעות: 559
הצטרף: 27 מאי 2006, 15:38
מיקום: עוטף עזה

על ידי donduck » 05 דצמבר 2006, 21:59

האם הבעיה היא במוצרים עצמם של אותה HP או בנציג שלהם בארץ ובשירות שהוא (לא) נותן?
STOPPING POWER IS AN ILLUSION
Marshal & Sanow

DVC
סמל אישי של המשתמש
תרמתי למען הסליק
תרמתי למען הסליק
 
הודעות: 4194
הצטרף: 04 ינואר 2003, 19:13

על ידי pilot » 06 דצמבר 2006, 19:57

HP לא נותן שרות על המוצרים שהם קיבלו זכיון למכור בארץ.

יש להם כל מיני סוכני שירותים למיניהם שאמורים לתת שרות, חלק מהשרות מקבלים, אבל כאשר מוצר פגום פיזית (למשל לוחות אם ורכיבים בסדר גודל דומה, לרבות מדפסות וסורקים), המדיניות של HP ישראל היא כזאת:
שים את המכשיר אצלנו, אנו שולכים אותו לאירופה (רק שם מתקנים אם בכלל). המוצר חוזר מאירופה ואז אתה אמור לקבל אותו חזרה !!!

מה הבעיה ?
טוב, המסע הנ"ל יכול לקחת בין שבועות לחודשים !!! (מנסיון אישי)
בחלק מהמקרים, אתה מקבל מוצר חלופי (לתמית) שאינו חדש, אלה שהם תיקנו באירופה וגילגלו אותו חזרה לארץ האלטי-זאעכן....

ואם אתם לא מאמינים למשמע אזניכם או למקרא עיניכם, אזי אתם מוזמנים לקרוא את "אמנת השירות" המלאה של חברת HP.

בכדי שלא יתנו פתח לתלונות, הם כתבו את כל השטיקים והטריקים שלהם באותיות גדולות וקטנות בכל אחד מדפי ה(אי) אחריות שלהם....

היתה כתבה ב YNET על בעל IPAQ שתבע אותם, והם בכלל התנערו מהתביעה בטענה שהם רק "משווקים" של HP.....בסוף הם הגיעו איתו להסדר מחוץ לבית המשפט...


חטיבות אחרות של HP (בעיקר בתחום הדפוס וה IMAGE עושים עבודה מדהימה) אבל רק הם...
פתגם סיני עתיק אומר: אם אין לך משהו חכם לומר, תגיד פתגם סיני עתיק...
סמל אישי של המשתמש
סליקאי זהב
סליקאי זהב
 
הודעות: 1808
הצטרף: 04 ינואר 2003, 19:15
מיקום: אזור א

על ידי Webart » 07 דצמבר 2006, 08:59

pilot כתב:חטיבות אחרות של HP (בעיקר בתחום הדפוס וה IMAGE עושים עבודה מדהימה) אבל רק הם...


:wink: אני מקווה שאתה מתייחס לא רק לשכנים הקרובים אליך לעבודה.
Webart - דביר, מייסד הסליק
HK - אם אני צריך להסביר לך - אתה אף פעם לא תבין.
סמל אישי של המשתמש
מייסד האתר
 
הודעות: 5730
הצטרף: 29 דצמבר 2002, 13:11
מיקום: מלאבס, ישראל

על ידי itamar » 07 דצמבר 2006, 09:49

גם אני לא בדיוק משתגע על המוצרים של HP אבל עד היום לא נתקלתי בהם בשום בעיות של אמינות.

יש להם את המוזרויות שלהם לדוגמא מחשבים ניידים שלא בדיוק אוהבים להסתנכרן עם כל סוגי מטולי הוידאו. או השיטה הזו של מחסניות דיו משולבות. נגמר לך הצבע הכחול, אז אתה צריך לזרוק את כל המחסנית או להתחיל עם הטינופת של של מילוי או מחסניות ממוחזרות.

לגבי אמינות הציוד שלהם, יש לנו כמה מחשבים ניידים (אלה שלא באו מבית היוצר של COMPAQ לשעבר) הם פשוט סוסי עבודה. כנ"ל מדפסת משולבת בסורק ופקס עובדת בלי הפסקה כבר יותר משנתיים ללא תקלה אחת..

שבוע שעבר קנינו נייד חדש של HP עם מסך רחב, רזולוציה מדהימה ונראה על פניו מכשיר סוף הדרך..אז כנראה שכמו בכל חברה יש סדרות טובות יותר ויש סדרות דפוקות..

א.
אקסיומה:

כל אשכול בעל יותר מ-3 דפים יהפוך בסוף ל:
1. ויכוח על הקלר וגלוק או
2. מחירי תחמושת או
3. מדיניות משרד הפנים בנושא רישוי
תרמתי למען הסליק
תרמתי למען הסליק
 
הודעות: 9774
הצטרף: 17 אפריל 2004, 18:12

הקודם

מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד
cron