חברים נא להכיר "הדבורה"
חברים נא להכיר "הדבורה"
תכירו: ה"דבורה
מהפכה באכיפת התנועה: הבוקר תכניס המשטרה לשירות מבצעי את מכשיר ה-3 B , המכונה "דבורה". מדובר במד מהירות שיותקן על מרבית הניידות של משטרת התנועה הארצית ומאפשר למדוד את מהירות הנסיעה של כלי רכב, מכל הצדדים וגם תוך כדי נסיעה של הניידת.
מספר מכשירים נרכשו כבר לפני כשנה ועברו סדרת מבחנים במכון התקנים, בטכניון ובפעילות בשטח. כעת, לאחר שהתקבלו האישורים להפעלתו של ה"דבורה", הוא יוכנס החל מהבוקר לשימוש מבצעי ביחידות משטרת התנועה הארצית.
המשטרה רכשה 36 מכשירים, ובשבועות הקרובים היא אמורה לרכוש עוד כמה עשרות, כשהמטרה היא לצייד את מרבית ניידות משטרת התנועה הארצית במכשירי "דבורה".
לא מתרגש ממשבשי ראדרים
למכשיר יש שתי אנטנות זעירות, המונחות על גג הניידת ושולחות קרן לייזר לפנים ולאחור. הקרן מודדת את מהירות הנסיעה של כלי הרכב הנוסעים בכביש ומתבייתת על רכב שנוסע במהירות הגבוהה מהמותר.
ברגע שהקרן ננעלת על רכב שמבצע עבירת מהירות, היא משדרת לשוטר שבניידת נתונים לגבי המהירות, נתיב הנסיעה של הרכב ומיקומו ביחס לניידת. כל שנותר לשוטר הוא לעצור את נהג הרכב, להציג בפניו את נתוני המדידה ואחר כך לרשום לו דוח.
ה"דבורה" פועל ביעילות גם כאשר מופעלים כנגדו מכשירים לשיבוש או גילוי של רדארים. "אי אפשר לשבש את פעילות המכשיר, מה עוד שהוא גם מצביע לשוטר שבניידת האם לרכב מסוים יש משבש או מגלה רדאר", אומר סגן ניצב יחיאל בן יאיר, ראש מדור טכנולוגיה באגף התנועה של המשטרה. "מדובר במכשיר אמין במיוחד שעבר בחינות עד אשר הוכנס לשימוש מבצעי".
לדבריו, המכשיר יעיל במיוחד לכבישים בצפון ובדרום, כמו כביש הערבה, משום שהמכשיר מאפשר למדוד את מהירותם של רכבים שנמצאים במרחק של עד קילומטר מהניידת . " עוד לפני שהנהג רואה את הניידת, המכשיר מזהה את מהירות נסיעתו ", אומר בן יאיר. "המכשיר הזה אמור לשנות את שיטת אכיפת המהירות של המשטרה בכבישים. הוא יחליף בהדרגה את המכשירים הקודמים שהשתמשנו בהם - הווסקר, האף-6 ואת מד הלייזר".
זהירות בדרך אין צורך לחפש צרות !!!!!!
סבי
sabi
----------------------------
שמחות צריך לארגן , האסונות באים מעצמן....
-----------------------------------
sabi
----------------------------
שמחות צריך לארגן , האסונות באים מעצמן....
-----------------------------------
הייגט
המהירות היא לא הגורם המרכזי לתאונות אבל היא בהחלט הגורם הכי משמעותי לתוצאות התאונות ...
שחר
המהירות היא לא הגורם המרכזי לתאונות אבל היא בהחלט הגורם הכי משמעותי לתוצאות התאונות ...
שחר
נשק לכל בוגר שירות צבאי מלא, ללא עבר פלילי ונפשי, חובת הכשרה תיאורטית ומעשית של 25 שעות במשך חודשיים, ירי של 800 כדור, מבחן מסכם ע"י בוחן חיצוני. אימון בסיסי דו שנתי, הוכחת עמידה בדרישות ואגרה כל 5 שנים.
לחובבי הנשק - כל מה שאני נתקל בו ואוהב Shahariko600
לחובבי הנשק - כל מה שאני נתקל בו ואוהב Shahariko600
יש יתרון אחד לשיטה החדשה
עכשיו ניידות משטרת התנועה יחפשו את הנוהגים מהר תוך כדי תנועה בכבישים ולא ע"י הצבת מכמונות מהירות נייחות.
למה יתרון?
כי במכמונות מהירות נייחות נתפסים הרבה פעמים נהגים נורמאטיביים שנוסעים בכביש נוח ריק ומהיר ומאיצים קצת מעבר למותר. לעומת זאת במכמונות הנייחות לא נתפסים הנהגים המטורפים שעוקפים בפראות ומבצעים עברות תנועה רבות ומסוכנות לכל אורך הדרך. עכשיו עם הכנסת המכמונות לניידות ניתן להניח שההנחיה לשוטרי משטרת התנועה תהיה לחפש עבריני תנועה תוך כדי תנועה בכבישים דבר שיגדיל את הסיכוי שהם יבחינו גם במטורפים למינהם. נותר רק לקוות שבמשטרת ישראל במצבה יש עוד למישהו כוח להתעסק עם העבריניים האמיתיים (ולא להיות גיבורים רק על אנשים נורמטיביים).
נסיעה בטוחה לכולם,
גמ
למה יתרון?
כי במכמונות מהירות נייחות נתפסים הרבה פעמים נהגים נורמאטיביים שנוסעים בכביש נוח ריק ומהיר ומאיצים קצת מעבר למותר. לעומת זאת במכמונות הנייחות לא נתפסים הנהגים המטורפים שעוקפים בפראות ומבצעים עברות תנועה רבות ומסוכנות לכל אורך הדרך. עכשיו עם הכנסת המכמונות לניידות ניתן להניח שההנחיה לשוטרי משטרת התנועה תהיה לחפש עבריני תנועה תוך כדי תנועה בכבישים דבר שיגדיל את הסיכוי שהם יבחינו גם במטורפים למינהם. נותר רק לקוות שבמשטרת ישראל במצבה יש עוד למישהו כוח להתעסק עם העבריניים האמיתיים (ולא להיות גיבורים רק על אנשים נורמטיביים).
נסיעה בטוחה לכולם,
גמ
- תרמתי למען הסליק

- הודעות: 473
- הצטרף: 15 דצמבר 2006, 09:41
- מיקום: שתי אצבעות מחומוס סעיד המקורי (באמת!)
ניתן להניח זה יפה בתיאוריה.
צמרת המשטרה מחפשת את הלירה* מתחת לפנס** היכן שקל לה.
אכיפה סלקטיבית ברוב מוחלט של ניידות סמויות ולכלל העבירות יניבו תוצאות טובות יותר לאורך זמן. אם אני נוסע בכביש מהיר 120 קמ"ש או 100 קמ"ש אין לזה כמעט משמעות, אם אני נוהג 10 קמ"ש פחות מהמהירות החוקית אבל בצורה מסוכנת ומסכנת אני פי אלף מסוכן יותר.
אכיפה של עבירות מסכנות חיים היא קשה כי קשה למדוד אותה, אבל אם יתקינו מצלמות בניידות סמויות ויכשירו את השוטרים תוך הכוונה לאכיפה של כלל העבירות יהיו תוצאות טובות יותר.
אבל בכל זאת:
1. עבירות מהירות קלות לאכיפה (מתחת לפנס**)
2. הקנסות מכניסים כסף לקופה הציבורית (הלירה*)
3. זה נראה טוב בסטטיסטיקה של יושבי המשרדים (כאילו עשו משהו)
צמרת המשטרה מחפשת את הלירה* מתחת לפנס** היכן שקל לה.
אכיפה סלקטיבית ברוב מוחלט של ניידות סמויות ולכלל העבירות יניבו תוצאות טובות יותר לאורך זמן. אם אני נוסע בכביש מהיר 120 קמ"ש או 100 קמ"ש אין לזה כמעט משמעות, אם אני נוהג 10 קמ"ש פחות מהמהירות החוקית אבל בצורה מסוכנת ומסכנת אני פי אלף מסוכן יותר.
אכיפה של עבירות מסכנות חיים היא קשה כי קשה למדוד אותה, אבל אם יתקינו מצלמות בניידות סמויות ויכשירו את השוטרים תוך הכוונה לאכיפה של כלל העבירות יהיו תוצאות טובות יותר.
אבל בכל זאת:
1. עבירות מהירות קלות לאכיפה (מתחת לפנס**)
2. הקנסות מכניסים כסף לקופה הציבורית (הלירה*)
3. זה נראה טוב בסטטיסטיקה של יושבי המשרדים (כאילו עשו משהו)
דוחס חנקן אמנותי לעומק.
הדבורה
שאלה לעורכי הדין
אם אין צילום הרכב שמבצע את העברה,עד כמה יעיל הדו"ח
אם אין צילום הרכב שמבצע את העברה,עד כמה יעיל הדו"ח
Re: הדבורה
skylight כתב:שאלה לעורכי הדין
אם אין צילום הרכב שמבצע את העברה,עד כמה יעיל הדו"ח
מבלי להיות עורך דין.... גם לייזר לא "הנציח " את העבירה אבל היה קביל בבמי"ש... כמו כל העברות האחרות למעט מצלמה בצומת.
למדו את הילדים איך לחשוב ולא מה לחשוב.
לא מאמין באמונות תפלות, אומרים שזה מביא מזל רע.
ביום שיזוהמו כל המים על פני העולם, כל העצים יחטבו, והשדות כולם יתייבשו רק אז אולי יבינו בני האדם, שאי אפשר לאכול כסף.
לא מאמין באמונות תפלות, אומרים שזה מביא מזל רע.
ביום שיזוהמו כל המים על פני העולם, כל העצים יחטבו, והשדות כולם יתייבשו רק אז אולי יבינו בני האדם, שאי אפשר לאכול כסף.
לייזר (מלמ"ז) היה קביל כי המפעיל כיוון אל רכב ספציפי ושמר איתו על קשר עין בכוונת עד לעצירתו - יש עדות לאן כוונה הקרן.
אם נתבסס על התיאור שנתן סבי ומבלי להכיר את המכשיר המדובר, הרי שאין שום עדות מאיזה עצם (מכונית?) הוחזרה הקרן (נמדד המרחק והמהירות).
בכל מדידת לייזר יש לשמור על קו ראיה נקי מהפרעות(כי הרי מדובר בקרן אור) מדידה ממרחק של ק"מ, אינה ניראית אפקטיבית וללא הפרעות, בטח שלא בתנאי כביש מלא במכוניות.
נקודה נוספת היא שאופן פעולת המכשיר מאפשרת את גילויו בכל גלאי לייזר, שהם כידוע חוקיים למהדרין בארץ, בניגוד למלמ"ז שיורה אלומה צרה מטווח קצר או לאימת הנהגים - המולטנובה.
סתם כמה נקודות למחשבה,
כדברי חברי ACS
אם נתבסס על התיאור שנתן סבי ומבלי להכיר את המכשיר המדובר, הרי שאין שום עדות מאיזה עצם (מכונית?) הוחזרה הקרן (נמדד המרחק והמהירות).
בכל מדידת לייזר יש לשמור על קו ראיה נקי מהפרעות(כי הרי מדובר בקרן אור) מדידה ממרחק של ק"מ, אינה ניראית אפקטיבית וללא הפרעות, בטח שלא בתנאי כביש מלא במכוניות.
נקודה נוספת היא שאופן פעולת המכשיר מאפשרת את גילויו בכל גלאי לייזר, שהם כידוע חוקיים למהדרין בארץ, בניגוד למלמ"ז שיורה אלומה צרה מטווח קצר או לאימת הנהגים - המולטנובה.
סתם כמה נקודות למחשבה,
כדברי חברי ACS
STOPPING POWER IS AN ILLUSION
Marshal & Sanow
DVC
Marshal & Sanow
DVC
1. תאונה חזיתית במהירות 80 קמש היא תאונה קטלנית...
2. מכמונות מהירות נייחות הן מכונות כסף. אף אחד לא יוותר עליהן... פורסים מצלמה כזו מול משטרת רמת גן בזבוטינסקי, ובסוף המשמרת סופרים את הכסף על נהגים שנסעו מעל 62 קמש.
3. אני לא מתרשם מה-SPEC של המכשיר הזה.
- גם מכמונת ליזר רגילה וגם רדאר סטנדרטי תופסים מעבר ל-1ק"מ במידה ויש קו ראיה.
- במידה ואין קו ראיה - אז הקרנים שנשברות יפעילו את מגלה הרדאר/ליזר ויתריעו קודם
- בטווחים רחוקים - גם כאן יש בעיה של פיזור הקרניים ולכן אין להם סיכוי לתפוס רכב נוסע מהר בכביש עמוס
- גם למכשיר הזה הראש היהודי/סיני/... ימציא מענה הולם...
אמצעי הרבה יותר זול והרבה יותר יעיל לצייד ניידות במצלמת וידאו ושיתחילו לצוד אחד אחד את כל הנהגים שמשתוללים בכביש.
א.
2. מכמונות מהירות נייחות הן מכונות כסף. אף אחד לא יוותר עליהן... פורסים מצלמה כזו מול משטרת רמת גן בזבוטינסקי, ובסוף המשמרת סופרים את הכסף על נהגים שנסעו מעל 62 קמש.
3. אני לא מתרשם מה-SPEC של המכשיר הזה.
- גם מכמונת ליזר רגילה וגם רדאר סטנדרטי תופסים מעבר ל-1ק"מ במידה ויש קו ראיה.
- במידה ואין קו ראיה - אז הקרנים שנשברות יפעילו את מגלה הרדאר/ליזר ויתריעו קודם
- בטווחים רחוקים - גם כאן יש בעיה של פיזור הקרניים ולכן אין להם סיכוי לתפוס רכב נוסע מהר בכביש עמוס
- גם למכשיר הזה הראש היהודי/סיני/... ימציא מענה הולם...
אמצעי הרבה יותר זול והרבה יותר יעיל לצייד ניידות במצלמת וידאו ושיתחילו לצוד אחד אחד את כל הנהגים שמשתוללים בכביש.
א.
אקסיומה:
כל אשכול בעל יותר מ-3 דפים יהפוך בסוף ל:
1. ויכוח על הקלר וגלוק או
2. מחירי תחמושת או
3. מדיניות משרד הפנים בנושא רישוי
כל אשכול בעל יותר מ-3 דפים יהפוך בסוף ל:
1. ויכוח על הקלר וגלוק או
2. מחירי תחמושת או
3. מדיניות משרד הפנים בנושא רישוי
- תרמתי למען הסליק

- הודעות: 9774
- הצטרף: 17 אפריל 2004, 18:12
טייסי מסוקים צעירים נדרשים לטיסות הכשרה. ותיקים במיל נדרשים לטיסות רענון . למעט הקבע שכל הזמן בפעילות הרוב כל הזמן מתרעננים.
נניח רק נניח ש % מטיסות הרענון יתבצעו מעל כבישים אדומים עם קשר פתןח למתנ"א.
(הרי צריך גם להכיר מנחתים וצירי גישה לגזרות וגם טיסות ניווט בשטחים קשים אבל בכל זאת חלק מהטיסות הן המראה טיסת שיגרה על פי נתיב אויר מנק' לנק' ונחיתה)
שם מן האויר יוכלו הטייסים לאתר עקיפות על פס לבן, עקיפות מסוכנות, אי שמירת מרחק, אי שמירת צד ימין ועד...........
איתור הנהגים הללו והורדתם מן הכביש תפחית במשהו ...............
אבל זה נשמע כל כך הגיוני
שאין שום היגיון שזה יקרה פעם.............
עד אז ימשיכו להציק עם המהירות ולא לטפל במי שיש לו 20 דוחות ב3 שנים.
נניח רק נניח ש % מטיסות הרענון יתבצעו מעל כבישים אדומים עם קשר פתןח למתנ"א.
(הרי צריך גם להכיר מנחתים וצירי גישה לגזרות וגם טיסות ניווט בשטחים קשים אבל בכל זאת חלק מהטיסות הן המראה טיסת שיגרה על פי נתיב אויר מנק' לנק' ונחיתה)
שם מן האויר יוכלו הטייסים לאתר עקיפות על פס לבן, עקיפות מסוכנות, אי שמירת מרחק, אי שמירת צד ימין ועד...........
איתור הנהגים הללו והורדתם מן הכביש תפחית במשהו ...............
אבל זה נשמע כל כך הגיוני
שאין שום היגיון שזה יקרה פעם.............
עד אז ימשיכו להציק עם המהירות ולא לטפל במי שיש לו 20 דוחות ב3 שנים.
חבר isia זכור !
הבאים למטווח לא באים על מנת לפגוע בך,
אך מרגע שנכנסו בשעריו לא יחדלו מלנסות.
הבאים למטווח לא באים על מנת לפגוע בך,
אך מרגע שנכנסו בשעריו לא יחדלו מלנסות.
צר לי על השפה הבוטה אבל זה לא יותר מגיבוב של שטויות.
אנטנה לא יכולה לשלוח שום קרן לייזר. גם לא שתי אנטנות. גם לא שתי אנטנות קטנות על גג הניידת.
המכשיר הנ"ל עובד כמו כל שאר המכמונות הניידות בתדר Ka (תחום תדר שנע סביב ה 30GHz) וכל יחודו הוא בצורת העבודה שלו שאינה סריקה תמידית אלא שידור פולסים קצרים מאד (bursts) שאינם מאפשרים קליטתם על ידי רוב הגלאים. (למי שמתעניין 67ms שזה 0.067 שניות ...) כל שאר מה שנאמר וסופר על המכמונות עד היום נכון גם לגבי זו.
הייתי מציע לשלוח את העיתונאי ואת דובר משטרת ישראל להציע שירותי יעוץ לחברה שמייצרת את ה B3, הם בטח ישמחו ללמוד דבר הוא שניים על המוצר שייצרו ולא ידעו עד כמה הוא מופלא.
אה... ויש כבר מכשירים שיודעים לזהות את ה B3... גלאי רדאר ישנים שיודעים לעבוד ב pop-mode יגלו גם את ה so called "דבורה" ...
גלוי נאוית (1) לא היה לי גלאי רדאר, אין לי גלאי רדאר ולא נראה שיהיה לי
(2) במהלך חיי למדתי דבר או שניים בהנדסה בכלל ובתחום האנטנות והמיקרוגל בפרט...
אנטנה לא יכולה לשלוח שום קרן לייזר. גם לא שתי אנטנות. גם לא שתי אנטנות קטנות על גג הניידת.
המכשיר הנ"ל עובד כמו כל שאר המכמונות הניידות בתדר Ka (תחום תדר שנע סביב ה 30GHz) וכל יחודו הוא בצורת העבודה שלו שאינה סריקה תמידית אלא שידור פולסים קצרים מאד (bursts) שאינם מאפשרים קליטתם על ידי רוב הגלאים. (למי שמתעניין 67ms שזה 0.067 שניות ...) כל שאר מה שנאמר וסופר על המכמונות עד היום נכון גם לגבי זו.
הייתי מציע לשלוח את העיתונאי ואת דובר משטרת ישראל להציע שירותי יעוץ לחברה שמייצרת את ה B3, הם בטח ישמחו ללמוד דבר הוא שניים על המוצר שייצרו ולא ידעו עד כמה הוא מופלא.
אה... ויש כבר מכשירים שיודעים לזהות את ה B3... גלאי רדאר ישנים שיודעים לעבוד ב pop-mode יגלו גם את ה so called "דבורה" ...
גלוי נאוית (1) לא היה לי גלאי רדאר, אין לי גלאי רדאר ולא נראה שיהיה לי
(2) במהלך חיי למדתי דבר או שניים בהנדסה בכלל ובתחום האנטנות והמיקרוגל בפרט...
*** כמות האינטליגנציה בעולם קבועה, אך האוכלוסיה גדלה תמיד. ***
Colonel כתב:אנטנה לא יכולה לשלוח שום קרן לייזר. גם לא שתי אנטנות. גם לא שתי אנטנות קטנות על גג הניידת.
בטח שיכולה!
ראיתי במו אזני על החללית הקלינגונית שחונה אצלנו בחניה....
מי שרוצה לדעת עוד על דבורת הפלא מוזמן לקרא כאן
STOPPING POWER IS AN ILLUSION
Marshal & Sanow
DVC
Marshal & Sanow
DVC
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד

