מכונת כביסה...

פורום זה ישמש לכל הקשור לעזרה הדדית בין חברי האתר, לחיפוש או הצעת עבודה, להצעת או קבלת עזרה, לאיתור מידע או סיוע מכל סוג שהוא.
פורום זה אינו מיועד למשלוח בדיחות!

מכונת כביסה...

על ידי טדי » 26 יולי 2003, 19:33

ערב טוב לכולכם!
נתקלתי בבעיה במכונת הכביסה שלי - הכרטיס האלקטרוני עבר לעולם שכולו טוב...
:? המכונה מתוצרת bosch בת שני וחצי וקצת...
מישהו יכול לעזור בהפנייה לשירות טוב שהוא מכיר? ו...זול?!
בחברה הכרטיס יעלה לי לא פחות ולא יותר 800 פלוס מע"מ... :? :(
מי יצילני?!
אם שותים... לא צמאים...
סמל אישי של המשתמש
סליקאי זהב
סליקאי זהב
 
הודעות: 453
הצטרף: 08 מאי 2003, 21:24
מיקום: אשקלון

על ידי yuval5 » 26 יולי 2003, 19:57



מקצת ניסיון בחיים... כל נותן שרות שתפנה אליו יקנה את הכרטיס בחברה.. ותוסיף על זה דמי ביקור ועבודה [והם מלכים בלעבוד עלינו] ולבסוף יתברר לך שעשית מיקח טעות..
מסקנה: בחברה הכי טוב וגם יש אחריות והורים.
וכדאי לבדוק בניירות ובתעודת האחריות.. אולי יש אחריות ליותר שנים על חלפים מסוימים.
WALK IN PEACE
סמל אישי של המשתמש
סליקאי כסף
סליקאי כסף
 
הודעות: 138
הצטרף: 09 פברואר 2003, 20:34
מיקום: ק"ק פתח -תקווה המעטירה תובב"א

על ידי טדי » 26 יולי 2003, 21:08

האמת היא שקניתי את המכונה מרשת מאאאאווווודדדד מוכרת ונפלתי חזק!
(במסגרת הסוד - לא אגלה איזה אבל תנחשו לבד...)
הסתבר של - BOSCH יש מס' יבואנים בארץ!
כל יבואן נותן אחריות שונה על אותו המוצר!
היבואן שעובד מול אותה רשת ממנה קניתי, סירס שנתיים אחריות מתוך ה - 3 אותן מעניק היצרן.
ואז מה - הוא יכול למכור את המכונה בזול לרשת והרשת תמכור בזול ללקוח שאינו חושב ולו לרגע כי יש בחנות ליד את אותה מכונה בהפרש מחיר קטן, עם אחריות מוגדלת!! :twisted: :evil: :twisted: :evil:
ואז אתה מצלצל ואומרים לך: " לא... המכונה שלך זה עם אחריות לשנה אחת בלבד..."
"אני מצטערת אני לא יכולה לעזור לך מעבר..."
פשוט נוכלות לשמה!
גם החברה שנותנת שירות, עימה דיברתי - והאמינו לי שדיברתי יפה, ונאמר לי באלו המילים:
"אדוני, אני לא רוצה לתת לך שירות, תעשה מה שאתה רוצה! תלך לבית משפט, למועצה לצרכנות... מה שתרצה! להתראות!" וניתק...
מה תגידו על השירות בארץ? נפלא.... :evil: :? :evil:
אם שותים... לא צמאים...
סמל אישי של המשתמש
סליקאי זהב
סליקאי זהב
 
הודעות: 453
הצטרף: 08 מאי 2003, 21:24
מיקום: אשקלון

על ידי volunteer » 26 יולי 2003, 21:20

תגיד...........היה שעון בחנות הזאת ?
Heckler & Koch, וכל השאר !
סמל אישי של המשתמש
סליקאי מפלדה
 
הודעות: 865
הצטרף: 04 ינואר 2003, 19:50
מיקום: אי שם בארצנו הקטנטונת

על ידי טדי » 26 יולי 2003, 21:22

אתה טוב!!!
כן, הוא היה מחובר לתנור אפייה ולמיקרוגל...
:wink:
אם שותים... לא צמאים...
סמל אישי של המשתמש
סליקאי זהב
סליקאי זהב
 
הודעות: 453
הצטרף: 08 מאי 2003, 21:24
מיקום: אשקלון

על ידי volunteer » 26 יולי 2003, 21:28

טדי.

אם זה לא אורלוגין, זה לא נחשב.

אז, היה שעון בחנות ?
Heckler & Koch, וכל השאר !
סמל אישי של המשתמש
סליקאי מפלדה
 
הודעות: 865
הצטרף: 04 ינואר 2003, 19:50
מיקום: אי שם בארצנו הקטנטונת

על ידי אביG19 » 26 יולי 2003, 21:35

טדי כתב:האמת היא שקניתי את המכונה מרשת מאאאאווווודדדד מוכרת ונפלתי חזק!
(במסגרת הסוד - לא אגלה איזה אבל תנחשו לבד...)
כל יבואן נותן אחריות שונה על אותו המוצר!
היבואן שעובד מול אותה רשת ממנה קניתי, סירס שנתיים אחריות מתוך ה - 3 אותן מעניק היצרן.
ואז מה - הוא יכול למכור את המכונה בזול לרשת והרשת תמכור בזול ללקוח שאינו חושב ולו לרגע כי יש בחנות ליד את אותה מכונה בהפרש מחיר קטן, עם אחריות מוגדלת!! :twisted: :evil: :twisted: :evil:
ואז אתה מצלצל ואומרים לך: " לא... המכונה שלך זה עם אחריות לשנה אחת בלבד..."
"אני מצטערת אני לא יכולה לעזור לך מעבר..."
פשוט נוכלות לשמה!
גם החברה שנותנת שירות, עימה דיברתי - והאמינו לי שדיברתי יפה, ונאמר לי באלו המילים:
"אדוני, אני לא רוצה לתת לך שירות, תעשה מה שאתה רוצה! תלך לבית משפט, למועצה לצרכנות... מה שתרצה! להתראות!" וניתק...


כן, טדי, למה לא לפרסם את השם שלהם ?
למה לא לתת להם פירסום, אבל שלילי ?
למה לא לפגוע להם בפרנסה/הכנסות שלהם ? הרי הם עושים זאת על הגב שלך ושלנו .
כן, נראה לי שהמועצה לצרכנות תוכל עזור, ואם לא אז הקו החם של מעריב או של גדעון רייכר.
בכל מקרה ,שווה לבדוק האם מישפטית הם לא עוברים עברה בכך שהם מורידים מהאחריות שהיצרן נותן.
נראה לי שגם משלוח דואר אלקטרוני זועם ליצרן ופרוט שם היבואן יוכל לעזור במשהו.

בהצלחה
:) :)
אין כמו הריח של האבק שרפה על מנת שנוכל להעריך את הזכות שלנו לשאת נשק
if guns will be outlaw, only outlaws will have guns
"Criminals love GUN CONTROL--it makes their jobs SAFER"
סמל אישי של המשתמש
סליקאי זהב
סליקאי זהב
 
הודעות: 878
הצטרף: 05 ינואר 2003, 00:59

על ידי טדי » 26 יולי 2003, 21:42

כבר הכנתי הכל למחר - למשלוח התלונות לאן שצריך!
בדיוק לאן שאמרת!
תודה בכל אופן!
מקווה לפרסם את שמם בהקדם!
אם שותים... לא צמאים...
סמל אישי של המשתמש
סליקאי זהב
סליקאי זהב
 
הודעות: 453
הצטרף: 08 מאי 2003, 21:24
מיקום: אשקלון

על ידי אביG19 » 26 יולי 2003, 21:53

בהצלחה.
מחכה לפירסום :twisted:

דרך אגב, גם לי הייתה בעיה דומה עם מוצר שהזמנתי וכל פעם שהתקשרתי (למעלה מ5 פעמים )הם ענו לי "נציג שרות יחזור אליך תוך 24 שעות ". מיותר לציין שלא חזרו אליי גם אחרי שבוע , רק אחרי שטילפנתי והודעתי להם שאני הולך עם זה הלאה,,, נאות נציג שרות לקוחות לחזור אליי ולטפל בבעיה שלי.

להת'
:)
אין כמו הריח של האבק שרפה על מנת שנוכל להעריך את הזכות שלנו לשאת נשק
if guns will be outlaw, only outlaws will have guns
"Criminals love GUN CONTROL--it makes their jobs SAFER"
סמל אישי של המשתמש
סליקאי זהב
סליקאי זהב
 
הודעות: 878
הצטרף: 05 ינואר 2003, 00:59


מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד