שירות לפובוס

פורום זה ישמש לכל הקשור לעזרה הדדית בין חברי האתר, לחיפוש או הצעת עבודה, להצעת או קבלת עזרה, לאיתור מידע או סיוע מכל סוג שהוא.
פורום זה אינו מיועד למשלוח בדיחות!

שירות לפובוס

על ידי itamar » 03 ינואר 2005, 12:58

יש לי פונדה פאדל למחסניות..
לא יודע איך אבל שני הניטים שמחברים את הפאדל לפונדה התפרקו להם.
מישהו יודע למי פונים בשביל לתקן את זה?

תודה,

א.
תרמתי למען הסליק
תרמתי למען הסליק
 
הודעות: 9774
הצטרף: 17 אפריל 2004, 18:12

עד כמה שזכור לי....

על ידי עדן23 » 03 ינואר 2005, 13:16

למיטב זיכרוני איתמר הנושא הזה הועולה בעבר בפורום והתשובה היתה שלפובוס יש אחריות לכל החיים גש למטווח הקרוב (שמוכר ציוד שלהם) והוא ידע מה לעשות (או שיוחלף או שיתוקן)
חבר העמותה לקידום תרבות הנשק
מנהל אבטחה מוסמך
מדריך ירי ולחימה
טכנאי מערכות ביטחון
G19c 4gen+ micro-roni
סמל אישי של המשתמש
סליקאי זהב
סליקאי זהב
 
הודעות: 844
הצטרף: 24 פברואר 2004, 03:26
מיקום: On the safe side

על ידי pilot » 03 ינואר 2005, 14:07

אני חושב שהנציג שלהם הוא המטווח בנתניה, לא ?
פתגם סיני עתיק אומר: אם אין לך משהו חכם לומר, תגיד פתגם סיני עתיק...
סמל אישי של המשתמש
סליקאי זהב
סליקאי זהב
 
הודעות: 1808
הצטרף: 04 ינואר 2003, 19:15
מיקום: אזור א

על ידי Webart » 03 ינואר 2005, 17:35

אכן, גש לדידי במטווח העיר בנתניה - הנרתיק יוחלף מייד.

בגדול, השרות לפובוס אמור להיות בכל חנות המחזיקה את הנרתיקים שלהם.
Webart - דביר, מייסד הסליק
HK - אם אני צריך להסביר לך - אתה אף פעם לא תבין.
סמל אישי של המשתמש
מייסד האתר
 
הודעות: 5730
הצטרף: 29 דצמבר 2002, 13:11
מיקום: מלאבס, ישראל

על ידי itamar » 03 ינואר 2005, 18:41

איתרתי את אתר האינטרנט של פובוס ישראל ושלחתי אימייל....

לא עברו 10 דקות וקיבלתי טלפון מחנן מפובוס. הייתי כל כך מופתע שבהתחלה חשבתי שאני לא שומע טוב.... בכל מקרה, הבחור לקח את הפרטים שלי והוא שולח לי פונדה חדשה ועוד משהו..

השירות שלהם שווה זהב. מחר אני שולח לבחור איזה בקבוק יין משובח...מגיע להם.

א.
תרמתי למען הסליק
תרמתי למען הסליק
 
הודעות: 9774
הצטרף: 17 אפריל 2004, 18:12

על ידי הצעדן » 03 ינואר 2005, 19:12

איתמר,
גם פרונט ליין וגם פובוס יכולים לתת דוגמא מעולה לשירות ומקצועיות בהתנהלות מול לקוחות.
לדעתי הם גם יכולים להוכיח שזה כלכלי (אני מקווה לפחות).

אנחנו מצידנו יכולים להתרגל לבתי עסק כאלה בקלות ולהצביע ברגליים כשמגיעה העת להחלפת נרתיק.
דוחס חנקן אמנותי לעומק.
סמל אישי של המשתמש
מדריך ירי מעשי
 
הודעות: 4247
הצטרף: 19 דצמבר 2002, 00:56
מיקום: צפון השרון

על ידי itamar » 03 ינואר 2005, 19:52

ברי,

האמת היא שהססתי מאד אם לפרסם את הטיפול המעולה שקיבלתי מחנן מפובוס או לא....

מצד אחד יש את הרצון לפרגן.... ובאמת מגיע לו...

מצד שני ישנם אותם אלה שינצלו את השירות המעולה לרעה כדי לקבל מוצרים חינם או לשדרג את מה שיש להם.... כמו אותם הישראלים בארה"ב שמנצלים את מדיניות החזרת המוצרים של החנויות כדי להחליף כל 90 יום את הטלוויזיה שלהם....

בכל מקרה...אני חושב למרות הכל שווה לפרגן
א.
תרמתי למען הסליק
תרמתי למען הסליק
 
הודעות: 9774
הצטרף: 17 אפריל 2004, 18:12

על ידי הצעדן » 03 ינואר 2005, 22:00

בעל עסק הגון אינו בהכרח תמים, אלא אחד שיודע שכשמגיע ללקוח אז מגיע.
תחמנים תמיד יהיו, אני מניח ומקווה שחנן ודומיו בעלי נסיון מספק כדי לעמוד בפני הפרץ ולתת מחד שירות הגון ומאידך למנוע שימוש מוגזם באחריות על התוצרת.
דוחס חנקן אמנותי לעומק.
סמל אישי של המשתמש
מדריך ירי מעשי
 
הודעות: 4247
הצטרף: 19 דצמבר 2002, 00:56
מיקום: צפון השרון

על ידי doron-30 » 03 ינואר 2005, 22:32

אני בעד לציין חברות שנותנות שירות ללקוח בכללי.

עוד משהו חשוב

בל נשכח שחברות אלו פובוס ופרונט ליין עובדות הרבה עם השוק האמריקאי ששם השרות
ללקוח הוא מעל הכל ,ועקב כך הן חייבות לתת שירות.

בדרך כלל חברות ישראליות שולחות את הלקוח לכל הרוחות בבואנו לקבל שירות.

בתקווה שעוד חברות ילמדו ויתקנו דרכם.

ביי דורון
גלוק מ"ס 1 ..........

אני דורון מייסד מועדון הפרגית המשוגעת.
סמל אישי של המשתמש
סליקאי זהב
סליקאי זהב
 
הודעות: 1209
הצטרף: 04 ינואר 2003, 18:57

על ידי נועם » 03 ינואר 2005, 23:57

כל הכבוד לחנן !!! יישר כוח.
נועם שגיב.מדריך ירי ולחימה,כיתות כוננות וירי מעשי,זיקוקים ופירו',נשק מוסמך תע"ש
נייד 050.5655325 http://www.arms.org.il
"יש לנו ציבור מסור להגנה ומוכן לחרף את נפשו להגנה על הציונות, אך אין לנו ציבור מוכשר,מאומן ומצויד לכך". ד.בן גוריון
סמל אישי של המשתמש
מדריך ירי
 
הודעות: 6316
הצטרף: 20 דצמבר 2002, 22:46
מיקום: הנגב המערבי - חוטף עזה,ליד הגדר

על ידי pilot » 04 ינואר 2005, 09:08

מנסיון,

המוצרים שלהם (ויש לי 3 כאלו) פשוט מעולים.
פתגם סיני עתיק אומר: אם אין לך משהו חכם לומר, תגיד פתגם סיני עתיק...
סמל אישי של המשתמש
סליקאי זהב
סליקאי זהב
 
הודעות: 1808
הצטרף: 04 ינואר 2003, 19:15
מיקום: אזור א

שרות של פובוס

על ידי Gadi77 » 04 ינואר 2005, 10:32

שלום,
אני גם רוצה לציין את שירות המעולה של פובוס(מטווח נתניה):אדיב ,מהיר ,איכותי.

יש גם דוגמאות של שירות הרבה פחות טוב.
ל"להב" ת"א
יש הרבה מה ללמוד מחנן.בפעם אחרונה שהייתי שם נתקלתי ביחס חסר סבלנות ולא ממש מקצועי(לפחות זאת ההרגשה).


גדי
סמל אישי של המשתמש
סליקאי ארד
סליקאי ארד
 
הודעות: 59
הצטרף: 04 אוקטובר 2004, 23:17
מיקום: ירושלים

על ידי itamar » 04 ינואר 2005, 11:24

גדי,

להב, את הכסף שלהם הם לא עושים מלקוחות מזדמנים כמוני וכמוך, אלא מלקוחות מוסדיים גדולים ומהזמנות ענק .. לקוחות מזדמנים בשבילם זו איזו מין חלטורה מהצד שהם מעולם לא ידעו לנהל אותה כמו שצריך, ואני גם מאמין שגם לא מי יודע משפיעה על מחזור העסקים שלהם.

בקיצור, אם אתה רוצה יחס טוב ואישי, תלך לבעל עסק אחר שלקוחות קצה הם הביזנס שלו ... וברוך השם לא חסרים כאלה.
תרמתי למען הסליק
תרמתי למען הסליק
 
הודעות: 9774
הצטרף: 17 אפריל 2004, 18:12

שרות

על ידי Gadi77 » 04 ינואר 2005, 11:43

איתמר,
ברור לי שכנראה שלקוחות פרטיים כיחידים לא מהווים כוח קניה מספיק משמעותי בשביל "להב".
חשוב לי לחלוק את הרושם השלילי על החנות עם שאר הסליקאים,שידעו איפה הם יקבלו תמורה גבוהה יותר לכספם.
למען ההגינות אציין שאין לי שום קשר למתטווח נתניה וגם להב,פשוט קיבלתי שירות ב2 המקומות.
וובי,
אולי כדאי לפתוח פורום שהנושא שלו יהיה "שירות" בו נוכל לחלוק רשמים חיוביים ופחות על חנויות נשק ומטווחים.

גדי
סמל אישי של המשתמש
סליקאי ארד
סליקאי ארד
 
הודעות: 59
הצטרף: 04 אוקטובר 2004, 23:17
מיקום: ירושלים

על ידי johndoe » 04 ינואר 2005, 13:00

אהלן,

גדי, דנו בנושא מספר פעמים והעלינו בפורום שמות בתי עסק שמתנהלים בהגינות ואמינות,

למיטב זכרוני ונסיוני, דידי בנתניה זכה לתגובות אוהדות מאוד.
JOHNDOE

don't hate the player...

hate the game.
סליקאי זהב
סליקאי זהב
 
הודעות: 384
הצטרף: 22 מאי 2004, 20:59
מיקום: משעולי הארץ


מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד