שירות לפובוס
15 הודעות
|עמוד 1 מתוך 1
שירות לפובוס
יש לי פונדה פאדל למחסניות..
לא יודע איך אבל שני הניטים שמחברים את הפאדל לפונדה התפרקו להם.
מישהו יודע למי פונים בשביל לתקן את זה?
תודה,
א.
לא יודע איך אבל שני הניטים שמחברים את הפאדל לפונדה התפרקו להם.
מישהו יודע למי פונים בשביל לתקן את זה?
תודה,
א.
- תרמתי למען הסליק
- הודעות: 9774
- הצטרף: 17 אפריל 2004, 18:12
עד כמה שזכור לי....
למיטב זיכרוני איתמר הנושא הזה הועולה בעבר בפורום והתשובה היתה שלפובוס יש אחריות לכל החיים גש למטווח הקרוב (שמוכר ציוד שלהם) והוא ידע מה לעשות (או שיוחלף או שיתוקן)
חבר העמותה לקידום תרבות הנשק
מנהל אבטחה מוסמך
מדריך ירי ולחימה
טכנאי מערכות ביטחון
G19c 4gen+ micro-roni
מנהל אבטחה מוסמך
מדריך ירי ולחימה
טכנאי מערכות ביטחון
G19c 4gen+ micro-roni
איתרתי את אתר האינטרנט של פובוס ישראל ושלחתי אימייל....
לא עברו 10 דקות וקיבלתי טלפון מחנן מפובוס. הייתי כל כך מופתע שבהתחלה חשבתי שאני לא שומע טוב.... בכל מקרה, הבחור לקח את הפרטים שלי והוא שולח לי פונדה חדשה ועוד משהו..
השירות שלהם שווה זהב. מחר אני שולח לבחור איזה בקבוק יין משובח...מגיע להם.
א.
לא עברו 10 דקות וקיבלתי טלפון מחנן מפובוס. הייתי כל כך מופתע שבהתחלה חשבתי שאני לא שומע טוב.... בכל מקרה, הבחור לקח את הפרטים שלי והוא שולח לי פונדה חדשה ועוד משהו..
השירות שלהם שווה זהב. מחר אני שולח לבחור איזה בקבוק יין משובח...מגיע להם.
א.
- תרמתי למען הסליק
- הודעות: 9774
- הצטרף: 17 אפריל 2004, 18:12
ברי,
האמת היא שהססתי מאד אם לפרסם את הטיפול המעולה שקיבלתי מחנן מפובוס או לא....
מצד אחד יש את הרצון לפרגן.... ובאמת מגיע לו...
מצד שני ישנם אותם אלה שינצלו את השירות המעולה לרעה כדי לקבל מוצרים חינם או לשדרג את מה שיש להם.... כמו אותם הישראלים בארה"ב שמנצלים את מדיניות החזרת המוצרים של החנויות כדי להחליף כל 90 יום את הטלוויזיה שלהם....
בכל מקרה...אני חושב למרות הכל שווה לפרגן
א.
האמת היא שהססתי מאד אם לפרסם את הטיפול המעולה שקיבלתי מחנן מפובוס או לא....
מצד אחד יש את הרצון לפרגן.... ובאמת מגיע לו...
מצד שני ישנם אותם אלה שינצלו את השירות המעולה לרעה כדי לקבל מוצרים חינם או לשדרג את מה שיש להם.... כמו אותם הישראלים בארה"ב שמנצלים את מדיניות החזרת המוצרים של החנויות כדי להחליף כל 90 יום את הטלוויזיה שלהם....
בכל מקרה...אני חושב למרות הכל שווה לפרגן
א.
- תרמתי למען הסליק
- הודעות: 9774
- הצטרף: 17 אפריל 2004, 18:12
אני בעד לציין חברות שנותנות שירות ללקוח בכללי.
עוד משהו חשוב
בל נשכח שחברות אלו פובוס ופרונט ליין עובדות הרבה עם השוק האמריקאי ששם השרות
ללקוח הוא מעל הכל ,ועקב כך הן חייבות לתת שירות.
בדרך כלל חברות ישראליות שולחות את הלקוח לכל הרוחות בבואנו לקבל שירות.
בתקווה שעוד חברות ילמדו ויתקנו דרכם.
ביי דורון
עוד משהו חשוב
בל נשכח שחברות אלו פובוס ופרונט ליין עובדות הרבה עם השוק האמריקאי ששם השרות
ללקוח הוא מעל הכל ,ועקב כך הן חייבות לתת שירות.
בדרך כלל חברות ישראליות שולחות את הלקוח לכל הרוחות בבואנו לקבל שירות.
בתקווה שעוד חברות ילמדו ויתקנו דרכם.
ביי דורון
גלוק מ"ס 1 ..........
אני דורון מייסד מועדון הפרגית המשוגעת.
אני דורון מייסד מועדון הפרגית המשוגעת.
כל הכבוד לחנן !!! יישר כוח.
נועם שגיב.מדריך ירי ולחימה,כיתות כוננות וירי מעשי,זיקוקים ופירו',נשק מוסמך תע"ש
נייד 050.5655325 http://www.arms.org.il
"יש לנו ציבור מסור להגנה ומוכן לחרף את נפשו להגנה על הציונות, אך אין לנו ציבור מוכשר,מאומן ומצויד לכך". ד.בן גוריון
נייד 050.5655325 http://www.arms.org.il
"יש לנו ציבור מסור להגנה ומוכן לחרף את נפשו להגנה על הציונות, אך אין לנו ציבור מוכשר,מאומן ומצויד לכך". ד.בן גוריון
שרות של פובוס
שלום,
אני גם רוצה לציין את שירות המעולה של פובוס(מטווח נתניה):אדיב ,מהיר ,איכותי.
יש גם דוגמאות של שירות הרבה פחות טוב.
ל"להב" ת"א יש הרבה מה ללמוד מחנן.בפעם אחרונה שהייתי שם נתקלתי ביחס חסר סבלנות ולא ממש מקצועי(לפחות זאת ההרגשה).
גדי
אני גם רוצה לציין את שירות המעולה של פובוס(מטווח נתניה):אדיב ,מהיר ,איכותי.
יש גם דוגמאות של שירות הרבה פחות טוב.
ל"להב" ת"א יש הרבה מה ללמוד מחנן.בפעם אחרונה שהייתי שם נתקלתי ביחס חסר סבלנות ולא ממש מקצועי(לפחות זאת ההרגשה).
גדי
גדי,
להב, את הכסף שלהם הם לא עושים מלקוחות מזדמנים כמוני וכמוך, אלא מלקוחות מוסדיים גדולים ומהזמנות ענק .. לקוחות מזדמנים בשבילם זו איזו מין חלטורה מהצד שהם מעולם לא ידעו לנהל אותה כמו שצריך, ואני גם מאמין שגם לא מי יודע משפיעה על מחזור העסקים שלהם.
בקיצור, אם אתה רוצה יחס טוב ואישי, תלך לבעל עסק אחר שלקוחות קצה הם הביזנס שלו ... וברוך השם לא חסרים כאלה.
להב, את הכסף שלהם הם לא עושים מלקוחות מזדמנים כמוני וכמוך, אלא מלקוחות מוסדיים גדולים ומהזמנות ענק .. לקוחות מזדמנים בשבילם זו איזו מין חלטורה מהצד שהם מעולם לא ידעו לנהל אותה כמו שצריך, ואני גם מאמין שגם לא מי יודע משפיעה על מחזור העסקים שלהם.
בקיצור, אם אתה רוצה יחס טוב ואישי, תלך לבעל עסק אחר שלקוחות קצה הם הביזנס שלו ... וברוך השם לא חסרים כאלה.
- תרמתי למען הסליק
- הודעות: 9774
- הצטרף: 17 אפריל 2004, 18:12
שרות
איתמר,
ברור לי שכנראה שלקוחות פרטיים כיחידים לא מהווים כוח קניה מספיק משמעותי בשביל "להב".
חשוב לי לחלוק את הרושם השלילי על החנות עם שאר הסליקאים,שידעו איפה הם יקבלו תמורה גבוהה יותר לכספם.
למען ההגינות אציין שאין לי שום קשר למתטווח נתניה וגם להב,פשוט קיבלתי שירות ב2 המקומות.
וובי,
אולי כדאי לפתוח פורום שהנושא שלו יהיה "שירות" בו נוכל לחלוק רשמים חיוביים ופחות על חנויות נשק ומטווחים.
גדי
ברור לי שכנראה שלקוחות פרטיים כיחידים לא מהווים כוח קניה מספיק משמעותי בשביל "להב".
חשוב לי לחלוק את הרושם השלילי על החנות עם שאר הסליקאים,שידעו איפה הם יקבלו תמורה גבוהה יותר לכספם.
למען ההגינות אציין שאין לי שום קשר למתטווח נתניה וגם להב,פשוט קיבלתי שירות ב2 המקומות.
וובי,
אולי כדאי לפתוח פורום שהנושא שלו יהיה "שירות" בו נוכל לחלוק רשמים חיוביים ופחות על חנויות נשק ומטווחים.
גדי
15 הודעות
|עמוד 1 מתוך 1
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד