יבואן 5.11

פורום זה ישמש לכל הקשור לעזרה הדדית בין חברי האתר, לחיפוש או הצעת עבודה, להצעת או קבלת עזרה, לאיתור מידע או סיוע מכל סוג שהוא.
פורום זה אינו מיועד למשלוח בדיחות!

על ידי spy » 07 אפריל 2008, 20:10

אשמח עד מאוד לשמוע את הצד של מר משה בעניין. עדיין, אני עומד מאחורי כל מילה שכתבתי כאן.
אגב, לא ברור לי איך מר הורוביץ נפגע "בצד הכספי". הוא קיבל את מלוא התשלום על המוצר. היחידי שנפגע בינתיים מכל הסיפור הזה - הוא אני.
ועוד אגב אחד, אותו המייל המובטח לחברה (שנשלח למקום אחר בטעות) - עדיין לא נשלח. עברו "רק" כמעט חודשיים.
מדריך ירי
IDPA Safety Officer
רוצה אימון איכותי ולא יקר? https://idpa.org.il/faq/
סליקאי טיטניום
סליקאי טיטניום
 
הודעות: 2130
הצטרף: 11 ינואר 2003, 22:34
מיקום: פתח תקווה

תגובת חברת מ.ר.הנטר בע"מ לשרשרת התגובות באשכול זה.

על ידי M. R. HUNTER LTD » 08 אפריל 2008, 12:27

חברי הפורום שלום,

חברת מ.ר. הנטר בע"מ קיימת מזה 19 שנה עוסקת בתחום ציוד מיוחד למערכת הביטחון, נשק תחמושת ואביזרים נלווים. אנו מיצגים מס' חברות שונות בתחום הביטחון ודואגים להתקשר עם חברות שהמוצרים שלהם איכותיים אטרקטיביים ומאחוריהם עומדות החברות עם מחייבות לשרות ואחריות למוצריהם.

אנו מייצגים את חברת 5.11Tactical מזה כשנתיים וחצי.
המותג הוא מותג מוביל בארה"ב בתחום הביגוד וההנעלה, מחזור מכירות חודשי בינלאומי עומד על כ-10,000,000 $ ולאחרונה נמכרה למשקיעים בסכום של 21,000,000,000 $ יחד עם זאת הצוות המוביל נשאר והשירות של החברה לא השתנה.

החברה מודעת כי בכמויות גדולות לעיתים יש תקלות בייצור וכאשר הנציג המקומי בודק ומגלה מוצר פגום, החברה מזכה אותו במלוא הסכום. עד היום הוחלפו מס' מועט של פריטים והחברה נתנה גיבוי מלא עבור החלפות. המוצרים שהוחלפו היו מוצרים שהפגם או הליקוי בהם נראה לעין (דוגמאות לכך בפורום זה).

SPY( מר יבגני ) רכש נעלי מסוג A.T.A.C 6” של חברת 5.11 , נעל שנמכרה במאות יחידות בישראל ואושרה כנעל לוחמי יס"מ של משטרת ישראל. לנעל זו מס' ההחלפות שואף ל-0.
הנעל שעליה מר יבגני התלונן הייתה שלמה, כמעט כחדשה, ללא חתכים, פתיחת הדבקות, חוטים פרומים או כל פגם אחר הנראה לעין עם זאת נעל שנעשה בה שימוש.

SPY לא היה מוכן לקבל את החלטתי המקצועית שלא להחליף את הנעל ( נעמיד את הדברים על דיוקם; מר יבגני דרש החזר כספי למרות שבקבלה מודפס ומודגש כי "החלפה או החזרת סחורה תעשה בתוך 14 יום עם חשבונית מקור בלבד") בנוסף הציג את המקרה כנעל המיועד לפיילוט עבור חבריו, וכי עלול לפגוע בי כלכלית אם ידווח לחהם על אופן קבלת ההחלטות.

מרגע זה ואילך נגמר המשא ומתן של חברת מ.ר.הנטר בע"מ מול SPY (מר יבגני לנדסמן) בנושא הנעליים.

יש לציין כי מר יבגני רכש בחברתנו משקפי שמש של חברת Wileyx , לאחר מס' שבועות הגיע עם שבר בציר המשקפיים, המסגרת הוחלפה לשביעות רצונו המלאה. כאשר הופיע SPY אחרי חודשיים מהאירוע הקודם התלונן על שריטות מיקרו מטריות על עדשות המשקפיים, שגם הם הוחלפו על ידינו ועל כך הודה לנו ואף שלח מכתב הערכה לחברת Wileyx על השירות שקבל.

לסיכום,
טענותיו של SPY מהשירות שקיבל וכן הצהרתו "רגלי לא תדרוך יותר שם" נובעות משיקולים אישיים בלבד !! מאות לקוחותינו קיבלו ומקבלים יום יום יחס חם ושירות אדיב, מקרה זה אינו גורע ממחויבותנו ואחריותנו ללקוחותינו למוצרים ולכל מערכת הביטחון. אנו מקווים שחברי הפורום יראו את המסגרת הכללית של המקרה .
סליקאי ארד
סליקאי ארד
 
הודעות: 1
הצטרף: 07 אפריל 2008, 15:53
מיקום: תל אביב, רמת החייל

על ידי spy » 08 אפריל 2008, 13:26

ובכן, תקנו אותי אם אני טועה, אבל מר הורוביץ חזר על דבריי. לא כתבתי משהו שלא קרה בפועל. זאת כבר הקלה, לפחות אני לא מואשם בשקר.
מקרה של משקפי שמש תואר על ידי בפרוטרות (רק שאלה ממש לא היו שריטות "מיקרומטריות") וציינתי שהמקרה הסתיים לשביעות רצוני. סיבת ציון המקרה הוצגה על ידי בברור, לא רואה סיבה לחזור עליה.
לגבי החלפת הנעליים מול החזר כספי - אמרתי שאם הסיבה לרטיבות הינה פגם בזוג ספציפי - אזי מבקש החלפה. אם הסיבה היא בתכן של הסוג הספציפי של הנעליים - מבקש להחזיר אותן ולקבל החזר. לא נראה לי שזאת דרישה מוגזמת, לאור העובדה שהנעליים הוצגו כעמידות לתנאי גשם, לא דורש מהם דבר מעבר לכך. אם לדעתכם דרישתי מוגזמת - אז כנראה שיש לי בעיה ואשמח לשמוע מכם על כך. אגב, החלטת מר הרשקוביץ לא להחליף את הנעליים (לדבריו) מאשרת את טענתי שאכן מה שביקשתי זאת החלפה.
נכון שלא הסכמתי עם החלטתו המקצועית. זאת זכותי. אני עדיין לא מסכים עם החלטה זו, מה גם שהיא לא קיבלה כל תימוכין מהחברה, הרי אותו המייל עדיין לא נשלח לנמען הנכון. אגב, אני סבור שאילו היה מתייעץ עם החברה, כפי שאמר שיעשה, היה מקבל מהם אישור להחליף את הנעליים ללא כל בעיה, עובדה שאני לא נתקלתי בבעיה איתם.
אני לא מונע מאף אחד להגיע לחנות או לבצע בה קניות, אבל אני שומר לעצמי את זכותי המלאה לספר לחברים שלי על המקרה, כאמור, לא שמתי לב שהעובדות שציינתי נבדלות ולו במעט מהעובדות שמר הורוביץ ציין (למעט הקטע הפרסומי).
הצהרתי שרגלי לא תדרוך יותר בחנות היא אכן משיקולים אישיים בלבד, לא רואה בכך בעיה. אני כלקוח פרטי מייצג את האינטרסים שלי, לא של יס"מ, ימ"מ, יחב"מ, גנמ"מ וכל מיני ראשי תיבות אחרות. אני לא חוזר לחנות על סמך השרות שמישהו קיבל ב-19 שנים (או מצידי ב-190 שנים) אם השרות שאני קיבלתי לא עומד הסטנדרטים שאני מצפה שיעמוד בהם. לא נראה לי שהסטנדרטים שלי גבוהים מידי. אם כן, אז הבעיה היא כנראה שלי בלבד.
אין לי מה לומר יותר. מכאן - כל אחד ושיקולו הוא.

מאחל למר הורוביץ הצלחה בהמשך עסקיו.

יבגני
מדריך ירי
IDPA Safety Officer
רוצה אימון איכותי ולא יקר? https://idpa.org.il/faq/
סליקאי טיטניום
סליקאי טיטניום
 
הודעות: 2130
הצטרף: 11 ינואר 2003, 22:34
מיקום: פתח תקווה

על ידי Webart » 08 אפריל 2008, 13:54

לעניות דעתי, שני הצדדים הציגו את עמדותיהם, ואף הבהירו באוזני טלפונית את פרטי הארוע.
לדעתי, לא יהיה הדבר מכובד אם יתחיל כאן משחק פינג פונג של התנצחויות, ובטוחני כי שני הצדדים ימצאו את הדרך להמשיך בדו-השיח שלהם, אם יחפצו בכך.

אני שמח לגלות כי בכל מקרה, מצאו שני הצדדים לנכון לפנות ולהציג את טענותיהם בצורה מכובדת ומנומסת, ללא התלהמות או השמעת טונים משמיצים.
Webart - דביר, מייסד הסליק
HK - אם אני צריך להסביר לך - אתה אף פעם לא תבין.
סמל אישי של המשתמש
מייסד האתר
 
הודעות: 5730
הצטרף: 29 דצמבר 2002, 13:11
מיקום: מלאבס, ישראל

הקודם

מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד
cron