אחריות על מוצרי Frontline
6 הודעות
|עמוד 1 מתוך 1
אחריות על מוצרי Frontline
שלום, מישהו יודע האם פרונטליין נותנים אחריות למוצרים שלהם, ואם כן - מה אחריות זו מכסה, ולכמה זמן?
בעקבות מפגש מצער עם אחד מאותם כיסאות פלסטיק צרים ארורים (הסוג עם המסעדים שכנראה עוצב למימדי שוכני האיים שבחלק התחתון של הגלובוס), הנרתיק שלי נראה כך:
בהתחשב בעובדה שהנרתיקים האלו לא זולים במיוחד, אני מעדיף לתקן אותו מאשר לשפצר קליפס אחר.
בעקבות מפגש מצער עם אחד מאותם כיסאות פלסטיק צרים ארורים (הסוג עם המסעדים שכנראה עוצב למימדי שוכני האיים שבחלק התחתון של הגלובוס), הנרתיק שלי נראה כך:
בהתחשב בעובדה שהנרתיקים האלו לא זולים במיוחד, אני מעדיף לתקן אותו מאשר לשפצר קליפס אחר.
טובה פרה אחת על המנגל משתיים במרעה.
- סליקאי זהב

- הודעות: 559
- הצטרף: 27 מאי 2006, 15:38
- מיקום: עוטף עזה
כן, שמואל (הבעלים של פרונטליין) עומד מאחורי המוצרים שלו.
צור קשר מחר בשעות העבודה (חול מועד עד 1600) 03.9527063 ואסייע לך.
נעם.
צור קשר מחר בשעות העבודה (חול מועד עד 1600) 03.9527063 ואסייע לך.
נעם.
נועם שגיב.מדריך ירי ולחימה,כיתות כוננות וירי מעשי,זיקוקים ופירו',נשק מוסמך תע"ש
נייד 050.5655325 http://www.arms.org.il
"יש לנו ציבור מסור להגנה ומוכן לחרף את נפשו להגנה על הציונות, אך אין לנו ציבור מוכשר,מאומן ומצויד לכך". ד.בן גוריון
נייד 050.5655325 http://www.arms.org.il
"יש לנו ציבור מסור להגנה ומוכן לחרף את נפשו להגנה על הציונות, אך אין לנו ציבור מוכשר,מאומן ומצויד לכך". ד.בן גוריון
- סליקאי זהב

- הודעות: 559
- הצטרף: 27 מאי 2006, 15:38
- מיקום: עוטף עזה
6 הודעות
|עמוד 1 מתוך 1
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד
