יבואן 5.11

פורום זה ישמש לכל הקשור לעזרה הדדית בין חברי האתר, לחיפוש או הצעת עבודה, להצעת או קבלת עזרה, לאיתור מידע או סיוע מכל סוג שהוא.
פורום זה אינו מיועד למשלוח בדיחות!

יבואן 5.11

על ידי dror75 » 28 ינואר 2008, 00:37

מישהו אולי יודע מה האתר של יבואן 5.11 בארץ?
או כתובת היבואן?
סליקאי ארד
סליקאי ארד
 
הודעות: 29
הצטרף: 02 אוקטובר 2003, 18:13
מיקום: נתניה

על ידי אילן ב » 28 ינואר 2008, 02:50

מקווה שהקישור יעזור

http://www.mrhunter.co.il
חבר isia זכור !
הבאים למטווח לא באים על מנת לפגוע בך,
אך מרגע שנכנסו בשעריו לא יחדלו מלנסות.
סמל אישי של המשתמש
מדריך ירי
 
הודעות: 5206
הצטרף: 04 ינואר 2003, 21:05
מיקום: אשדות יעקב

על ידי spy » 13 פברואר 2008, 09:36

אני הייתי רוצא להביא לידיעת החברים כאן את המקרה המצער עם החנות הזו. את המסקנות - תסיקו בעצמכם. התלבטתי האם נכון לפרסם את המידע כאן, אבל לאחר התיעצות עם דביר וקבלת אישורו - אני מפרסם. להלן הסיפור:
ראשית, מי שמכיר אותי, יודע שאני ממש לא מסוג של אותם לקוחות מתחכמים (ומעצבנים) שרוצים הכל, מיד, בחינם ועם חיוך. אני גם לא שייך לאותה קבוצת לקוחות שכשאחרי זמן מה נמאס להם מהמוצר – הם חוזרים ודורשים להחליפו בסוג אחר או להחזיר את כספם. כמו כן, אני תמיד מקפיד לפני הרכישה לברר אצל המוכר את מירב הפרטים על המוצר ע"מ לוודא שהוא אכן מתאים לי לצורך. איני גם נוהג "להתעלל" במוצר ע"מ לבחון את גבולותיו.
ביצעתי בחנות זו 3 רכישות: חגורה מתוצרת חברה 5.11, משקפי שמש/הגנה מתוצרת WILEY-X ונעליים מתוצרת 5.11 (רכישות נפרדות).

ובכן, עם חגורה לא הייתה כל בעיה, למרות שלאחרונה יש לי ספקות – אולי זה בגלל שאני לא משתמש בה הרבה.
עם משקפיים (דגם B2) היו 2 בעיות:
כשלושה שבועות אחרי הרכישה המסגרת שלהן התפרקה – הבורג שמחזיק את המוט נפל ולא היה ניתן להחזירו חזרה. כנראה שהיה פגם בייצור ההברגה של המסגרת והיא לא החזיקה את הבורג במקום. הגעתי לחנות והמסגרת הוחלפה (העדשות נשארו). יש לציין שהמסגרת הראשונה שקיבלתי הייתה מתוצרת טאיוואן, בעוד השנייה – הייתה מתוצרת איטליה וניתן היה להבחין בקלות בהבדלי האיכות.
כחודשיים אחרי הרכישה שמתי לב שהעדשות מתמלאות בשריטות קטנות וגדולות. מעולם לא היה לי דבר כזה במשקפיים, על אחת כמה וכמה לא ציפיתי לדבר כזה במשקפיים שמוגדרות ע"י היצרן וגם ע"י המוכר כמשקפי הגנה. כאן הסיפור היה כבר ארוך יותר. משה (בעל החנות) התלונן בפניי, שהוא לא מקבל תמיכה טובה מהחברה להחלפות שהוא עושה במקרה של תקלות (חבל שהוא לא אמר לי את זה לפני הרכישה). לבסוף, אחרי שכנועים מצידי שאני עדיין מחזיק במוצר פגום, הוא הסכים להחליף לי את העדשות. הוא ביקש ממני גם שאכתוב מייל לחברה ואספר להם על בעיותיו. האמת, התפלאתי שאני, הלקוח, צריך לפתור לבעל החנות את בעיותיו עם הספק, אבל לא נורא, לא קשה לי לכתוב מייל. אגב, מהחברה ענו לי שהם עומדים מאחורי האיכות של המוצר ולא ברור להם על אילו בעיות מדבר משה.
למה אני מספר לכם את זה (הרי שכאן העניין נפתר בטוב?) כיוון כשמשה סיפר לי על בעיותיו עם WILEY-X הוא ציין לטובה את החברה 5.11 ואמר שאיתם – אין כאלה בעיות וכל החלפה שהוא עושה נתמכת ע"י החברה בצורה טובה.
הרכישה הבאה שלי הייתה נעלים מתוצרת 5.11 דגם "ATAC 6. ברכישה משה ציין שאלה נעליים איכותיות מאוד. הלכתי עם הנעליים במשך שבועיים, הן היו בסדר גמור אבל אז התחילו הגשמים (לפני כשבועיים). אם אתם זוכרים, הגשם התחיל ביום שלישי, ברביעי וחמישי הוא התחזק. ביום שלישי היה בסדר, ביום רביעי הרגשתי משהו מוזר וביום חמישי ראיתי בבירור שיש בעיה – המים חודרים באזור האצבעות. הלכתי לחנות ביום חמישי, אך היא הייתה סגורה. התקשרתי ביום א', דיברתי עם עובדת שאמרה לי שמשה בחו"ל והיא לא יכולה להחליט על החלפת מוצר פגום. היא אמרה שמשה חוזר בשבוע הבא.
התקשרתי ביום א' כעבור שבוע. היא אמרה לי שמשה חזר, אך הוא הביא איתו הרבה סחורה והם מאוד עסוקים במיון, כך שלא יוכלו לעזור לי ושאצור קשר ביום ב'. למחרת, הגעתי אליהם. משה הסתכל על הנעליים ואמר שהמצב בעיתי, כי הוא לא רואה כל פגם חיצוני שדרכו יכולים לחדור המים. אמרתי שאין בהן כל פגם חיצוני, אלה חדירה מים והיא לא צריכה חור. משה השיב שדבר כזה לא יתקבל בחברה, גם ככה עושים לו בעיות בחברה עם החלפות והוא צריך לריב איתם על כל זוג. להזכיר, אותה חברה 5.11 שלדבריו הקודמים נותנת תמיכה מצוינת. כשצינתי את זה אמר שעכשיו המצב שונה (כעבור חודשיים??). בכל מקרה, הוא מוכן (?) לכתוב מייל לחברה ולתאר את המצב שלי ואז לפעול לפי הנחייתה. בשום אופן הוא לא מוכן לספוג על עצמו את עלות הנעליים (468 שקלים אחרי הנחה לאנשי כוחות הבטחון). כמו כן, הוא ציין שהנעליים איכותיות מאוד ואף זכו במכרז של הימ"מ (מה זה עוזר לי?). מעבר לכך, הוא מצטער אך אין לו איך לעזור לי. אמרתי לו שזה ממש חבל, כי מעבר לזה שזה פוגע בי – זה עלול להשפיעו גם עליו כי יש לי חברים שעבורם הרכישה שלי מהווה "פיילוט" ובמצב כזה – קשה לי להאמין שהם ירצו לקנות נעליים כאלה לעצמם (אגב, זה באמת המצב). ואז קרה משהו מוזר מאוד: משה אמר לי ש"עכשיו עצבנתי אותו", הוא לא ישלח בשבילי שום מכתב, אם אני רוצה – אני מוזמן לשלוח אותו בעצמי (ללא ספק, כך אעשה), שלא אפחיד אותו עם שום "פיילוטים/שמיילוטים" ומצידו – הוא לא רוצה שאני וחברים שלי יקנו ממנו כלום והוא בכלל לא רוצה למכור לי (!?!). לבסוף "התרכך" ואמר שבכל זאת יעשה לי טובה וישלח מכתב לחברה ומה שהם יגידו לו, הוא יעשה שום דבר מעבר לזה. הוא ציין שישלח לי גם העתק של המכתב וגם של התשובה (במייל).
הייתי פשוט המום. ראשית, בהבנתי מי שמוכר מוצרים שמוגדרים כ"טקטיים" – צריך לעמוד מאחורי ההגדרה הזאת בהבנה שזה מוצר שמשתמשים בו יום-יום, בד"כ בתנאים קשים יותר ולא ניתן לחכות לתוצאות של התכתבויות שונות ומשונות במקרה של בעיות. מה גם שהמוצרים עולים בהתאם. אך יותר מכך, ככה מדברים עם לקוח? לאורך כל השיחה הייתי נחמד ומנומס, אז ממש לא ברור לי כל העניין...
אגב, הוא אכן שלך את המכתב עוד באותו יום, אבל מה, כלל לא לחברה, אלה למישהו אחר. שלחו לו תשובה (וכיתבו אותי) שכנראה המכתב נשלח בטעות ומבקשים לשלוח אותו לנמען הנכון. מאז חלף עוד יום וכלום לא קרה.
אני לא חושב שחנות זו ראויה לכספם של אנשים הדוגלים בנורמות של איכות, אחריות ונימוס.
עכשיו - לשיקולכם, האם לקנות בהבכל זאת, למרות הצהרתו הישירה של בעל החנות על כך שלא רוצה שחברים שלי (וככאלה אני רואה את חברי הפורום) יקנו אצלו דבר.
מדריך ירי
IDPA Safety Officer
רוצה אימון איכותי ולא יקר? https://idpa.org.il/faq/
סליקאי טיטניום
סליקאי טיטניום
 
הודעות: 2130
הצטרף: 11 ינואר 2003, 22:34
מיקום: פתח תקווה

SPY פרסום חשוב ביותר

על ידי dovy » 13 פברואר 2008, 09:57

התגובה שלך ראויה, חשובה ונכונה.

חנות שמוכרת מוצרים מחוייבת גם לתת שירות לגבי המוצר.

בעלי העסקים והחברות נוהגות מידי יום בחוסר כבוד וזלזלול כלפי הלקוח שלהם תוך התנערות מוחלטת מהאחריות שלהם למוצר אותו מכרו או שיווקו.

בעלי עסקים צריכים להבין ששירות גרוע יפורסם הלאה ועד שזה ממש יפגע להם בכיס, רק אז ילמדו את הלקח.

טוב שפרסמת, חסכת להרבה אנשים עוגמת נפש.
תרמתי למען הסליק
תרמתי למען הסליק
 
הודעות: 67
הצטרף: 19 אוגוסט 2007, 21:43

אני קצת מתקשה בהבנת המושג טקטי...

על ידי daon » 14 פברואר 2008, 12:42

נכנסתי לאתר, ראיתי את הציוד, ודי התפלאתי, לכתחילה נראה שלקחו לבוש עבודה נעליים, מכנס, חולצה וכו'... הצמידו לו את המושג טקטי והקפיצו את המחיר בכמה מאות ש"ח, אני יכול להבין לגבי ציוד מסביב אבל למה לא לקנות ציוד אכותי במקום אחר ובמחיר יותר זול? אני מגיע יותר מתחום הטיולים, אבל גם בצבא הסתובבתי עם נעל אסולו\גספו שהייתה "טקטי" עם זה אומר מבצעית מבחינת משקל\סוליה\צבע\עמידות, ובנוגע לביגוד מה ההבדל בין דגמ"ח רגיל לטקטי או חולצה וכו'...? נדמה שבסופו של דבר רק המחיר.
יונתן.
סליקאי כסף
סליקאי כסף
 
הודעות: 235
הצטרף: 08 פברואר 2008, 00:19
מיקום: רעננה.

Re: אני קצת מתקשה בהבנת המושג טקטי...

על ידי נועם » 14 פברואר 2008, 13:23

daon כתב:נכנסתי לאתר, ראיתי את הציוד, ודי התפלאתי, לכתחילה נראה שלקחו לבוש עבודה נעליים, מכנס, חולצה וכו'... הצמידו לו את המושג טקטי והקפיצו את המחיר בכמה מאות ש"ח, אני יכול להבין לגבי ציוד מסביב אבל למה לא לקנות ציוד אכותי במקום אחר ובמחיר יותר זול? אני מגיע יותר מתחום הטיולים, אבל גם בצבא הסתובבתי עם נעל אסולו\גספו שהייתה "טקטי" עם זה אומר מבצעית מבחינת משקל\סוליה\צבע\עמידות, ובנוגע לביגוד מה ההבדל בין דגמ"ח רגיל לטקטי או חולצה וכו'...? נדמה שבסופו של דבר רק המחיר.
יונתן.


אז זהו, שלא.

לך למשש ולהכיר את הציוד של 5.11 מקרוב.

מנסיון.
נועם שגיב.מדריך ירי ולחימה,כיתות כוננות וירי מעשי,זיקוקים ופירו',נשק מוסמך תע"ש
נייד 050.5655325 http://www.arms.org.il
"יש לנו ציבור מסור להגנה ומוכן לחרף את נפשו להגנה על הציונות, אך אין לנו ציבור מוכשר,מאומן ומצויד לכך". ד.בן גוריון
סמל אישי של המשתמש
מדריך ירי
 
הודעות: 6316
הצטרף: 20 דצמבר 2002, 22:46
מיקום: הנגב המערבי - חוטף עזה,ליד הגדר

על ידי spy » 29 מרץ 2008, 09:59

עדכון בנושא.
לאחרונה ניהלתי התכתבות עם נציג חברת 5.11 בארה"ב. תחילה הוא הפנה אותי למפיצים אחרים באזור, כן יש כאלה. אחד מהם נמצא ב... ביירות. השני.... בבגדד. אחרי שעניתי לבחור שהגעה אליהם אינה מעשית, הבטיח לחשוב על פתרון אחר.
לבסוף, הצעתי לו פתרון: אני אשלח להם את הנעליים שלי (הפגומות) והם ישלחו לי נעליים חדשות. בתור פיצוי ביקשתי שישלחו לי דגם חדש יותר. קיבלתי תשובה. הוא כתב לי שהפתרון טוב, רק שהם לא יכולים לשלוח לישראל. וגם שאין צורך שאשלח להם את הנעליים הפגומות, אני יכול להשאיר אותם אצלי.
כאן עלתה שאלת המשלוח. נזכרתי שיש חברות שמספקות כתובת אמריקאית ומעבירות את הטובין לישראל תמורת תשלום (דוגמת MUSTOP). האם יש למישהו ניסיון עבודה עם חברות כאלה? יש אולי המלצה לחברה טובה ולא יקרה במיוחד?
תודה!
מדריך ירי
IDPA Safety Officer
רוצה אימון איכותי ולא יקר? https://idpa.org.il/faq/
סליקאי טיטניום
סליקאי טיטניום
 
הודעות: 2130
הצטרף: 11 ינואר 2003, 22:34
מיקום: פתח תקווה

על ידי ליאור45 » 29 מרץ 2008, 14:57

יבגני, הבאתי בשנה האחרונה שני נרתיקים באמצעות Mustop - אני מקווה להספיק לכתוב חוות דעת עליהם: Safariland 070, Safariland 6070. חברה סבבה, בגדול (גם Safariland וגם מסטופ).

Be nice and polite to everyone and carry a loaded gun
סמל אישי של המשתמש
תרמתי למען הסליק
תרמתי למען הסליק
 
הודעות: 5137
הצטרף: 05 ינואר 2003, 12:20
מיקום: LOCK UP YOUR GOATS

על ידי Cybrosh » 04 אפריל 2008, 01:12

SAFARILAND ניתן להזמין רק דרך חברת שילוח בממוקמת בארה"ב. ספארילנד, הם חלק מקבוצה גדולה שנקראת BAE SYSTEMS וגם/או Armor Holdings. יש איסור למכור מחוץ לארה"ב כל מוצר של כל את מהחברות ב-ENTERPRISE הענק הזה, אלא אם כן ממלאים טפסים למשרד החוץ/התעשייה האמריקני, לקבלת רישיון ייבוא וכו'. תמליך מאוד מעצבן ומסובך, שגם עולה כסף, ולוקח בין 3-6 חודשים. לכן חובה להשתמש בחברות כמו MUSTOP וכו'.

לגבי 5.11, DAON, אני גם מציע לך לפני שאתה מדבר, לבדוק את הביגוד שלהם...שבערך כל סוכנות בעולם משתמשת בו, ממשטרות, צבאות ואירגונים פרטיים, כמו כן סוכנויות בעלות שם שלא מזכירים.

פניתי ל-5.11 ול-WILEY בתערוכת הנשק האחרונה. את WILEY אני מכיר יותר טוב, עקב שימוש במוצרים שלהם במשך שנים, והם אכן עומדים מאחורי השם/מוצרים שלהם. לגבי 5.11, ושמם האגדי, הם התחייבו בפני שהייבואן שלהם חייב ואני מדגיש, חייב להחליף את המוצרים שלהם באם יש בהם פגם.

לגבי המסקנה? קונים רק ממי שנותן אחריות ושירות כמו שצריך.
SPS - מתקרב לשלמות...
סמל אישי של המשתמש
סליקאי זהב
סליקאי זהב
 
הודעות: 1549
הצטרף: 04 ינואר 2003, 19:47
מיקום: Tel Aviv

על ידי spy » 04 אפריל 2008, 14:40

עדכון בנושא ההתכתבות שלי עם החברה:
הם פשוט שולחים לי זוג חדש, ובתור פיצוי - שולחים את הדגם היותר חדש ויותר יקר שלהם. היתה להם בעיה (לא ברור מדוע) לשלוח ישירות לישראל, אז נתתי להם את הכתובת שלי ב-MUSTOP. הם שולחים עם חשבונית ע"ס 0 ומציינים שמדובר בפריט החלפה (מקווה שזה יפתור לי את הבעיות עם מיסים כאן).
כשיתקבלו הנעליים - אעדכן.
מדריך ירי
IDPA Safety Officer
רוצה אימון איכותי ולא יקר? https://idpa.org.il/faq/
סליקאי טיטניום
סליקאי טיטניום
 
הודעות: 2130
הצטרף: 11 ינואר 2003, 22:34
מיקום: פתח תקווה

על ידי אישגדול » 04 אפריל 2008, 17:26

אני חייב לציין שבאופן אישי - קיבלתי אצל היבואן שירות מעל ומעבר. לפני כחצי שנה קניתי אצלו זוג נעליים של 5.11, וזמן קצר אחר כך נפרם לי אחד התפרים. היבואן החליף לי את הנעליים במקום, ללא כל הערות, לשביעות רצוני המלאה. אני משתמש בהן ביום-יום, ומרוצה מאד.
I think, therefore I am. I think
סמל אישי של המשתמש
מדריך ירי
 
הודעות: 1249
הצטרף: 04 ינואר 2003, 23:13

על ידי spy » 05 אפריל 2008, 10:29

בהחלט ייתכן.
התרשמתי מהאיש שאיכות השרות שהוא מעניק תלויה באופן מובהק במצב רוחו באותו היום.
עליי - השיטה הזאת לא מקובלת.
בכל מקרה - רגלי לא תדרוך יותר שם (לפחות עד שבעל החנות יתנצל או יתחלף)
מדריך ירי
IDPA Safety Officer
רוצה אימון איכותי ולא יקר? https://idpa.org.il/faq/
סליקאי טיטניום
סליקאי טיטניום
 
הודעות: 2130
הצטרף: 11 ינואר 2003, 22:34
מיקום: פתח תקווה

על ידי הצעדן » 07 אפריל 2008, 00:08

spy כתב:בהחלט ייתכן.
התרשמתי מהאיש שאיכות השרות שהוא מעניק תלויה באופן מובהק במצב רוחו באותו היום.
עליי - השיטה הזאת לא מקובלת.
בכל מקרה - רגלי לא תדרוך יותר שם (לפחות עד שבעל החנות יתנצל או יתחלף)


spy ידידי, מהיכרות אישית אתך אני יכול להעיד בפני יושבי הפורום כי מדובר באדם סבלני ונעים הליכות, כך שלא ניתן יהיה לתלות בך את קצפו ורוגזו של הבעלים.

השבוע היתה אלי פניה שאת טיבה אני מעדיף להשאיר פרטית בהקשר לרכישת ציוד לפרסונל אבטחה (עשרות רבות של עובדים בתהליך הכשרה) בכללם, מדי עבודה יצוגיים וביגוד שטח. אופציה שהעלה היתה הציוד מהתוצרת המדוברת. היום שלחתי לחבר האחראי על הרכש את תקציר הפוסט הזה והופתעתי מכך שכמעט גמר אומר שלא לרכוש ציוד מתוצרתם בארץ משום הרושם השלילי העז שהותיר הסיפור הזה. לא שניסיתי לשכנע אותו אחרת, אבל כנראה שזו לא הפעם הראשונה שהתרשם באופן שלילי.
גם אני הייתי נמנע כגוף מסחרי מרכישה של ציוד או שירות מחברה שלא מעניקה לי כקונה מן השורה יחס נאות. עניין עקרוני.

לצערי ברוב המקרים זה lose lose כי בתי עסק לא מפיקים לקחים כאלה לעתים קרובות ולא מבינים מה המשמעות של לקוח "שמעניש" אותם. מי שלא יודע לתת שירות לא יכול לרוב להבין את שורש הטעות כפועל יוצא את ההפסד שגלום בהותרת טעם רע בפיו של הלקוח.
חבל...
דוחס חנקן אמנותי לעומק.
סמל אישי של המשתמש
מדריך ירי מעשי
 
הודעות: 4247
הצטרף: 19 דצמבר 2002, 00:56
מיקום: צפון השרון

על ידי אלי » 07 אפריל 2008, 06:53

מהכירות אישית שלי עם מורים וביגוד של 5.11 אני אומר אחלה ציוד נח אמין חזק ופשוט טוב .

לגבי אותו בחור משה בזמן האחרון אני שומע יותר מידי בעיות כמו שחברנו spy מתאר .

אני אדם ששומע לחוות דעת של אנשים וטיפול אישי וטוב בלקוח זה כמעט חשוב לי כמו המוצר שאני קונה .

כמובן שאני רוצה את הכי טוב שאני קונה .

spy תודה רבה .
" מעטים האנשים להם ניתנה הזכות להגן על הארץ הזאת "
סמל אישי של המשתמש
סליקאי זהב
סליקאי זהב
 
הודעות: 380
הצטרף: 31 מאי 2006, 01:26
מיקום: ירושלים

על ידי הצעדן » 07 אפריל 2008, 15:05

בהמשך לאשכול התקיימה שיחה ביני לבין מר הורוביץ אשר מרגיש כי לא קיבל הזדמנות להציג את הדברים באופן מאוזן. על מנת שהדברים יעשו באופן מסודר הצעתי לקיים הליך בירור העובדות ומר הורוביץ אמר כי יעלה את תגובתו בהמשך.

אני חייב לציין כחלק מאיזון התמונה הכולל כי רשימת הממליצים על השירות של החברה (איתם יש לי היכרות אישית) מכובדת ורצינית.

אני מקווה שהאירוע הזה יתברר בצורה נאותה ועניינית ומבלי לגלוש למחוזות שאין עניינם עם אתר הסליק.

בהודעתי הקודמת ציינתי את חוסר המודעות של בתי עסק לתלונות לקוחות, במקרה הזה - לתחושתי האישית - מר הורוביץ בהחלט לקח את הדברים ללב ואף ציין כי לא הצד הכספי הוא שפוגע בו אלא שמו הטוב.

עריכה ותוספת:

לאחר השיחה עמו והעלאת ההודעה הזו נזכרתי כי לפני מספר חודשים שוחחתי עמו - בהקשר אחר של ציוד - והרושם שהתקבל אצלי ממנו היה אחר לגמרי וכי גישתו היתה שירותית וחיובית לכל דבר. בחוויה האישית שלי עם משה הורוביץ היה מימד חיובי בלבד וטעם של עוד. הסיבה שלא קישרתי את השם עם בית העסק היא שהפניה היתה ישירה אליו ולא למשרדי החברה.
מצאתי לנכון לציין זאת כאן על מנת שלא לפגוע באדם ששירת אותי נאמנה (ולדעתי אף אינו מקשר אף הוא או זוכר את הקשר הקודם שהיה ונעשה טלפונית בלבד).

אני מותיר את הבמה לדביר ליישר קו בעניין ולהביא את הדברים בין spy לנציג 5.11 בארץ לגמר.
דוחס חנקן אמנותי לעומק.
סמל אישי של המשתמש
מדריך ירי מעשי
 
הודעות: 4247
הצטרף: 19 דצמבר 2002, 00:56
מיקום: צפון השרון

הבא

מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד