טרייד אין חולון - מי מכיר?

פורום זה ישמש לכל הקשור לעזרה הדדית בין חברי האתר, לחיפוש או הצעת עבודה, להצעת או קבלת עזרה, לאיתור מידע או סיוע מכל סוג שהוא.
פורום זה אינו מיועד למשלוח בדיחות!

טרייד אין חולון - מי מכיר?

על ידי ori » 25 מרץ 2008, 17:41

אהלן חבר'ה,

מצטער על היעדרות ארוכה (שוב לימודים....).

בעקבות הרחבת המשפחה בקרוב מתכננים לקנות יונדאי אקסנט מהחברה בכותרת.
דגם אסטים שנת 2002 .אוטומטית.
המחירון הינו בסה"כ 42100 וסגרנו על 39 לפני הבדיקה.
האוטו נראה סביר + ואם לא יהיה משהו משמעותי במכון בדיקה נחליף בעלות.


האם מישהו מכיר או יודע משהו על המגרש הזה ?
כל מידע יועיל.
(נחתם זכרון דברים אולם רכב עדיין לא נקנה)

שאלה נוספת-
מה כדאי לבדוק מלבד :
-מכון בדיקה
-שיעבוד
-רכב גנוב

רוב תודות מראש,
אורי
רון ארד-
עד שתחזור הביתה !
סמל אישי של המשתמש
סליקאי זהב
סליקאי זהב
 
הודעות: 816
הצטרף: 15 אפריל 2003, 16:44
מיקום: South (Northern Negev)

על ידי yoav30 » 25 מרץ 2008, 21:28

אורי.

א. לא לקנות ללא בדיקה במכון בדיקה מוסמך. (מקום שאתה רוצה ללכת ולא מקום ששולחים אותך). גם אני כמעט קניתי רכב לאישתי, שנראה מעולה, ונשמע מעולה, עד שלקחתי אותו לבדיקה, ובמקרה במוסך מכירים את המוכר שהוא לא אדם פרטי אלא סוחר מכוניות (אף על פי שטוען שהרכב של אשתו.....) בקיצור הרכב היה עם 53 אחוז מיכולת המנוע שלו.
המכון בו ביצעתי את הבדיקה נמצא בכפר סבא, והוא מאוד אמין, הבחינה שלו מאוד מדוקדקת ושווה את הכסף.

ב. לבדוק שיעבודים לבנק
ג. לבדוק מספר בעלויות קודמות
ד. לבדוק האם הרכב גנוב

לאחר כל זה, אם הרכב עבר את הבדיקה, תתחדשו.
יואב,
מדריך ירי, מדריך ירי מעשי בוגר וינגייט
תרמתי למען הסליק
תרמתי למען הסליק
 
הודעות: 1680
הצטרף: 20 דצמבר 2002, 07:56
מיקום: ישראל רבתי

על ידי בן של לאוניד » 26 מרץ 2008, 15:57

טרייד אין חולון מקבלים רכבים שחברות הליסינג לא מצליחים למכור בגלל תקלות כאלו ואחרות, הם "משפצים" את הרכב ומוכרים אותו בד"כ טיפונות מתחת למחיר המחירון, הם גם מפרסמים שיש להם מציאות אבל באופן מפתיע, הם בדיוק נמכרו שנייה לפני שנכנסת אליהם...
סמל אישי של המשתמש
סליקאי ארד
סליקאי ארד
 
הודעות: 68
הצטרף: 20 נובמבר 2006, 08:36
מיקום: בצוללת

על ידי ori » 26 מרץ 2008, 16:05

yoav30 כתב:אורי.

א. לא לקנות ללא בדיקה במכון בדיקה מוסמך. (מקום שאתה רוצה ללכת ולא מקום ששולחים אותך). גם אני כמעט קניתי רכב לאישתי, שנראה מעולה, ונשמע מעולה, עד שלקחתי אותו לבדיקה, ובמקרה במוסך מכירים את המוכר שהוא לא אדם פרטי אלא סוחר מכוניות (אף על פי שטוען שהרכב של אשתו.....) בקיצור הרכב היה עם 53 אחוז מיכולת המנוע שלו.
המכון בו ביצעתי את הבדיקה נמצא בכפר סבא, והוא מאוד אמין, הבחינה שלו מאוד מדוקדקת ושווה את הכסף.

ב. לבדוק שיעבודים לבנק
ג. לבדוק מספר בעלויות קודמות
ד. לבדוק האם הרכב גנוב

לאחר כל זה, אם הרכב עבר את הבדיקה, תתחדשו.



ראשית - תודה על התשובה.
שנית -לא עושה 40K בחודש ולכן בטוח לוקח לבדיקה.
השאלה האם במידה והמכון לא מצא משהו משמעותי יש אפשרות "ליפול" ?
אחרי הכל - המכון מתחייב ל-3 חודשים (לפחות על מה שתקין.....)

אגב-
איך אפשר לבדוק "ידיים" קודמות ?


שוב תודה,
אורי
רון ארד-
עד שתחזור הביתה !
סמל אישי של המשתמש
סליקאי זהב
סליקאי זהב
 
הודעות: 816
הצטרף: 15 אפריל 2003, 16:44
מיקום: South (Northern Negev)

על ידי ori » 26 מרץ 2008, 16:09

בן של לאוניד כתב:טרייד אין חולון מקבלים רכבים שחברות הליסינג לא מצליחים למכור בגלל תקלות כאלו ואחרות, הם "משפצים" את הרכב ומוכרים אותו בד"כ טיפונות מתחת למחיר המחירון, הם גם מפרסמים שיש להם מציאות אבל באופן מפתיע, הם בדיוק נמכרו שנייה לפני שנכנסת אליהם...


אכן נשמע מוכר.
השאלה אם המכון מתחייב מה הבעייה.
ובנוסף-לא שמעתי מאף אחד שנפגע אלא שמועות
(שגם אותם אני לוקח ברצינות , אחרי הכל כנראה יש דברים בגו)

בסה"כ רכב 2002 יד שנייה.
לא חדש ועם 125K ק"מ.
אם יעבור ללא משהו משמעותי את הבדיקה - יש סיבה למה לא לקנות ?!

אשמח לשמוע כל תגובה !!
אורי
רון ארד-
עד שתחזור הביתה !
סמל אישי של המשתמש
סליקאי זהב
סליקאי זהב
 
הודעות: 816
הצטרף: 15 אפריל 2003, 16:44
מיקום: South (Northern Negev)

רכב ליסינג "מפוקפק"

על ידי יונה » 26 מרץ 2008, 19:14

מזכיר לי את הבדיחה,

לקוח: האם הרכב הזה עבר תאונה?

בוחן: הרכב הזה לא עבר תאונה,



שתי המכוניות שמהן הוא מורכב עברו תאונה.... :wink:

שוב הדגש הוא על בחינה במכון שאתה מכיר וסומך עליו. לעולם אין ללכת למכון של המוכר. הרבה נכוו בעבר.
"R.T.F.M." - ALWAYS BLOODY WORKS...
סמל אישי של המשתמש
סליקאי זהב
סליקאי זהב
 
הודעות: 1363
הצטרף: 08 ינואר 2003, 21:14

על ידי hk765 » 26 מרץ 2008, 20:13

המכון הבודק נותן לך מסמך שמפרט את מצב הרכב.
יש להם איזה אחריות וביטוח על תקלות שלא נתגלו.

חבר שלי קנה טנדר סוברו שנראה מצוין.
בדק אותו במכון ויצא 10.
50 מטר אחרי הבדיקה המנוע הלך.
הזוי אבל אמיתי.

קיבל מהם מנוע חדש.
סליקאי זהב
סליקאי זהב
 
הודעות: 1160
הצטרף: 05 ינואר 2003, 15:31

על ידי בן של לאוניד » 26 מרץ 2008, 20:30

רק עכשיו בחדשות יש פרשה של מכון דרום לבדיקת רכבים.......
רכבים שלא היו עוברים טסט בניגריה להסעת פרעושים, מוכשרים לנסיעה בארץ על ידי מכון דרום...וזאת לא הפעם הראשונה של מכון דרום עם חברות ליסינג...לפני 5 שנים היתה פרשה דומה על "זיופי בדיקות" פעם לטובת החברה שמכרה רכבי ליסינג ופעם לטובת הסוחר של החברה שרכש מחברת הליסינג רכבים....


ההגיון פשוט ביותר

רכב טוב, להלן רכב חם, ללא עבר, נמכר ישירות מחברת הליסינג הוא נחטף משם...הם לא יסכנו את המוניטין שלהם במרמה וזיוף....יש להם יותר מה להפסיד...
מכוניות עם עבר בעייתי, מועברות לכל מיני מגרשי רכב וסוחרים סוג ג', שמצדם מעבירים אותו למאעכרים (בכדי שלא יאשימו אותם ישירות בהונאה...)

מכונית משומשת מליסינג או מהשכרה, רוכשים מהמקור !!!

אני רכשי רכב ממאעכר שעבד אצל סוחר ברשות הרישוי בחולון (לא נזכיר שמות). הבן ZוNה מכר לי רכב יד ראשונה (שהוא כאילו היה היד הראשונה) עם פגיעה "קלה" בדלת...
הוא הוריד לי כמה אלפים בכדי לסגור מהר...בקיצור, מכרתי לאחר שנתיים את הרכב למישהו מהעבודה, אחרי חודשיים גנבו לו את הרכב.....חברת הביטוח שלו, סרבה להחזיר לו את הסכום של הרכב כי לפי הבדיקות שלה הרכב היה רכב ליסינג במקור, עבר תאונה רצינית והורד מהכביש לפרוק...לאחר שנה (כניראה של שיפוצים ואיחוי מחדש) חזר לכביש למאעכר, לא נרשמה עליו יד נוספת והוא מכר לי אותו....

עכשיו לך תיצא מעוגמת הנפש לאותו אחד שמכרתי לו את הרכב בעבודה בתום לב.....
מסתבר שהחוק בין 98-2003 הותיר לחברות ליסינג במצבים מסויימים, לא לרשום את הרכב כרכב ליסינג או רכב חברה ואפילו לו עם בעלים...(במיוחד ברכבי מאזה, מיצ'ובישי ויונדאי מאותם שנים) כאשר החברה שייבאה את הרכב גם עסקה בליסינג, כיום המצב שונה.
סמל אישי של המשתמש
סליקאי ארד
סליקאי ארד
 
הודעות: 68
הצטרף: 20 נובמבר 2006, 08:36
מיקום: בצוללת

על ידי spy » 26 מרץ 2008, 21:21

הייתי בזמנו במגרש זה. לדעתי - שומר נפשו ירחק.
אני מבין לא רע ברכבים, יודע לזהות דברים עוד לפני הבדיקה. ניסוי למכור לי 2 מכוניות:

הראשונה - "בובה של אוטו!!!, ממש ללא תעונות!!!!" (חוץ מפגיעה בשלדה שזיהיתי בעצמי).
השניה - "יד ראשונה, מציאה מדהימה!!!!, ללא שריטה!!!!!!!" (רק חבל שמה שרשום ברשיון רכב לא תואם את הלוקשים שדחפו לי וכל צד ימין היה צבוע)
גם כשהצבעתי להם (תרתי משמע) על הליקויים שראיתי במו עיניי - ניסו לעשות ממני מטומטם, אמרו שאני לא מבין, ואמרו לקחת את המכונית לבדיקה וששם יגידו לי שהכל שטויות.
מסקנות אופרטיביות:
1. טרייד אין חולון - לא מצטיין ביושר
2. לדעתי, כל אותם מגרשים כבר מזמן התחברו למכוני הבדיקה באזור והתוצאות שתקבל תהינה בהתאם. הם בונים על זה שלא תיקח את המכונית לבדיקה ב... לדוגמה... חיפה.
לשיקולך. אני הייתי מחפש במקום אחר. יונדאי אקסנט זאת מכונית נפוצה ביותר, לא צריכה להיות בעיית היצע.
מדריך ירי
IDPA Safety Officer
רוצה אימון איכותי ולא יקר? https://idpa.org.il/faq/
סליקאי טיטניום
סליקאי טיטניום
 
הודעות: 2130
הצטרף: 11 ינואר 2003, 22:34
מיקום: פתח תקווה

על ידי WastedFlame » 26 מרץ 2008, 22:17

תבדוק טוב את מצב המנוע - חפש נזילות שמן, חפש אילתורים ותיקונים רשלניים, תקשיב למנוע במצב סרק, במהלך הנסיעה (פתח חלון) ובעמידה לאחר התחממות. שים לב לרעידות או רעשים חריגים. שים לב להעברת ההילוכים, האם חלקה או שישנם רעשים/קשיים. בתיבה ידנית - שים לב שההילוכים לא "בורחים" החוצה ושכל ההילוכים משתלבים בקלות. בתיבה אוטומטית כדאי לבדוק שכל ההילוכים עובדים (חבר שלי קנה גולף שהייתה מגיעה עד הילוך שלישי בלבד...)

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3523454,00.html

קרא בעיון את תגובה מס' 3.
טובה פרה אחת על המנגל משתיים במרעה.
סליקאי זהב
סליקאי זהב
 
הודעות: 559
הצטרף: 27 מאי 2006, 15:38
מיקום: עוטף עזה

על ידי hk765 » 26 מרץ 2008, 23:33

בעינין רישום ההיסטוריה של הרכב - חברה, ליסינג, השכרה, בעלים קודמים.
מרופא? מנכה? ...

תכלס, מה זה משנה?
אם הרכב תקין אז תיקנה. ואם לא - אל תקנה.
מה שצריך זה מכון מיקצועי ואמין שיבדוק את מצבו האמיתי של הרכב ויתעלם מגורמים סביבתיים שלא קשורים ישירות למצבו.
אכן יש הצעה של משרד התחבורה להסיר את כל המידע הזה מרישיון הרכב.
תבדוק - תקין - תקנה. יד ראשונה? עשירית? מה זה חשוב?

אני קניתי רכב מליסינג. יודע בדיוק מי נהג בו. ק"מ נמוך.
בדקתי במכון ויצא 10.
קניתי.

כאשר ארצה למכור - יורידו 10% בגלל שזה היה לפני 10 שנים בליסינג. למה?
(טוב, לא מתלונן, אני שילמתי 18% מתחת למחירון ...).
סליקאי זהב
סליקאי זהב
 
הודעות: 1160
הצטרף: 05 ינואר 2003, 15:31

על ידי donduck » 27 מרץ 2008, 07:48

HK765
אתה שובר כאן מוסכמות חברתיות שטבועות בעם הזה כבר שנים. :wink:
כל כך עמוק זה בדם, עד כדי העתקתם גם לעולם הנשק. לא פעם רואים גם כאן שאלות כמו "איזה יד האקדח?" "מה שנת היצור שלו?" ועוד כאלו.

בפעל, יש להפריד בין ערכו המסחרי של רכב, שנקבע לפי פרמטרים של דגם, שימוש, הסטורית נזקים ושכירות (שוק, יענו) לבין ערכו השימושי - איכות הנסיעה שלו והבטיחות. לא תמיד יש חפיפה בין השניים. לדוגמא, פגיעות מסוימות בשילדה של רכב, שתוקנו בצורה מקצועית יאפשרו נסיעה טובה ובטוחה עוד שנים רבות. לעומת זאת ערכה המסחרי של המכונית ירד פלאים

ממי הייתם מעדיפים לקנות:
1: - יד ראשונה - כתוב ברשיון, אבל מה שלא כתוב: נהג גרוע, שלא שמר על האוטו, יש לו 3 ילדים נהגים חדשים שעשו עליו חראקות כל שישי בלילה, השתמשו בשמנים הכי זולים, לא עשו טיפולים בזמן, וכו'.

2: רכב ליסינג - כתוב ברשיון, בפעל היה אצל עובד אחד, נהג מעולה שנהג בו בעצמו, על כל תקלה אץ לו למוסך (כי החברה משלמת), תמיד שמו שמנים איכותיים (כי זה לא על חשבונו).

מי שווה יותר במחירון? מי שווה יותר בפועל (לא ערך מסחרי)?

בדיקות לפני קניה: לא שוות את הנייר שהם כתובות עליו.
STOPPING POWER IS AN ILLUSION
Marshal & Sanow

DVC
סמל אישי של המשתמש
תרמתי למען הסליק
תרמתי למען הסליק
 
הודעות: 4194
הצטרף: 04 ינואר 2003, 19:13

על ידי itamar » 27 מרץ 2008, 08:26

בן של לאוניד כתב:רכב טוב, להלן רכב חם, ללא עבר, נמכר ישירות מחברת הליסינג הוא נחטף משם...הם לא יסכנו את המוניטין שלהם במרמה וזיוף....יש להם יותר מה להפסיד...


זהו שגם זה לא מדויק.
ב-2003 הייתה פרשיה עם אלבר שהם ייבאו לארץ רכבים אחרי תאונה כחדשים. לא זוכר מה בדיוק היה הסיפור אבל היה משהו.

לגבי רכבים מליסינג באופן כללי.
לגבי קבוצה 2 (שאלו כל המזדה-3, פורד פוקוס למיניהם), חברות הליסינג מייבאות דגמים עם מפרט טכני הרבה יותר נמוך מאשר ניתן למצוא ברכבים אשר נרכשים על ידי אנשים פרטיים - כדי לעמוד בשווי הרכב לצרכי מס.

לדוגמא:
- רנו מגאן מיובא לצרכי ליסינג עם חלונות חשמליים רק לחלונות הקדמיים (האחוריים הם ידניים), ללא מערכת בקרת אקלים, כסאות וריפוד נחותים, בלי רדיו אינטגרלי.
- פורד פוקוס: ללא פנסי ערפל, וללא עוד הרבה אופציות שקיימות במחשב של הרכב

בקיצור, אפשר כמעט באותו מחיר להשיג את אותו רכב מאדם פרטי עם רמת גימור ואיבזור הרבה יותר גבוהות.

א.
אקסיומה:

כל אשכול בעל יותר מ-3 דפים יהפוך בסוף ל:
1. ויכוח על הקלר וגלוק או
2. מחירי תחמושת או
3. מדיניות משרד הפנים בנושא רישוי
תרמתי למען הסליק
תרמתי למען הסליק
 
הודעות: 9774
הצטרף: 17 אפריל 2004, 18:12

על ידי itamar » 27 מרץ 2008, 08:43

donduck כתב:HK765
2: רכב ליסינג - כתוב ברשיון, בפעל היה אצל עובד אחד, נהג מעולה שנהג בו בעצמו, על כל תקלה אץ לו למוסך (כי החברה משלמת), תמיד שמו שמנים איכותיים (כי זה לא על חשבונו).

.


דונדאק,

בתור אחד שנוהג ברכבי ליסינג ורכבי חברה ב-15 שנים האחרונות אני יכול להגיד לך שזה נכון מה שאתה אומר - אבל יש צד אחר לאותו מטבע.
1. לנהג של רכב ליסינג פחות איכפת מהאוטו. הרכב לא שלו ואם יקרה לו משהו הביטוח של החברה ישלם.. כמה פעמים טיילת בארץ וראית מכוניות פרטיות נוסעות בשבילים שאתה עם ה-4X4 הפרטי שלך לא היית מעיז להכנס?? תשובה נכונה!! רכבי ליסינג.
נדפק הרכב בחנייה? לא נורא גם כן, לא על חשבוני.. יהיה מי שיתקן...

2. גם הטיפולים של חברות הליסינג זה לא משהו. הם מנסים לחסוך בטיפולים כמה שאפשר.
החלפות שמנים? רק כל 15,000 קילומטר (רוצה לראות את המדבקה שיש לי על האוטו?). מה איכפת להם, את הנזק המצטבר יאכל אותו פראייר שיקנה את הרכב אחרי שהליסינג של 3 שנים יגמר.
צמיגים? נקרע לך חס וחלילה צמיג או צריך החלפה, מתי ראית חברת ליסינג ששמים לך צמיג אורגינלי של מישלן כפי שקיבלת עם הרכב? ישימו לך צמיג סיני מחברה עלומת שם.. ויש עוד כהנה וכהנה שהם מנסים לחתוך בעלויות.

א.
אקסיומה:

כל אשכול בעל יותר מ-3 דפים יהפוך בסוף ל:
1. ויכוח על הקלר וגלוק או
2. מחירי תחמושת או
3. מדיניות משרד הפנים בנושא רישוי
תרמתי למען הסליק
תרמתי למען הסליק
 
הודעות: 9774
הצטרף: 17 אפריל 2004, 18:12

הצלחתם לבלבל אותי . . . .

על ידי ori » 27 מרץ 2008, 08:43

גם אני חשבתי בזמנו רק מפרטי אולם בת'כלס אם המכון בדיקה מתחייב
ל-3 חודשים ואין ממצאים משמעותיים --> לא מוצא סיבה למה לא.

אם נלך לחומרה (קיצוניות מצד אחד) -
הכי גרוע זה חיבור של 2 רכבים (או שיש משהו יותר גרוע ?)
ועל זה המכון צריך לעלות ומתחייב וגם המגרש עצמו מתחייב.
מה עוד?
תאונות קשות כולל פגיעה בשלדה ? תיקוני פחחות רציניים ?
כנ"ל הערה קודמת .

ברור לי שהרכב לא יצא דנדש ואני לוקח בחשבון תיקונים מינימליים(עד מאות שקלים)
וברור לי שלא אלך למכון עליו המליץ המוכר במגרש
(למרות שגם לזה שאני רציתי --> הוא מכיר את הבודק.....)
אבל מה -
האם יש סיבה ספציפית לא לסמוך על מכון הבדיקה ?
כיצד המכון יודע מאיזה מגרש אני מגיע ?
עד כמה הגיוני להרחיק לכת על מנת לבדוק במכון ניטרלי ?
כיצד לדעת אם לסמוך על המכון ?

בקיצור-
אחרי הכל אין ספק שכמו בכל יד שנייה המזל הוא המרכיב העיקרי
ככה שאני מחזיק אצבעות.....

אגב,
יש המלצות למכון באיזור חולון ?

שוב תודה לכולם על העזרה !!
המשך יום נעים.
אורי
רון ארד-
עד שתחזור הביתה !
סמל אישי של המשתמש
סליקאי זהב
סליקאי זהב
 
הודעות: 816
הצטרף: 15 אפריל 2003, 16:44
מיקום: South (Northern Negev)

הבא

מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד