דרושה עזרה- מנועים ימיים
6 הודעות
|עמוד 1 מתוך 1
דרושה עזרה- מנועים ימיים
היי,
יש לי אופנוע ים ימאהה 1200 XL, בעת שייט מופיעה לי נורת אזהרה של המפלט, יוניט חיישן הוחלף ללא הועיל,בנוסף, בעת זינוק מהמקום ב"דוושה" עד העצר אין עלייה ליניארית בכוח המנוע אלא רעש ותחושה שהמנוע מחליק למשך כמה שניות עד שהוא מתאפס על עצמו מה שגם גורם לכך שאני לא מצליח להרים גולש מהמים ואף גורם למנוע להתחמם
עצות , רעיונות?
בתודה,
אבירן
יש לי אופנוע ים ימאהה 1200 XL, בעת שייט מופיעה לי נורת אזהרה של המפלט, יוניט חיישן הוחלף ללא הועיל,בנוסף, בעת זינוק מהמקום ב"דוושה" עד העצר אין עלייה ליניארית בכוח המנוע אלא רעש ותחושה שהמנוע מחליק למשך כמה שניות עד שהוא מתאפס על עצמו מה שגם גורם לכך שאני לא מצליח להרים גולש מהמים ואף גורם למנוע להתחמם
עצות , רעיונות?
בתודה,
אבירן
JOHNDOE
don't hate the player...
hate the game.
don't hate the player...
hate the game.
- סליקאי זהב
- הודעות: 384
- הצטרף: 22 מאי 2004, 20:59
- מיקום: משעולי הארץ
היי,
האופנוע משנת ייצור 2000 , מנוע 2 פעימות, נרכש לפני כשבועיים ועבר טיפול חורף שכלל החלפת שמן, פלגים ומי קירור, סנסור המפלט הוחלף באותו מקום לסנסור משומש אך 3 דקות לאחר הירידה למים שב וצפצף, לפי דעתי הבעיה אינה בסנסור, והבעיה פשוט לא אותרה כיאות,
האופנוע לא נבדק במים בעת הקנייה ומכאן כל הצרות ששולחות לי ידיים עמוקות לתוך הכיס,
את שם העסק שבדק וטיפל באופנוע אני שומר לעצמי לעת עתה מכיוון שאני נזהר בכבודו של בעל המקום.
האופנוע משנת ייצור 2000 , מנוע 2 פעימות, נרכש לפני כשבועיים ועבר טיפול חורף שכלל החלפת שמן, פלגים ומי קירור, סנסור המפלט הוחלף באותו מקום לסנסור משומש אך 3 דקות לאחר הירידה למים שב וצפצף, לפי דעתי הבעיה אינה בסנסור, והבעיה פשוט לא אותרה כיאות,
האופנוע לא נבדק במים בעת הקנייה ומכאן כל הצרות ששולחות לי ידיים עמוקות לתוך הכיס,
את שם העסק שבדק וטיפל באופנוע אני שומר לעצמי לעת עתה מכיוון שאני נזהר בכבודו של בעל המקום.
JOHNDOE
don't hate the player...
hate the game.
don't hate the player...
hate the game.
- סליקאי זהב
- הודעות: 384
- הצטרף: 22 מאי 2004, 20:59
- מיקום: משעולי הארץ
לפי תאור התקלה שלחה סיכוי רב שהתקלה במערכת הדלק.
הבדיקה לפי הסדר הבא
1 בדיקה וויזואלית של מערכות (הכול קיים הכול במקום לא משוחרר ולא חוסם שום דבר)
2 בדיקת מערכת דלק . מסננים,כולל מסנן במיכל הדלק וחסימות מכאניות (סיכוי רב שישנה סתימה חלקית המשפיעה בעיקר בזמן פתיחת מצערת מהירה ובזמן פעולת המנועה חוסר דלק גורם לחימום יתר של המנועה חישן המפלט מתריעה על חוסר דלק וחימום יתר של המפלט חימום המנועה מגיב לעת יותר)
3 בדיקת מחליף החום של המנועה וניקוי במים מתוקים (מחליף החום אלול להיסתם בחול ומלח שהתמצקו לגוש במערכת וחוסמים אותה)
בדיקות אלו לא מסובכות לבצע ויכולות להצביע על כיוון התקלה בתנאי שיבוצעו הצורה נכונה
בעל מקצועה בתחום לעולם לא יבצע תיקון ללא איתור התקלה לאחר התיקון ישנה אחריות מקצועית
שים לב מנוע 2T רגיש מעוד לחוסר דלק חלקי בזמן פעולת המנוע ועלול לגרום לנזקים רבים במנועים של("חלק לא מבוטל של נזקי המנוע נגרם בגלל סיבות אלו") אופנועי ים
לעזרה נוספת
0544453712
בהצלחה
הבדיקה לפי הסדר הבא
1 בדיקה וויזואלית של מערכות (הכול קיים הכול במקום לא משוחרר ולא חוסם שום דבר)
2 בדיקת מערכת דלק . מסננים,כולל מסנן במיכל הדלק וחסימות מכאניות (סיכוי רב שישנה סתימה חלקית המשפיעה בעיקר בזמן פתיחת מצערת מהירה ובזמן פעולת המנועה חוסר דלק גורם לחימום יתר של המנועה חישן המפלט מתריעה על חוסר דלק וחימום יתר של המפלט חימום המנועה מגיב לעת יותר)
3 בדיקת מחליף החום של המנועה וניקוי במים מתוקים (מחליף החום אלול להיסתם בחול ומלח שהתמצקו לגוש במערכת וחוסמים אותה)
בדיקות אלו לא מסובכות לבצע ויכולות להצביע על כיוון התקלה בתנאי שיבוצעו הצורה נכונה
בעל מקצועה בתחום לעולם לא יבצע תיקון ללא איתור התקלה לאחר התיקון ישנה אחריות מקצועית
שים לב מנוע 2T רגיש מעוד לחוסר דלק חלקי בזמן פעולת המנוע ועלול לגרום לנזקים רבים במנועים של("חלק לא מבוטל של נזקי המנוע נגרם בגלל סיבות אלו") אופנועי ים
לעזרה נוספת
0544453712
בהצלחה
- סליקאי ארד
- הודעות: 16
- הצטרף: 16 נובמבר 2004, 17:10
6 הודעות
|עמוד 1 מתוך 1
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד