רכב ליסינג קבוצה 2 מומלץ
רכב ליסינג קבוצה 2 מומלץ
לצערי הטויוטה קורולה (דור קודם, לא החדשה עם הגיר הרובוטי) שאני נוסע בה הגיעה ל- 75,000 ק"מ וחברת הליסינג מעוניינת למכור אותה ולתת לי רכב חדש. הוצע לי לקחת ניסאן טידה - Nissan TIIDA. האם מישהו בפורום מכיר את הדגם הזה ויכול לתת חוות דעת?
- תרמתי למען הסליק
- הודעות: 473
- הצטרף: 15 דצמבר 2006, 09:41
- מיקום: שתי אצבעות מחומוס סעיד המקורי (באמת!)
מגאן - היה לי והיו המון תקלות באלקטרוניקה של האוטו. חוץ מזה, המגאן מיובא לליסינג ברמת גימור מאד נמוכה אפילו חלונות חשמליים אחוריים ורדיו אינטגרלי אין.
מאזדה 3 - כל מי שנוסע עליה גומר עליה את ההלל, מאובזרת כמו שצריך, מהירה - אבל מה קצת צפופה.
יונדאי I30 - לי יש כרגע בתור רכב גישור. אוטו בהחלט נחמד, מהיר מאד, גם כן מאובזר כמו שצריך. מבחינה בטיחוטית AIR BAGS יש איזה איזה 8 באוטו מכל הכיוונים האפשריים מקדימה ואחורה. רדיו שמנגן דיסקים MP3, יש גם חיבור אוזניה לנגן MP3 חיצוני וגם חיבור USB ל-IPOD. תא המטען קטן יחסית אבל נח לשבת באוטו מאחורנית.
פורד פוקוס: זו מבחינתי המשפחתית הכי נוחה. אבל...עגלה (איטי מאד) ומבחינת איבזור יחסית די בסיסית אבל מספיקה מבחינתי. תא נוסעים מרווח, תא מטען ענקי. יש לאוטו כמה בעיות. הרדיו לפעמים מתחרפן, תצוגת ה-LCD נהיית שחורה לגמרי אחרי שהאוטו עמד איזה שעה בשמש. למרות זאת זה האוטו שהזמנתי.
א.
מאזדה 3 - כל מי שנוסע עליה גומר עליה את ההלל, מאובזרת כמו שצריך, מהירה - אבל מה קצת צפופה.
יונדאי I30 - לי יש כרגע בתור רכב גישור. אוטו בהחלט נחמד, מהיר מאד, גם כן מאובזר כמו שצריך. מבחינה בטיחוטית AIR BAGS יש איזה איזה 8 באוטו מכל הכיוונים האפשריים מקדימה ואחורה. רדיו שמנגן דיסקים MP3, יש גם חיבור אוזניה לנגן MP3 חיצוני וגם חיבור USB ל-IPOD. תא המטען קטן יחסית אבל נח לשבת באוטו מאחורנית.
פורד פוקוס: זו מבחינתי המשפחתית הכי נוחה. אבל...עגלה (איטי מאד) ומבחינת איבזור יחסית די בסיסית אבל מספיקה מבחינתי. תא נוסעים מרווח, תא מטען ענקי. יש לאוטו כמה בעיות. הרדיו לפעמים מתחרפן, תצוגת ה-LCD נהיית שחורה לגמרי אחרי שהאוטו עמד איזה שעה בשמש. למרות זאת זה האוטו שהזמנתי.
א.
אקסיומה:
כל אשכול בעל יותר מ-3 דפים יהפוך בסוף ל:
1. ויכוח על הקלר וגלוק או
2. מחירי תחמושת או
3. מדיניות משרד הפנים בנושא רישוי
כל אשכול בעל יותר מ-3 דפים יהפוך בסוף ל:
1. ויכוח על הקלר וגלוק או
2. מחירי תחמושת או
3. מדיניות משרד הפנים בנושא רישוי
- תרמתי למען הסליק
- הודעות: 9774
- הצטרף: 17 אפריל 2004, 18:12
השיקולים העקריים שלי בבחירה הם:
1) בטיחות - אילו מערכות בטיחות יש ברכב, כמה כריות אוויר וכו'. זה מידע שקל למצוא אותו באתרי היצרן/יבואן/חברת הליסינג.
2) מרחב פנימי - אני מחפש רכב (קבוצה 2) מרווח ככל שניתן שמתאים לשלושה ילדים גדולים מאחור. למרות שמידות הרכב מוצגות ברשת קשה להבין מהנתון היבש מהו באמת המרחב הפנימי. זהו אחד הפרמטרים הבעייתיים כיוון שהחברות בנסיונן לשווק את הרכב מציגות מושגים ערטילאיים כגון "מרחב פנימי ענק" וכו'.
3) אמינות.
4) התנהגות בכביש.
סעיפים 2-4 הם כאלו שהקשר בין מה שהחברה מציגה לבין המציאות לא תמיד מתקיים ורק ניסיון אישי יכול לתת מידע אמין. לכן המלצות מנסיון אישי יתקבלו בברכה.
1) בטיחות - אילו מערכות בטיחות יש ברכב, כמה כריות אוויר וכו'. זה מידע שקל למצוא אותו באתרי היצרן/יבואן/חברת הליסינג.
2) מרחב פנימי - אני מחפש רכב (קבוצה 2) מרווח ככל שניתן שמתאים לשלושה ילדים גדולים מאחור. למרות שמידות הרכב מוצגות ברשת קשה להבין מהנתון היבש מהו באמת המרחב הפנימי. זהו אחד הפרמטרים הבעייתיים כיוון שהחברות בנסיונן לשווק את הרכב מציגות מושגים ערטילאיים כגון "מרחב פנימי ענק" וכו'.
3) אמינות.
4) התנהגות בכביש.
סעיפים 2-4 הם כאלו שהקשר בין מה שהחברה מציגה לבין המציאות לא תמיד מתקיים ורק ניסיון אישי יכול לתת מידע אמין. לכן המלצות מנסיון אישי יתקבלו בברכה.
- תרמתי למען הסליק
- הודעות: 473
- הצטרף: 15 דצמבר 2006, 09:41
- מיקום: שתי אצבעות מחומוס סעיד המקורי (באמת!)
לעניות דעתי ומתוך נסיון אישי - פורד פוקוס הוא הפשרה הטובה ביותר למכונית משפחתית מקבוצה 2, וזה גם הרכב המועדף עלי.
א.
א.
אקסיומה:
כל אשכול בעל יותר מ-3 דפים יהפוך בסוף ל:
1. ויכוח על הקלר וגלוק או
2. מחירי תחמושת או
3. מדיניות משרד הפנים בנושא רישוי
כל אשכול בעל יותר מ-3 דפים יהפוך בסוף ל:
1. ויכוח על הקלר וגלוק או
2. מחירי תחמושת או
3. מדיניות משרד הפנים בנושא רישוי
- תרמתי למען הסליק
- הודעות: 9774
- הצטרף: 17 אפריל 2004, 18:12
רנו מגאן אפופת תקלות שונות ומשונות.
זה לא נכון לאמר "מה איכפת לי, זה הליסינג".
כשיכבה לך המנוע באמצע הנסיעה ורק לאחר שבוע הם יבינו שהמחשב גילה תקלה במזגן והחליט לכבות מנוע, תצטער (כמוני וכמו עוד כמה) שבחרת מגאן.
רק תחשוב על מצב שאתה נוסע בכביש החוף, אלף מכוניות סביבך, 50 משאיות שעטות, ומגאן החליטה לכבות מנוע בגלל תקלה במזגן...
אם המחשב שמה כזה חכם, שיכבה את המזגן!
אבל, יש לך עסק עם צרפתים. לך תבין אותם.
ד"א, רנו עושה RECALL למגאנים בגלל זה ומחליפים את המזגן.
אבל, לא הכריזו על זה. מי שיודע יודע.
מי שלא - יאכל אותה אחרי תום האחריות.
זה לא נכון לאמר "מה איכפת לי, זה הליסינג".
כשיכבה לך המנוע באמצע הנסיעה ורק לאחר שבוע הם יבינו שהמחשב גילה תקלה במזגן והחליט לכבות מנוע, תצטער (כמוני וכמו עוד כמה) שבחרת מגאן.
רק תחשוב על מצב שאתה נוסע בכביש החוף, אלף מכוניות סביבך, 50 משאיות שעטות, ומגאן החליטה לכבות מנוע בגלל תקלה במזגן...
אם המחשב שמה כזה חכם, שיכבה את המזגן!
אבל, יש לך עסק עם צרפתים. לך תבין אותם.
ד"א, רנו עושה RECALL למגאנים בגלל זה ומחליפים את המזגן.
אבל, לא הכריזו על זה. מי שיודע יודע.
מי שלא - יאכל אותה אחרי תום האחריות.
- סליקאי זהב
- הודעות: 1160
- הצטרף: 05 ינואר 2003, 15:31
לאחר בילוי של סופ"ש בדרום (הרחוק) עם פוקוס (ועם אשתי כמובן. . .
) . . .
מצטרף לדבריו של איתמר ,מרווחת מאוד,נוחה,תא מטען גדול,. . . אבל מעט כבדה.
אכן מתאימה למי שמחפש נוחות ,בטיחות ,. . . -ולא מכונית מרוץ.

מצטרף לדבריו של איתמר ,מרווחת מאוד,נוחה,תא מטען גדול,. . . אבל מעט כבדה.
אכן מתאימה למי שמחפש נוחות ,בטיחות ,. . . -ולא מכונית מרוץ.
חברה חמושה היא חברה מנומסת. . .
להתעצבן . . . זה להעניש את עצמך על טיפשותם של אחרים
וכן . . . גם אני חבר במועדון הפרגית המשוגעת
(ועוד איזו משוגעת)
להתעצבן . . . זה להעניש את עצמך על טיפשותם של אחרים
וכן . . . גם אני חבר במועדון הפרגית המשוגעת
(ועוד איזו משוגעת)
- סליקאי זהב
- הודעות: 1333
- הצטרף: 06 ינואר 2003, 20:23
- מיקום: מ...מל...מלא...מלאב...מלאבס... עיר בהפסקה ...
תודה לכולם על המידע. אכן, הנטיה שלי כרגע היא בכיוון הפורד פוקוס אבל כיוון שבשלמה sixt (חברת הליסינג שלי) משבחים את הניסאן טידה אני מתכוון לבחון אותה לפני שאחליט. לאחר שאבדוק את הניסאן אעלה לכאן רשמים.
- תרמתי למען הסליק
- הודעות: 473
- הצטרף: 15 דצמבר 2006, 09:41
- מיקום: שתי אצבעות מחומוס סעיד המקורי (באמת!)
גמ כתב:תודה לכולם על המידע. אכן, הנטיה שלי כרגע היא בכיוון הפורד פוקוס אבל כיוון שבשלמה sixt (חברת הליסינג שלי) משבחים את הניסאן טידה אני מתכוון לבחון אותה לפני שאחליט. לאחר שאבדוק את הניסאן אעלה לכאן רשמים.
קח בחשבון שיכול להיות שיש להם כרגע הרבה ניסן במלאי והם מנסים למכור לך את זה...
א.
אקסיומה:
כל אשכול בעל יותר מ-3 דפים יהפוך בסוף ל:
1. ויכוח על הקלר וגלוק או
2. מחירי תחמושת או
3. מדיניות משרד הפנים בנושא רישוי
כל אשכול בעל יותר מ-3 דפים יהפוך בסוף ל:
1. ויכוח על הקלר וגלוק או
2. מחירי תחמושת או
3. מדיניות משרד הפנים בנושא רישוי
- תרמתי למען הסליק
- הודעות: 9774
- הצטרף: 17 אפריל 2004, 18:12
יונדאי
אני ממליץ על ה I30.
אחלה אוטו.
אמין, נוח מרווח יחסית ונוסע כמו שצריך.
האמינות חשובה גם אם זה ליסינג כי לא נעים להתקע ו/או להעביר דברים מרכב לרכב.
לגבי פיז'ו ... בוא נגדיר זאת בפשטות ... שומר נפשו ירחק ומי שלא מאמין מוזמן לקנות מחמותי פיזו 307 שנת 2006 יד ראשונה, נגררה "רק" 6 פעמים למוסך בתקלות שונות.
אחלה אוטו.
אמין, נוח מרווח יחסית ונוסע כמו שצריך.
האמינות חשובה גם אם זה ליסינג כי לא נעים להתקע ו/או להעביר דברים מרכב לרכב.
לגבי פיז'ו ... בוא נגדיר זאת בפשטות ... שומר נפשו ירחק ומי שלא מאמין מוזמן לקנות מחמותי פיזו 307 שנת 2006 יד ראשונה, נגררה "רק" 6 פעמים למוסך בתקלות שונות.
ד"ש מנשרק'ה
- סליקאי כסף
- הודעות: 311
- הצטרף: 02 יוני 2004, 19:51
- סליקאי זהב
- הודעות: 1160
- הצטרף: 05 ינואר 2003, 15:31
רשמים מניסאן טידה.
נסעתי במשך 24 שעות וכ- 200 ק"מ בטידה והחזרתי אותה אחר כבוד לחברת הליסינג. למה?
1) מרחב פנימי -גדול מאוד באורך עם הרבה מרחב לרגליים הן של היושבים מקדימה והן של היושבים מאחור. ברוחב קצת צפוף - הטידה בנויה על מרכב של רנו קליאו שהוא כידוע רכב צר. במימד האורך הצליחו בניסאן לצור רכב מרווח ביותר, המרווח ביותר שקיים לדעתי. בנוסף, תא המטען ענק, הגדול ביותר לדעתי ברכבי קבוצה 2. בנוסף הרכב גבוה בהשוואה לרכבים אחרים בקבוצה והישיבה גבוהה יותר (ברמזור משקיפים על נהגי מגאן ופוקוס מלמעלה) והמרווח בין קצה הפדחת לתקרה גדול מברכבים אחרים בקבוצה.
2) התנהגות כביש - לטעמי לא משהו. ההגה עם מעט חופש ולא חד. הרכב צר ומרגישים את זה בנסיעה. הקפיצים/בולמים לא מצליחים למתן את תלאות הכביש והרכב קופצני. ההאצה לא רעה אבל גם לא מדביקה את הנהג למושב. להערכתי ההאצה טובה משל הפוקוס וחלשה בהשוואה למזדה 3 ולקורולה. הטידה לא מבודדת טוב את הרעשים מבחוץ ומהמנוע וההרגשה היא של רעם עמום שמלווה קבוע קצת כמו נגמ"ש.
3) הנדסת אנוש ונוחות נסיעה - כאן לדעתי החסרונות הבולטים של הטידה. המושבים הקדמיים רחבים מאוד ולא תומכים את הגב. ההרגשה בסיבובים היא שללא חגורת הבטיחות פשוט עפים החוצה מהמושב. בנוסף, מבחינה אורטופדית המושב מעוצב רע וההרגשה שלי היתה שעוד כמה מאות ק"מ הגב יתחיל לספר לי שעשיתי בחירה גרועה. אגב כשהחזרתי את הרכב לשלמה סיקX בטענה שהוא שובר את הגב נראה לי שהם לא הופתעו וכבר שמעו על הבעיה מנהגים נוספים.
המושב האחורי עמוק ומרווח בציר האורך (של המכונית) אבל צר ברוחב ולא אחיד (המושב האמצעי בולט קדימה כאילו הטידה לא באמת תוכננה לישיבה של שלושה אנשים מאחור) דבר שמבחינתי בנסיעות משפחתיות עם 3 ילדים מאחור הוא בעל פוטנציאל נפיץ.
סביבת הנהג פשוטה והאיבזור (לפחות במכוניות הליסינג) בסיסי ביותר.
4) בטיחות - בדגם הליסינג הבסיסי רק 4 כריות אוויר ואין בקרת יציבות. עדיין לא נבחנה במבחני ריסוק.
לסיכום, מכונית שצורתה מוזרה, מרווחת מאוד באורך קצת צרה ברוחב, קופצנית ולא נעימה לנהיגה. בינתיים כיוון שהסידור שלי בחברת הליסינג הוא השכרה ארוכת טווח (מיניליס) ולא ליסינג רגיל של 3 שנים,סידור שבעצם לא כובל אותי להשאר עם רכב מסויים אני מתכוון לבדוק עוד כמה רכבים בקבוצה 2 לפני שאינעל (כנראה בסופה של בדיקה) על פורד פוקוס.
לסיכום סופי ביותר, הבהרה משפטית: כל האמור לעיל הוא התרשמות סוביקטיבית שלי ואינו בגדר הנחיה או המלצה לנהוג כך או אחרת בנושא רכב כלשהו*
*את המשפט הזה הוספתי (א) כדי שהיבואן לא יוציא עלי חוזה, (ב) כדי שאם למישהו בסליק בכל זאת יש ניסאן טידה והוא מרוצה מהרכב הוא לא יכניס אותי לקו המטרות במקרה וניפגש
שבת שלום,
גדעון
נסעתי במשך 24 שעות וכ- 200 ק"מ בטידה והחזרתי אותה אחר כבוד לחברת הליסינג. למה?
1) מרחב פנימי -גדול מאוד באורך עם הרבה מרחב לרגליים הן של היושבים מקדימה והן של היושבים מאחור. ברוחב קצת צפוף - הטידה בנויה על מרכב של רנו קליאו שהוא כידוע רכב צר. במימד האורך הצליחו בניסאן לצור רכב מרווח ביותר, המרווח ביותר שקיים לדעתי. בנוסף, תא המטען ענק, הגדול ביותר לדעתי ברכבי קבוצה 2. בנוסף הרכב גבוה בהשוואה לרכבים אחרים בקבוצה והישיבה גבוהה יותר (ברמזור משקיפים על נהגי מגאן ופוקוס מלמעלה) והמרווח בין קצה הפדחת לתקרה גדול מברכבים אחרים בקבוצה.
2) התנהגות כביש - לטעמי לא משהו. ההגה עם מעט חופש ולא חד. הרכב צר ומרגישים את זה בנסיעה. הקפיצים/בולמים לא מצליחים למתן את תלאות הכביש והרכב קופצני. ההאצה לא רעה אבל גם לא מדביקה את הנהג למושב. להערכתי ההאצה טובה משל הפוקוס וחלשה בהשוואה למזדה 3 ולקורולה. הטידה לא מבודדת טוב את הרעשים מבחוץ ומהמנוע וההרגשה היא של רעם עמום שמלווה קבוע קצת כמו נגמ"ש.
3) הנדסת אנוש ונוחות נסיעה - כאן לדעתי החסרונות הבולטים של הטידה. המושבים הקדמיים רחבים מאוד ולא תומכים את הגב. ההרגשה בסיבובים היא שללא חגורת הבטיחות פשוט עפים החוצה מהמושב. בנוסף, מבחינה אורטופדית המושב מעוצב רע וההרגשה שלי היתה שעוד כמה מאות ק"מ הגב יתחיל לספר לי שעשיתי בחירה גרועה. אגב כשהחזרתי את הרכב לשלמה סיקX בטענה שהוא שובר את הגב נראה לי שהם לא הופתעו וכבר שמעו על הבעיה מנהגים נוספים.
המושב האחורי עמוק ומרווח בציר האורך (של המכונית) אבל צר ברוחב ולא אחיד (המושב האמצעי בולט קדימה כאילו הטידה לא באמת תוכננה לישיבה של שלושה אנשים מאחור) דבר שמבחינתי בנסיעות משפחתיות עם 3 ילדים מאחור הוא בעל פוטנציאל נפיץ.
סביבת הנהג פשוטה והאיבזור (לפחות במכוניות הליסינג) בסיסי ביותר.
4) בטיחות - בדגם הליסינג הבסיסי רק 4 כריות אוויר ואין בקרת יציבות. עדיין לא נבחנה במבחני ריסוק.
לסיכום, מכונית שצורתה מוזרה, מרווחת מאוד באורך קצת צרה ברוחב, קופצנית ולא נעימה לנהיגה. בינתיים כיוון שהסידור שלי בחברת הליסינג הוא השכרה ארוכת טווח (מיניליס) ולא ליסינג רגיל של 3 שנים,סידור שבעצם לא כובל אותי להשאר עם רכב מסויים אני מתכוון לבדוק עוד כמה רכבים בקבוצה 2 לפני שאינעל (כנראה בסופה של בדיקה) על פורד פוקוס.
לסיכום סופי ביותר, הבהרה משפטית: כל האמור לעיל הוא התרשמות סוביקטיבית שלי ואינו בגדר הנחיה או המלצה לנהוג כך או אחרת בנושא רכב כלשהו*
*את המשפט הזה הוספתי (א) כדי שהיבואן לא יוציא עלי חוזה, (ב) כדי שאם למישהו בסליק בכל זאת יש ניסאן טידה והוא מרוצה מהרכב הוא לא יכניס אותי לקו המטרות במקרה וניפגש

שבת שלום,
גדעון
- תרמתי למען הסליק
- הודעות: 473
- הצטרף: 15 דצמבר 2006, 09:41
- מיקום: שתי אצבעות מחומוס סעיד המקורי (באמת!)
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד