גלוק 26 או 19
המנהלים: yoramhai, donduck, שרקן
Re: גלוק 26 או 19
1. מרשים.
2. הצלחת להרשים.
3. דיברתי על אותו מטען הודף, רק שינוי במשקל הקליע.
3. במטווחים בארץ יש סוג וחצי של תחמושת, אז אוכלים מה שיש.
2. הצלחת להרשים.
3. דיברתי על אותו מטען הודף, רק שינוי במשקל הקליע.
3. במטווחים בארץ יש סוג וחצי של תחמושת, אז אוכלים מה שיש.
Heavy is good...heavy is reliable.
If it doesnt work,you can always hit with it.
If it doesnt work,you can always hit with it.
Re: גלוק 26 או 19
אני די בטוח שניתן להשיג תחמושת נשיאה במשקל 124 עד 147 גריין בארץ.
כרגע התחמושת הפשוטה לירי במטווח המועדפת עליי באופן אישי וניתן להשגה בארץ, מאגטאק 9ממ 115 גריין. תע"ש מייצרים תחמושת די אחידה אפילו טובה יותר ממאגטאק רק הבעיה איתה שהיא חמה ביותר והרתע מורגש כמעט כמו .40, ופיוצ'י זאת לא אופציה, תחמושת חמה מאוד ולא אחידה. יש גם בלייזר שהם לא רעים אבל רק בגרסאת הבראס לא אלומיניום.
אחת הסיבות הנוספות בבחירה שלי היתה, איזו תחמושת זולה לירי במטווח תהיה הכי קרובה לתחמושת נשיאה שלי. אני משתמש בווינצ'אסטר SXT 147 או 127 +P+. או בשמה המקראי, בלאקטאלון.
לא יוצא לי לירות תחמושת קנויה הרבה, מאחר שאני מייצר את שלי בעצמי, ואז יש לי שליטה על כמויות אבקה וכדומה, אבל אם אני בוחן אקדח חדש או צריך לתת דו"ח על אקדח מסויים, אני תמיד משתמש במאגטאק כתחמושת דיפולט.
כרגע התחמושת הפשוטה לירי במטווח המועדפת עליי באופן אישי וניתן להשגה בארץ, מאגטאק 9ממ 115 גריין. תע"ש מייצרים תחמושת די אחידה אפילו טובה יותר ממאגטאק רק הבעיה איתה שהיא חמה ביותר והרתע מורגש כמעט כמו .40, ופיוצ'י זאת לא אופציה, תחמושת חמה מאוד ולא אחידה. יש גם בלייזר שהם לא רעים אבל רק בגרסאת הבראס לא אלומיניום.
אחת הסיבות הנוספות בבחירה שלי היתה, איזו תחמושת זולה לירי במטווח תהיה הכי קרובה לתחמושת נשיאה שלי. אני משתמש בווינצ'אסטר SXT 147 או 127 +P+. או בשמה המקראי, בלאקטאלון.
לא יוצא לי לירות תחמושת קנויה הרבה, מאחר שאני מייצר את שלי בעצמי, ואז יש לי שליטה על כמויות אבקה וכדומה, אבל אם אני בוחן אקדח חדש או צריך לתת דו"ח על אקדח מסויים, אני תמיד משתמש במאגטאק כתחמושת דיפולט.
It's not the arrow it's the indian
- סליקאי זהב

- הודעות: 1061
- הצטרף: 26 דצמבר 2012, 19:20
Re: גלוק 26 או 19
glock34 כתב:אני די בטוח שניתן להשיג תחמושת נשיאה במשקל 124 עד 147 גריין בארץ.
כרגע התחמושת הפשוטה לירי במטווח המועדפת עליי באופן אישי וניתן להשגה בארץ, מאגטאק 9ממ 115 גריין. תע"ש מייצרים תחמושת די אחידה אפילו טובה יותר ממאגטאק רק הבעיה איתה שהיא חמה ביותר והרתע מורגש כמעט כמו .40, ופיוצ'י זאת לא אופציה, תחמושת חמה מאוד ולא אחידה. יש גם בלייזר שהם לא רעים אבל רק בגרסאת הבראס לא אלומיניום.
אחת הסיבות הנוספות בבחירה שלי היתה, איזו תחמושת זולה לירי במטווח תהיה הכי קרובה לתחמושת נשיאה שלי. אני משתמש בווינצ'אסטר SXT 147 או 127 +P+. או בשמה המקראי, בלאקטאלון.
לא יוצא לי לירות תחמושת קנויה הרבה, מאחר שאני מייצר את שלי בעצמי, ואז יש לי שליטה על כמויות אבקה וכדומה, אבל אם אני בוחן אקדח חדש או צריך לתת דו"ח על אקדח מסויים, אני תמיד משתמש במאגטאק כתחמושת דיפולט.
תמיד מרשימה אותי היכולת לייצר תחמושת לבד. אתה יכול לפרט על הצמצום בעלויות לעומת תחמושת קנויה (וכן ברור לי שלא ניתן לייצר בארץ)? על התהליך?
״לא למען הרוג נתון הנשק בידינו, אלא על מנת לשמור על החיים״.
Re: גלוק 26 או 19
כל כדור שהוא לא 115 סטנדרטי מחירו קופץ למספרים לא היגוניים, כך ש-115 הוא למעשה כדור יחיד לאימונים. צריך לזכור שכל מטווח מחזיק בדרך כלל רק 1-2 יצרנים ואין לך אפשרות לעשות רכישה במקום אחד ולהגיע להתאמן במקום אחר וכתוצאה אתה מוגבל מאוד במבחר תחמושת.
מה הכוונה ל-"תחמושת חמה"?
מה הכוונה ל-"תחמושת חמה"?
Heavy is good...heavy is reliable.
If it doesnt work,you can always hit with it.
If it doesnt work,you can always hit with it.
Re: גלוק 26 או 19
אני מכיר די טוב את התחמושת המוצעת בישראל, ולכן הפרדתי בין תחמושת נשיאה לתחמושת מטווח. ממה שאני מוצא ה 115 גריין של מאגטאק הכי קרובים בהתנהגותם לתחמושת הנשיאה שלי. אני די בטוח שניתן להשיג 124 גריין בארץ גם כתחמושת מטווח.
למרבה הפלא, תחמושת קנויה בארה"ב ובארץ יעלו כמעט אותו הדבר. כן המבחר שונה משמעותית ויש מגוון אדיר אבל המחיר די דומה.
עלויות של 1000 כדור (מושלם) המיוצר בבית ינוע בין 100-180$ אכן הבדל משמעותי וניתן גם לרדת מ 100 אם ממש ממש משקיעים.
המחיר נקבע על ידי כמה פרמטרים:
האם אתה אוסף תרמילים ומנקה אותם בבית, או קונה חדשים (כי אתה עצלן מדיי) ואז המחיר יעלה בהתאם.
סוג הבולט עצמו: קליבר משקל והחומר ממנו הוא עשויי. ניתן למצוא כדורי עופרת ללא ציפויי או עם ציפויי צבע או שכבת ציפויי דמויי FMJ או שכבת אפוקסי (לרוב כחולים) או הכי מוכר והכי יקר TMJ
אבקה: מחירי האבקות יכול לשנות מעט את המחיר אבל הרבה את האיכות הן באחידות השריפה או מהירות השריפה. הבעיה מתחילה כאשר קיים מחסור ואז כמובן המחירים עולים מעלה מעלה. וויטאבורי N320 יכול להגיע למחיר של 55$ לפאונד (מגוחך ויקר בטירוף) רק בכדי לסבר את האוזן מדובר בכמות ל 2000 כדור בערך. המחיר הרגיל נמוך ב 50% ואפילו יותר. שם המשחק, עיצה וביקוש.
פיקות: שוב חזרנו לאיכות מול פחות איכות ומה שנמצא זמין.
מכונות:
לטעמי חשוב מאוד לא לחפש קיצורי דרך וללכת על מכונה טובה וכניראה יקרה יותר, אבל איכותית אחידה בטיחותית ושקל יהיה לעבוד איתה. הכנת כדורים לא חייבת להיות מעיקה.
מתכונים מחקרים בדיקות ותוצאות: חשוב לקבל מושג על עולם ה RELOADING לפני שמתחילים לייצר ולעשות ניסויים. בעיקר חשוב לקבל הדרכה ממי שכבר יש לו קצת ניסיון או מחוברות RELOADING שכבר נותנות מתכונים בדוקים מראש. ברור שהם לא יפרסמו נתונים בעלי סיכון (ולא הקטן ביותר) ואז יש לך קצה חוט להתחיל מחקר וחישוב כי לייצר מתכונים מחוברת זה גם פחות איכותי גם משעמם וגם אין לך את המרכיב הסודי "שרק אתה יודע" (אני מורח על התרמילים, שומן של נחליאלי)
זה היה בצחוק, אבל חייבים להיכנס לאיזור הסיכון בכדי לעשות פאקטור אבל גם להרגיש שוני משמעותי בירי עצמו.
תהליך: אני יודע שחל איסור על בניית ומילויי תחמושת בישראל למי שאינו מורשה לכך, ולכן אני מסביר על RELOADING תוך הבנה שמדובר בנושא למטרת העשרת ידע ומחקר.
אז ככה, אני אוסף (יותר נכון מסנן) את הקליברים שמעניינים אותי, בבית אני מכניס את התרמילים למכונת רעד עם מדיה המתאימה לניקויי בראס ונותן לזה לעבוד לפחות שעה (תלויי מאיפה אספתי)
אני מפריד את התרמילים מהמדיה ומשמן אותם בשמן מיוחד (הרבה אנשים מתקמצנים ומדלגים על זה).
אני משתמש במכונה של דילון XL650 עם כל התוספות. בכל פעם שאני עושה סייקל של הידית קורים הדברים הבאים:
חליצה של הפיקה המשומשת ויישור התרמיל, הכנסת פיקה חדשה, פתיחת שפתי התרמיל (פליירינג) והורדת האבקה את תוך התרמיל, הושבת הבולט על שפת התרמיל, התקנת הבולט לעומק הרצויי בתוך התרמיל, קריפ ושוב יישור התרמיל.
בכל פעם שאני מוריד ומעלה את הידית נוצר כדור שלם, מה שנישאר לעשות זה, להעביר את כל הכדורים שייצרתי ולהעבירם בתוך הצ'יימבר של קנה (מפורק!!!!) רצויי לפרק את הקנה ממנו יבוצע הירי, ואני אסביר. אני יורה .40 גם ב גלוק 24 וגם ב STI DVC, הצ'יימברינג של גלוק הרבה הרבה הרבה יותר חופשי ומשוחרר מאשר ה STI ולכן אם אני אסמוך על בדיקת הכדורים שלי עם הקנה של גלוק, זה אומר שאני הולך לאכול ים של מעצורים הכי קשים לתפעול כגון תרמיל נפוח בצ'יימבר ואי חליצה. או בקיצור סיוט.
זהו סיימתי את מגילת אסתר ל RELOADER עכשיו אימון.
אני מקווה שעניתי לך עד כמה שאפשר, אני אשמח להרחיב בכל נושא הקשור לעולם הירי (אם כמובן אני שולט בו, או לפחות חושב שאני...)
שכחתי לגמרי בקשר למושג "תחמושת חמה" אז ככה, תחמושת חמה היא הגדרה של תחמושת שכניראה בגלל עודף אבקה, תתנהג בצורה מאוד אגרסיבית ביחס לתחמושת נורמלית מקבילה אליה. לפעמים זה תוצר של אבקה זולה ואיטית מדיי עם קרימפ חזק מדיי וכו'...
תחמושת חמה, לא חייבת להיות הגדרה שלילית לפעמים +P+ עדיפה על תחמושת בלחץ רגיל, מה שחשוב באמת זו האחידות במהירות הלוע ובהרגשת הירי. ככל שהכדור אחיד יותר, החזרה לתמונת כוונות תהיה מהירה יותר. אם לא תהיה אחידות היורה יתחיל לעשות תיקונים בכדי להחזיר את האקדח בדיוק לאותו המקום לאחר כל כדור, וזה לוקח זמן.
שיהיה שבת שלום.
למרבה הפלא, תחמושת קנויה בארה"ב ובארץ יעלו כמעט אותו הדבר. כן המבחר שונה משמעותית ויש מגוון אדיר אבל המחיר די דומה.
עלויות של 1000 כדור (מושלם) המיוצר בבית ינוע בין 100-180$ אכן הבדל משמעותי וניתן גם לרדת מ 100 אם ממש ממש משקיעים.
המחיר נקבע על ידי כמה פרמטרים:
האם אתה אוסף תרמילים ומנקה אותם בבית, או קונה חדשים (כי אתה עצלן מדיי) ואז המחיר יעלה בהתאם.
סוג הבולט עצמו: קליבר משקל והחומר ממנו הוא עשויי. ניתן למצוא כדורי עופרת ללא ציפויי או עם ציפויי צבע או שכבת ציפויי דמויי FMJ או שכבת אפוקסי (לרוב כחולים) או הכי מוכר והכי יקר TMJ
אבקה: מחירי האבקות יכול לשנות מעט את המחיר אבל הרבה את האיכות הן באחידות השריפה או מהירות השריפה. הבעיה מתחילה כאשר קיים מחסור ואז כמובן המחירים עולים מעלה מעלה. וויטאבורי N320 יכול להגיע למחיר של 55$ לפאונד (מגוחך ויקר בטירוף) רק בכדי לסבר את האוזן מדובר בכמות ל 2000 כדור בערך. המחיר הרגיל נמוך ב 50% ואפילו יותר. שם המשחק, עיצה וביקוש.
פיקות: שוב חזרנו לאיכות מול פחות איכות ומה שנמצא זמין.
מכונות:
לטעמי חשוב מאוד לא לחפש קיצורי דרך וללכת על מכונה טובה וכניראה יקרה יותר, אבל איכותית אחידה בטיחותית ושקל יהיה לעבוד איתה. הכנת כדורים לא חייבת להיות מעיקה.
מתכונים מחקרים בדיקות ותוצאות: חשוב לקבל מושג על עולם ה RELOADING לפני שמתחילים לייצר ולעשות ניסויים. בעיקר חשוב לקבל הדרכה ממי שכבר יש לו קצת ניסיון או מחוברות RELOADING שכבר נותנות מתכונים בדוקים מראש. ברור שהם לא יפרסמו נתונים בעלי סיכון (ולא הקטן ביותר) ואז יש לך קצה חוט להתחיל מחקר וחישוב כי לייצר מתכונים מחוברת זה גם פחות איכותי גם משעמם וגם אין לך את המרכיב הסודי "שרק אתה יודע" (אני מורח על התרמילים, שומן של נחליאלי)
זה היה בצחוק, אבל חייבים להיכנס לאיזור הסיכון בכדי לעשות פאקטור אבל גם להרגיש שוני משמעותי בירי עצמו.
תהליך: אני יודע שחל איסור על בניית ומילויי תחמושת בישראל למי שאינו מורשה לכך, ולכן אני מסביר על RELOADING תוך הבנה שמדובר בנושא למטרת העשרת ידע ומחקר.
אז ככה, אני אוסף (יותר נכון מסנן) את הקליברים שמעניינים אותי, בבית אני מכניס את התרמילים למכונת רעד עם מדיה המתאימה לניקויי בראס ונותן לזה לעבוד לפחות שעה (תלויי מאיפה אספתי)
אני מפריד את התרמילים מהמדיה ומשמן אותם בשמן מיוחד (הרבה אנשים מתקמצנים ומדלגים על זה).
אני משתמש במכונה של דילון XL650 עם כל התוספות. בכל פעם שאני עושה סייקל של הידית קורים הדברים הבאים:
חליצה של הפיקה המשומשת ויישור התרמיל, הכנסת פיקה חדשה, פתיחת שפתי התרמיל (פליירינג) והורדת האבקה את תוך התרמיל, הושבת הבולט על שפת התרמיל, התקנת הבולט לעומק הרצויי בתוך התרמיל, קריפ ושוב יישור התרמיל.
בכל פעם שאני מוריד ומעלה את הידית נוצר כדור שלם, מה שנישאר לעשות זה, להעביר את כל הכדורים שייצרתי ולהעבירם בתוך הצ'יימבר של קנה (מפורק!!!!) רצויי לפרק את הקנה ממנו יבוצע הירי, ואני אסביר. אני יורה .40 גם ב גלוק 24 וגם ב STI DVC, הצ'יימברינג של גלוק הרבה הרבה הרבה יותר חופשי ומשוחרר מאשר ה STI ולכן אם אני אסמוך על בדיקת הכדורים שלי עם הקנה של גלוק, זה אומר שאני הולך לאכול ים של מעצורים הכי קשים לתפעול כגון תרמיל נפוח בצ'יימבר ואי חליצה. או בקיצור סיוט.
זהו סיימתי את מגילת אסתר ל RELOADER עכשיו אימון.
אני מקווה שעניתי לך עד כמה שאפשר, אני אשמח להרחיב בכל נושא הקשור לעולם הירי (אם כמובן אני שולט בו, או לפחות חושב שאני...)
שכחתי לגמרי בקשר למושג "תחמושת חמה" אז ככה, תחמושת חמה היא הגדרה של תחמושת שכניראה בגלל עודף אבקה, תתנהג בצורה מאוד אגרסיבית ביחס לתחמושת נורמלית מקבילה אליה. לפעמים זה תוצר של אבקה זולה ואיטית מדיי עם קרימפ חזק מדיי וכו'...
תחמושת חמה, לא חייבת להיות הגדרה שלילית לפעמים +P+ עדיפה על תחמושת בלחץ רגיל, מה שחשוב באמת זו האחידות במהירות הלוע ובהרגשת הירי. ככל שהכדור אחיד יותר, החזרה לתמונת כוונות תהיה מהירה יותר. אם לא תהיה אחידות היורה יתחיל לעשות תיקונים בכדי להחזיר את האקדח בדיוק לאותו המקום לאחר כל כדור, וזה לוקח זמן.
שיהיה שבת שלום.
It's not the arrow it's the indian
- סליקאי זהב

- הודעות: 1061
- הצטרף: 26 דצמבר 2012, 19:20
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד