שאלות על גלוק
המנהלים: yoramhai, donduck, שרקן
שאלות על גלוק
1. איך אני יודע אם הגלוק מדור 4?
2. זה נכון שב 19c מדור 4 במקום לשים מפצי רתע במחלק שמו קפיצים יותר חזקים כך שאין לו את החריצים?
3. ושהכוונות אמורות להיות כוונות שמיועדות גם לירי לילה?
תודה רבה!
2. זה נכון שב 19c מדור 4 במקום לשים מפצי רתע במחלק שמו קפיצים יותר חזקים כך שאין לו את החריצים?
3. ושהכוונות אמורות להיות כוונות שמיועדות גם לירי לילה?
תודה רבה!
- סליקאי ארד

- הודעות: 1
- הצטרף: 18 אפריל 2016, 23:02
Re: שאלות על גלוק
1)יש לו פנלים מתחלפים בקת .
2)לא,הC מציין Compensator שהוא מפצה סטיה כך שבהגדרה יש חריצים .
בלי קשר לנ"ה בכל אקדחי גלוק דור 4 יש קפיץ מחזיר כפול
3)בכל דגמי גלוק יש את אותם כוונות גרועות ,אפשר להחליף לכוונות לילה .
2)לא,הC מציין Compensator שהוא מפצה סטיה כך שבהגדרה יש חריצים .
בלי קשר לנ"ה בכל אקדחי גלוק דור 4 יש קפיץ מחזיר כפול
3)בכל דגמי גלוק יש את אותם כוונות גרועות ,אפשר להחליף לכוונות לילה .
Re: שאלות על גלוק
כמו שנכתב
בדגמים גלוק קפיץ כפול שהיה אמור לכאורה ליתר את הצורך במפצה סטיה
אולם אחרי שיצא דור 4, עלתה דרישה מצד צרכנים וגופים בעולם לייצר דגם עם מפצה סטיה
ואכן גלוק הוסיפו לפס היצור גלוק דור 4 עם מפצה סטיה
בדגמים גלוק קפיץ כפול שהיה אמור לכאורה ליתר את הצורך במפצה סטיה
אולם אחרי שיצא דור 4, עלתה דרישה מצד צרכנים וגופים בעולם לייצר דגם עם מפצה סטיה
ואכן גלוק הוסיפו לפס היצור גלוק דור 4 עם מפצה סטיה
Glock 19C
S&W MP Shield
S&W MP Shield
Re: שאלות על גלוק
goral כתב:כמו שנכתב
בדגמים גלוק קפיץ כפול שהיה אמור לכאורה ליתר את הצורך במפצה סטיה
אולם אחרי שיצא דור 4, עלתה דרישה מצד צרכנים וגופים בעולם לייצר דגם עם מפצה סטיה
ואכן גלוק הוסיפו לפס היצור גלוק דור 4 עם מפצה סטיה
הקפיץ הכפול לפחות בתצורה שגלוק יישמו אותו לא מייתר את מפצה הסטיה.
הוא אמור להקטין את הבלאי של הגוף כתוצאה מהמכות של הצינה עליו.
א.
אקסיומה:
כל אשכול בעל יותר מ-3 דפים יהפוך בסוף ל:
1. ויכוח על הקלר וגלוק או
2. מחירי תחמושת או
3. מדיניות משרד הפנים בנושא רישוי
כל אשכול בעל יותר מ-3 דפים יהפוך בסוף ל:
1. ויכוח על הקלר וגלוק או
2. מחירי תחמושת או
3. מדיניות משרד הפנים בנושא רישוי
- תרמתי למען הסליק

- הודעות: 9774
- הצטרף: 17 אפריל 2004, 18:12
Re: שאלות על גלוק
גם וגם, בכל אופן ככה הם מתארים את זה :
Dual Recoil Spring Assembly
Internally, the original recoil spring has been replaced with a dual recoil spring assembly. The dual recoil spring assembly noticeably reduces the felt recoil while simultaneously increasing the life span of the assembly.
Dual Recoil Spring Assembly
Internally, the original recoil spring has been replaced with a dual recoil spring assembly. The dual recoil spring assembly noticeably reduces the felt recoil while simultaneously increasing the life span of the assembly.
Glock 19C
S&W MP Shield
S&W MP Shield
Re: שאלות על גלוק
שים לב למשפט האחרון
While simultanously increasing the lifespan of the assembly.
כל השאר זה בולשיט שיווקי.
א.
While simultanously increasing the lifespan of the assembly.
כל השאר זה בולשיט שיווקי.
א.
אקסיומה:
כל אשכול בעל יותר מ-3 דפים יהפוך בסוף ל:
1. ויכוח על הקלר וגלוק או
2. מחירי תחמושת או
3. מדיניות משרד הפנים בנושא רישוי
כל אשכול בעל יותר מ-3 דפים יהפוך בסוף ל:
1. ויכוח על הקלר וגלוק או
2. מחירי תחמושת או
3. מדיניות משרד הפנים בנושא רישוי
- תרמתי למען הסליק

- הודעות: 9774
- הצטרף: 17 אפריל 2004, 18:12
Re: שאלות על גלוק
ניסיתי את 2 האפשרויות בגלוק 17 דור 4 שלי ולא ראיתי שום הבדל ברתע.
אני צופה יותר אפשרות של כשל בקפיץ במבנה הזה.
למרות שב26 הוא עובד מצוין.
ראיתי באיזה מקום קפיץ עם בוכנת שמן היה מעניין לנסות.
אני צופה יותר אפשרות של כשל בקפיץ במבנה הזה.
למרות שב26 הוא עובד מצוין.
ראיתי באיזה מקום קפיץ עם בוכנת שמן היה מעניין לנסות.
**************
אדם באמונתו יחיה
אדם באמונתו יחיה
Re: שאלות על גלוק
חיובי.
היתרון היחיד שאני רואה זה לחבר את המתאם קבוע לצינה וזה יעבה את אזור השמיניה ויחזק אותה.
היתרון היחיד שאני רואה זה לחבר את המתאם קבוע לצינה וזה יעבה את אזור השמיניה ויחזק אותה.
**************
אדם באמונתו יחיה
אדם באמונתו יחיה
Re: שאלות על גלוק
אריק אז עם הגלוק 17 דור 4 שלך נשארת עם הקפיץ הרגיל?(של הדורות הקודמים)
"לכל מקום שנרצה, בכל דרך שנבחר"
Re: שאלות על גלוק
המערכת היחידה לשיכוך רתע שבאמת עובדת ובאה כחלק אינטרגלי ממוצר ולא כתוספת AFTER MARKET היא ב-HK USP,
ונולדה במקורה באח הגדול שלו ה-HK SOCOM.
גם כאן מדובר במערכת עם קפיץ כפול. הקפיץ הראשי הוא ארוך וקל יחסית, הקפיץ המשני הוא קצרצר מאד וקשה מאד.
הקנה למעשה ננעל בתנועה אחורנית על הסרן של הקפיץ המחזיר, כאשר הסרן של הקפיץ המחזיר "צף" ויכול לנוע אחורנית בערך חצי ס"מ עד כמה שהקפיץ הקצר מאפשר לו.
1. בצורה הזו, בניגוד לגלוק אין שום חלק בגוף הפולמרי שמקבל מכות קשות מהצינה הכל פשוט צף על הקפיצים
2. למרות שציר הקנה ב-USP הוא ממש גבוה, המערכת הזו פשוט עובדת. הרתע הוא מאד רך גם ב-0.45 וחזרה לתמונת כוונות מהירה.
א.
ונולדה במקורה באח הגדול שלו ה-HK SOCOM.
גם כאן מדובר במערכת עם קפיץ כפול. הקפיץ הראשי הוא ארוך וקל יחסית, הקפיץ המשני הוא קצרצר מאד וקשה מאד.
הקנה למעשה ננעל בתנועה אחורנית על הסרן של הקפיץ המחזיר, כאשר הסרן של הקפיץ המחזיר "צף" ויכול לנוע אחורנית בערך חצי ס"מ עד כמה שהקפיץ הקצר מאפשר לו.
1. בצורה הזו, בניגוד לגלוק אין שום חלק בגוף הפולמרי שמקבל מכות קשות מהצינה הכל פשוט צף על הקפיצים
2. למרות שציר הקנה ב-USP הוא ממש גבוה, המערכת הזו פשוט עובדת. הרתע הוא מאד רך גם ב-0.45 וחזרה לתמונת כוונות מהירה.
א.
אקסיומה:
כל אשכול בעל יותר מ-3 דפים יהפוך בסוף ל:
1. ויכוח על הקלר וגלוק או
2. מחירי תחמושת או
3. מדיניות משרד הפנים בנושא רישוי
כל אשכול בעל יותר מ-3 דפים יהפוך בסוף ל:
1. ויכוח על הקלר וגלוק או
2. מחירי תחמושת או
3. מדיניות משרד הפנים בנושא רישוי
- תרמתי למען הסליק

- הודעות: 9774
- הצטרף: 17 אפריל 2004, 18:12
Re: שאלות על גלוק
זה אחד הדברים שהפתיעו אותי בp2000sk
רתע נמוך יחסית גם יחסית לגודל.
רתע נמוך יחסית גם יחסית לגודל.
IDPA Safety Officer
http://www.idpa.org.il
http://www.idpa.org.il
Re: שאלות על גלוק
סתם מתוך עניין, מישהו יודע איך זה ב—Sig P320?
גיל
-------
-------
- נשק עליך זה כמו מצנח - אם תצטרך ולא יהיה עליך - כנראה שכבר לא תצטרך יותר...
- גם כשהמשטרה במרחק של דקות -
לפעמים זה עניין של שניות...
Re: שאלות על גלוק
רוב החברות בשנים האחרונות עברו לקפיץ כפול.(כולל ה 320)
קפיץ רגיל הוא ליניארי, כלומר קבוע הקפיץ שלו לא משתנה ולכן ההשקעת כוח בכיווץ הקפיץ הוא קבוע.
המטרה ליצור יותר פרוגרסיביות - ככל שמהלך הקפיץ הולך ומתקדם, כלומר נסגר, כך מערכת הקפיץ הופכת להיות קשה יותר –זאת אומרת שצריך להשקיע יותר כוח כדי להמשיך ולכווץ את הקפיץ.
אמור (אמור זה שם של דג) לגרום לפחות בלאי לכלי היריה ואולי גם להיות יותר נעים בירי.
סתם כקוריוז וכדרך אגב , לפני שנים היה את המעבר הזה בבולם האחורי של אופנועים.
קפיץ רגיל הוא ליניארי, כלומר קבוע הקפיץ שלו לא משתנה ולכן ההשקעת כוח בכיווץ הקפיץ הוא קבוע.
המטרה ליצור יותר פרוגרסיביות - ככל שמהלך הקפיץ הולך ומתקדם, כלומר נסגר, כך מערכת הקפיץ הופכת להיות קשה יותר –זאת אומרת שצריך להשקיע יותר כוח כדי להמשיך ולכווץ את הקפיץ.
אמור (אמור זה שם של דג) לגרום לפחות בלאי לכלי היריה ואולי גם להיות יותר נעים בירי.
סתם כקוריוז וכדרך אגב , לפני שנים היה את המעבר הזה בבולם האחורי של אופנועים.
==============================
הַלְלוּ אֶת ה', כָּל-גּוֹיִם; שַׁבְּחוּהוּ, כָּל-הָאֻמִּים.
כִּי גָבַר עָלֵינוּ, חַסְדּוֹ; וֶאֱמֶת-ה' לְעוֹלָם;
הַלְלוּ-יָהּ
==============================
GLOCK 26
הַלְלוּ אֶת ה', כָּל-גּוֹיִם; שַׁבְּחוּהוּ, כָּל-הָאֻמִּים.
כִּי גָבַר עָלֵינוּ, חַסְדּוֹ; וֶאֱמֶת-ה' לְעוֹלָם;
הַלְלוּ-יָהּ
==============================
GLOCK 26
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד

