הבדל בין קונקטור ״-״ (4.5 lb) לבין 3.5 lb בגלוק
המנהלים: yoramhai, donduck, שרקן
הבדל בין קונקטור ״-״ (4.5 lb) לבין 3.5 lb בגלוק
אשמח לדעת כמה באמת הבדל יש בין שני הקונקטורים האלו מבחינת התחושה של סחיטת ההדק. האם יש הבדל אם לא מחליפים את הקפיץ של ההדק. ואם 3.5 לא פוגע בSafe action של גלוק?
- סליקאי ארד
- הודעות: 70
- הצטרף: 29 דצמבר 2015, 18:13
Re: הבדל בין קונקטור ״-״ (4.5 lb) לבין 3.5 lb בגלוק
על פי מה שידוע לי לגלוק אין קונקטור 3.5 אלא 4.5 המסומן במינוס.
הקונקטור הרגיל הוא 5.5.
חברות חלפים שונות אימצו את השם 3.5 אבל עדיין מדובר ב 4.5 פאונד.
החלפתי לא מעט קונקטורים בגלוקים ומעולם לא מדדתי 3.5 פאונד אחרי החלפת קונקטור בלבד.
יש דרכים להגיע למספר המדובר רק אחרי החלפת קפיצים, סטרייקר, פלאנג'ר ופולישים. מומלץ? לא ממש. אתה פוגע בדבר שגלוק הכי ידועים בו. אמינות. במקרה שתיתקל בפריימר קשה, יש סיכויי די גבוה שיהיה לך מיספייר. יש מקרים של השמטת סטרייקר, תקלה בריסט, כניסה לאוטומאט, שבירה של הסטרייקר ועוד הפתעות.
אני ממליץ על החלפת קונקטור ופוליש נכון. לא צריך יותר לאקדח נשיאה. זה יאפשר לך הדק במשקל מעט יותר קל והפוליש יגרום לתחושת אחידות בירי.
בהצלחה.
הקונקטור הרגיל הוא 5.5.
חברות חלפים שונות אימצו את השם 3.5 אבל עדיין מדובר ב 4.5 פאונד.
החלפתי לא מעט קונקטורים בגלוקים ומעולם לא מדדתי 3.5 פאונד אחרי החלפת קונקטור בלבד.
יש דרכים להגיע למספר המדובר רק אחרי החלפת קפיצים, סטרייקר, פלאנג'ר ופולישים. מומלץ? לא ממש. אתה פוגע בדבר שגלוק הכי ידועים בו. אמינות. במקרה שתיתקל בפריימר קשה, יש סיכויי די גבוה שיהיה לך מיספייר. יש מקרים של השמטת סטרייקר, תקלה בריסט, כניסה לאוטומאט, שבירה של הסטרייקר ועוד הפתעות.
אני ממליץ על החלפת קונקטור ופוליש נכון. לא צריך יותר לאקדח נשיאה. זה יאפשר לך הדק במשקל מעט יותר קל והפוליש יגרום לתחושת אחידות בירי.
בהצלחה.
It's not the arrow it's the indian
- סליקאי זהב
- הודעות: 1061
- הצטרף: 26 דצמבר 2012, 19:20
Re: הבדל בין קונקטור ״-״ (4.5 lb) לבין 3.5 lb בגלוק
יפה, בדיוק מה שרציתי לדעת, תודה.
ממה שראיתי ביוטיוב, בכל הקונקטורים שמפורסמים כ 3.5 פאונד, המדידה נעשית בקצה ההדק. כשבודקים במרכז ההדק,כמו בשימוש במציאות, יש פחות מנוף ולכן מקבלים קריאה יותר גבוהה. לא יודע איך מדדו בקצה ההדק, אבל זאת האינפורמציה שהעבירו בסירטון.
ממה שראיתי ביוטיוב, בכל הקונקטורים שמפורסמים כ 3.5 פאונד, המדידה נעשית בקצה ההדק. כשבודקים במרכז ההדק,כמו בשימוש במציאות, יש פחות מנוף ולכן מקבלים קריאה יותר גבוהה. לא יודע איך מדדו בקצה ההדק, אבל זאת האינפורמציה שהעבירו בסירטון.
- סליקאי ארד
- הודעות: 78
- הצטרף: 14 מאי 2016, 19:00
Re: הבדל בין קונקטור ״-״ (4.5 lb) לבין 3.5 lb בגלוק
glock34 -
תוכל לפרט קצת יותר לגבי ה"פוליש".
כפי שאני מבין, החלפת הקונקטור מורידה ממשקל הלחיצה אבל לא משפרת את "מהלך ההדק" שהוא לא אחיד/ חלק/ נעים בגלוק, בלשון המעטה.
תוכל לפרט קצת יותר לגבי ה"פוליש".
כפי שאני מבין, החלפת הקונקטור מורידה ממשקל הלחיצה אבל לא משפרת את "מהלך ההדק" שהוא לא אחיד/ חלק/ נעים בגלוק, בלשון המעטה.
Re: הבדל בין קונקטור ״-״ (4.5 lb) לבין 3.5 lb בגלוק
asherme כתב:glock34 -
תוכל לפרט קצת יותר לגבי ה"פוליש".
כפי שאני מבין, החלפת הקונקטור מורידה ממשקל הלחיצה אבל לא משפרת את "מהלך ההדק" שהוא לא אחיד/ חלק/ נעים בגלוק, בלשון המעטה.
בגדול לא הייתי מציע לך להתעסק בזה אם אתה לא יודע מה אתה עושה.
ההדק בגלוק משתפר מעצמו עם הזמן, והפוטנציאל לנזק עולה על התועלת.
אם בכל זאת אתה רוצה חפש באינטרנט cent trigger job 25 וזה יעלה לך מס' סירטונים ביו טיוב איך לעשות את העבודה.
המטרה בפוליש היא להחליק את החלקים שנמצאים במגע אחד עם השני ולהוריד שאריות מהייצור.
לא חס ושלום להוריד חומר מאף אחד מהחלקים.
א.
אקסיומה:
כל אשכול בעל יותר מ-3 דפים יהפוך בסוף ל:
1. ויכוח על הקלר וגלוק או
2. מחירי תחמושת או
3. מדיניות משרד הפנים בנושא רישוי
כל אשכול בעל יותר מ-3 דפים יהפוך בסוף ל:
1. ויכוח על הקלר וגלוק או
2. מחירי תחמושת או
3. מדיניות משרד הפנים בנושא רישוי
- תרמתי למען הסליק
- הודעות: 9774
- הצטרף: 17 אפריל 2004, 18:12
Re: הבדל בין קונקטור ״-״ (4.5 lb) לבין 3.5 lb בגלוק
מישהו יודע מה עושה החלפת הקפיץ הדק ל6 ליברות?
כמו זה:
http://www.rockyourglock.com/custom/RYG-33222BK4.htm
והאם החלפת הקפיץ במנגנון האבטחת נוקר/ החלפת כל החלק משפרת את ההדק?
כמו זה:
http://www.rockyourglock.com/parts/Firi ... Safety.htm
תודה.
כמו זה:
http://www.rockyourglock.com/custom/RYG-33222BK4.htm
והאם החלפת הקפיץ במנגנון האבטחת נוקר/ החלפת כל החלק משפרת את ההדק?
כמו זה:
http://www.rockyourglock.com/parts/Firi ... Safety.htm
תודה.
"לכל מקום שנרצה, בכל דרך שנבחר"
Re: הבדל בין קונקטור ״-״ (4.5 lb) לבין 3.5 lb בגלוק
Noy_haslik כתב:מישהו יודע מה עושה החלפת הקפיץ הדק ל6 ליברות?
כמו זה:
http://www.rockyourglock.com/custom/RYG-33222BK4.htm
והאם החלפת הקפיץ במנגנון האבטחת נוקר/ החלפת כל החלק משפרת את ההדק?
כמו זה:
http://www.rockyourglock.com/parts/Firi ... Safety.htm
תודה.
1. החלפת קפיץ הדק לקשה יותר משפרת את משקל ההדק. החיסרון, לפעמים יכולות להיות בעיות ב-RESET של ההדק.
זה מאד משתנה מאקדח לאקדח ובקונקטור שיש לך. זה משהו ששווה לנסות, אם עובד לך תשאיר אם עושה בעיות תחליף לקפיץ מקורי.
2. החלפת קפיץ של נצרת הנוקר משפרת - אני אישית לא נתקלתי בשום בעייה בזה.
א.
אקסיומה:
כל אשכול בעל יותר מ-3 דפים יהפוך בסוף ל:
1. ויכוח על הקלר וגלוק או
2. מחירי תחמושת או
3. מדיניות משרד הפנים בנושא רישוי
כל אשכול בעל יותר מ-3 דפים יהפוך בסוף ל:
1. ויכוח על הקלר וגלוק או
2. מחירי תחמושת או
3. מדיניות משרד הפנים בנושא רישוי
- תרמתי למען הסליק
- הודעות: 9774
- הצטרף: 17 אפריל 2004, 18:12
Re: הבדל בין קונקטור ״-״ (4.5 lb) לבין 3.5 lb בגלוק
חוץ מפוליש של חלקים בבית ההדקים, עד כמה זה משפיע לעשות פוליש לחלקים שבתוך הצינה: הקצה (החלק הבולט של סטרייקר) ופין אבטחה?
- סליקאי ארד
- הודעות: 70
- הצטרף: 29 דצמבר 2015, 18:13
Re: הבדל בין קונקטור ״-״ (4.5 lb) לבין 3.5 lb בגלוק
eliyawe כתב:חוץ מפוליש של חלקים בבית ההדקים, עד כמה זה משפיע לעשות פוליש לחלקים שבתוך הצינה: הקצה (החלק הבולט של סטרייקר) ופין אבטחה?
פוליש של פין האבטחה יכול לעזור אם אתה יודע מה אתה עושה.
אם אתה לא יודע מה אתה עושה ומוריד חומר זה יהפוך את לחיצת ההדק לקשה יותר.
אל תיגע ברגל של הנוקר
1. זה מסוכן. אתה יכול בקלות לגרום לנשק לירות באוטומט
2. החלק הזה גם יקר וגם ההחלפה שלו דורשת רישום במשרד לבטפ. אם תשחית אותו זה יעלה לך כמה מאות שקלים.
א.
אקסיומה:
כל אשכול בעל יותר מ-3 דפים יהפוך בסוף ל:
1. ויכוח על הקלר וגלוק או
2. מחירי תחמושת או
3. מדיניות משרד הפנים בנושא רישוי
כל אשכול בעל יותר מ-3 דפים יהפוך בסוף ל:
1. ויכוח על הקלר וגלוק או
2. מחירי תחמושת או
3. מדיניות משרד הפנים בנושא רישוי
- תרמתי למען הסליק
- הודעות: 9774
- הצטרף: 17 אפריל 2004, 18:12
Re: הבדל בין קונקטור ״-״ (4.5 lb) לבין 3.5 lb בגלוק
מערכת ההדק ניתנת לשיפור בגלוק בכמה אופנים, חשוב מאוד להגדיר מראש את מטרת השיפור ולדעת מה בדיוק רוצים לעומת מה מסכנים.
רשימת החלקים לשיפור ההדק: קונקטור, מנוף הדק, נעל ההדק, סטרייקר, פלאנג'ר, קפיץ פלאנג'ר, קפיץ סטרייקר, קפיץ מחזיר מנוף ההדק, פין אבטחת בית ההדקים, בית ההדקים עצמו, אינסרטים (ברגי אלן) לנעל ההדק.
ברשימה הנ"ל יש את כל החלקים הניתנים לשינויי/שיפור, בכדי לגרום להדק הדי נוראי של הגלוק (מבית) להפוך להדק??? פה קבור הכלב. איזה הדק ולאיזו מטרה? מה אני מרויח ומה אני מפסיד? למה האקדח לא הגיע כבר במצב טוב מהחברה עצמה? הרי ברור שלחברת גלוק אין ממש בעיה לספק לנו אקדח במצב סביר פלוס, אז למה לא?. לפני חודשיים בערך זכיתי באקדח של גלוק (1 מ 1000) שהגיע ישירות מחברת גלוק במצב מעולה לנשיאה יום יומית, האקדח הוא דור 4 אמריקאי שהיה מבחינתי הגרוע מכל גלוק. בהתחלה היה לי ממש קשה להאמין שאכן מדובר בדור 4 אמריקאי, הוא פשוט היה (ונשאר) באיכות מעולה, לא פחות, אחד הגלוקים מהקופסה הכי טובים שפגשתי מימיי (עברו לי מאות בידיים), זאת אומרת, שלחברת גלוק יש את היכולת, אבל אין את הרצון.
המלצה שלי:
אקדח לנשיאה או עבודה: באקדח נשיאה אני מעדיף לא להתעסק עם חלקים/קפיצים שיגרמו להפחתת משקל משמעותית שעלולה לסכן את אמינותו של האקדח. כמה שיותר להישאר נאמן למקור ולחלקים מקוריים. אגב החלקים המקוריים של גלוק הם באיכות מצויינת ולראייה, כל החברות המשפרות הדקים משתמשות במנוף ההדק המקורי באינטרפטציה שלהם. אף לא חברה אחת מיצרת מנוף הדק משל עצמם. חברת איפאקס ניסו וזה לא ממש הלך להם.
לעסק, באקדח למטרה המדוברת אני ממליץ, החלפת קונקטור, לקונקטור מקורי. לא כזה שניראה כמו או שיש לו שיפורי נעילה או הפחתה של אובר טראבל. מקורי 4.5 פאונד.
פוליש (לא הורדת חומר או ציפויי אלא החלקה של החלקים): קונקטור: כמה שיותר חלק בחלקו העליון המתחכך עם חלקי מתכת או פלסטיק, להגיע לרמת ראי. פלאנג'ר: כולו כולל הכל לרמת ראי, מנוף ההדק: כולו לרמת ראי בדגש על החלק שנכנס לבית ההדקים וכמובן בחלקו המתחכך עם הקונקטור, סטרייקר: כולו לרמת ראי (למעט האזור הקדמי עם החריצים וכמובן שטח הנוקר עצמו) למי שיש חלקי חילוף ניתן להחליק את החלק שפוגש את הצלב במנוף ההדק עם נייר שיוף הכי עדין שיש ואז לסיים בפוליש (לא מומלץ למי שאין לו ניסיון או חלקי חילוף).
אזהרות: חשוב לא להוריד חומר אלא רק לפלש. להיזהר מאוד לא להגזים בקצה הצלב ולא לעגל אלא רק לפלש.
אם עובדים בסבלנות ועם חומר פוליש עדין או פליץ, אין סיבה שיגרם נזק לכל אחד מהחלקים.
קפיצים: באקדח נשיאה או עבודה אני לא ממליץ על קפיץ סטרייקר מוחלש או קפיץ מחזיר הדק מחוזק. זה פתח גדול מדי לצרות, וגם ככה לא צריך את זה אם ההדק מרגיש חלק ואחיד. במיוחד לא במצבי חירום.
הקפיץ היחידי שאני משנה זה קפיץ הפלאנג'ר לאחד מוחלש או שאני מוריד לו קוייל וחצי או 2. זה נותן תחושת אחידות ומחליש את תחושת הפרי טראבל.
זהו, הכל מוסבר לעבודה. ההבדל יהיה כל כך לטובה שהעבודה המעצבנת תשתלם. אני רק אומר, שיורה חדש ירגיש הבדל משמעותי, אבל לא כמו שירגיש יורה מנוסה עם גלוק.
בהצלחה.
רשימת החלקים לשיפור ההדק: קונקטור, מנוף הדק, נעל ההדק, סטרייקר, פלאנג'ר, קפיץ פלאנג'ר, קפיץ סטרייקר, קפיץ מחזיר מנוף ההדק, פין אבטחת בית ההדקים, בית ההדקים עצמו, אינסרטים (ברגי אלן) לנעל ההדק.
ברשימה הנ"ל יש את כל החלקים הניתנים לשינויי/שיפור, בכדי לגרום להדק הדי נוראי של הגלוק (מבית) להפוך להדק??? פה קבור הכלב. איזה הדק ולאיזו מטרה? מה אני מרויח ומה אני מפסיד? למה האקדח לא הגיע כבר במצב טוב מהחברה עצמה? הרי ברור שלחברת גלוק אין ממש בעיה לספק לנו אקדח במצב סביר פלוס, אז למה לא?. לפני חודשיים בערך זכיתי באקדח של גלוק (1 מ 1000) שהגיע ישירות מחברת גלוק במצב מעולה לנשיאה יום יומית, האקדח הוא דור 4 אמריקאי שהיה מבחינתי הגרוע מכל גלוק. בהתחלה היה לי ממש קשה להאמין שאכן מדובר בדור 4 אמריקאי, הוא פשוט היה (ונשאר) באיכות מעולה, לא פחות, אחד הגלוקים מהקופסה הכי טובים שפגשתי מימיי (עברו לי מאות בידיים), זאת אומרת, שלחברת גלוק יש את היכולת, אבל אין את הרצון.
המלצה שלי:
אקדח לנשיאה או עבודה: באקדח נשיאה אני מעדיף לא להתעסק עם חלקים/קפיצים שיגרמו להפחתת משקל משמעותית שעלולה לסכן את אמינותו של האקדח. כמה שיותר להישאר נאמן למקור ולחלקים מקוריים. אגב החלקים המקוריים של גלוק הם באיכות מצויינת ולראייה, כל החברות המשפרות הדקים משתמשות במנוף ההדק המקורי באינטרפטציה שלהם. אף לא חברה אחת מיצרת מנוף הדק משל עצמם. חברת איפאקס ניסו וזה לא ממש הלך להם.
לעסק, באקדח למטרה המדוברת אני ממליץ, החלפת קונקטור, לקונקטור מקורי. לא כזה שניראה כמו או שיש לו שיפורי נעילה או הפחתה של אובר טראבל. מקורי 4.5 פאונד.
פוליש (לא הורדת חומר או ציפויי אלא החלקה של החלקים): קונקטור: כמה שיותר חלק בחלקו העליון המתחכך עם חלקי מתכת או פלסטיק, להגיע לרמת ראי. פלאנג'ר: כולו כולל הכל לרמת ראי, מנוף ההדק: כולו לרמת ראי בדגש על החלק שנכנס לבית ההדקים וכמובן בחלקו המתחכך עם הקונקטור, סטרייקר: כולו לרמת ראי (למעט האזור הקדמי עם החריצים וכמובן שטח הנוקר עצמו) למי שיש חלקי חילוף ניתן להחליק את החלק שפוגש את הצלב במנוף ההדק עם נייר שיוף הכי עדין שיש ואז לסיים בפוליש (לא מומלץ למי שאין לו ניסיון או חלקי חילוף).
אזהרות: חשוב לא להוריד חומר אלא רק לפלש. להיזהר מאוד לא להגזים בקצה הצלב ולא לעגל אלא רק לפלש.
אם עובדים בסבלנות ועם חומר פוליש עדין או פליץ, אין סיבה שיגרם נזק לכל אחד מהחלקים.
קפיצים: באקדח נשיאה או עבודה אני לא ממליץ על קפיץ סטרייקר מוחלש או קפיץ מחזיר הדק מחוזק. זה פתח גדול מדי לצרות, וגם ככה לא צריך את זה אם ההדק מרגיש חלק ואחיד. במיוחד לא במצבי חירום.
הקפיץ היחידי שאני משנה זה קפיץ הפלאנג'ר לאחד מוחלש או שאני מוריד לו קוייל וחצי או 2. זה נותן תחושת אחידות ומחליש את תחושת הפרי טראבל.
זהו, הכל מוסבר לעבודה. ההבדל יהיה כל כך לטובה שהעבודה המעצבנת תשתלם. אני רק אומר, שיורה חדש ירגיש הבדל משמעותי, אבל לא כמו שירגיש יורה מנוסה עם גלוק.
בהצלחה.
It's not the arrow it's the indian
- סליקאי זהב
- הודעות: 1061
- הצטרף: 26 דצמבר 2012, 19:20
Re: הבדל בין קונקטור ״-״ (4.5 lb) לבין 3.5 lb בגלוק
glock34 כתב: אחד הגלוקים מהקופסה הכי טובים שפגשתי מימיי (עברו לי מאות בידיים), זאת אומרת, שלחברת גלוק יש את היכולת, אבל אין את הרצון.
זהו, הכל מוסבר לעבודה. ההבדל יהיה כל כך לטובה שהעבודה המעצבנת תשתלם. אני רק אומר, שיורה חדש ירגיש הבדל משמעותי, אבל לא כמו שירגיש יורה מנוסה עם גלוק.
בהצלחה.
בדיוק כמו שבלאק אנד דקר יכולים לייצר כלי עבודה מעולים - אבל הם לא רוצים.
שיפור באיכות, גורר בהכרח שינוי במבנה העלויות של ייצור המוצר, מה שלא בהכרח יביא לעליה ברווח השולי.
מחיר של גלוק בשערי המפעל נע בסביבות $75 דולר.
שיפור באיכות המוצר ידרוש מגלוק דיוק רב יותר ביצור חלקים, שימוש בחומרים יותר איכותיים ואולי גם שינויים יותר משמעותיים במוצר.
המחיר בשערי המפעל יעלה ל-100$, המחיר הסופי לצרכן ישאר בסביבות $500...
למה להם להשקיע כסף כל עוד הם יכולים להמשיך לחלוב את פרת המזומנים הזו מבלי לשנות דבר?
בסופו של יום אפשר לשפר את ההדק של גלוק עד רמה מסויימת - אבל תמיד הוא ישאר הדק של גלוק, כזה עם תחושה של אקדח צעצוע תוצרת סין.
לעולם לא יהיה לו הדק של 1911. או שמתרגלים לזה, או שלא.
א.
אקסיומה:
כל אשכול בעל יותר מ-3 דפים יהפוך בסוף ל:
1. ויכוח על הקלר וגלוק או
2. מחירי תחמושת או
3. מדיניות משרד הפנים בנושא רישוי
כל אשכול בעל יותר מ-3 דפים יהפוך בסוף ל:
1. ויכוח על הקלר וגלוק או
2. מחירי תחמושת או
3. מדיניות משרד הפנים בנושא רישוי
- תרמתי למען הסליק
- הודעות: 9774
- הצטרף: 17 אפריל 2004, 18:12
Re: הבדל בין קונקטור ״-״ (4.5 lb) לבין 3.5 lb בגלוק
גם אם תיקח את נעל ההדק של גלוק ותדביק אותה על 1911 אמיתי זה ירגיש כמו צעצוע סיני זול. אבל אפשר להמתיק את הגלולה המרה במקום לשקוע לתוכה.
It's not the arrow it's the indian
- סליקאי זהב
- הודעות: 1061
- הצטרף: 26 דצמבר 2012, 19:20
Re: הבדל בין קונקטור ״-״ (4.5 lb) לבין 3.5 lb בגלוק
נראה לי שנסחפתם קצת עם הסופרלטיבים השליליים להדק של גלוק. יריתי פעם ראשונה בגלוק לפני שבועיים וציפיתי לקטסטרופה, להפתעתי ההדק הרבה יותר טוב מבאקדח הקודם שלי. לא סתם יותר טוב, הבדל של שמיים וארץ.
אני באמת לא מומחה לאקדחים ולא יצא לי לירות ב 1911, אבל יריתי בחיים בלא מעט כלי נשק וההדק בסה"כ בסדר גמור בלי שיפורים.
אני באמת לא מומחה לאקדחים ולא יצא לי לירות ב 1911, אבל יריתי בחיים בלא מעט כלי נשק וההדק בסה"כ בסדר גמור בלי שיפורים.
- סליקאי ארד
- הודעות: 78
- הצטרף: 14 מאי 2016, 19:00
Re: הבדל בין קונקטור ״-״ (4.5 lb) לבין 3.5 lb בגלוק
martok כתב:נראה לי שנסחפתם קצת עם הסופרלטיבים השליליים להדק של גלוק. יריתי פעם ראשונה בגלוק לפני שבועיים וציפיתי לקטסטרופה, להפתעתי ההדק הרבה יותר טוב מבאקדח הקודם שלי. לא סתם יותר טוב, הבדל של שמיים וארץ.
אני באמת לא מומחה לאקדחים ולא יצא לי לירות ב 1911, אבל יריתי בחיים בלא מעט כלי נשק וההדק בסה"כ בסדר גמור בלי שיפורים.
איני יודע באיזה אקדח ירית קודם. יריתי בהרבה אקדחים וההדק של הגלוק הוא הגרוע ביותר בעיני ובעיניי רבים. אשמח לדעת לאיזה אקדח יש הדק גרוע יותר והאם מדובר באקדח מודרני?
״לא למען הרוג נתון הנשק בידינו, אלא על מנת לשמור על החיים״.
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד