כולם מוכרים גלוק ?
חוקי הפורום
1. אין לפרסם הודעות מסחריות, הודעות אלה תמחקנה ללא התראה.2. פרסמו פרטים שיחסכו שאלות קבועות שיופיעו מייד, דגם מדוייק, מחיר (כן, מחיר, הרי ממילא השאלה כמה תצוץ, וזה לא סוד שמור), גמישות במחיר, תוספות קבועות ותוספות אפשריות.
3. בכותרת ההודעה ציינו את המילה "למכירה" או "מחפש" או משהו בסגנון.
4. כשסיימתם, במזל-טוב את העסקה, ערכו את ההודעה המקורית, והוסיפו לשורת הנושא שלה את המילה "נמכר", אנו נעבור מדי פעם ונמחק את ההודעות הללו.
5. תמונות ברוחב שמעל 400 פיקסל יימחקו, מכיוון שהן גורמות לשבירת מסגרת האתר.
6. אין "להקפיץ" הודעות לשם קידומן לראש הרשימה בתכיפות חריגה (כפי שתראה למנהל הפורום), הודעות ש"יוקפצו" - ינעלו.
לסיכום:
לא מסחרי, כותרת מתאימה, פרטים מלאים ומחיר, תמונה ברוחב מתאים
יריב,
העטלף, לדעתי לא מותקף אישית, ואל לך או לו, לפרש כך את הדברים. קביעתו כי -
עם ישראל קנה סובארו - כי קיבל תמורה לכספו. רכב שהגיע עם אבזור שלא היה סטנדרטי באותם ימים, אמינות גבוהה, שגם היא לא הייתה (וכנראה, תמשיך להיות שם דבר, מנסיונך, מנסיוני, ומנסיונם של אלפים אחרים.) נפוצה ברכב של אותם הימים, וגם כיום.
נכון, חוק העדר חל גם על רכישת הסובארו באותם הימים. הראייה להפסקת הנהירה אחרי מנהיג העדר - הסובארו - רכישת המאזדה ואחיותיה.. פורד פוקוס וכו'..
עם ישראל קנה גלוק - מאותה הסיבה, יצא לו שם אמין, הוא נתן מענה לדרישות מסויימות (משקל עצמי נמוך, תכולת מחסנית, נוחות ודיוק, שרות ועוד) ולא תעלם גם הטענה כי הוא נרכש בהמוניו בשל רכישתו על ידי גופים מוסדיים. (וזאת למרות שכבר הוכח בעבר, כי רכישות של גופים מוסדיים אינן עולות תמיד בקנה אחד עם שיקולים של איכות, מחיר ואחרים.. וזאת בכל המגזרים, לאו דווקא בתחום הנשק.)
מיותר לגרור את האשכול (מצד כלל הכותבים בו) לפסים אישיים. לא לרמתנו, לא לכבודנו.
נועם.
(שמשתדל להיות חבר של כולם
)
העטלף, לדעתי לא מותקף אישית, ואל לך או לו, לפרש כך את הדברים. קביעתו כי -
פעם עם ישראל קנה סובארו ,אז מה זה הפך אותו לרכב טוב ????
הצחקתם אותי ,כמו שסובארו זה לא אוטו גלוק זה לא אקדח ראוי למה שעשו ממנו ...
עם ישראל קנה סובארו - כי קיבל תמורה לכספו. רכב שהגיע עם אבזור שלא היה סטנדרטי באותם ימים, אמינות גבוהה, שגם היא לא הייתה (וכנראה, תמשיך להיות שם דבר, מנסיונך, מנסיוני, ומנסיונם של אלפים אחרים.) נפוצה ברכב של אותם הימים, וגם כיום.
נכון, חוק העדר חל גם על רכישת הסובארו באותם הימים. הראייה להפסקת הנהירה אחרי מנהיג העדר - הסובארו - רכישת המאזדה ואחיותיה.. פורד פוקוס וכו'..
עם ישראל קנה גלוק - מאותה הסיבה, יצא לו שם אמין, הוא נתן מענה לדרישות מסויימות (משקל עצמי נמוך, תכולת מחסנית, נוחות ודיוק, שרות ועוד) ולא תעלם גם הטענה כי הוא נרכש בהמוניו בשל רכישתו על ידי גופים מוסדיים. (וזאת למרות שכבר הוכח בעבר, כי רכישות של גופים מוסדיים אינן עולות תמיד בקנה אחד עם שיקולים של איכות, מחיר ואחרים.. וזאת בכל המגזרים, לאו דווקא בתחום הנשק.)
מיותר לגרור את האשכול (מצד כלל הכותבים בו) לפסים אישיים. לא לרמתנו, לא לכבודנו.
נועם.
(שמשתדל להיות חבר של כולם

נועם שגיב.מדריך ירי ולחימה,כיתות כוננות וירי מעשי,זיקוקים ופירו',נשק מוסמך תע"ש
נייד 050.5655325 http://www.arms.org.il
"יש לנו ציבור מסור להגנה ומוכן לחרף את נפשו להגנה על הציונות, אך אין לנו ציבור מוכשר,מאומן ומצויד לכך". ד.בן גוריון
נייד 050.5655325 http://www.arms.org.il
"יש לנו ציבור מסור להגנה ומוכן לחרף את נפשו להגנה על הציונות, אך אין לנו ציבור מוכשר,מאומן ומצויד לכך". ד.בן גוריון
כולם מוכרים גלוק
למען ''הגוזל'' ו''העטלף'' אגלה עוז רוח ''ואצא'' מהארון !
גם אני הייתי בעליו של גלוק 17 ''שמרר'' את חיי ולא בגלל טיבו או איכותו,
אלא בגלל העובדה שלא נוצרה ביננו ''כימיה''.
עקב הפירסום לו זכה הכלי הנ''ל חפצתי גם אני לגלות את ''האור הגנוז'' והחלפתי
את הפרהאורדננס הוותיק בגלוק 17 צעיר.
את מעלותיו של הכלי הצעיר מנו כבר בפורום זה לפני ואינני חולק על שום דבר מהנאמר, עם הצלחה אי אפשר להיתווכח.(למרות שאת הפירסום והדחיפה הגדולה
קדימה קיבל בעיקבות החלטת גופים ממשלתיים לרוכשו)
לאחר כשנה של אי התאמה הדדית נישלח הגלוק אל ''מדף ההיסטוריה'' ופינה את
מקומו לטובת הפרהאורדננס הזכור לטוב,עניין של הרגלים ישנים כנראה.
בדומה ל''נישואים מאושרים''(לרווקים שבנינו)בהתחלה אוהבים ועם הזמן מיתרגלים!
ואם תישאלו את ''העטלף'' אפילו בעניין זה הוא בעל ניסיון של כמה קדנציות!!!
תודה
bambi
גם אני הייתי בעליו של גלוק 17 ''שמרר'' את חיי ולא בגלל טיבו או איכותו,
אלא בגלל העובדה שלא נוצרה ביננו ''כימיה''.
עקב הפירסום לו זכה הכלי הנ''ל חפצתי גם אני לגלות את ''האור הגנוז'' והחלפתי
את הפרהאורדננס הוותיק בגלוק 17 צעיר.
את מעלותיו של הכלי הצעיר מנו כבר בפורום זה לפני ואינני חולק על שום דבר מהנאמר, עם הצלחה אי אפשר להיתווכח.(למרות שאת הפירסום והדחיפה הגדולה
קדימה קיבל בעיקבות החלטת גופים ממשלתיים לרוכשו)
לאחר כשנה של אי התאמה הדדית נישלח הגלוק אל ''מדף ההיסטוריה'' ופינה את
מקומו לטובת הפרהאורדננס הזכור לטוב,עניין של הרגלים ישנים כנראה.
בדומה ל''נישואים מאושרים''(לרווקים שבנינו)בהתחלה אוהבים ועם הזמן מיתרגלים!
ואם תישאלו את ''העטלף'' אפילו בעניין זה הוא בעל ניסיון של כמה קדנציות!!!
תודה
bambi
- סליקאי כסף
- הודעות: 221
- הצטרף: 14 פברואר 2003, 19:12
אולי ננסה להציל את האשכול הזה עם משהו יותר "אקדחי" - מקצועי?
כן ידידי, שמעתי וגם יריתי בארץ מוצאו -גרמניה. התכנון של האקדח הוא כזה שמאפשר החלפת TOP END חופשי לחלוטין ללא צורך בהתאמות כמו בהרבה 1911 אחרים. החלקים, אגב, נמכרים חופשי לחלוטין לאחר שיש לך רשיון על הגוף (הממוספר).
יריתי ב 3 צינות שונות 9 40 45. ההדק - דבר ראשון שאני בודק ב1911 טוב אבל לחצתי על טובים יותר. התחושה הכללית טובה מאד, אבל, ופה האבל גדול, המעצורים, רבותי, בערך 1 - 2למחסנית (מדובר באקדח SINGLE STACK.....). חשבתי, טוב, היחידה הזאת דפוקה. אבל לא!!! בעל המטווח שהוא העצמו איש ירי מעשי טוען שרוב הכלים כאלו, ודרושה עבודה רבה ע"מ לשפר אותם, ואז, בד"כ גם הצינות השונות לא עובדות.
סתם חומר למחשבה על אקדחים אקזוטיים ויקרים פחד אל מול הסוברו.
למען הגילוי הנאות אציין שגם אני בעליו של גלוק וגם אני לא חבר טוב שלו. אני חוזר הביתה, סופית ל1911 כמובן
שאל הגוזלשמעתם על אקדח פיטרשטאל?
כן ידידי, שמעתי וגם יריתי בארץ מוצאו -גרמניה. התכנון של האקדח הוא כזה שמאפשר החלפת TOP END חופשי לחלוטין ללא צורך בהתאמות כמו בהרבה 1911 אחרים. החלקים, אגב, נמכרים חופשי לחלוטין לאחר שיש לך רשיון על הגוף (הממוספר).
יריתי ב 3 צינות שונות 9 40 45. ההדק - דבר ראשון שאני בודק ב1911 טוב אבל לחצתי על טובים יותר. התחושה הכללית טובה מאד, אבל, ופה האבל גדול, המעצורים, רבותי, בערך 1 - 2למחסנית (מדובר באקדח SINGLE STACK.....). חשבתי, טוב, היחידה הזאת דפוקה. אבל לא!!! בעל המטווח שהוא העצמו איש ירי מעשי טוען שרוב הכלים כאלו, ודרושה עבודה רבה ע"מ לשפר אותם, ואז, בד"כ גם הצינות השונות לא עובדות.
סתם חומר למחשבה על אקדחים אקזוטיים ויקרים פחד אל מול הסוברו.
למען הגילוי הנאות אציין שגם אני בעליו של גלוק וגם אני לא חבר טוב שלו. אני חוזר הביתה, סופית ל1911 כמובן
STOPPING POWER IS AN ILLUSION
Marshal & Sanow
DVC
Marshal & Sanow
DVC
ובכן, רשימה ארוכה של פיטר שטאהלים אוכל להזכיר, בינהם של כמה מחברי האתר, לחנן אוחיון היה אומגה (אם אני זוכר טוב, זה היה לפני מליון שנה) ליחיאל, מנהל מטווח אשדוד יש אחד, חדש, יריתי בו לפני שבועיים, הנאה צרופה...
לפני כחודש ביקרנו, נועם ואני, אצל אחד מאספני הנשק הבודדים בארץ (כתבה בקנה, אני עובד עליה) ואצלו ראינו מספר דגמים של פיטר שטאהל (אבל זה לא היה החלק המרתק של הביקור
).
לפני כחודש ביקרנו, נועם ואני, אצל אחד מאספני הנשק הבודדים בארץ (כתבה בקנה, אני עובד עליה) ואצלו ראינו מספר דגמים של פיטר שטאהל (אבל זה לא היה החלק המרתק של הביקור

Webart - דביר, מייסד הסליק
HK - אם אני צריך להסביר לך - אתה אף פעם לא תבין.
HK - אם אני צריך להסביר לך - אתה אף פעם לא תבין.
עוד תגובה
אף פעם לא הייתה לי סובארו ומגלוק יריתי מחסנית אחת. אבל פעם הייתה בבעלותי
אוסטין מונטגו 1300 סמ"ק( הפחות צעירים אולי זוכרים). מה אני אגיד לכם אנטי
אוטו!!!!! כבד,איטי,ויציבות לא משהו. את המכונית הזאת קנה ממני בחור שבחו"ל
עסק במירוצי מכוניות(כתחביב). כבדיקה הוא ביקש ממני לעשות סיבוב על המכונית.
הסכמתי והצטרפתי אליו ופתאום גיליתי שבעזרת מיומנות מסוימת אפשר לוציא מהמכונית ביצויים שעד אז לא חשבתי שניתן להוציא מהגרוטאה. ואני לא רומז
לשום דבר!

אוסטין מונטגו 1300 סמ"ק( הפחות צעירים אולי זוכרים). מה אני אגיד לכם אנטי
אוטו!!!!! כבד,איטי,ויציבות לא משהו. את המכונית הזאת קנה ממני בחור שבחו"ל
עסק במירוצי מכוניות(כתחביב). כבדיקה הוא ביקש ממני לעשות סיבוב על המכונית.
הסכמתי והצטרפתי אליו ופתאום גיליתי שבעזרת מיומנות מסוימת אפשר לוציא מהמכונית ביצויים שעד אז לא חשבתי שניתן להוציא מהגרוטאה. ואני לא רומז
לשום דבר!


אני רציני
- סליקאי כסף
- הודעות: 266
- הצטרף: 28 אפריל 2003, 18:15
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד