נשק ומקומות בילוי
המנהלים: yoramhai, donduck, שרקן
הכנרתי כתב:אני בתור עובד דיסקוטק בקיבוץ......... כמובן אני תמיד נמצא במועדון עם אקדח מוסלק הייתב (לא שלי אלה של אישתי, את שלי עוד לא הצלחתי להסליק כך שלא יבלות).
מעבר לכך שהחוק אוסר על ביצוע עבודת שמירה/אבטחה עם אקדח פרטי, אתה מצהיר, קבל עם ועדה, על כך שאתה עובר על החוק בצורה חמורה ביותר, אתה נושא אקדח ללא רשיון ומבצע עימו את עבודתך.
אני, במקומך, הייתי רץ למחוק את הודעתי, ואז לשבת ולחשוב היטב, היטב על השטויות שאני עושה ואח"כ רץ לספר עליהן.
Webart - דביר, מייסד הסליק
HK - אם אני צריך להסביר לך - אתה אף פעם לא תבין.
HK - אם אני צריך להסביר לך - אתה אף פעם לא תבין.
yoav30 כתב:ב. כאשר אני יוצא למקום בילוי, אני נושא איתי את הנשק לא בכדי להגן על כל העולם ואישתו, אלא מכיוון שהוא תמיד עלי ולא משנה לאן אני הולך, מכיוון שזה כלי העבודה שלי, מכיוון שזו השקפת עולמי, ועוד מליון סיבות.
אני מקווה לא לראות שרברבים נכנסים לפאבים עם הפומפה שלהם...
אין לי, או לאף אחד אחר (אני מקווה), בעיה עם זה שאתה בוחר תמיד לשאת את הנשק עליך. אבל בכך שאתה בוחר לשאת אותו ברגע נתון - אתה מקריב דברים אחרים. אתה חייב להציג רשיון אם מבקשים ממך, אתה לא יכול להרדם ברכבת בלי לדפוק חשבון, אתה תמיד צריך להיות עירני לסובבים אותך ואתה לא יכול להכנס למקומות מסויימים.
אז למה צריכת אלכוהול היא זכות כל-כך קדושה?
מכוניות ואלכוהול לא עובדים ביחד.
למה שנשק ואלכוהול יעבדו?
yoav30 כתב:לא הייתי מוכן לשים את נפשי בכפו של אותו המאבטח הנושא נשק בכניסה.
אבל אתה מוכן לשים את נפשך בידי נושא הנשק שיושב בשולחן מולך, גומע את כוס הבירה השלישית שלו, ויכול להיות שאם תעיר לו שעשן הסיגריה שלו מפריע לך הוא או יקיא על הנעליים שלך או ישלוף את הנשק?
נושא הבטיחות מועלה על נס כאן באתר, נכון?
לא נשמע לכם סביר שאלכוהול זה לא בדיוק שיא הבטיחות?
אקדח שכרגע פרקתי עדיין נחשב כטעון בעיני כולם, כי אף אחד לא יסכים להעיד במחיר חיו על היכולת שלי לפרוק את הנשק. אבל בכזו קלות תעידו על יכולת השיפוט של אדם שלא פגשתם מעולם אחרי שהוא צרך שתי מנות אלכוהול?
... וצודק הקולונל בכך שעד שלא יפתרו את בעיית התאונות בדרכים - אסור לנסות לפתור שום בעיה אחרת.
<מילת שלילה נפוצה, שתי אותיות>
אריאל
- סליקאי ארד

- הודעות: 37
- הצטרף: 02 יוני 2003, 10:43
- מיקום: תל אביב
sixfinger כתב:
... וצודק הקולונל בכך שעד שלא יפתרו את בעיית התאונות בדרכים - אסור לנסות לפתור שום בעיה אחרת.
האמת שאני מחשיב את האוכלוסיה כאן כאינטלגנטית ולכן לא טורח להבהיר, לנקד ולפרש כל משפט שאני כותב.
אך משנתבקש הסבר, אשמח להסביר לאלו שלא הבינו, מטרת הטיעון היא שלא שלום הציבור עומד מול בעלי הפאבים אלא שיקולים זרים. אם שלום הציבור היה עומד מולם היו מקבלים בהבנה שמשולחן של 5 אנשים יש אחד שאינו שותה כיוון שהוא נוהג.
כיוון שאין להם בעיה שאנשים ישתו וינהגו וזה מצב שכן גרם בעבר לאבידות בגוף ובנפש, קשה לי לראות את האיסור להיכנס עם נשק כאיסור שבא להגן על מי מציבור המבלים ויותר נראה כאיסור שנובע מקפריזות של בעל עסק כזה או אחר.
אם עדיין לא מובנת הנקודה אנא הרגש חופשי לשאול.
*** כמות האינטליגנציה בעולם קבועה, אך האוכלוסיה גדלה תמיד. ***
ומה יוצא לבעל מוזיאון שלא מתיר כניסה עם נשק ?
אני לא רואה כל הגיון מאחורי החלטה שכזו, אם כבר בעל הפאב דואג למשהו זה לכיסוי אחוריו (בשפה עדינה) ולא לשלום הציבור.
כלומר, נכנסת לפאב ? אתה תשתה אלכוהול בעל כורחך, לא משנה העובדה שעוד ארבע חברים שלך כאן שותים כמו שמונה כך שאין שום נזק כספי לבעל הפאב, אתה תשתה כי אלו חוקי המקום, אחר כך תתרסק עם האוטו של אבא לתוך עץ או גדר בטון במקרה הטוב או לתוך רכב של זוג שחזר הביתה במקרה הרע ותותיר ארבע יתומים זה כבר לא בעיה שלי, הפאב שלי לא קשור, זה שהכרחתי אותך לשתות לא קשור, אז מתו ? so what ?
כלומר הצגת עמדה זו כשמטרתה שלום הציבור בעיני מגוכחת, מטופשת ומהווה לעג לאינטילגנציה.
נ.ב
מי שירצה לחולל מהומות לא חייב לשלוף נשק, זה סתם רעש חזק מדי למקום סגור כפאנ וגם שוב פעם להשיג אישור לקניית תחמושת, הוא יכול להשתמש בסכין, מזלג, אולר או סכין שהביא איתו מהבית, כוסות, שבר בקבוק, כסא, מאפרה יש צורך להמשיך ?
(כל מי שפיו נפתח בצורה לא רצונית, עיניו נפערו, אישוניו התרחבו והוא כמעט נפל לרצפה יכול לשוב ולהרגע... פסקת ה"נ.ב" נכתבה על דרך הציניות וההלצה)
אני לא רואה כל הגיון מאחורי החלטה שכזו, אם כבר בעל הפאב דואג למשהו זה לכיסוי אחוריו (בשפה עדינה) ולא לשלום הציבור.
כלומר, נכנסת לפאב ? אתה תשתה אלכוהול בעל כורחך, לא משנה העובדה שעוד ארבע חברים שלך כאן שותים כמו שמונה כך שאין שום נזק כספי לבעל הפאב, אתה תשתה כי אלו חוקי המקום, אחר כך תתרסק עם האוטו של אבא לתוך עץ או גדר בטון במקרה הטוב או לתוך רכב של זוג שחזר הביתה במקרה הרע ותותיר ארבע יתומים זה כבר לא בעיה שלי, הפאב שלי לא קשור, זה שהכרחתי אותך לשתות לא קשור, אז מתו ? so what ?
כלומר הצגת עמדה זו כשמטרתה שלום הציבור בעיני מגוכחת, מטופשת ומהווה לעג לאינטילגנציה.
נ.ב
מי שירצה לחולל מהומות לא חייב לשלוף נשק, זה סתם רעש חזק מדי למקום סגור כפאנ וגם שוב פעם להשיג אישור לקניית תחמושת, הוא יכול להשתמש בסכין, מזלג, אולר או סכין שהביא איתו מהבית, כוסות, שבר בקבוק, כסא, מאפרה יש צורך להמשיך ?
(כל מי שפיו נפתח בצורה לא רצונית, עיניו נפערו, אישוניו התרחבו והוא כמעט נפל לרצפה יכול לשוב ולהרגע... פסקת ה"נ.ב" נכתבה על דרך הציניות וההלצה)
*** כמות האינטליגנציה בעולם קבועה, אך האוכלוסיה גדלה תמיד. ***
שרקן כתב:דביר.
לכינרתי יש אפשרות חוקית לשאת את האקדח של רעייתו.
הנשק אמנם "פרטי" מאחר והוא נרכש בכספם, אך רישומו הוא ב"מפעל ראוי" של הקיבוץ ולכן הרב"ש (שבמקרה זה הוא גם ממונה המפעל) יכול להנפיק רשיון נשיאה לכינרתי עצמו.
אני חושב שמכיוון ולא כולנו מכירים את הכינרתי ואת דרך רישוי כלי הנשק שבבעלותו ובעלות אשתו, שתחיה, מן הראוי לציין דברים שכאלה כאשר כותבים דברים כגון אלו שנכתבו.
רובם המוחלט של האנשים לא יכול לבצע פעילות שכזאת, ולכן, אם אתה נמנה על היוצאים מן הכלל, כדאי להבהיר זאת.
מעבר לכך, מכיוון שמדובר בנשק "מפעל ראוי" כנראה שבזאת נפתרת גם סוגיית העבודה עם הנשק.
ובא לציון גואל.
Webart - דביר, מייסד הסליק
HK - אם אני צריך להסביר לך - אתה אף פעם לא תבין.
HK - אם אני צריך להסביר לך - אתה אף פעם לא תבין.
חבר'ה, השורה התחתונה של כל הדיון הזה לדעתי, היא שבעל עסק,
כזה או אחר שלא רוצה להכניס אותי כשאקדחי עלי, לא יזכה לראות אור מכספי.
אני לא מתכוון להתרעם עליו או על כך, לא להתעצבן ולא לירות באף אחד.
זהו עסק פרטי, ויש ליראות את המקום כביתו. הוא עושה מה שהוא מחליט.
זה שהוא לא ממש שם על החיים שלי- העיקר שאני אשתה גם אם אני נוהג, זוהי עוד סיבה למה לא להכנס לשם.כבן משק בקיבוץ עם מועדון פרטי, אני בהחלט יכול להבין את בעל במועדון (לגבי כלי היריה, כמובן. לא לגבי העירבוב של אלכוהול ונהיגה).
יוסי, גם אני חייל, ואני בסדיר, ואני גם נמצא רק בסופי שבוע בבית, ולמרות שאני בחור צעיר עם חברים בכל העמק, הדחף לצאת ולבלות לא פועם בעורקיי כל כך חזק, שאני פשוט חייב לצאת, ואז, כשלא נותנים לי להכנס למקום מסויים אני מאוד מתרגז מזה. או שתלך למקום אחר, או שתלך לבלות בלי האקדח שלך.
כמובן שזכותך להתהלך כרצונך, אבל בכל זאת, אנחנו לא לבד פה ויש להתחשב גם באילו שלא חושבים ומתנהגים בדיוק כמונו.
גמר חתימה טובה,
עומר.
כזה או אחר שלא רוצה להכניס אותי כשאקדחי עלי, לא יזכה לראות אור מכספי.
אני לא מתכוון להתרעם עליו או על כך, לא להתעצבן ולא לירות באף אחד.
זהו עסק פרטי, ויש ליראות את המקום כביתו. הוא עושה מה שהוא מחליט.
זה שהוא לא ממש שם על החיים שלי- העיקר שאני אשתה גם אם אני נוהג, זוהי עוד סיבה למה לא להכנס לשם.כבן משק בקיבוץ עם מועדון פרטי, אני בהחלט יכול להבין את בעל במועדון (לגבי כלי היריה, כמובן. לא לגבי העירבוב של אלכוהול ונהיגה).
יוסי, גם אני חייל, ואני בסדיר, ואני גם נמצא רק בסופי שבוע בבית, ולמרות שאני בחור צעיר עם חברים בכל העמק, הדחף לצאת ולבלות לא פועם בעורקיי כל כך חזק, שאני פשוט חייב לצאת, ואז, כשלא נותנים לי להכנס למקום מסויים אני מאוד מתרגז מזה. או שתלך למקום אחר, או שתלך לבלות בלי האקדח שלך.
כמובן שזכותך להתהלך כרצונך, אבל בכל זאת, אנחנו לא לבד פה ויש להתחשב גם באילו שלא חושבים ומתנהגים בדיוק כמונו.
עומר.
עומר.
I NEVER SAW A WILD THING SORRY FOR
ITSELF. A BIRD WILL DROP FROZEN DEAD FROM A BOUGH, WITHOUT EVER HAVING FELT SORRY FOR ITSELF.
D.H. LORENCE
I NEVER SAW A WILD THING SORRY FOR
ITSELF. A BIRD WILL DROP FROZEN DEAD FROM A BOUGH, WITHOUT EVER HAVING FELT SORRY FOR ITSELF.
D.H. LORENCE
מצטער...
אני מצטער על שלא הסברתי את נושא רישוי של הכלים שעליהם דיברתי... בכל מקרה לא הייתי מבצע את המעשה בצורה לא חוקית אפילו רק מהסיבה שאם היה קורה משהו...
שלושת הכלים שיש לנו בבית (מ-16 ארוך, 1911 ומוסטנג), אני מורשה ללכת איתם, המ-16 הוא לצרכי מניעת פח''ע, ואילו האקדחים הם לצרכי הגנה עצמית, שמירה על רכוש המשק, התחבורה עם המשק ודרכי הגישה למשק. אשתי מורשה ללכת רק אם המוסטנג. אני מקווה שהבהרתי את עצמי היטב הפעם ושוב אני מצטער על האי הבנה, טעות שלי
ולקולונל: הרעש של הרמקולים לעניות דעתי לא פחות חזק מרעש אקדח 9 לוגר
שלושת הכלים שיש לנו בבית (מ-16 ארוך, 1911 ומוסטנג), אני מורשה ללכת איתם, המ-16 הוא לצרכי מניעת פח''ע, ואילו האקדחים הם לצרכי הגנה עצמית, שמירה על רכוש המשק, התחבורה עם המשק ודרכי הגישה למשק. אשתי מורשה ללכת רק אם המוסטנג. אני מקווה שהבהרתי את עצמי היטב הפעם ושוב אני מצטער על האי הבנה, טעות שלי
ולקולונל: הרעש של הרמקולים לעניות דעתי לא פחות חזק מרעש אקדח 9 לוגר
מטרת העל: לחזור הביתה בשלום!
***__ מדריך ירי __***
***__ מדריך ירי __***
Re: מצטער...
הכנרתי כתב:שלושת הכלים שיש לנו בבית (מ-16 ארוך, 1911 ומוסטנג), אני מורשה ללכת איתם, המ-16 הוא לצרכי מניעת פח''ע, ואילו האקדחים הם לצרכי הגנה עצמית, שמירה על רכוש המשק, התחבורה עם המשק ודרכי הגישה למשק. :
הגנה עצמית ופח"ע - אין ספק.
מה לגבי שמירה על הרכוש? האם שימוש בנשק מותר לצורך כך? אני לא ממש בטוח ולכן אשמח לקבל תגובות ממי שיודע בוודאות.
שמירה על דרכי גישה? וועדת אור מצאה פגם בעבודת משטרת ישראל בכך שבאירועי אוקטובר עשתה שימוש בנשק על מנת לשמור על צירי תנועה ראשיים פתוחים
היום הוא היום הראשון של שארית חייך!
הכנרתי ,
אמנם המועדון שבו אתה עובד "מאובטח" ,אולם מה עם מי שמגיע בנסיעה מחוץ לישוב ? האם אין לו זכות להיות ולהרגיש בטוח ?
ומה איתך ? לא שותה איזו "לגימונת" לפעמים ? איך אני יכול להיות בטוח שלא ולסמוך עליך ? בגלל שאתה אומר ומצהיר שכך ?
אולי גם אתה "תלגום" קצת ואז תתחיל לירות ....?
וכמו שאמרו רבים כאן , אני הצרכן .....זה שמשלם , וככזה ,אני מחליט מי יהנה מכספי
אמנם המועדון שבו אתה עובד "מאובטח" ,אולם מה עם מי שמגיע בנסיעה מחוץ לישוב ? האם אין לו זכות להיות ולהרגיש בטוח ?
ומה איתך ? לא שותה איזו "לגימונת" לפעמים ? איך אני יכול להיות בטוח שלא ולסמוך עליך ? בגלל שאתה אומר ומצהיר שכך ?
אולי גם אתה "תלגום" קצת ואז תתחיל לירות ....?
וכמו שאמרו רבים כאן , אני הצרכן .....זה שמשלם , וככזה ,אני מחליט מי יהנה מכספי
חברה חמושה היא חברה מנומסת. . .
להתעצבן . . . זה להעניש את עצמך על טיפשותם של אחרים
וכן . . . גם אני חבר במועדון הפרגית המשוגעת
(ועוד איזו משוגעת)
להתעצבן . . . זה להעניש את עצמך על טיפשותם של אחרים
וכן . . . גם אני חבר במועדון הפרגית המשוגעת
(ועוד איזו משוגעת)
- סליקאי זהב

- הודעות: 1333
- הצטרף: 06 ינואר 2003, 20:23
- מיקום: מ...מל...מלא...מלאב...מלאבס... עיר בהפסקה ...
אמנון, אתה בהחלט צודק.
נשק בידי אזרחים הינו תמיד לצורכי הגנה על חיי האזרח וזולתו, וההצדקה היחידה לעשות בו שימוש הינה סכנת חיים.
יתכן כי כוונתו של הכנרתי (אנא תקן אותי אם אני טועה) הינו למצב בו שומר מן המשק נתקל בעבריין המנסה לחסום את הגישה למשק או לגנוב ציוד השייך למשק, ובמהלך ניסיון למנוע ממנו לעשות זאת מתפתח מצב בו נשקפת לשומר סכנת חיים (כמו ניסיון להפעיל נשק כנגד השומר). אז ורק אז רשאי השומר לעשות שימוש בנשקו.
נשק בידי אזרחים הינו תמיד לצורכי הגנה על חיי האזרח וזולתו, וההצדקה היחידה לעשות בו שימוש הינה סכנת חיים.
יתכן כי כוונתו של הכנרתי (אנא תקן אותי אם אני טועה) הינו למצב בו שומר מן המשק נתקל בעבריין המנסה לחסום את הגישה למשק או לגנוב ציוד השייך למשק, ובמהלך ניסיון למנוע ממנו לעשות זאת מתפתח מצב בו נשקפת לשומר סכנת חיים (כמו ניסיון להפעיל נשק כנגד השומר). אז ורק אז רשאי השומר לעשות שימוש בנשקו.
- סליקאי כסף

- הודעות: 121
- הצטרף: 03 אוגוסט 2003, 21:27
הרשיון לאקדח שניתן לי הוא לצורך:''הגנה על נפש והרכוש של הישוב או התחבורה עם הישוב'', ו''הגנה עצמית''. עם הנשק הזה אני מסתובב, עובד, שומר וכו'. כשאני בעבודה אני לא ''לוגם לגימונת'' כל עוד ישנם אנשים במועדון (מה קורה אחרי זה אני לא אפרט
). הקיבוץ מאובטח, הסלקציה והבדיקות נעשות בשער של הקיבוץ. כל באי הדיסקו יכולים להרגיש בטוחים לחלוטין.
מטרת העל: לחזור הביתה בשלום!
***__ מדריך ירי __***
***__ מדריך ירי __***
Colonel כתב:האמת שאני מחשיב את האוכלוסיה כאן כאינטלגנטית ולכן לא טורח להבהיר, לנקד ולפרש כל משפט שאני כותב.
...
אם עדיין לא מובנת הנקודה אנא הרגש חופשי לשאול.
יש חוק אצבע די פשוט - כל פעם שאתה כותב למאותגרים כמוני - תכתוב ברור.
תכל'ס - צודק. לא הבנתי את הכוונה שלך, אבל עדיין אני לא מסכים עם העמדה שלך.
אני מסכים שבעלי הפאבים מזלזלים באחריותם לציבור הנהגים והלקוחות, אבל אחוז המקומות שאליו נכנסתי ו*נדרשתי* לשתות - נמוך יחסית. לא שזה תירוץ.
בכל מקרה, אני אנסח מחדש את הטענה שלי - למרות שבעלי פאבים אינם צדיקים, עדיין לא צריך לצאת מנקודת הנחה שכל החלטה שלהם היא שגוייה, גם אם היא ממניעים לא-בדיוק-הומניטריים.
זה שבעלי הפאבים דואגים לכך שלא ייווצר בשטח העסק שלהם שימוש בנשק (כזה או אחר) זה דבר מבורך, ולא דבר שצריך לצאת כנגדו, לדעתי. צריך להמשיך ולעודד אותם לשמור על ציבור הלקוחות שלהם בעוד דרכים (החרמת רשיון נהיגה למזמין משקה, או כל דבר אחר), ולא בפחות דרכים.
אזמין (את מי שעדיין מורשה) לענות לי במילים מפורשות - האם הוא מעדיף להיות בפאב עם נושאי נשק אחרים ששתו או בלי.
שנה טובה,
אריאל
- סליקאי ארד

- הודעות: 37
- הצטרף: 02 יוני 2003, 10:43
- מיקום: תל אביב
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד

