למה היית מצפה במטווח?
המנהלים: yoramhai, donduck, שרקן
למה היית מצפה במטווח?
סקר ביוזמת יואב:
כאשר אנו מגיעים לירות במטווחים שונים, כל מדריך במטווח רגיל לתת יחס אחר, ולא תמיד יודע למה הלקוח מצפה.
כאשר אתה נכנס למטווח כדי לירות, איזו רמת התערבות היית מצפה מהמדריך לגבי הירי שלך?
כאשר אנו מגיעים לירות במטווחים שונים, כל מדריך במטווח רגיל לתת יחס אחר, ולא תמיד יודע למה הלקוח מצפה.
כאשר אתה נכנס למטווח כדי לירות, איזו רמת התערבות היית מצפה מהמדריך לגבי הירי שלך?
נערך לאחרונה על ידי Webart בתאריך 01 פברואר 2003, 17:13, נערך פעם אחת בסך הכל.
Webart - דביר, מייסד הסליק
HK - אם אני צריך להסביר לך - אתה אף פעם לא תבין.
HK - אם אני צריך להסביר לך - אתה אף פעם לא תבין.
רוב המדריכים הם לא customer oriented אלא גברתנים בנפשם (לאו דוקא בגופם), ומחפשים רוב הזמן חיזוקי אגו ורברבנות עצמית באמצעות הערות/ תיקונים/ הצעות/ תוספות - ש 90% מהם מיותרים ולא רלוונטיים.
במטווח - בטריטוריה הבלעדית של המדריך נזקק טיפוח האגו, מקפיד המדריך הישראלי הממוצע להציק ללקוח החל משלב הקופה (צעקות מקפיאות דם : אל תוציא! אל תפרוק! מחסנית בחוץ! אקדח בפנים! וכד' ) דרך ההכנה לירי (פישוק! גב ישר! פרקים נעולים! ישר בלבד! ברכיים כפופות! עוד יותר !! עוד יותר !!) וכלה בירי עצמו (יש לך פלינצ'! יש לך סטייה ימינה! אין איפוס! אתה מחטיא! למה הברכיים לא כפופות !!!).
בקיצור - יש מקצועיות, ההוראות נכונות, הבטיחות נכונה, ויש המון רצון טוב.
אבל הדרך... הדרך מחורבנת.
אבל לא הם, המדריכים, אשמים . הם חיים, כמו כולנו, בתוך סביבה ישראלית-נפוחה-רברבנית- לא מפרגנת. רואים את כמעט בכל אינטראקטציה של לקוח-מוכר, כמעט בכל תחום.
יום אחד, כשרובנו נבין את המשמעות של לקוח שמשלם כסף ומבקש ערך מוסף אופטימלי עבורו, של לקוח שבזכותו העסק המוכר בכלל חי וקיים, וכשנבין שיש הרבה סוגים של לקוחות - אחד שרוצה ללמוד להיות סטיבן סיגל ואחר שרוצה לירות בשקט ומוכן גם להחטיא,
רק אז (אולי) גם מדריכי הירי - או לפחות רובם - יבינו.
תודה על ההקשבה.
במטווח - בטריטוריה הבלעדית של המדריך נזקק טיפוח האגו, מקפיד המדריך הישראלי הממוצע להציק ללקוח החל משלב הקופה (צעקות מקפיאות דם : אל תוציא! אל תפרוק! מחסנית בחוץ! אקדח בפנים! וכד' ) דרך ההכנה לירי (פישוק! גב ישר! פרקים נעולים! ישר בלבד! ברכיים כפופות! עוד יותר !! עוד יותר !!) וכלה בירי עצמו (יש לך פלינצ'! יש לך סטייה ימינה! אין איפוס! אתה מחטיא! למה הברכיים לא כפופות !!!).
בקיצור - יש מקצועיות, ההוראות נכונות, הבטיחות נכונה, ויש המון רצון טוב.
אבל הדרך... הדרך מחורבנת.
אבל לא הם, המדריכים, אשמים . הם חיים, כמו כולנו, בתוך סביבה ישראלית-נפוחה-רברבנית- לא מפרגנת. רואים את כמעט בכל אינטראקטציה של לקוח-מוכר, כמעט בכל תחום.
יום אחד, כשרובנו נבין את המשמעות של לקוח שמשלם כסף ומבקש ערך מוסף אופטימלי עבורו, של לקוח שבזכותו העסק המוכר בכלל חי וקיים, וכשנבין שיש הרבה סוגים של לקוחות - אחד שרוצה ללמוד להיות סטיבן סיגל ואחר שרוצה לירות בשקט ומוכן גם להחטיא,
רק אז (אולי) גם מדריכי הירי - או לפחות רובם - יבינו.
תודה על ההקשבה.
- סליקאי ארד
- הודעות: 13
- הצטרף: 13 ינואר 2003, 17:07
ר
לצערי כי רב חייב אני להסכים עם הנכתב ע"י ttt
אין להאשים את המדריכים בשום שלב !!!!!!!!!!!!
יש להאשים את מי שלימד אותם !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ואת בעלי המטווחים, שחייבים להיות יותר עירניים לרצונו של הלקוח.
יקח לנו עוד כמה דורות עד שנפנים את הדברים , אבל אל לנו לאבד את התקוה שאכן זה בוא יבוא.
זכרו : אין אף אחד חכם יותר מכולנו יחדיו.
אין להאשים את המדריכים בשום שלב !!!!!!!!!!!!
יש להאשים את מי שלימד אותם !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ואת בעלי המטווחים, שחייבים להיות יותר עירניים לרצונו של הלקוח.
יקח לנו עוד כמה דורות עד שנפנים את הדברים , אבל אל לנו לאבד את התקוה שאכן זה בוא יבוא.
זכרו : אין אף אחד חכם יותר מכולנו יחדיו.
אבי לגמן
*** אין מישהו חכם יותר מכולנו יחד ***
****אם לקברניט אין מטרה, אין רוח שתביא אותו לשם****
********** זיכרו את המשולש ***************
מאמן ומדריך ירי מעשי, מדריך ירי בכיר. רגיש ספונטאני ושמן
*** אין מישהו חכם יותר מכולנו יחד ***
****אם לקברניט אין מטרה, אין רוח שתביא אותו לשם****
********** זיכרו את המשולש ***************
מאמן ומדריך ירי מעשי, מדריך ירי בכיר. רגיש ספונטאני ושמן
- מדריך ירי מעשי
- הודעות: 341
- הצטרף: 05 ינואר 2003, 23:39
בוקר טוב!
אנו צריכים לצורך העינין רק להחליף את השמות:במקום מטווח-מספרה,,, במקום מדריך-ספר]
עם מעט דמיון תארו לכם ביקור במספרה ,,,,,,
נושא הבטיחות :ידוסקס במסגרת אחרת[במספרה יותר מסוכן!!!,אידס, חתכים,ספר נודניק,או פייגאלע שמלטף אותך
]
הלקוח רוצה את השביל באמצע ,,,, אבל המדריך,,אופס,,,,הספר קובע רק בצד!! רק בצד!!!
הלקוח היה קם, ועובר למספרה אחרת מיד עוד עם החלוק עליו,,,,
לכן, במטווח לדעתי צריך להיות אסטרטיבי, ולומר מיד למדריך מה אתה רוצה בדיוק,,
כי גם המדריך לא יודע איזה פציינט יש לו תחת היד ומה מצפים ממנו,,,
למדריכים ביננו-זריקת כפפה,,, פתחו את הפה וכתבו מה אתם חושבים עלינו,מה מפריע לכם בנו,,ואיך לשפר את ההרגשה של יורה ממוצע
הרי ניתן להגיע למצב בו היורה יגיע למטווח בכייף והרבה !! במקום שירגיש כמו לעשות מילואים המחנה "עונש",,
תודה,ושמת טובה,,,
אנו צריכים לצורך העינין רק להחליף את השמות:במקום מטווח-מספרה,,, במקום מדריך-ספר]
עם מעט דמיון תארו לכם ביקור במספרה ,,,,,,
נושא הבטיחות :ידוסקס במסגרת אחרת[במספרה יותר מסוכן!!!,אידס, חתכים,ספר נודניק,או פייגאלע שמלטף אותך

הלקוח רוצה את השביל באמצע ,,,, אבל המדריך,,אופס,,,,הספר קובע רק בצד!! רק בצד!!!

הלקוח היה קם, ועובר למספרה אחרת מיד עוד עם החלוק עליו,,,,
לכן, במטווח לדעתי צריך להיות אסטרטיבי, ולומר מיד למדריך מה אתה רוצה בדיוק,,
כי גם המדריך לא יודע איזה פציינט יש לו תחת היד ומה מצפים ממנו,,,
למדריכים ביננו-זריקת כפפה,,, פתחו את הפה וכתבו מה אתם חושבים עלינו,מה מפריע לכם בנו,,ואיך לשפר את ההרגשה של יורה ממוצע
הרי ניתן להגיע למצב בו היורה יגיע למטווח בכייף והרבה !! במקום שירגיש כמו לעשות מילואים המחנה "עונש",,
תודה,ושמת טובה,,,
פחות -לרוב זה יותר,,
מסכים עם ttt,
מצד אחד לא רוצה להרגיש בטירונות ומצד שני לא רוצה שישתה קפה ורק יחכה לרגע שהרעש המעצבן יפסק
(היה לי כבר אחד שקיבל שיחת טלפון ופשוט אמר לי : "תמשיך לירות בנתיים")
גם לשורש הבעיה מסכים, הישראליות ולכן הטיפול גם לא יהיה כל כך קל ...
ואני מוכן להתערב שעוד יאמר בעל מטווח : "יש לך ביקורת על המדריכים ?! לא טוב לך ?! לך למקום אחר !" בידיעה שאימון או שניים לחברת אבטחה או כמה חידושי רישיון יכניסו את אותו כסף בפחות, הרבה פחות, כאב ראש.
מצד אחד לא רוצה להרגיש בטירונות ומצד שני לא רוצה שישתה קפה ורק יחכה לרגע שהרעש המעצבן יפסק
(היה לי כבר אחד שקיבל שיחת טלפון ופשוט אמר לי : "תמשיך לירות בנתיים")
גם לשורש הבעיה מסכים, הישראליות ולכן הטיפול גם לא יהיה כל כך קל ...
ואני מוכן להתערב שעוד יאמר בעל מטווח : "יש לך ביקורת על המדריכים ?! לא טוב לך ?! לך למקום אחר !" בידיעה שאימון או שניים לחברת אבטחה או כמה חידושי רישיון יכניסו את אותו כסף בפחות, הרבה פחות, כאב ראש.
*** כמות האינטליגנציה בעולם קבועה, אך האוכלוסיה גדלה תמיד. ***
ttt.
אין לי מילים לתאר עד כמה אתה צודק.
אבל...
כמדריך, אנו חייבים ללמוד לזהות לקוח שרוצה עזרה, לבין לקוח שרוצה שיניחו לו לנפשו.
אין ספק שניתן לשאול את הלקוח אם הוא רוצה עזרה ולא לכפות עליו את רצוננו לעזור.
מדריך טוב יוכל להבחין האם הלקוח זקוק ורוצה בעזרה גם בלי לפנות אליו, לזהות עד כמה עזרה נחוצה ללקוח, ועל ידי מספר מילים בודדות להבין האם הלקוח בכלל רוצה עזרה או לא.
כמו כן, גם אם הלקוח פונה למדריך ומבקש ממנו עזרה מסויימת, יש מדריכים שיעתרו בשמחה, ויש כאלו שישלחו את הלקוח לקופה לשלם לפני ההדרכה כי "ידע שווה כסף".
אין לי מילים לתאר עד כמה אתה צודק.
אבל...
כמדריך, אנו חייבים ללמוד לזהות לקוח שרוצה עזרה, לבין לקוח שרוצה שיניחו לו לנפשו.
אין ספק שניתן לשאול את הלקוח אם הוא רוצה עזרה ולא לכפות עליו את רצוננו לעזור.
מדריך טוב יוכל להבחין האם הלקוח זקוק ורוצה בעזרה גם בלי לפנות אליו, לזהות עד כמה עזרה נחוצה ללקוח, ועל ידי מספר מילים בודדות להבין האם הלקוח בכלל רוצה עזרה או לא.
כמו כן, גם אם הלקוח פונה למדריך ומבקש ממנו עזרה מסויימת, יש מדריכים שיעתרו בשמחה, ויש כאלו שישלחו את הלקוח לקופה לשלם לפני ההדרכה כי "ידע שווה כסף".
יואב,
מדריך ירי, מדריך ירי מעשי בוגר וינגייט
מדריך ירי, מדריך ירי מעשי בוגר וינגייט
- תרמתי למען הסליק
- הודעות: 1680
- הצטרף: 20 דצמבר 2002, 07:56
- מיקום: ישראל רבתי
יואב,
נראה לי שרובנו מסכימים שבסופו של דבר, ההצלחה או הכשלון בתום ההדרכה (גם מצד הלקוח, גם מצד המדריך) תלויים בפעולת המדריך - ושים לב לפרמטרים :
1. אבחנה (מי הוא הלקוח, למה הוא מצפה)
2. מהירות תגובה (להתאים את עצמי ללקוח הספציפי הזה).
3. היזון חוזר (אני בסדר כמדריך? אני מעצבן / מלחיץ אותו? אני מנותק מידי?)
4. תיקון התגובה בעקבות ההיזון החוזר.
5. סיכום מול הלקוח (היה בסדר? אתה מתכוון לחזור? להביא חברים?)
עכשיו תראה כמה זה דומה לפעולה בארוע ירי :
1. זהוי מטרה
2. ייצור אש
3. שיפור מיקום
4. המשך ייצור אש
5. סיום ארוע
אז למה המדריכים כל כך טובים (כך הם אומרים ..) בעניין השני, וכל כך לא בעניין ?
הראשון
לדעתי, כמו כמעט כל דבר וגם כפי שכתבו למעלה - הרוב הוא עניין של חינוך.
מדריכי קורסי מדריכים / מפקחים !! מנהלי מטווחים !! וחשוב מאוד מאוד - קהל היורים !! חשוב שתדגישו בפני המדריך, שהמקצועיות שלו כלפי הלקוח מבחינת חמשת הנקודות הנ"ל - היא היא מה שקובע את היותו מדריך מצויין, טוב, בינוני או חרא.
כישורי הירי שלו - חמשת הנקודות מהאגף השני - יקבעו את מקצועיותו כלוחם, יכולת הישרדותו בקרבות בשטח בנוי, היותו חי או מת בלוחמה במחבלים ובקיצור - שום דבר שיש לו איזה שהיא רלוונטיות או נגיעה לעבודתו במטווח.
ולסיכום - מדריך ירי - בוא ותהיה חיה רעה במלחמה. אבל במטווח - תתנהג כמו בנאדם מן היישוב ותן יחס הולם ושירות מקצועי מעולה ומותאם ללקוח.
נראה לי שרובנו מסכימים שבסופו של דבר, ההצלחה או הכשלון בתום ההדרכה (גם מצד הלקוח, גם מצד המדריך) תלויים בפעולת המדריך - ושים לב לפרמטרים :
1. אבחנה (מי הוא הלקוח, למה הוא מצפה)
2. מהירות תגובה (להתאים את עצמי ללקוח הספציפי הזה).
3. היזון חוזר (אני בסדר כמדריך? אני מעצבן / מלחיץ אותו? אני מנותק מידי?)
4. תיקון התגובה בעקבות ההיזון החוזר.
5. סיכום מול הלקוח (היה בסדר? אתה מתכוון לחזור? להביא חברים?)
עכשיו תראה כמה זה דומה לפעולה בארוע ירי :
1. זהוי מטרה
2. ייצור אש
3. שיפור מיקום
4. המשך ייצור אש
5. סיום ארוע
אז למה המדריכים כל כך טובים (כך הם אומרים ..) בעניין השני, וכל כך לא בעניין ?
הראשון
לדעתי, כמו כמעט כל דבר וגם כפי שכתבו למעלה - הרוב הוא עניין של חינוך.
מדריכי קורסי מדריכים / מפקחים !! מנהלי מטווחים !! וחשוב מאוד מאוד - קהל היורים !! חשוב שתדגישו בפני המדריך, שהמקצועיות שלו כלפי הלקוח מבחינת חמשת הנקודות הנ"ל - היא היא מה שקובע את היותו מדריך מצויין, טוב, בינוני או חרא.
כישורי הירי שלו - חמשת הנקודות מהאגף השני - יקבעו את מקצועיותו כלוחם, יכולת הישרדותו בקרבות בשטח בנוי, היותו חי או מת בלוחמה במחבלים ובקיצור - שום דבר שיש לו איזה שהיא רלוונטיות או נגיעה לעבודתו במטווח.
ולסיכום - מדריך ירי - בוא ותהיה חיה רעה במלחמה. אבל במטווח - תתנהג כמו בנאדם מן היישוב ותן יחס הולם ושירות מקצועי מעולה ומותאם ללקוח.
- סליקאי ארד
- הודעות: 13
- הצטרף: 13 ינואר 2003, 17:07
ttt,
כתבת מצוין והכל נכון. השאלה המהותית היא איך והאם בכלל ניתן להביא לשינוי בתודעת השרות?
אני חושש שיהיה קשה מאד לשנות דפוסי ההתנהגות כל-כך מושרשים, אבל אשמח לשמוע גישות ופתרונות...
תודה.
כתבת מצוין והכל נכון. השאלה המהותית היא איך והאם בכלל ניתן להביא לשינוי בתודעת השרות?
אני חושש שיהיה קשה מאד לשנות דפוסי ההתנהגות כל-כך מושרשים, אבל אשמח לשמוע גישות ופתרונות...
תודה.
ttt כתב:יואב,
נראה לי שרובנו מסכימים שבסופו של דבר, ההצלחה או הכשלון בתום ההדרכה (גם מצד הלקוח, גם מצד המדריך) תלויים בפעולת המדריך - ושים לב לפרמטרים :
1. אבחנה (מי הוא הלקוח, למה הוא מצפה)
2. מהירות תגובה (להתאים את עצמי ללקוח הספציפי הזה).
3. היזון חוזר (אני בסדר כמדריך? אני מעצבן / מלחיץ אותו? אני מנותק מידי?)
4. תיקון התגובה בעקבות ההיזון החוזר.
5. סיכום מול הלקוח (היה בסדר? אתה מתכוון לחזור? להביא חברים?)
עכשיו תראה כמה זה דומה לפעולה בארוע ירי :
1. זהוי מטרה
2. ייצור אש
3. שיפור מיקום
4. המשך ייצור אש
5. סיום ארוע
אז למה המדריכים כל כך טובים (כך הם אומרים ..) בעניין השני, וכל כך לא בעניין ?
הראשון
לדעתי, כמו כמעט כל דבר וגם כפי שכתבו למעלה - הרוב הוא עניין של חינוך.
מדריכי קורסי מדריכים / מפקחים !! מנהלי מטווחים !! וחשוב מאוד מאוד - קהל היורים !! חשוב שתדגישו בפני המדריך, שהמקצועיות שלו כלפי הלקוח מבחינת חמשת הנקודות הנ"ל - היא היא מה שקובע את היותו מדריך מצויין, טוב, בינוני או חרא.
כישורי הירי שלו - חמשת הנקודות מהאגף השני - יקבעו את מקצועיותו כלוחם, יכולת הישרדותו בקרבות בשטח בנוי, היותו חי או מת בלוחמה במחבלים ובקיצור - שום דבר שיש לו איזה שהיא רלוונטיות או נגיעה לעבודתו במטווח.
ולסיכום - מדריך ירי - בוא ותהיה חיה רעה במלחמה. אבל במטווח - תתנהג כמו בנאדם מן היישוב ותן יחס הולם ושירות מקצועי מעולה ומותאם ללקוח.
-
Spinacia
לאחרונה, מאז שרכשתי את הנשק החדש שלי, ביקרתי מספר פעמים במטווח של מאיר רוט ובכל פעם יריתי עם מדריך ירי/מפקח מטווח אחר.
לא נתקלתי ב'הלחצה' כלשהי מצד המדריך/מפקח, אלא ההיפך.
המדריך/מפקח 'זורם' עם היורה, ומציע את עזרתו/טיפים באדיבות במקומות בהם הוא מזהה תפעול לא מספיק טוב של היורה.
פשוט תענוג.
לא נתקלתי ב'הלחצה' כלשהי מצד המדריך/מפקח, אלא ההיפך.
המדריך/מפקח 'זורם' עם היורה, ומציע את עזרתו/טיפים באדיבות במקומות בהם הוא מזהה תפעול לא מספיק טוב של היורה.
פשוט תענוג.
Buzy
Failure is the opportunity to begin again more intelligently
(Henry Ford)
Failure is the opportunity to begin again more intelligently
(Henry Ford)
ערבוב
שלום !
ברצוני לשאול את חברי הפורום :
מה על המשקולת ?בטיחות שמעיבה על שירות הלקוחות או שירות לקוחות שמעיב על הבטיחות ?
וכיצד לדעתכם ניתן לערב בין התחומים הבעייתים בצורה חכמה ? תזכרו : מטווח = עסק כלכלי.
תודה .
ברצוני לשאול את חברי הפורום :
מה על המשקולת ?בטיחות שמעיבה על שירות הלקוחות או שירות לקוחות שמעיב על הבטיחות ?
וכיצד לדעתכם ניתן לערב בין התחומים הבעייתים בצורה חכמה ? תזכרו : מטווח = עסק כלכלי.
תודה .
ttt
אני מסכים עם כל מילה שכתבת.
מדריך ירי לא חייב לדעת לירות טוב, הוא חייב לדעת להדריך טוב, ולהיות קודם כל בן אדם טוב. לדעת לזהות מי עומד מולו, לתת את העזרה, אם נדרשת ובמידה שנדרשת.
דרך אגב, בקורסי מדריכי ירי יש מדריכים שמעבירים לחניכים את הנושא (כ added vlue) ובדרך כלל חניכים אלו יהיו מדריכים טובים יותר.
אני מסכים עם כל מילה שכתבת.

מדריך ירי לא חייב לדעת לירות טוב, הוא חייב לדעת להדריך טוב, ולהיות קודם כל בן אדם טוב. לדעת לזהות מי עומד מולו, לתת את העזרה, אם נדרשת ובמידה שנדרשת.
דרך אגב, בקורסי מדריכי ירי יש מדריכים שמעבירים לחניכים את הנושא (כ added vlue) ובדרך כלל חניכים אלו יהיו מדריכים טובים יותר.
יואב,
מדריך ירי, מדריך ירי מעשי בוגר וינגייט
מדריך ירי, מדריך ירי מעשי בוגר וינגייט
- תרמתי למען הסליק
- הודעות: 1680
- הצטרף: 20 דצמבר 2002, 07:56
- מיקום: ישראל רבתי
בואו נבדיל לרגע בין תפקידו של המדריך כמפקח, האחראי על הבטיחות, פעולה אשר בדר"כ אינה דורשת יחס "התקפי" כלפי הלקוח, פרט למקרים חריגים אשר גם בהם ניתן לאכוף את נושא הבטיחות בנימוס ושמירה על יחסי "לקוח-עובד" (ז"א שאפשר להגיד "סליחה אדוני, אתה מתבקש שלא להוציא את הנשק שלא בקו היורים" ולא חובה לצעוק "בוא'נה, מה קרה לך, איך אתה חושב שאתה מתנהג במטווח?").
לבין תפקידו של המפקח/מדריך כמדריך, משמע, כמורה, מחנך ושוב... עובד/בעל עסק האמור להמשיך ולשמור על רמת השרות הגבוהה ביותר.
כל מי שרוצה להתהדר בתואר המחייב "מדריך" (ואינני מתכוון ליכולתו לשאת תעודה המונפקת ממשרד הפנים) חייב לשאת עליו את עול המחוייבות לשפר את רמת הבטיחות והירי של כל יורה אשר מגיע למטווח ומעוניין לקבל הדרכה.
כאשר יורה נכנס לעמדת הירי על המפקח (אין מה לעשות - תפקידו הראשון של המדריך הוא לפקח וסליחה אם פגעתי בכבודו של מישהו) לזהות אם הלקוח משתמש בו כמפקח בלבד (אחראי על הבטיחות, כאמור) או זקוק לו כמדריך וכחונך, ואז מחובתו, להעניק לו את הטוב ביותר, ולו כדי להצדיק את משכורתו, שלא לדבר על התעודה אותה הוא נושא.
לבין תפקידו של המפקח/מדריך כמדריך, משמע, כמורה, מחנך ושוב... עובד/בעל עסק האמור להמשיך ולשמור על רמת השרות הגבוהה ביותר.
כל מי שרוצה להתהדר בתואר המחייב "מדריך" (ואינני מתכוון ליכולתו לשאת תעודה המונפקת ממשרד הפנים) חייב לשאת עליו את עול המחוייבות לשפר את רמת הבטיחות והירי של כל יורה אשר מגיע למטווח ומעוניין לקבל הדרכה.
כאשר יורה נכנס לעמדת הירי על המפקח (אין מה לעשות - תפקידו הראשון של המדריך הוא לפקח וסליחה אם פגעתי בכבודו של מישהו) לזהות אם הלקוח משתמש בו כמפקח בלבד (אחראי על הבטיחות, כאמור) או זקוק לו כמדריך וכחונך, ואז מחובתו, להעניק לו את הטוב ביותר, ולו כדי להצדיק את משכורתו, שלא לדבר על התעודה אותה הוא נושא.
Webart - דביר, מייסד הסליק
HK - אם אני צריך להסביר לך - אתה אף פעם לא תבין.
HK - אם אני צריך להסביר לך - אתה אף פעם לא תבין.
אני מסכים עם דבריו של ttt
ואני רוצה להעלות כאן בעייה נפוצה בעיקר בישראל, וקוראים לה שירות
לצערי אנו בארץ התרגלנו לשירות גרוע בכל מקום, משרד ממשלתי, חנויות, סופרמרקטים, ועוד. רק כשאנחנו בחו"ל אנחנו מבינים מה זה שירות ואיך מתייחסים ללקוח, וכמה הלקוח חשוב ומה ההשלכות של לקוח לא מרוצה.
נכון, יש מקומות בארץ שהפנימו את המושג שירות ואת מה שראו בחו"ל ומבינים שלקוח מרוצה זה לקוחות קבועים ולקוחות נוספים, אבל את אותם עסקים ניתן לספור על אצבעות הידיים בלבד. זה עדיין לא "מגיפה", וזה עדיין לא משהו "מובן מאליו" וחבל. (וזה מתייחס גם לאשכול שכתבתי בעבר על תוצרת ישראלית ועל ההתייחסות שלנו לתוצרת ישראלית).
יש מקומות או עסקים בארץ שיודעים שיבואו אליהם לקוחות גם אם לא יתנו שירות טוב ולכן הם לא מתאמצים, כי שירות טוב זו השקעה נוספת שעולה כסף, זה מאמץ נוסף שלא כל אחד מוכן לתת אותו (גם מטעמי אגו).
בין אותם עסקים הנימנים עם חוסר האיכפתיות לשירות טוב נימנים גם משרדי ממשלה וגם בעלי מטווחים.
וחבל.
ואני רוצה להעלות כאן בעייה נפוצה בעיקר בישראל, וקוראים לה שירות
לצערי אנו בארץ התרגלנו לשירות גרוע בכל מקום, משרד ממשלתי, חנויות, סופרמרקטים, ועוד. רק כשאנחנו בחו"ל אנחנו מבינים מה זה שירות ואיך מתייחסים ללקוח, וכמה הלקוח חשוב ומה ההשלכות של לקוח לא מרוצה.
נכון, יש מקומות בארץ שהפנימו את המושג שירות ואת מה שראו בחו"ל ומבינים שלקוח מרוצה זה לקוחות קבועים ולקוחות נוספים, אבל את אותם עסקים ניתן לספור על אצבעות הידיים בלבד. זה עדיין לא "מגיפה", וזה עדיין לא משהו "מובן מאליו" וחבל. (וזה מתייחס גם לאשכול שכתבתי בעבר על תוצרת ישראלית ועל ההתייחסות שלנו לתוצרת ישראלית).
יש מקומות או עסקים בארץ שיודעים שיבואו אליהם לקוחות גם אם לא יתנו שירות טוב ולכן הם לא מתאמצים, כי שירות טוב זו השקעה נוספת שעולה כסף, זה מאמץ נוסף שלא כל אחד מוכן לתת אותו (גם מטעמי אגו).
בין אותם עסקים הנימנים עם חוסר האיכפתיות לשירות טוב נימנים גם משרדי ממשלה וגם בעלי מטווחים.
וחבל.
"הזכרון בסדר, רק אני שוכח" (שייקה אופיר ז"ל)
מי שלא מנסה, לא טועה
מי שלא מנסה, לא טועה
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד