נשיאת נשק בנסיעה.
המנהלים: yoramhai, donduck, שרקן
נשיאת נשק בנסיעה.
הייתי רוצה לדעת, איך חברי הפורום נושאים את נשקם ברכב בזמן נהיגה במקומות מסוכנים. (כל אחד יחליט לעצמו מה זה מקום מסוכן).
אני לקחתי נרתיק חיצוני של פובוס והברגתי אותו לכסא הנהג. במצב זה האקדח נמצא בגובה הברך וצמוד לה.
תודה
ראובן.
אני לקחתי נרתיק חיצוני של פובוס והברגתי אותו לכסא הנהג. במצב זה האקדח נמצא בגובה הברך וצמוד לה.
תודה
ראובן.
בכל נסיעה משפחתית או אזורים שמוגדרים מסוכנים-קרוב לקו הירוק או אזור של עויינים
האקדח נמצא מתחת לשוק רגל שמאל שלי במצב שיאפשר לי שליפה ודריכה מהירים.
*******
18/2/2003
מקבל את עצתם של מנוסים ממני , הנשק בנהיגה יהיה תמיד צמוד לגופי

נערך לאחרונה על ידי THE SNIPER בתאריך 18 פברואר 2003, 18:46, נערך פעם אחת בסך הכל.
לכל כדור יש כתובת ......
אני רק הדוור!!!!!!!!!
אני רק הדוור!!!!!!!!!
נסיאת אקדח בנהיגה !!!!
מזה שנים נשאתי את הנשק בנרתיק פנימי מוסתר,
לאחרונה רכשתי מחו"ל (דרך האינטרנט) נרתיק כתף,
והגעתי למסקנה חד משמעית היה שווה,
נרתיק כתף זו האופציה הטובה ביותר(במיוחד לבעלי מכנסיים צרים
)
החסרון היחידי והלא מורגש הוא המחיר הגבוה של נרתיק ברמה טובה.
אמי
לאחרונה רכשתי מחו"ל (דרך האינטרנט) נרתיק כתף,
והגעתי למסקנה חד משמעית היה שווה,
נרתיק כתף זו האופציה הטובה ביותר(במיוחד לבעלי מכנסיים צרים

החסרון היחידי והלא מורגש הוא המחיר הגבוה של נרתיק ברמה טובה.
אמי
לא שיוצא לי להסתובב במקומות מסוכנים במיוחד, אבל כאשר הייתי צריך לנסוע דרך אזור לא סימפטי במיוחד, השתמשתי בנרתיק חיצוני מפלסטיק (קיידקס), אשר החזיק את האקדח בצורה יציבה ואיפשר שליפה מהירה.
לא הייתי ממליץ לשים את הנשק על הכסא ליד או מתחת לרגל וזאת בגלל שבמקרה וצריך לצאת מהבאוטו במהירות קיים סיכוי (קטן אבל עדיין קיים) שהנשק יישכח או לחילופין אם הוא על הכסא שליד הנהג, הנשק ייפול ממנו (למשל כאשר מבצעים פנייה מהירה או עצירה פתאומית) ועכשיו לך חפש אותו תוך כדי נסיעה.
לא הייתי ממליץ לשים את הנשק על הכסא ליד או מתחת לרגל וזאת בגלל שבמקרה וצריך לצאת מהבאוטו במהירות קיים סיכוי (קטן אבל עדיין קיים) שהנשק יישכח או לחילופין אם הוא על הכסא שליד הנהג, הנשק ייפול ממנו (למשל כאשר מבצעים פנייה מהירה או עצירה פתאומית) ועכשיו לך חפש אותו תוך כדי נסיעה.
אין כמו הריח של האבק שרפה על מנת שנוכל להעריך את הזכות שלנו לשאת נשק
if guns will be outlaw, only outlaws will have guns
"Criminals love GUN CONTROL--it makes their jobs SAFER"
if guns will be outlaw, only outlaws will have guns
"Criminals love GUN CONTROL--it makes their jobs SAFER"
- סליקאי זהב
- הודעות: 1000
- הצטרף: 04 ינואר 2003, 19:11
חברים יקרים, הרשו לי לחלוק על דעתם של חלקכם.
בראש ובראשונה הסיכוי שתוכלו (אם תתעורר סכנה מיידית) להגיב בירי תוך כדי נהיגה הנו נמוך מאוד, קל וחומר לגבי השגת אפקט באמצעות הירי.
הדרך הטובה ביותר להגיב היא ניתוק מגע \ שינוי כיוון \ בלימה פתאומית או האצה מירבית.
במקרה כזה הסיכוי שלכם לאבד את האקדח "בערפל הקרב" גבוה מאוד אם אינו מחובר אליכם אישית צמודה.
אינני מאחל זאת לאיש, אולם הסטטיסטיקה העצובה (גם כפי שהיא משתקפת פה בפורום) מצביעה על סיכוי להפגע בתאונת דרכים, צאו וחשבו מה יהיה גורלו של אקדח אשר נשאר ברכב כאשר חו"ח אתם מפונים חסרי הכרה לטיפול, מעבר לאובדנו של האקדח ישנו סיכוי שישמש גורם עויין כלשהוא ביום מן הימים.
אקדח אינו אמור להפרד מן הגוף, בפרט ברכב.
אם כבר לא ניתן להזיז מי מכם מנשיאת נשק טקטית תוך מוכנות תגובה בזמן נהיגה, הייתי ממליץ (תוך שאני שומר הסתייגותי המקורית) על נרתיק "קרוס" לשליפה צולבת המאפשר שליטה בהגה ביד שמאל ותפעול האקדח ביד ימין (או ההיפך לאיטרים).
נרתיק כתף אפשרי אך לרוב אינו ישים עקב האקלים הבלתי אירופאי בעליל ומרבית בעלי הנרתיקים הללו - משובחים ככל שיהיו - אינם משתמשים בהם למעט מספר יחידי סגולה.
לסיום, בדגש על נהיגה.. היו בטוחים במטרתכם !!!
בראש ובראשונה הסיכוי שתוכלו (אם תתעורר סכנה מיידית) להגיב בירי תוך כדי נהיגה הנו נמוך מאוד, קל וחומר לגבי השגת אפקט באמצעות הירי.
הדרך הטובה ביותר להגיב היא ניתוק מגע \ שינוי כיוון \ בלימה פתאומית או האצה מירבית.
במקרה כזה הסיכוי שלכם לאבד את האקדח "בערפל הקרב" גבוה מאוד אם אינו מחובר אליכם אישית צמודה.
אינני מאחל זאת לאיש, אולם הסטטיסטיקה העצובה (גם כפי שהיא משתקפת פה בפורום) מצביעה על סיכוי להפגע בתאונת דרכים, צאו וחשבו מה יהיה גורלו של אקדח אשר נשאר ברכב כאשר חו"ח אתם מפונים חסרי הכרה לטיפול, מעבר לאובדנו של האקדח ישנו סיכוי שישמש גורם עויין כלשהוא ביום מן הימים.
אקדח אינו אמור להפרד מן הגוף, בפרט ברכב.
אם כבר לא ניתן להזיז מי מכם מנשיאת נשק טקטית תוך מוכנות תגובה בזמן נהיגה, הייתי ממליץ (תוך שאני שומר הסתייגותי המקורית) על נרתיק "קרוס" לשליפה צולבת המאפשר שליטה בהגה ביד שמאל ותפעול האקדח ביד ימין (או ההיפך לאיטרים).
נרתיק כתף אפשרי אך לרוב אינו ישים עקב האקלים הבלתי אירופאי בעליל ומרבית בעלי הנרתיקים הללו - משובחים ככל שיהיו - אינם משתמשים בהם למעט מספר יחידי סגולה.
לסיום, בדגש על נהיגה.. היו בטוחים במטרתכם !!!
דוחס חנקן אמנותי לעומק.
בשום מקום מיוחד, האקדח כל הזמן עלי, באותו מקום, באותה תנוחה ובאותו מצב מוכנות לירי
רק כך אני מבטיח שברגע אמת תגובתי תהיה הטובה ביותר
אבל...
בנסיעה את המאג אני אוהב לשים על הכנה שלו ...
שמתי לב שזה חוסך לי פקקים ומריבות על חניה ... מעניין למה...
רק כך אני מבטיח שברגע אמת תגובתי תהיה הטובה ביותר
אבל...
בנסיעה את המאג אני אוהב לשים על הכנה שלו ...
שמתי לב שזה חוסך לי פקקים ומריבות על חניה ... מעניין למה...

*** כמות האינטליגנציה בעולם קבועה, אך האוכלוסיה גדלה תמיד. ***
nhftk33 בלי חגורת בטיחות?
הסיכוי לפגיעה חמורה אפילו בתאונה קלה גדול בהרבה מהסיכוי להיפגע מפעילות עויינת!
עדיף לחגור תמיד כך שגם במקרה של תאונה, תישאר במצב שתוכל לצאת מהרכב "על
הרגליים" ולהגיב. עדיף על יציאה לא מתוכננת דרך החלון הקדמי או מפגש קטלני עם
ההגה (ואם אתה לא חגור, גם כרית אוויר לא תציל אותך).
בנסיעה, הנשק עלי בנרתיק בחגורה בצד שמאל, לא מפריע ונוח לגישה.
הסיכוי לפגיעה חמורה אפילו בתאונה קלה גדול בהרבה מהסיכוי להיפגע מפעילות עויינת!
עדיף לחגור תמיד כך שגם במקרה של תאונה, תישאר במצב שתוכל לצאת מהרכב "על
הרגליים" ולהגיב. עדיף על יציאה לא מתוכננת דרך החלון הקדמי או מפגש קטלני עם
ההגה (ואם אתה לא חגור, גם כרית אוויר לא תציל אותך).
בנסיעה, הנשק עלי בנרתיק בחגורה בצד שמאל, לא מפריע ונוח לגישה.
- סליקאי כסף
- הודעות: 105
- הצטרף: 14 ינואר 2003, 11:50
השאלות הנכונות
צעדן אין לי אלא להסכים איתך.
הרשו לי לנסות ולהתיחס למספר נושאים וזאת ממש בקצרה.
אגע באוחז נשק ימני ( לא פוליטית ) שנוהג בישראל ( שוב בצד ימין עם הגה בצד שמאל ).
ע"פ החוק בישראל חל על נהגים ויושבי הרכב, חוק המחייב לחגור חגורות בטיחות.
1. כאשר אנחנו עוצרים ועומדים, ( שלט עצור , רמזור או כל סיבה אחרת ) , שליפת האקדח ,כאשר הוא בצד ימין , מוסלק או לא , מעוך בין הגב למשענת הכיסא, רתום בחגורת בטיחות, קשה מאוד וגוזלת זמן רב ותנועות גוף מיותרות!!!
2. השליפה כלפי מעלה ממצב ישיבה, קשה מאוד. מרפק יד ימין מוגבל שוב ע"י משענת הכסא. ועכשיו צריך גם לדרוך, בין ההגה לחלון הקידמי או הצדדי.
3. נשאר רק לירות. לאחר שראינו לאן ובמי יורים, אנחנו חייבים לאמוד שוב את הטווחים בהם מדובר. ( היה אשכול כזה ששוחח על יעילות בטווחים מסוימים), אסור לנו לשכוח שכנהגים אנחנו אומדים מרחקים כל עשרות מטרים ומעלה! ולא מטרים בודדים.
4. במקרה של עזיבה מאולצת ומהירה של הרכב ( תחשבו על להוציא ילדים מרכב פגוע, נטילת חפצים הפזורים ברכב תהיה בחשיבות רחוקה.( אקדח?? איפה הוא.? לאן הוא נפל? וכו')
ולכן:
1.אקדח יהיה תמיד על גוף נושאו!!!
2.נעוץ בחגורה ( נרתיק משטרה מקסיקאני ) בצד שמאל. נוח מאוד לשליפה במצב ישיבה.
3. כל פעולות ההתחמקות האפשריות: בלימת פתע, שינוי נתיב נסיעה, ניגוח ועוד, לפני שליפה וירי.
4. עצירה מוחלטת, יציאה מהרכב ואז ירי וכו'.
הירי בנהיגה הינו מפלט אחרון.
אל תשכחו , זאת תורה שלמה , ואילו כאן זאת תאוריה ממש בשתי מילים.
הרשו לי לנסות ולהתיחס למספר נושאים וזאת ממש בקצרה.
אגע באוחז נשק ימני ( לא פוליטית ) שנוהג בישראל ( שוב בצד ימין עם הגה בצד שמאל ).
ע"פ החוק בישראל חל על נהגים ויושבי הרכב, חוק המחייב לחגור חגורות בטיחות.
1. כאשר אנחנו עוצרים ועומדים, ( שלט עצור , רמזור או כל סיבה אחרת ) , שליפת האקדח ,כאשר הוא בצד ימין , מוסלק או לא , מעוך בין הגב למשענת הכיסא, רתום בחגורת בטיחות, קשה מאוד וגוזלת זמן רב ותנועות גוף מיותרות!!!
2. השליפה כלפי מעלה ממצב ישיבה, קשה מאוד. מרפק יד ימין מוגבל שוב ע"י משענת הכסא. ועכשיו צריך גם לדרוך, בין ההגה לחלון הקידמי או הצדדי.
3. נשאר רק לירות. לאחר שראינו לאן ובמי יורים, אנחנו חייבים לאמוד שוב את הטווחים בהם מדובר. ( היה אשכול כזה ששוחח על יעילות בטווחים מסוימים), אסור לנו לשכוח שכנהגים אנחנו אומדים מרחקים כל עשרות מטרים ומעלה! ולא מטרים בודדים.
4. במקרה של עזיבה מאולצת ומהירה של הרכב ( תחשבו על להוציא ילדים מרכב פגוע, נטילת חפצים הפזורים ברכב תהיה בחשיבות רחוקה.( אקדח?? איפה הוא.? לאן הוא נפל? וכו')
ולכן:
1.אקדח יהיה תמיד על גוף נושאו!!!
2.נעוץ בחגורה ( נרתיק משטרה מקסיקאני ) בצד שמאל. נוח מאוד לשליפה במצב ישיבה.
3. כל פעולות ההתחמקות האפשריות: בלימת פתע, שינוי נתיב נסיעה, ניגוח ועוד, לפני שליפה וירי.
4. עצירה מוחלטת, יציאה מהרכב ואז ירי וכו'.
הירי בנהיגה הינו מפלט אחרון.
אל תשכחו , זאת תורה שלמה , ואילו כאן זאת תאוריה ממש בשתי מילים.
אבי לגמן
*** אין מישהו חכם יותר מכולנו יחד ***
****אם לקברניט אין מטרה, אין רוח שתביא אותו לשם****
********** זיכרו את המשולש ***************
מאמן ומדריך ירי מעשי, מדריך ירי בכיר. רגיש ספונטאני ושמן
*** אין מישהו חכם יותר מכולנו יחד ***
****אם לקברניט אין מטרה, אין רוח שתביא אותו לשם****
********** זיכרו את המשולש ***************
מאמן ומדריך ירי מעשי, מדריך ירי בכיר. רגיש ספונטאני ושמן
- מדריך ירי מעשי
- הודעות: 341
- הצטרף: 05 ינואר 2003, 23:39
הרשו לי רק מעט מעט להוסיף מהידע המועט שלי, ומהחומר ששאבתי משאלה זהה מהסליק 1:
נסיעה ללא חגורה בטיחות מסוכנת אולם במצבים מסויימים יכולה להציל חיים של פריקה מהירה מהרכב ותזוזה נוחה יותר בתוך הרכב.
עדיף ל"העלם" וכמה שיותר מהר ממקום הארוע עם "קליע" על גלגלים במשקל של 800 ק"ג (איזה כוח עצירה...ויתקן אותי דוד-המומחה לבליסטיקה אם אגיד שזה הקליע האולטימטיבי).
לגבי הנשיאה של הנשק, תמיד על הגוף !!!
ועוד רעיון קטן !
מה דעתכם, אולי ניתן לקשור את האקדח בלולאה (יש ב FN, ברטה 92, גלוק, חלק מהיריחואים) עם הצוור ? הנשק תמיד עליך ותמיד זמין !!!
רק חשוב מאוד שהוא קשור טוב טוב ולא מחובר לבית ההדקים !!!
נסיעה ללא חגורה בטיחות מסוכנת אולם במצבים מסויימים יכולה להציל חיים של פריקה מהירה מהרכב ותזוזה נוחה יותר בתוך הרכב.
עדיף ל"העלם" וכמה שיותר מהר ממקום הארוע עם "קליע" על גלגלים במשקל של 800 ק"ג (איזה כוח עצירה...ויתקן אותי דוד-המומחה לבליסטיקה אם אגיד שזה הקליע האולטימטיבי).
לגבי הנשיאה של הנשק, תמיד על הגוף !!!
ועוד רעיון קטן !
מה דעתכם, אולי ניתן לקשור את האקדח בלולאה (יש ב FN, ברטה 92, גלוק, חלק מהיריחואים) עם הצוור ? הנשק תמיד עליך ותמיד זמין !!!
רק חשוב מאוד שהוא קשור טוב טוב ולא מחובר לבית ההדקים !!!
פתגם סיני עתיק אומר: אם אין לך משהו חכם לומר, תגיד פתגם סיני עתיק...
לpilot
חגורת בטיחות מצילה חיים - מנסיון !
במקרה של תאונה כשאתה לא חגור, תנוע באופן חפשי מאד בתוך הרכב ואולי אפילו
תפרוק ממנו במהירות ולא במצב שתהייה מוכן לתגובה.
אקדח קשור לצוואר יכול להוסיף אפקט מעניין במקרה כזה...
אם אני כבר מאבטח את האקדח, זה רק לחגורה.
חגורת בטיחות מצילה חיים - מנסיון !
במקרה של תאונה כשאתה לא חגור, תנוע באופן חפשי מאד בתוך הרכב ואולי אפילו
תפרוק ממנו במהירות ולא במצב שתהייה מוכן לתגובה.
אקדח קשור לצוואר יכול להוסיף אפקט מעניין במקרה כזה...
אם אני כבר מאבטח את האקדח, זה רק לחגורה.
- סליקאי כסף
- הודעות: 105
- הצטרף: 14 ינואר 2003, 11:50
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד