מטרות שלא הוטלאו לאחר היורה הקודם - תמיד תרגיל חוזר ?

שאלות, תשובות ודיונים בנושא הירי המעשי.

המנהלים: donduck, Webart

מטרות שלא הוטלאו לאחר היורה הקודם - תמיד תרגיל חוזר ?

על ידי donduck » 29 אפריל 2006, 16:27

אז זהו, שלא :!:
באליפות האחרונה ניתנו מספר תרגילים חוזרים ללא שום הצדקה ובאופן אוטומטי וגורף במקרים של כשל בהטלאת מטרה לאחר היורה הקודם.

סעיף 9.1.4 מסדיר את העניין ונותן שיקול דעת לשופט התרגיל להחליט אם הוא מסוגל לקבוע מהם הפגיעות של המתחרה הנוכחי ולהבדילן מאלו של היורה הקודם. (לדוגמא: ירי בקטרים שונים, כל הפגיעות על המטרה נמצאות באותו איזור פגיעה וכד').
הדבר נכון גם לגבי פגיעות במטרות ענישה הנתונות בספק :!:

לתשומת לבכם.

9.1.4 Unrestored Targets – If, following completion of a course of fire by a previous competitor, one or more
targets have not been properly patched or taped for the competitor being scored, the Range Officer must
judge whether or not an accurate score can be determined. If there are extra scoring hits or questionable
penalty hits thereon, and it is not obvious which hits were made by the competitor being scored, the affected
competitor must be ordered to reshoot the course of fire
.
STOPPING POWER IS AN ILLUSION
Marshal & Sanow

DVC
סמל אישי של המשתמש
תרמתי למען הסליק
תרמתי למען הסליק
 
הודעות: 4194
הצטרף: 04 ינואר 2003, 19:13

על ידי Colonel » 29 אפריל 2006, 22:15

האם היורה יכול לבקש לעבור בעצמו על המטרות בטרם יבצע תרגילו על מנת לוודא שהאחרונות הוטלאו ובכך לחסוך מעצמו את הסיכוי שתרגילו יפסל והוא יאלץ לחזור עליו ?
*** כמות האינטליגנציה בעולם קבועה, אך האוכלוסיה גדלה תמיד. ***
סמל אישי של המשתמש
תרמתי למען הסליק
תרמתי למען הסליק
 
הודעות: 2482
הצטרף: 05 ינואר 2003, 01:23
מיקום: Area 51

על ידי donduck » 29 אפריל 2006, 22:31

בהחלט כן.
STOPPING POWER IS AN ILLUSION
Marshal & Sanow

DVC
סמל אישי של המשתמש
תרמתי למען הסליק
תרמתי למען הסליק
 
הודעות: 4194
הצטרף: 04 ינואר 2003, 19:13

על ידי Cybrosh » 29 אפריל 2006, 23:54

אל"מ,

יורה שתורו מגיע, אמור להיות מרוכז בתרגיל שלפניו, להיכנס ל-state of mind" ולא במטרות והאם סגרו אותן או לא. זה תפקיד השופטים לדאוג שכל המטרות מודבקות כמו שצריך, ויותר מכך, יורה יכול להמשיך להעסיק מטרות גם אם לא סגרו אותן כמו שצריך.-ההחלטה היא שלו
SPS - מתקרב לשלמות...
סמל אישי של המשתמש
סליקאי זהב
סליקאי זהב
 
הודעות: 1549
הצטרף: 04 ינואר 2003, 19:47
מיקום: Tel Aviv

על ידי Webart » 30 אפריל 2006, 07:15

סייברוש,
ישנם יורים שמנצלים את ההיתר הזה כדי ללכת את המסלול ב"יבש" ממש לפני התרגיל.
גם כן שיטה.
Webart - דביר, מייסד הסליק
HK - אם אני צריך להסביר לך - אתה אף פעם לא תבין.
סמל אישי של המשתמש
מייסד האתר
 
הודעות: 5730
הצטרף: 29 דצמבר 2002, 13:11
מיקום: מלאבס, ישראל

על ידי Cybrosh » 30 אפריל 2006, 08:06

וובי,

ומה עם כל החכמים מה-squad שהגיע ומחכה בתור - שעושים יבשים בזמן התרגילים של הsquad שיורה????
SPS - מתקרב לשלמות...
סמל אישי של המשתמש
סליקאי זהב
סליקאי זהב
 
הודעות: 1549
הצטרף: 04 ינואר 2003, 19:47
מיקום: Tel Aviv

על ידי yoav30 » 30 אפריל 2006, 08:36

זה כבר תלוי במנהלי התחרות ובשופט בתרגיל.

מנהלי התחרות - אמורים להגדיר איזור המתנה לתרגיל, ולציין במטווה התחרות שאין להכנס לאיזור התרגיל ללא אישור השופט בתרגיל.

השופט - צריך לראות את הקבוצה המגיעה, ולא לאפשר להם הלכנס לאיזור התרגיל, עד שלא סיים לשפוט את כל הסקווד הנמצא כרגע בירי.

חוץ מזה, לכל יורה צריכה להיות ההגינות המספיקה בכדי לא להפריע לסקווד הנמצא בתרגיל, ולהמתין לתורו.
יואב,
מדריך ירי, מדריך ירי מעשי בוגר וינגייט
תרמתי למען הסליק
תרמתי למען הסליק
 
הודעות: 1680
הצטרף: 20 דצמבר 2002, 07:56
מיקום: ישראל רבתי

על ידי Yaniv_Boot » 30 אפריל 2006, 17:00

צודק דון ונעם,
יש המנצלים את המעמד לקבלת תרגיל חוזר שלא לצדק, בסיום התרגיל היורה יכול לבקש תרגיל חוזר כי "לא ממש הלך לו" ומטרה עם ארבע או שלושה חורים יכולה בטעות להחשב כלא סגורה.
שימו לב, אומנם השופט צריך ליבדוק אם כל המטרות סגורות אך לא תמוד זה אפשרי (תרגיל ארוך, מטרות מוסתרות וכו...) ולכן יש אפשרות שתיפול טעות וקבוצת היורים והמדביקים גם להם יש אחריות לסתימת החורים.

יניב
מדריך ירי מעשי,
עבודת הדק זו אומנות,
אומנים עובדים עם 1911 ...
סמל אישי של המשתמש
סליקאי כסף
סליקאי כסף
 
הודעות: 162
הצטרף: 23 מרץ 2003, 17:42
מיקום: מודיעין


מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד
cron