השירות בבול מטווחים

פורום האתר בעינייני נשק ותחמושת.

המנהלים: yoramhai, donduck, שרקן

על ידי רפתן » 22 פברואר 2003, 11:29

תמיהונת
בעידן הסלולרי אי אפשר להרים טלפון ולברר לגבי מקום פנוי לפני ש"נוחתים"?
הקבוצות מתואמות מראש ובול לא מטווח ענק, אני סבור שטלפון קטן היה פותר ענין ברור לי שבול רוצה כל לקוח. אבל לתאם חברים! מי הולך לרופא /עו"ד וכו בלי לתאם? (למעט מיון חס וחלילה)

דבר נוסף סוחר שקונה ממך אקדח חייב למכור אותו בכפליים כדי לא להפסיד כי חל עליו מיסוי, והמוכר במקרה הזה אינו מוציא חשבונית.
לכן וציין זאת שרקן בהגינות בעבר אם אתה יכול למכור יד שניה ישירות למן דהוא - עדיף.

מעבר לכך אדם שהגיע לחנות ויצא משם סובייקטיבית לא מרוצה מהיחס, לבעל החנות יש בעיה. בהרגשה סוביקטיבית אין צדק יש רק תחושות בטן ומוכר טוב חייב לחוש את הלקוח. תמורת כספו ללקוח יש מלוא הזכות להיות "נודניק עם תעודות" כי הלקוח (כמעט תמיד) "צודק"
סמל אישי של המשתמש
מדריך ירי
 
הודעות: 1926
הצטרף: 29 ינואר 2003, 02:57
מיקום: אשדות יעקב

על ידי yoav30 » 22 פברואר 2003, 12:03

אילן ידידי.

הלקוח לא תמיד צודק... אולם הוא תמיד לקוח, ולכן הוא צריך לקבל את השירות הטוב ביותר.

כמו שנאמר על ידי אחד החברים בעבר: אני רוצה להרגיש כאילו אני הלקוח היחיד והטוב ביותר של החנות.
זו ההרגשה שכל לקוח צריך לקבל כאשר הוא בא לקבל שירות בכל בית עסק, וזה השירות שכל בית עסק אמור להעניק לכל לקוח.

יכול להיות שיש נותני שירותים ששכחו את העניין וצריך להזכיר להם, אם בטוב ואם בדרך אחרת.

לגבי מטווח "בול":
אם למישהו יש טענות לגבי השירות, ניתן לפנות ישירות לחיים פונס שהוא מנהל השיווק בבול ולציין בפניו את העובדה שקיבלתם יחס לא תקין ולא הולם.
ניתן גם לפנות ל "הסליק יסדר" ואנחנו נפנה למטווח בשם הלקוח.
לא. "הסליק יסדר" אינו בא לטובת הסוחרים (וגם לא נגדם). תפקידו היחידי הוא לברר למה הלקוח קיבל שירות לא טוב, ולנסות לודא שהוא לא יקבל שירות לא טוב בעתיד (ובמידת הצורך, גם התנצלות הסוחר בפני הלקוח).
לא. אני גם לא מאמין בכך שהלקוח תמיד צודק. יש מצבים בהם הלקוח הוא חסר סבלנות מינימלית, ולפעמים גם נגוע ב"חוצפה ישראלית" שכולנו מכירים.

במידה ומישהו מאיתנו או מחברינו קיבל יחס לא טוב אצל סוחר מסויים, הוא יכול לפנות ל "הסליק יסדר" ואנו ננסה לקבל את תגובת בעל העסק ולמצוא פתרון הולם.

בעת הפניה, נא לציין את מירב הפרטים האפשריים (שמו של המוכר/נותן השירות, תאריך ושעה, פרטי המקרה, וכו').
יואב,
מדריך ירי, מדריך ירי מעשי בוגר וינגייט
תרמתי למען הסליק
תרמתי למען הסליק
 
הודעות: 1680
הצטרף: 20 דצמבר 2002, 07:56
מיקום: ישראל רבתי

על ידי מוטי » 22 פברואר 2003, 17:47

אני חייב להגיד כמה דברים על כל מה שנאמר עד כה.
נמנעתי להגיב עד כה כי באמת מעולם לא הייתי בבול אבל...

זאת לא הפעם הראשונה וגם לא השניה שאני שומע טענות על מטווח בול. לכן אם כל הכבוד ללתאם מטווח או או ניסה לתת שירות לכמה אנשים בו זמנית לא נשמעות לי הגיוניות כי כמעט ולא שומעים טענות דומות במטווחים אחרים כי כמו שאמר יואב בית עסק הוא בית עסק ועליו לתת שירות. אני כן מסכים עם הטענה שהרגשה של לקוח היא סובייקטיבית וקשה לספק את כולם ולכן אסור לנו שתהיה לנו אצבע קלה על המקלדת.
לא שמעתי שום תגובה של בול בכל 3 העמודים עד כה ואני חושב שמן הראוי היה שיתנו דעתם לנאמר, גם אם יכתבו שהם יבדקו את העניין הייתי מרגיש טוב עם זה אך אתם חברים שבכם מדובר לא קיבלתם תגובה ציבורית ואני מדגיש אחת כזו שכולנו נוכל לקרוא, זה לא משא ומתן קואליציוני שדברים צריכים להסגר מתחת לשולחן.
אם למישהו היתה בעיה שהוא העלה וסיפר לכולם אני חושב שמן הראוי שלפחות חלק מהטיפול בבעיה יעשה מול כולם כדי שנוכל לעקוב אחרת חבל שתעלו בעיות שיש לכם, סתם כדי לשמוע שיש בעיה במקום כזה או אחר לא פותר כלום רק להיפך.

ודבר אחרון יריתי עד כמה במספר מטווחים אחרים ומעולם לא נתקלתי ביחס שמתואר פה או בעומס. במטווח כוונות טובות לדוגמא רשום שכל שעה עגולה מתקיים מקצה וכך הם כנראה מתגברים על העומס , אני בטוח שניתן למצוא בעיה לעומס כמו לתאם מטווחים גדולים לשעות אחרות או להיפך... בקיצור אני לא בא ללמד אף אחד רק מציין שיש פתרונות לבעיות אם האנשים שאחראים לכך יחפשו פתרונות.
גם בנושא היחס, הרבה פעמים אני נמצא במטווח העיר וגם שם כמו בכל בית עסק בעל הבית הרבה פעמים עסוק אבל ההרגשה שלי גם כשאני ממתין היא חיובית ונוחה !

זהו. שכפתי את כל מה שהיה לי להגיד. שבוע טוב לכולם! והכי חשוב: שקט.
מוטי.
סמל אישי של המשתמש
סליקאי כסף
סליקאי כסף
 
הודעות: 169
הצטרף: 04 ינואר 2003, 21:17
מיקום: נתניה

על ידי Webart » 22 פברואר 2003, 22:19

לצערי, או לשמחתי (תלוי איך מסתכלים על זה), לא הייתי כאן בזמן הדיון הארוך הזה, אך מבלי להכנס לתוכנו, אני חייב לציין נקודה חשובה אחת.
נאמר כאן:
מה יקרה אם חברה גדולה כמו BARETTA יחליטו לפרסם בפורום? האם אז לא נוכל לכתוב ביקורת על האקדחים שלהם?

עצם הפרסום של מטווח בול, של מטווח כוונות טובות או של כל אדם או חברה באתר אינו מעניק לו בשום צורה בעלות או חסינות באתר או במערכת הפורומים שלו, הפירסום בא לתמוך ולאפשר לנו להחזיק ולתחזק את הסליק ולא מעבר לכך.
האתר הינו בבעלותי הפרטית, ללא כל שותפות מסחרית עם חברה כלשהי וללא שום אינטרס לקידומו של סוחר נשק/מטווח זה או אחר.

ומבלי להגן על אף אחד ועל אף צד בנושא, שימו לב כי רוב סוחרי הנשק בארץ לא נמצאו בארץ עד לסוף השבוע מכיוון ששהו בתערוכת הנשק בארה"ב, תגובות לתלונות לא היינו מקבלים משום חנות או מטווח בשבוע וחצי שחלפו, אני מניח שבתחילת השבוע יתקבלו תגובותיהם של כל בעלי העסקים עליהם התלוננו/שבחו חברי האתר.

ושוב, זכרו כי The Pen Is Mightier Than the Sword וכדאי לשקול היטב דברים שאנו כותבים על עסקים שונים, במיוחד בתקופה כלכלית קשה שכזאת.
Webart - דביר, מייסד הסליק
HK - אם אני צריך להסביר לך - אתה אף פעם לא תבין.
סמל אישי של המשתמש
מייסד האתר
 
הודעות: 5730
הצטרף: 29 דצמבר 2002, 13:11
מיקום: מלאבס, ישראל

על ידי sagishkin » 23 פברואר 2003, 17:04

אז מסתבר שלא רק אני קיבלתי יחס גרוע בבול...

אני, כמו האחרים, ניגשתי לחנות בכדי לבדוק את האפשרות לרכוש אקדח מהם, כיוון שנאמר לי שהם נותנים אחלה עסקאות. אחלה או לא אחלה, אך בקושי קיבלתי יחס, מבחר האקדחים שהוצג בפניי היה דל ביותר (בחייכם, ביקשתי 9 מ"מ וכל מה שהוא מוציא לי זה ספינקס וטאורוס משומשים!). בסופו של דבר, למרות העסקה האטרקטיבית יחסית - הלכתי למאיר רוט. שם קיבלתי שירות מעולה, וגם יצא לא מי יודע מה יקר.

מוסר השכל - לקוח הוא נכס, צריך לשמור עליו ולטפח אותו.
Be afraid of being afraid
סמל אישי של המשתמש
סליקאי ארד
סליקאי ארד
 
הודעות: 23
הצטרף: 07 ינואר 2003, 20:34

על ידי מתלם » 23 פברואר 2003, 18:13

שלום לכולם,

ביום שישי היה הביקור הראשון שלי במטווח בול בגדר הראשון במטווח מזה כמה שנים ובטח שלא במסגרת אזרחית חופשית.

הסיבה לביקור היתה יום הולדתו של הצדיק הגדול והידוע דרור ע. חברי משכבר הימים.

בכל מהלך שהותי במטווח קיבלתי יחס של "מלך" במיוחד אם תוסיפו את העובדות:
אין ברשותי אקדח....
שאלתי הרבה שאלות מעצבנות של מתחילים....
לא באתי להוציא כסף!

אולי היחס הטוב היה בזכות העובדה אני חבר בסליק (חדש) אך אני חייב להגיד שנהנתי ועוד אשוב לבול


איתי סולל

בהזדמנות זו אני רוצה להודות ליואב 30 על ההדרכה המאלפת ולמסור מזל טוב לדרור ע. על ביתוק הבתולין של ה -M5 החדש :D
איתי סולל(:
סליקאי ארד
סליקאי ארד
 
הודעות: 2
הצטרף: 18 פברואר 2003, 18:06

השירות ב"בול"

על ידי בול מטווחים » 24 פברואר 2003, 08:58

רבותי המכובדים והמלומדים,

אני מודה לכם על תגובותיכם לגבי השירות במטווח בול. אני מאמין שאין טוב יותר מביקורת (חיובית או שלילית) על מנת ללמוד ולשפר את השירות.

אני מצטער, אך נמנעתי להגיב על נושאים מהותיים אלו, מאחר והצריכו התייחסות של בעלי המקום, אשר היו בתערוכת ה-Shot Show בשבועיים האחרונים.

יכול להיות שהייתי צריך לרשום הודעה בה הנני מבקש אתכם לחכות עד בואם של בעלי המקום, אך במחשבה שנייה העדפתי לחכות, ואז להגיב.

עם זאת כפי שאחד מהחברים הזכיר: אם ישנה בעיית שירות בבול , שאינה ניתנת לפיתרון ישירות מול הנציגים בדלפק, הייתי מבקש שתיפנו אליי ישירות באמצעות ה-Messenger הפרטי, ואעשה כל מאמץ שביכולתי, על מנת לפתור את הסוגייה על הצד הטוב ביותר.
בברכה,
חיים פונס,
מנהל שיווק
בול מטווחים
סמל אישי של המשתמש
סליקאי ארד
סליקאי ארד
 
הודעות: 73
הצטרף: 05 ינואר 2003, 13:09

השירות בבול

על ידי מיכאל מס » 24 פברואר 2003, 12:04

ברוך השב ארצה ממרחקים

לצורך ההגינות, חפצתי לציין שלא זכיתי לבקר בחנות/מטווח שלכם, אולם מההתכתבות באשכול זה אני יכול לאמר לך שהאמור מרתיע מלבוא.

אתה יכול לנקוט בכל פעולה שיווקית שנראית לך , אך בעיני, תשובתך מטייחת את העובדות, או התלונות ואינה מציגה לנו , הלקוחות הפוטנציאליים , איך התמודדת עם התלונות. אני חושב ש"בול" צריכים קצת יותר להתאמץ ולהוכיח או להבטיח שמקרים כמו אלו שתוארו , לא יחזרו.נכון היו גם מחמאות ודיברי חיזוק , אך הלקוח הממוצע יירתע מהביקורת השלילית ויצביע ברגליים.

נכון שהלקוח החמוש הינו לקוח מסוג מיוחד הדורש מידע והתייחסות שונים מלקוח של מוצר מדף "אזרחי", אך גם נותן השירות בבול, יודע זאת וצריך להתמודד עם הצורך.

לדעתי , פוליטיקאלי קורקט, הינה דוקטרינה שגויה.
אשמח לקבל את התיחסותך
"וישלח דוד את ידו אל הכלי, ויקח משם אבן ויקלע, ויך את הפלישתי אל מצחו, ותטבע האבן במצחו ויפול על פניו ארצה"
סמל אישי של המשתמש
סליקאי זהב
סליקאי זהב
 
הודעות: 747
הצטרף: 09 פברואר 2003, 23:25
מיקום: מרכז

על ידי ג'וקר » 24 פברואר 2003, 21:35

מיכאל .
מדוע אתה סבור שלקוחות של חנות נשק שונים מלקוחות של מוצרי מדף "אזרחיים"?

כל אחד מאיתנו רוצה יחס טוב ושרות בכל נושא ותחום,אלא שברוב המקרים כשמתרחש מצב של שרות לקוי(בעיני הלקוח לפחות),לנו יש איך לפשר ולגשר בעוד שלקוח של מוצר "אזרחי" יכול לפנות לרשות להגנת הצרכן...ולקבל תשובה שבשרות לא אדיב הם לא מטפלים .

לנו יש את הסליק יסדרשמאפשר לנו לישר את ההדורים הרבה יותר והרבה יותר בקלות מלקוח של מוצר אזרחי .

חוץ מזה שרוב הסוחרים\חנויות מודעים היום לפרסום שיש בסליק ופועלים לשיפור השרות "אצלם בבית",אחרת "המשפחה"(משפחת הסליק) תדיר את רגליה מהם ,ולראיה הגישור שנערך לאחרונה בבול .


בברכת שרות נעים וערב טוב.

:lol:
חברה חמושה היא חברה מנומסת. . .
להתעצבן . . . זה להעניש את עצמך על טיפשותם של אחרים
וכן . . . גם אני חבר במועדון הפרגית המשוגעת
(ועוד איזו משוגעת)
סליקאי זהב
סליקאי זהב
 
הודעות: 1333
הצטרף: 06 ינואר 2003, 20:23
מיקום: מ...מל...מלא...מלאב...מלאבס... עיר בהפסקה ...

על ידי Webart » 24 פברואר 2003, 21:43

אני שמח שדבר הגישור כבר עושה דרכו לכאן.
היום היתה "טבילת האש" של אותו נסיון שאנו מנסים להריץ, ולדעתי הבעיה שהתעוררה נפתרה על הצד הטוב ביותר, ולראיה, היא הסתיימה ברכישת אקדח וציוד הקפי.
כולי תקווה שמדור זה יוכל להמשיך ולסייע לקידום הקשר המיוחד ההולך ונרקם בין העושים השונים בענף (לקוחות, סוחרים, יצרנים ומטווחים).
ניתן להפנות נושאים נוספים ל"הסליק יסדר" אלי או ליואב 30, תודה לכולכם (ולדוד אשר נתן אמון במערכת הסליק, אמון שלדעתי היה מוצדק בסופו).
Webart - דביר, מייסד הסליק
HK - אם אני צריך להסביר לך - אתה אף פעם לא תבין.
סמל אישי של המשתמש
מייסד האתר
 
הודעות: 5730
הצטרף: 29 דצמבר 2002, 13:11
מיקום: מלאבס, ישראל

על ידי trail_g19c » 24 פברואר 2003, 22:21

צריך לשים נושא חשוב על השולחן והוא התיסכול המתמשך של הסוחרים מהרשויות וההגבלות על קהל הלקוחות שלהם.

1. רבים רוצים, מעטים זכאים ומעטים עוד יותר ממשים. המחיר הוא לא מה שמונע רכישה של נשק, הבעייה זו הנגישות של כלל הציבור.

2. כאשר אנחנו מוגבלים ל 100 כדור בשנה מי בדיוק ירוויח ממכירה של כדורים מלבד חנויות עם מטווחים?

3. תהליך הליוי של בעל הנשק עד לרגע השלמת העסקה אורך חודשים, ולפעמים הנשק כלל לא נרכש. זה אומר רווחיות מופחתת, בעיות מלאי ועוד.

אני לא מציע להכין כוס דמעות אבל באם נשים לב למצב היחודי של סוחרי הנשק מול סוחרי הסטריאו נבין חלק מהבעייה.

אני לרוב דורש את מלא תמורת כספי מכל סוחר אך למדתי להיות סבלני וסובלני עם סוחרי הנשק כי המצב שלהם לרוב שונה. עובדה, לקח לי 10 שנים עד שמימשתי את הנושא ויש כאלו שלעולם לא יצליחו. יש כאלו שרוצים לגדול ולשפר אבל פוחדים מאיבוד הרשיון לאור בחינה מחדש של העילה ולכן לא עושים כן. בעבר היה ניתן, לאחר מאמצים והוצאות של הרוכש, להשיג אישור למספר נשקים, היום אי אפשר. אפילו תחום כל כך תמים כמו רובי אוויר או רובי קשת נהפך למוקצה.

מוגש כחומר למחשבה
גלוק, זה כל הטריק - גלוק, זה כל הגליק
סמל אישי של המשתמש
סליקאי זהב
סליקאי זהב
 
הודעות: 609
הצטרף: 04 ינואר 2003, 23:12
מיקום: אזור השרון

השירות בבול

על ידי מיכאל מס » 24 פברואר 2003, 22:52

ג'וקר

בעלי הנשק הם לקוחות שונים, גם בגלל דברי הטעם של trail g19c.

הקונה או היורה הממוצע , אינם באים רק לקנות/לירות .. וזהו,
השאלות הינן רבות, וההתענינות הינה שונה ביחס לקנית סט בוקסות. הדבר הינו גם עובדה המאפיינת את קונה הנשק, ומחייבת גם את המוכר.
בכל מיקרה יש לי את מלוא הסימפטיה וההבנה לאיש העומד מאחורי הדלפק ואמור לסייע בעדי לעשות את אקט הקניה המיטבי עבורי,
ישנם קונים שיודעים יותר מהמוכר. במיקרה שלי המוכר צריך לתת לי את מירב הכלים להגיע להחלטה...ולכן עליו להצטייד במירב הסבלנות, כי אני אמור לשלם ממיטב כספי עבור מרכולתו

יריתי במיטווח מסויים שבו חוויתי יחס מעליב מצד מדריכי הירי ליורים לצורך רישוי. למרות שהיחס לא הופנה אלי-אינני פוקד יותר את המקום.

נקווה שהפעילות שביצע וובארט תהווה מגדלור לסוחרים ןלנו כקהל היעד שלהם.
"וישלח דוד את ידו אל הכלי, ויקח משם אבן ויקלע, ויך את הפלישתי אל מצחו, ותטבע האבן במצחו ויפול על פניו ארצה"
סמל אישי של המשתמש
סליקאי זהב
סליקאי זהב
 
הודעות: 747
הצטרף: 09 פברואר 2003, 23:25
מיקום: מרכז

על ידי שרקן » 26 פברואר 2003, 18:37

אז ככה.

אכן, בעלי ומנהלי "בול" היו בחו"ל (ולראייה, אביא בימים הקרובים צילום שלהם על רקע הדוכן).

"בול" אינם צריכים אותי כסנגור (וגם אינני יכול להיות כזה כי כלקוח שלהם, אינני אובייקטיבי).

עם זאת אני רוצה להגיב על טענה אחת שמתייחסת ל"כמות הגדולה של תלונות על בול - מול מטווחים אחרים".

כבייכול - טענה כבדת משקל אך מי שבקיא בפרטים יודע שהסיבה לכך היא נפח הלקוחות של בול מול נפח הלקוחות של מטווחים אחרים. הטענה משולה לאמירה שיש יותר תאונות דרכים בכבישי תל אביב מאשר בכבישי קיבוץ מנרה...

רוב חנויות הנשק והמטווחים אינם זוכים לראות בחודש את כמות הלקוחות שעוברת ב"בול" ביום אחד. כידוע - קל יותר למצוא לקוח אחד לא מרוצה בתוך 500, מאשר בתוך 5...

אמנם, אין הצדקה ללקוח לא מרוצה אך אין דבר שמקומם יותר בעל עסק מלקוח לא מרוצה, שהוא (בעל העסק) לא יודע עליו.

אכן, לא ראוי ולא צריך לצנזר תגובות שאינן נעימות לנו - הסוחרים, אך מאידך קבלו בקשה אישית בשם הקולגות שלי - פנו קודם כל אלינו בכל בעייה!!! תנו לנו צ'אנס לתקן את המעוות ולרצות אתכם ואם לא תצאו מרוצים - או אז ספרו לכולם.
אמיר שושני
(נשק הגליל - קצרין)


חברה חמושה היא חברה מנומסת
סמל אישי של המשתמש
הנהלת הסליק
 
הודעות: 1192
הצטרף: 04 ינואר 2003, 22:41
מיקום: קצרין / מטולה

הקודם

מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד