רשיונות אופנוע בארץ ובחו"ל

פורום זה ישמש לכל הקשור לעזרה הדדית בין חברי האתר, לחיפוש או הצעת עבודה, להצעת או קבלת עזרה, לאיתור מידע או סיוע מכל סוג שהוא.
פורום זה אינו מיועד למשלוח בדיחות!

על ידי יונה » 19 מרץ 2007, 06:33

yoavp כתב:אורן,
אל תוותר פשוט תרכב בזהירות ואל תשתולל (כמוני).

גם על R1000 אתה יכול לרכב הכל עניין של מיומנות וניסיון.
לפני מספר שנים בעת טיול מטעם העבודה לארה"ב שכרתי הרלי ויפר 1200 והוא היה עדין למדי למרות שלקח לי מספר מיילים להתרגל אליו וזו חוויה מומלצת.


תגיד יואב, אורן הרע לך????? :cry:

אתה לוקח אדם מן הישוב עם רשיון ל50 סמ"ק, ניסיון מוגבל ושולח אותו ישירות לסוף ידוע :shock: :shock: :shock:

רכיבה על כלי כבד לא לומדים בהתכתבות.
התהליך הנכון הוא אבולוציוני, מקטן לגדול וכמובם עם הדרכה נכונה.

בדוק אצל גידי פרדר.
"R.T.F.M." - ALWAYS BLOODY WORKS...
סמל אישי של המשתמש
סליקאי זהב
סליקאי זהב
 
הודעות: 1363
הצטרף: 08 ינואר 2003, 21:14

על ידי argra11 » 19 מרץ 2007, 23:49

בדוק אצל גידי פרדר.


גם גידי אם כל הניסיון שלו "השאיר" חלק מהברך מאחור.......

(השכיב ו"שכח" שהוא בלי סליידירים....)

50 סמ"ק 10+/- כ"ס --> 500 סמ"ק + .....56 עד 100 ויותר כ"ס...

2 גלגלים ובלי ניסיון...

ה"סטטיסטיקה" רק מחכה לפראיירים שיצטרפו.

ובנימה אישית:
כולי תיקווה שתקשיב לקול ההיגיון

תהנה בטיול - תחזור בריא
==============================
הַלְלוּ אֶת ה', כָּל-גּוֹיִם; שַׁבְּחוּהוּ, כָּל-הָאֻמִּים.
כִּי גָבַר עָלֵינוּ, חַסְדּוֹ; וֶאֱמֶת-ה' לְעוֹלָם;
הַלְלוּ-יָהּ
==============================
GLOCK 26
סמל אישי של המשתמש
תרמתי למען הסליק
תרמתי למען הסליק
 
הודעות: 1360
הצטרף: 29 ספטמבר 2004, 01:45
מיקום: עוברים את ההר.....

על ידי אילן ב » 20 מרץ 2007, 05:27

יונה כתב:
yoavp כתב:אורן,
אל תוותר פשוט תרכב בזהירות ואל תשתולל (כמוני).

גם על R1000 אתה יכול לרכב הכל עניין של מיומנות וניסיון.
לפני מספר שנים בעת טיול מטעם העבודה לארה"ב שכרתי הרלי ויפר 1200 והוא היה עדין למדי למרות שלקח לי מספר מיילים להתרגל אליו וזו חוויה מומלצת.


תגיד יואב, אורן הרע לך????? :cry:

אתה לוקח אדם מן הישוב עם רשיון ל50 סמ"ק, ניסיון מוגבל ושולח אותו ישירות לסוף ידוע :shock: :shock: :shock:

רכיבה על כלי כבד לא לומדים בהתכתבות.
התהליך הנכון הוא אבולוציוני, מקטן לגדול וכמובם עם הדרכה נכונה.

בדוק אצל גידי פרדר.

אין חכם כבעל...............
של פולניה :lol:
חבר isia זכור !
הבאים למטווח לא באים על מנת לפגוע בך,
אך מרגע שנכנסו בשעריו לא יחדלו מלנסות.
סמל אישי של המשתמש
מדריך ירי
 
הודעות: 5206
הצטרף: 04 ינואר 2003, 21:05
מיקום: אשדות יעקב

על ידי yoavp » 20 מרץ 2007, 09:54

רבותיי,

כאדם אשר רוכב על אופנועים כבר שנים רבות חלקם אפילו אופנועי ספורט אני חייב לציין שמבין כל התאונות שהיו לי במהלך השנים התאונה הקשה ביותר הייתה על אופנוע 50 סמ"ק במהירות 10 קמ"ש.

וזה לא מפחית מרמת הסיכון שיש ברכיבה על אופנועים בעלי סמ"ק גדול יותר.
אופנועים,נשים (היום רק אחת --מה נעשה),אקדחים,רובים,פול,צלילה טכנית ולא בסדר הזה כל הזמן

ומהיום חבר גאה במועדון הפרגית המשוגעת
סמל אישי של המשתמש
תרמתי למען הסליק
תרמתי למען הסליק
 
הודעות: 435
הצטרף: 23 נובמבר 2005, 21:15
מיקום: עמק חפר

על ידי pildus2 » 20 מרץ 2007, 10:37

חברים אנא נישמו עמוק והרגעו - לא הייתה לי שום כוונה מוקדמת ליצור ויכוחים והתנצחויות.

יואב, תודה על העידוד אבל אני בוחר להקשיב לקול הסולידי יותר ולדחות את מימוש הרעיון לזמן מאוחר יותר.

נכון שאפשר להפגע גם מסתם לעמוד בצומת ברמזור אדום (קרה לי פעמיים :() אבל גם סיכונים צריך לקחת בצורה מחושבת יותר - ולעלות על הארלי כשכל הנסיון שלך מסתכם בכמה שנות רכיבה על טוסטוסים בארץ ובתאילנד זה בהחלט לא סיכון מחושב.
סמל אישי של המשתמש
תרמתי למען הסליק
תרמתי למען הסליק
 
הודעות: 597
הצטרף: 25 ספטמבר 2006, 20:36
מיקום: פתח תקווה

על ידי yoavp » 20 מרץ 2007, 14:07

כשמדובר על נסיעה בחו"ל אתה צודק גם אני לא הייתי לוקח את הסיכון ( טוב אולי-אהה לא יודע) אבל בקשר לויכוחים, זה דבר בשיגרה פה והכל ברוח טובה.

תהנה ידידי בטיול.
אופנועים,נשים (היום רק אחת --מה נעשה),אקדחים,רובים,פול,צלילה טכנית ולא בסדר הזה כל הזמן

ומהיום חבר גאה במועדון הפרגית המשוגעת
סמל אישי של המשתמש
תרמתי למען הסליק
תרמתי למען הסליק
 
הודעות: 435
הצטרף: 23 נובמבר 2005, 21:15
מיקום: עמק חפר

על ידי הצעדן » 20 מרץ 2007, 15:36

יואבי יקירי, פוצי שלי... אתה היית עובר מאופניים ל- F16, אתה לא דוגמא (אמשיגינע קופף) לכלום בהקשר הזה. חוצמזה סדר את הקלאץ' של המפלצת במקום לחמם את אורן, אנחנו רוצים שימשיך לצלם את התחרויות ועם גבס קצת קשה לעשות את זה.

את החשבון נסגור כבר בהדרמה הראשונה (וגם את הברז של המיכל שלך :lol: )..

אורן, כמו שיואב אמר -ופה אני מסכים אתו- הכל ברוח טובה (עד רוח של 240 קמ"ש).
דוחס חנקן אמנותי לעומק.
סמל אישי של המשתמש
מדריך ירי מעשי
 
הודעות: 4247
הצטרף: 19 דצמבר 2002, 00:56
מיקום: צפון השרון

על ידי johndoe » 21 מרץ 2007, 19:17

כאופנוען מגיל 16 , אני חושב שעשית נכון שזנחת את הרעיון לשכור אופנוע "כבד" בטיולך, רכיבה לומדים מן הקל אל הכבד, עם עדיפות לשפשופים באופנועי שטח, שם ניתן ללמוד טכניקה במהירות נמוכה ובהרבה פחות כאב ( לגוף ולכיס).

סתם שאלה, " היגוי הפוך"? מכיר? אם לא.....עוד ארוכה הדרך , ומעניין לעניין באותו עניין , חזרתי מתאילנד לפני שבוע , שם שכרתי בקופנגן ובסמוי CBR 900 ו - R1! זו הייתה חוויה....
( אם כי, יש יאמרו, מורטת עצבים..... :lol: )

בברכת טיול מהנה ובטוח.

נ.ב.
לא כל רוכב אופנוע הוא אופנוען!
JOHNDOE

don't hate the player...

hate the game.
סליקאי זהב
סליקאי זהב
 
הודעות: 384
הצטרף: 22 מאי 2004, 20:59
מיקום: משעולי הארץ

על ידי הצעדן » 21 מרץ 2007, 20:35

לא כל רוכב אופנוע הוא אופנוען!

וגם:
"היגוי הפוך"? מכיר?


הכרתי הרבה שהמושג זר להם, זה גם בקרב רוכבים מתמידים.. :cry:
דוחס חנקן אמנותי לעומק.
סמל אישי של המשתמש
מדריך ירי מעשי
 
הודעות: 4247
הצטרף: 19 דצמבר 2002, 00:56
מיקום: צפון השרון

על ידי advocate » 22 מרץ 2007, 08:04

אבל לא לשכוח שכמה שאופנוע כבד הוא מהיר - גם מאפשר נהיגה הגנתית אקטיבית וגם לכמה 50 סמ"קים יש בראמבו עם 6 קליפרים???

אז במהירות 20 קמ"ש, מה יעצור יותר מהר? CBR או טוסטוסון שמרכז הכובד שלך כל כך גבוה שעוד אתה עף מעל הכידון ומשאיר את התכשיטים מאחור??

בכל מקרה שלא תהיינה אי הבנות, אתה יכול להיות הרוכב הכי טוב בעולם, כל ירידה מהאופנוע מעל 20 קמ"ש כואבת במקרה הטוב, באוטו, זה רק הפח.
עו"ד ומדריך ירי,חבר בארגון מדריכי הירי ומפקחי המטווחים הישראלי ISIA

חבר בארגון מדריכי משטרה האמריקאי ASLET משנת 1992
חבר בארגון מדריכי ומאמני המשטרה העולמי - ILEETA
חבר בארגון מדריכי הירי המשטרתיים IALEFI
חבר בארגון השוטרים הבינלאומי IPA
סמל אישי של המשתמש
מדריך ירי
 
הודעות: 2039
הצטרף: 07 ינואר 2003, 10:03

על ידי yoavp » 22 מרץ 2007, 08:58

כפי שאמרתי רבותיי, את התאונה הכי קשה שלי ואני אומר זאת בתור אחד שמועמד לתפקיד של רובוקופ עם כמות הברזלים (משקלי היום 120 ק"ג חצי מזה סגסוגת מתכת) שיש לי בגוף עברתי עם 50 סמ"ק מכיוון שעם אופנוע קצת יותר חזק ניתן היה למנוע את התאונה.

ונכון אני לא דוגמא אבל אני מסכים את ג'ונדו לגבי צבירת ניסיון שטח לפני כביש ולהתחיל מהקל לכבד אבל בכל זאת גם אם רכבת על 50 סמ"ק זה לא מונע ממך לעבור ל 500 או יותר כל עוד ואתה נוסע רגוע.
אופנועים,נשים (היום רק אחת --מה נעשה),אקדחים,רובים,פול,צלילה טכנית ולא בסדר הזה כל הזמן

ומהיום חבר גאה במועדון הפרגית המשוגעת
סמל אישי של המשתמש
תרמתי למען הסליק
תרמתי למען הסליק
 
הודעות: 435
הצטרף: 23 נובמבר 2005, 21:15
מיקום: עמק חפר

על ידי הצעדן » 22 מרץ 2007, 09:04

דני, אתה יודע כמוני שזה מורכב יותר זה. באופנוע כבד עם מנוע עתיר כח אתה מתרגל להשתמש בכח המנוע ויכולת התאוצה ככלי אקטיבי ודינמי ליציאה ממצבים מתהווים, יש מחקר גרמני על העניין (הוא קצת מוזר בפעם הראשונה שנחשפים אליו) שמדגים את הלך המחשבה הזה אצל רוכבים שאגב הוא לרוב בלתי מודע לחלוטין אם כי יעיל. זה לא דבר שניתן ללמוד ביום גם כן.

לגבי ירידה מעל 20.. אני כבר נפרדתי ממחמם הישבן במהירויות גבוהות יותר בתוצאה של מכות יבשות, חליפות רכיבה קרועות עם חור גדול בעו"ש (יקר המיגון הזה) ושטפי דם קשים באגו.
לעומת זאת, שילוב של צמיגים קרים+רוכב קטנוע שהיה מוכן להמר בחייו על כך שאעצור+פניה הביאו אותי לחטוף בומבה-על-הכיפק במהירות של סביבות 10 קמ"ש שאני סובל ממנה מ-1996 ועד היום.
דוחס חנקן אמנותי לעומק.
סמל אישי של המשתמש
מדריך ירי מעשי
 
הודעות: 4247
הצטרף: 19 דצמבר 2002, 00:56
מיקום: צפון השרון

על ידי johndoe » 22 מרץ 2007, 09:26

יואב, יש בעיה קטנה עם מה שאתה אומר לגבי המעבר מ50 ל500 ואף יותר, בוא ניקח לדוגמה
GPZ500 , בעל הספק של כ- 55- 60 כוחות סוס, בוא ונתקדם, נעבור ZX600 המוכר לרוב הרוכבים כ- נינג'ה 600, עלייה קלה של 100 סמ"ק מובילה לעלייה כפולה ברמת ההספק, לסביבות ה- 120 כ"ס ואני מדבר פה על הדגמים היותר ישנים...
לא נראה לי שרוכב של ווספה 125 יידע מה לעשות עם העמלץ , פתיחת גז לא במקום תתחיל בווילי ותסתיים במקרה הטוב במחלקה האורטופדית בביה"ח הקרוב למקום מגוריך :(
לעבור לכלים בעלי יחס הספק - משקל אדיר בתחילת הדרך נראה לי כהתאבדות, אתה מדבר על נסיעה רגועה, אתה יודע היטב שבנסיעה רגועה על בהמות אתה מתעייף מהר מאוד, הידיים יושבות על הכידון ואתה מתחנן לקצת רוח שתתמוך אותך.....נהההה, נסיעה רגועה לא נראה לי, אלא אם כן אתה מתכוון לרתום עגלה לאופנוע ולהוביל D9...... :wink:
JOHNDOE

don't hate the player...

hate the game.
סליקאי זהב
סליקאי זהב
 
הודעות: 384
הצטרף: 22 מאי 2004, 20:59
מיקום: משעולי הארץ

על ידי donduck » 22 מרץ 2007, 10:16

ידידי רוכבי על 2 (גלגלים)
כולכם יכולים להתקבל ללא מבחני קבלה למועדון הקמיקאזה הבין גלאקטי.
ממש לא שפויים.
לא מכיר אף אדם שרוכב על הדברים האלו ולא נשאר לו איזה זיכרון מר ולעיתים גורלי מהמפגש עם הכביש/המשאית/העמוד/וכו'.
נשאר לכם רק להשווות למי יש יותר...............פלטינות וקיבועים בגוף.

צריך להיות חוק נגד הכלים האלו :!:
STOPPING POWER IS AN ILLUSION
Marshal & Sanow

DVC
סמל אישי של המשתמש
תרמתי למען הסליק
תרמתי למען הסליק
 
הודעות: 4194
הצטרף: 04 ינואר 2003, 19:13

על ידי אילן ב » 22 מרץ 2007, 11:38

donduck כתב:ידידי רוכבי על 2 (גלגלים)
כולכם יכולים להתקבל ללא מבחני קבלה למועדון הקמיקאזה הבין גלאקטי.
ממש לא שפויים.
לא מכיר אף אדם שרוכב על הדברים האלו ולא נשאר לו איזה זיכרון מר ולעיתים גורלי מהמפגש עם הכביש/המשאית/העמוד/וכו'.
נשאר לכם רק להשווות למי יש יותר...............פלטינות וקיבועים בגוף.

צריך להיות חוק נגד הכלים האלו :!:

ואת זה אומר חובב נשק !
סתכל בראי אחי אתה יותר נורמלי ? :lol:

רוכבי האופפנועים מחולקים ל 3
כאלו שעוד לא פונו (לבי"ח כמובן)
כאלה שכבר פונו (לפעמים יותר מפעם אחת)
וכאלו שלא יפונו יותר :cry:
חבר isia זכור !
הבאים למטווח לא באים על מנת לפגוע בך,
אך מרגע שנכנסו בשעריו לא יחדלו מלנסות.
סמל אישי של המשתמש
מדריך ירי
 
הודעות: 5206
הצטרף: 04 ינואר 2003, 21:05
מיקום: אשדות יעקב

הקודםהבא

מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד